Шишков: Трафикът, който се поема от малкото магистрали, води до проблем

ГКПП "Лесово" ще бъде разширен и свързан със скоростен път с АМ Марица за отпушване на трафика

Обратно в новината

Коментари - Шишков: Трафикът, който се поема от малкото магистрали, води до проблем | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Разрешение за изграждане на пътища дава Министерството МРРБ То не хае ин е дава разрешения не отруска пари Процедурата е тромава и бавна.

Магистралите са претоварени 4-5 уикенда през лятото. Проблемът със състоянието им винаги е бил в лошото строителство.

Добре де, Бойко строил магистрали,а вие спряхте да строите.Кой сега е виновен ,баце ли? Нали асфалт не се яде.

Тоя едно агънце няма да му стигне

Не може да бъде! Бойко постри 10 магистрали и започна магистралата до луната. Министърът лъже!

Аз предлагам Диана Русинова-Мехмедалива, да ни го каже одфициално! Къв е тоя дебил -зма.министър! Дайте да чуем Богинята на пътищата и мантинелите - Жената-Мъж!

Нали тиквата каза, че е построил 500 000 000 км магистрали! Как ще са малко?!?! Тоя Шишков луд ли е?

Космически магистрали ! Де бяхте до сега бе лалугери?

Защото са недомислени, и калпаво изпълнени. Оначе оредназначението на магистралите е нещо много добро.

Съжалявам за грешките

Ами затворете ги и няма да се износват! Не стига, че останалите пътища са в окаяно състояние, а и магистралите да не се поддържат. Или искате като в комунизма и ли както беше при Борисов? Само да режете лентички и всичко да е вечно, а не да се поддържа?

Той ако не беше Борисов щеше да видиш Бургас през крив макарон.

Малоумен и беден избирател на гроб

Еми освен да вземем мерки в борбата с транспортната бедност. При тия цени на магистралите май е по-добре да минаваме на хеликоптери.. и без друго Съюза обича да дава пари за глупости... освен това така или иначе от тях се възползват 5-600 човека. Всички останали духаме супата.

А бе тъпанар в Бг НЯМА МАГИСТРАЛИ, има двулентови скапани пърища.

Само че твоя хитлер е бил диктатор и не е трябвало да се съобразява с бюджет финанси финансов контрол или каквото и да било. Не му е трябвало да прави обществени поръчки. Искаш ли да ти кажа защо по времето на комунизма не се строяха магистрали?????? Освен че нямаше автомобили. Или не искаш, защото въобще няма да ти хареса отговора? По същата причина, поради която и в съветския съюз не се интересуваха от строежа на магистрали. Пак си помисли дали искаш по-подробния отговор.

Вече и официално си признаха, че у нас има трафик ! Ма вие за какво говорите, не става ли въпрос за проститутки и дрога? Ее, жалко. Ама и то си е един вид трафик де, така че не сме далеч от въпроса...

Явно не е пътувал през Северна Италия Венеция-Торино например

А като рушат тогава защо отложи ТОЛ таксите, а? Колко пари ти набутаха за да клекнеш и да продадеш националния интерес на мутрите превозвачи?

Защо в градовете булевардите са задръстени с коли и в същото време няма места за паркиране...кой разреши на хората да имат по 25 коли и да не ги карат?

Отговора е много прост ! В Европа паркоместа са в пряко зависимост колко имот притежаваш ! Ако има апартамент 80кв имаш право на едно паркомясто безплатно ! Тук нашите идиоти живеят в 60 кв и ползват 3 паркоместа ! Общината да вземе да си свърши работата и да ги накара да си плащат !

Кой разреши на всички селяни да се заселят в София? Да се върне жителството в рамките на 1989 година

Най-добре даже да се върне тоталитарния строй.

Че ще ми казваш колко коли мога да имам?

А кой си ти пък да репликираш?А?

Бойко Борисов е строителят на съвременна България. Но стана евроаттлантик и хората го намразиха. Повече власт няма да види. Може би затвора отвътре.

Бойко Борисов и неговата клика ако не бяха крали толкова много, щяхме да имаме двойно повече магистрали и с по-добро качество. Заради лошото качество на построеното още много ще плащаме за да се кърпи и поддържа за да може поне малко да се ползва.

След Бойко Борисов не е построено нищо. И от мен да го знаете, няма и да бъде построено. Тук там се довършва нещо започнато. Ако все пак се довърши ще е добре. Но се съмнявам. Първата работа на харвардските лекета беше да окрадат парите които Бойко бе заделил за пътища и магистрали. И да похарчат 9 милиарда за седмица.

Толкова си прост , че ти завиждам ! Само си направи справка за 12г колко е построил Хитлер без никаква помощ и колко построил Тиквата с парите на ЕС и ще си отговориш на въпроса !

Ха, без никаква помощ - американски заеми са финансирали нацистката икономика, и това е всеизвестен факт!

Я ни ги покажи къде го пише този факт !

По живково време в пътища и т.н. магистрали се влагаха най-добрите материали и съоръжения по най-нова технология на най-добрите западни фирми производителки. Контролът и изпълнението на строително мнотажните работи беше адекватен. За това тези участъци държат и до сега. Това трябва да се възобнови незабавно.

Нямаше магистрали. Имаше доста малко пътища и нямаше автомобили. По-леко с пропагандата лекенце.

Варна Девня, София Пловдив, София Правец

Да не би да е магистрала бе леке? София правец да не би да го наричаш магистрала леке? Я кажи колко автомобила извън автопарка на партията имаше в България леке нещастно и колко има сега?

