Шофьор загина на жп прелез, пометен от 2 влака

Бариерата е била спусната, а колата е опитала да премине

Обратно в новината

Коментари - Шофьор загина на жп прелез, пометен от 2 влака | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да проверят релси, бариери, ремонти, поръчките в БДЖ. Властта е виновна

пише го ясно & недвусмислено ,,при спуснати бариери" : те не се спущат самоволно ... водач на прев. ср-во е длъжен да спре поне на метър преди тях & след като бариерата пред него се вдигне - може да пресече прелеза възможно най-бързо, живи & здрави

тенденцията/насоката е: влак след влак за да се спази т.нар. жп тактов принцип & на практика да се реалuзира т.нар. пропускат. способност на жп -я, живи & здрави

2 влака заедно... Това и на централна ЖП гара не може да се види. Егати късметлията!

Може да се каже ,че този "юнак" е достигнал съвършенството, ако след като влаковете са си поиграли с него на "мачле", най-накрая е оставало да падне в напоителен канал ,ако в България са останали такива след безумното управление на Георги Харизанов на"Напоителни системи ".Сега той е виден политолог.

Веднага да се проверят релсите за качеството на метала .

Ето това е типичен пример за липса на дисциплина и всякакво чувство за лична отговорност. Този водач е получил това, което си е търсил. За съжаление колкото и да търсим виновните за едно или друго произшествие, първо всеки от нас е длъжен да се вгледа в самия себе си. Всички сме участници в движението като водачи или пешеходци, всички сме свидетели на изключително безотговорното отношение на много хора и към непознатите, които срещат по пътя си, и към собствената и на близките си безопасност. На това да се сложи край, а началото е да изчистим онези властимащи, които предлагат лошия модел на поведение и безотговорност. Те не са малко!

шофьор, загина или се самоуби? на тръгнеш да минаваш на спусната бариера си е опит за самоубийство а в случая успешен....

си казвам, че чета най-после статия без грешки и...."Движението в участъка бе спряно спряно,......"

Друго си е да те запомнят като човекът размазан от два влака. ного е възможно да му е било черно на живота и от мъка да го е сторил, но ако е от селско нетърпение да мине думи да нямаш за селската тъпотия. Щом е карал колата си явно не е бил толкова зле, но все пак де да знаеш каква е тази работа при спусната бариера да минеш?

Е как да го запомним, като не му знаем името......

След подобни инциденти пускайте снимки от мястото на произшествието. Размазаната кола, разчленения труп - една глава в близък план, торс на втора линия, някакъв крак в далечината ... кръв и мозък по вагоните ... може пък да има ефект.

Добра идея! Също както по кутиите с цигари има снимки на ужасно изглеждащи бели дробове на активни пушачи. Не че това е спряло някого да пуши, но някакви снимки от катастрофи все може да имат известен резултат, поне у по-чувствителните и съвестни хора. Когато карах шофьорски курс, инструкторът ни спомена, че имат такива снимки, но не ги показват на масовата публика, защото гледката е трудна за понасяне. Май е време да се премине и към този начин на възпитание, пък дано някой да се стресне и да понамали скоростта.

Тоя пенсионер е бързал към гробищата!

Не е много вероятно да е пенсионер, пенсионната възраст в момента е над 64 години.

Учудва ме, че комуноидният сайт и пачаврата не са пискали оставка на правителството заради жп линията.

Хипер прост си!

Бойко получава знаци от Началника, че трябва да махне Московски и да уважи и останалите искания на Босия. Закъснява Бойко, и народа плаща с кръв... МОлебен трбява да се направи, курбан да се даде, и Московски с мафията му да влезе в затвора за престъпленията.

Лошото е, че дядото е научил така и децата и внуците си. На печелившите честито.

случая е особено сложен! не стига че асфалта е бил с недостатъчно сцепление, ами и релсите не се знае коя фирма ги е поставяла! веднага баретите в офиса на фирмата която е произвела бариерата!

Той повече няма да прави така

тая пенция какъв шофьор може да бъде???

Ква пенсия бе унуфри, ако искараш до 65 евентуално ще се пенсионираш, но при положение, че си започнал да работиш на 20 и ще взимаш 20 евро пенсия тогава.

обръщат към него с ‘младежо, как сте днес ?’

"върви" влак ,дираджийски неграмотници?

Бойко е виновен за този инцидент, веднага да подава оставка!

даже трябваше да я подаде преди и втория влак да блъсне колата! тъй де, трябва да се поема отговорност веднага!

Българинът, за съжаление не се научи. Това не е от днес, това не е от вчера ... това е още от преди освобождението. Овчарчето Калитко и Хитър Петър са нарицателни в българския фолклор. Не знам, дали в другите езици съществува синоним на думата "тарикат", но съм почти сигурен, че не е на такава почит както при нас. Първите петнадесет години след деветдесета беше издигната на пиадестал и куцо и сакато станахме Хитър Петъровци. Е да, ама Калитко, Калитко но ... до едно време. Липсват ни фундаментални инстинкти и правила за самосъхранение. Ще дам пример с мен - ето, днес като се прибирах с автомобила, след като спрях се бях завеял нещо и не погледнах в задното огледало преди да отворя. Веднага като го направих ми светна червената лампа и едно "да се ..а в глупака!" ... така де, но това е недопустимо. Но има някои, които го направят един път, направят го втори път, направят го хиляда пъти и като видят, че или нищо не става, или задните спират или ги заобикалят си казват - кво пък? Ще си отварям вратата когато си искам и както си искам. До момента, в който отвориш вратата, излезеш на половина от колата и те премаже някой пиян, който пак в този дух - кво пък? аз 1000 пъти съм карал пиян и нищо не е ставало. И накрая се юрваме всички във форумите как, аджеба, стават белите! Защото има правила ... но темата е дълга - той транспортния министър затри детето си, ерго рибата се вмирисва откъм главата, че какво остава за обикновения человек, който първия път си е минал със страх през прелеза, втория пак ... стотния пак, но на ... да речем 264-ия влакът не му е простил ... двата влака де!

Другарко Корни, какво чакаме? Този умрял водач на МПС е още една невинна жертва на канибала Бойко, който е наредил влаковете да вървят един след друг. На оръжие! Победата е вече съвсем близко.

и кво? европата ни трепе със скорост 250 в ден! и кво?

викаш влака от бургас за софия идва от европа, европа не е спуснала бариерата, или европа е бутала колата дорде я натресе на влака?

Хитрините на дребно обикновено водят до големи глупости.

Колко бяха лумпените в БГ? Май към 100% бие вече! Айде да видим още колко идиота ще пробват спирачките на влаковете до края на годината. Не знам само защо са спрели валковете, акво разследват? Ако от мен зависише щях да пусна локомотииви през 15 мин да се движат. За месец-два ще затрия 1-2 милиона от идиотите обитаващи тази териотория. Това и по турско го е нямало, то бива простащина, ама толкова не бива! Идиот минава пред влака, други идиоти правя път с лайна, начело на държават стои имбецил. Е какво да бъде тогава?

бие. Скорострелно върви към дъното. Преди 15-20 години бях дълбоко убеден, че България ще се удави. Само дето си мислех, че ще отнеме повече време. Сега обаче имам чувството, че няма да изкара и една година .

От кога стана новина това ,че едно брезмозъчно същество е загинало???Някъде имали статистика колко таралежи ,сърни,заици и всякакъв дивеч е загинал заради неправило пресичане на релсов път???

Всеки път като пресичам прелез и си мисля - голям майстор трябва да си, за да те удари влак на прелез. Мани я бариерата. Представи си, че я няма. Значи ти се движиш с примерно 60 кч/ч щото през прелеза друса. Трябва да преминеш около 10 метра, за да не те удари влакът. Демек тряват ти 3600 / 60 000 x 10 = 0.6 секунди за да минеш преди влака. Влакът да речем се движи с 80 км/час. Значи за 0.6 секунди изминава: 13.4 метра. Тоест, ако влакът е на повече 15 метра от теб и ти караш с 60 км/ч той няма да те удари. Добре де, що за дебил трябва да си за да се юрнеш да минаваш пред влак, движещ се с 80 км/ч, който е на по-малко от 15 метра от теб?

Със спуснати бариери минаваш с 5км/ч, все пак трябва да направиш рязък завой между тях. Влаковете на места в тракийската низина вдигат 120-130км/ч , да кажем че този се движи с 100км/ч , тогава сметката е съвсем различна: времето необходимо на колата = 0,01/5 = 0,002 часа (7,2 сек вместо 0,6 сек) разстоянието което влака изминава за 7,2 сек при 100км/ч = 0.2 км = 200м Съвсем възможно е да не го видиш от 200м, но би трябвало да го чуеш защото в 100% от случаите машинистите надуват свирката дори и по-рано от 200м преди прелез особено при такива скорости. Другото странно е че ако приемем че си местен дядо с ладичка на газ на 60год едва ли за първи път минаваш през този прелез и едва ли не си виждал с каква скорост минават влаковете от там че да тръгнеш да минаваш при спуснати бариери.. най-вероятно е имало и доста спрели коли вече, което индикира че бариерите са пуснати от известно време и най-вероятно всеки момент ще мине влака. Но Айнщайн го е казал "има 2 безкрайни неща на този свят - вселената и човешката глупост, като за 1вото не съм сигурен"