Така ти си мислиш. Тогава за бетона дори пластификатори нямаше. А техниката беше Краз и ЗИЛ.

По Живково време се предпочитаха самолетите. Бяха та цената на ж.п. транспорта.

Кои самолети и откъде докъде:))))) При положение, че имаше жителство колко мислиш че се пътуваше из България?

Лично аз предпочитах да ходя на училище със самолет 16.00лв. с влака 15.50лв.. Имаше полет в 7.00 и 7.30 до София и успявях за втория час. В Петък се връщах с някой от последните 2 полета.

Абе за тунела под Шипка що пак се замълча? Повече от 40 години слушам за него... Ще доживея ли да мина през него?

Но със сигурност ще доживееш сюнет.

Смяташ ли да живееш над 100 години?

Трябва да се завърши магистрала Струма, тунел под петрохан и още един мост на Дунав.

След Бойко Борисов не е построено нищо. И от мен да го знаете, няма и да бъде построено. Тук там се довършва нещо започнато. Ако все пак се довърши ще е добре. Но се съмнявам.

"Асфалт не се яде" - . Комунистическа мъдрост.

Слагаш такса - ползване, под форма на винетки, такси за ползване/преминаване, и почваш да ядеш от печалбата. Стара манафска поговорка.

Едно е ясно гнилочите над 10 години трябва да бъдат отнети от дебилите и претопени те нямат място по пътната мрежа особено дизеловите.

как ще стане това принположение че тези над 10 години съставляват 80 процента от автопарка в България?

Много просто от компютерният регистер на Мвр се вадят кои коли са по стари от гореспоменатите издирват се адресите на собствениците установява се къде са колите обозначават се последните със стикери Негоден идват паяци качват ги и ги карат в депото за рециклиране където ги газят едни преси и ги хвърлят в пеща

От този аспект погледнато значи мине ли гаранцията и отиваш за нова

Повечето коли са с гаранция от 3-5 години

На приказки нямаме равни, като дойде време за действия: 1. Ниско образован, неквалифициран персонал събран от кол и въже! (нормално е да е така, заплащането в БГ за месец е колкото в западна Европа се получава за седмица. Много българи никога няма да се върнат в родината си.) 2. Контролът по изпълнението е под всякаква критика. Работи се супер бавно и некачествено! За безопасност никой не е чувал, редовно затрупани хора в изкопи... 3. Корупция - обичам тази дума! Изписват се едни пари, оскъпяват се проекти нарочно! Накрая боса кара ауди за 300к лева, бай мангал взима 50-60 лв надница и всички са доволни! Кервана си върви...

Скапването на Зиточна Ееропа ще има чудовищни последици за Запада.

Чакайте бе що всеки трябва да е с кола има влак автобус метро трамвай тролейбус пеш колело мотопед и тн.

Ти чете ли или не? До ГКПП с трамвай, тролейбус или пеш ще ходиш? Тировете с ръчни колички ли ще замениш?

Тировете на влака както е в развитият Свят.А до гърция на авиона а има и тренове до там

В кой развит свят тировете са във влака?

В Западния на платформи.Тира е голяма глупост камионите за превоз на товари са отживелица

В кой западен? Щото за такива разстояния като в България никой не качва товара на платформа. А пък понеже си тъпичък-никой не качва тировете на платформи. Качват се само ремаркетата-и това само и единствено за много големи разстояния.

Кой знае къде отидоха парите за магистрала Хемус, открадндти от комитова при първия служебен кабинет.

Да а Борисов е ангел небесен дето няма 3 милярда откраднати от теб и мен.

Въпросче. Как така нашите магистрали хем са най-скъпи, хем са най-скапани?

Ми народа е тъп и търпи това, което му дават.

Не минахме през лустрация след 89-та, и това е основната причина! И Кирпи нямаше да се появи като спасител, ако имаше лустрация .

Простаците от Промяната спряха строежа,на магистралите...

Неслучайно е ЕС вече се въвежда , че ако колите не са поне Евро5 няма достъп до магистралите ! Въведете го и ще се намали трафика !

Чудя се кой веднага тие лепнал минус

Аз не се чудя :)

Глупост си написал л

Дигай ДДС то докато се разкара сганта, която вози само гъза си и нищо друго. Ей така - това им е представата за престиж. Да одят пеш

Айде пръдливи пенсионери да си седят в миризливите панелки и да не коментират.

Тук прочетох, че колата е лукс, и никак, ама въобще не е задължителна. Има градски транспорт, имаш си и крака ... няма никаква нужда да ти е евтино

Така е но кой 2 години забави строителството нс всички пътища ? И откъде на къде татко Петко ще спира "Струма"?Жалко заради тия неразбории продължават да загиват хора по пътищата!

Проблемът са последните 2г (които не са и 2 , ако трябва да сме обективни и които с причина бяха спрени) или последните 22 г ?!?

Горивата уж били много скъпи, а магистралите ни отесняха?!? А как беше преди 10 години, когато горивата бяха евтини, а магистрали въобще нямаше?

На кретен. По твоята логика да не ползваме вода и ток щото са много скъпи. Да не си братчед на Грета Тунберг ?

Господине, ЕС даде най-строги инструкции по отношение на пестенето на ток и електроенергия. Например забранени са ви лампите с нажежаема жичка и къпането следва да става по-рядко и повече да се ползват парфюми. Вие не сте истински европеец, помислете за социалното си досие, което предстои да бъде въведено

Проблемът не са магистралите, а "първокласните" пътища, които са по-зле от междуселски.