"Мани я бариерата. Представи си, че я НЯМА" - т. е. прелезът е БЕЗ БАРИЕРА. Аз НИКОГА не преминавам през прелез БЕЗ бариера със скорост 60 км/час (както, впрочем, и през прелез с вдигната бариера). Подхождам към прелеза без бариера на втора предавка, като оглеждам линията в двете й посоки и ако не идва влак, преминавам с леко увеличена "газ" без да пипам предавките и скорост около 15-20 км/час. При прелез с вдигната бариера подходът ми е подобен, а предавката може и да е трета. Не зная как бих действал при "автоматик" - не съм карал такава кола.

Жалко за колата. За задкормилното устройство, дефектирало в неподходящият момент, изобщо не бих искал и да коментирам, защото не се знае какво точно се е случило с него. Интересно ми е от финно смляната ламаринена кайма, която се е получила впоследствие, как са успяли да установят само един човек вътре. Гледката е била със сигурност от типа на "...и една глава на торо... на торто... ритнал полицая главата от тротоара на пътя, и дописал прилежно... и една глава на пътя..."

Та какво беше казал неотдавна професор Иво Христов?И гербаджийте скочиха да го плюят!

Много хора казват, че шофьорската професия е проста работа, HO,.... тя не е,... за прости хора !!! Защото простият,..... E и Oпасен,... фактите са налице, за една седмица над 20 утрепани!!;))

Карам кола от 35 години. В София всеки работен ден по ~30 км. Отделно до родния град - 400 км няколко пъти годишно. отделно до други родни градове. НЯМАМ произшествие! Не съм най-примерният шофьор - спирали са ме за превишена скорост 7-8 пъти, обикновено защото на прав участък има бензиностанчия и карам с 90 вместо с 60 или щото имало отбивка за некво село при същите обстоятелства. Казах, не съм ангел и нарушавам правила, НО никога не си позволявам да нарушавам правилата за безопасност - максимална скорост, изпреварване, каране при лоши условия, за пиян не говорим, щото и без това не пия изобщо. Ако ВСИЧКИ спазват правилата поне на 90%, катастрофите ще паднат поне с 90%. Обаче животното или по-скоро бацилът, наречен българин най-мрази да спазва правила: "Он, че ми каже на мене!" Е те за тва българинът мре на пътя като куче. И ще ви призная чистосърденчно, колкото съм бесен и ми е мъчно когато сгазят някое дете, толкоз се радвам, когато някой дебил се пребие сам на пътя!

"Дедо" написал съм го бре, човече: Простият,.... E,... и Oпасен!!!!!!! Aз, съм шофьор от декември 1975 год,....колко години са това.....?? Категориите ми са А,Б, C , CЕ, Д, ДЕ и Т ! От, 1983 година до 1990 работих в СОМАТ като шофьор на ТИР , пътувал съм в цяла Европа, Иран , Ирак, Сирия , Йордания, в Русия до Оренбург , Тюмен, това са около 10-12 000 км. От 1991 до 2000 бях при Вили Бец пак въртене огромно , нагледал съм се на стотици катастрофи причинени от човешкото безумие!! Hо,... аз, благодарение на съдбата и внимаването, не ми се случи, да участвам в нито една катастрофа!!! A изминатите ми километри, са Mилиони!!!!;))) Шофьорската професия е много Tрудна професия , HO,.. като се внимава и спазват правилата оцеляваш!!!;))

Ганювци, що не питате тоя, дето е тръгнал да заобикаля бариерите, дали не е бил циганин, бе? Нали това ви е любимото оправдание като доказвате, че "вие не сте такива"?

Аз не съм видел 60 годишен циганин "в движение", че и кола да мое да кара! Циганите не живеят чак толкоз. Тока го покосява в далеч по-ранна възраст. Който оцелее - влак го тепе. Ако не - Цар Киро с "ракия". Така че 100% българин е тоя!

Толкова изтрепани, за една седмица, няма в Cирия, въпреки войната от колкото в БГ-то!! "Кво" става с тези хора ???? ;))

И заради един завършен кретен сигурно стотици са чакали в задръстване да преминат прелеза ! Разходите по възстановяването на влаковете и загубеното време не го броим, а трябва ! Заради такива дебили страдат невинни хора !

Награда Дарвин

Един идиот по - малко.

По всяка вероятност,настилката на пътя е била без добро сцепление,водачът е опитал,но не е можал да спре и влаковете са го помели .Виновна е фирмата,правила пътя !

Не реви герберастче - преминаването при спусната бариера е нарушение ! Не е като да караш с 41 км.ч. при ограничение 50 км.ч. и некачественият път да убие хората

Некачественият път изработен от фирма на бсп по поръчка от кмет на дпс на който е имало ограничение 40 а той е карал с над 50?!? Абе вий от Крушовица ептен сте изтрещели!!!!

Бате, ти малоумен ли си?

Ninova leti s nov priziv za ostavka na Boko

NADIA

Бива простотия, но това вече е прекалено! Цитирам :"автомобилът е тръгнал да преминава" - на автопилот, без участието на водача. "В този момент е минавал бързият влак от Бургас за София, който е ударил колата. Впоследствие по другата линия е вървял влак от Стара Загора за Пловдив, който също я е блъснал. Влаковете са се движели успоредно един след друг в една посока." Значи, имаме двойна жп линия в една посока, логично двойна и в обратната, същинска жп магистрала! Ало, Дира, не знам защо плащате на редакторите! Или поне уточнете къде е станал инцидентът!

Специални поздрави от професор Иво Христов!

Естествен подбор. Един селяк по-малко! Света няма да загуби нищо. Човек който няма респект от правилата и закона, обикновено не е полезен и за обществото.

То се оказва, че и за себе си не е полезен.

Направо ще се им е.. мамата на следствените органи да докажат кой от двата влака е претрепал дебила, ако изобщо някой го интересува!!!

Мега тъпак, не е истина. Никога не е късно да станеш за резил. В случая - да умреш като последния тъпак на планетата. Умът ми не го побира. Ганьо, както винаги, разбира от всичко - жени, коли, футбол, космос, електричество, водопровод, и, разбира се, не на последно място от жп бариери. Самороден талант, отвсякъде. Надявам се искренно тъпакът да не е оставил пололение.

Още една тъжна вест. Най искрени съболезнования на близките му. Едно не можах да разбера - как по един коловоз са се движели успоредно едновременно два влака.

Я пак прочети статията ама бавно!

Гледай снимката.

Коловозите са ДВА (справка - Гугъл Земя, Стрийт вю, пътят непосредствено до с. Михайлово). Минал е единият влак, веднага след него в същата посока, но по другия коловоз, е минал вторият влак.

По правилник има възможност при двойни линии със скоростна сигнализация и компютърно управление на маршрутите , да се допуска движение на два влака в една посока и това не е грешка ! Грешката е в шофьорите, които не спазват сигнализацията и не изчакват да има разрешителен сигнал-бяла мигаща светлина !

на по-старите модели (с правоъг., а не с триъг. форма) черв. светоф. фабр. липсва трета - луннобяло мигаща лампа, живи & здрави

80%

защо ли Сланинова не е яхнала и този случай с метлата? Де що се случи и тя включва лайн...ета....

В некролога трябва да пише УМРЯ ПЪЛЕН ГАЛФОН.

Структурата на стоманата е направила ж.п. линията хлъзгава и с ниско сцепление!!! Влаковете които са се двежели успорудно един след друг не са могли да спрат, поради което са блъснали автомобила!!! Вината е на Бойко Борисов, който е срязал лентата при откриване на ж.п.линията, без да провери качеството на стоманата!!!!!! Това е основание 100 % за оставка на Правителството!!!

Ако имаше как да те блъсне влак всеки път като караш в аварийната лента или паркиране неправилно, светът щеше да е по-добро място.

дебилите немат край???

Ако загиналият поради собствената си глупост... А) не е успял да остави наследници, които да носят неговите глупави гени нататък; Б) с глупостта си не е причинил смъртта и на други хора... Тогава той е безспорен лауреат за престижната награда Дарвин. Присъжда се посмъртно.

Всички искрено се надяваме и ти да не си оставил тролските си добруджански семки за следващи поколения!!!!

LeGrandTulup

Ааа, мога да ти дам малко семки. В космат и немит соросоиден зад_ник покълват най добре. Даже ще те хашладисам, та със сигурност да се хванат.

дебил си замина завинаги. Доста тъжно.

Да не идваме ние да му я вземем. Курнела

Влаковете се двежеха един след друг успоредно!?!?!?!?......съобщиха от БДЖ!?!?!? И стигнали едновременно на прелеза!!!??? Това ако не е влакова кушия - здраве му кажи!!!