Шестима са пострадали при пропадане на болничния асансьор във Варна

По първоначална информация, причината за инцидента е счупване на част от подемното устройство

Обратно в новината

Коментари - Шестима са пострадали при пропадане на болничния асансьор във Варна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Koга журналята ще разберете че всеки асансьор има автоматични спирачки, които трябва да се задействат при повишаване на скоростта. Тези спирачки масово не задействат. Трябва на всички стари асансьори да се направи практически тест и всички неработещи аварийни спирачки да бъдат заменени. Обикновено директора сключва договор проформа и отбиват номера.

Това, че е претоварен не е причина за аварията. По стандарт, подемно-транспортни машини обслужващи хора се осигуряват с коефицент на претоварване 9. Трима човека повече не е причина на авария. И този асансьор е български и отговаря на спецификацията. Просто поддръжката му е била само на документи.

масово българинът (циганите няма даже какво да ги коментирам!) смята, че правилата не са за него, нека ги спазват баламите! обаче, по някаква странна причина, на физическите закони изобщо не им дреме за българския манталитет и това особено личи по пътищата и в асансьорите. на говедото му написали-не изпреварвай, не пий, изкарай книжка с изпит, не превишавай скорост, знак стоп-но не! на говедото му написали-не повече от пет души, но се качил целият катун. …ами, какво има да се обсъжда изобщо?!

Качили са се на първия етаж и са тръгнали нагоре. Интересно колко ли се е превишила скороста? При качване?

Мозък! А на къде са падали нагоре или надолу.

Асансъорите във всяка една по-стара жилищна сграда са БОМБИ СЪС ЗАКЪСНИТЕЛ! Асаньорът може днес да пропадне от 8 етаж, може утре, може и след 1 година! Никой не дава гаранция! Няма закони, разпоредби, проверки, няма нищо! Всеки ползва асанъора на собствен риск! Ако падне падне!

Коефициента е 8. При проверка се прави изпитание с +50% товар. В случая са се качили хора с повече от 50 %. Кой е виновен а?

Мозък, авариината спирачка се задейства като се превиши нормалната скорост на движение с 22%. Според теб при пропадане от 5 метра може ли да се развие тази скорост и да има време да сработи спирачката?

Странно що е паднал след 60% претоварване а не когато са били примерно само 3 души? Как па все като нрушим правилата стават белите и все друг е виновен?

Все някой друг виновен.Да бяха се качили 15 малоумника, още по-добре щеше да е.

Виновна е обслужващата фирма. Коефицента за показания асансьор е 9. Новите са с коефицент осем. И този коефицент е доказан при проектирането и изпитването на асансьора преди да влезе в серийно производство. Това че проверката се прави с 50% претоварване не значи, че асансьора не е осигурен деветократно при производството. В случая, проблема е техническа неизправност а не конструктивен и производствен дефект и трябва сурово наказание за фирмата която го обслужва. Проверката не се състои само в проверка на асансьора с 50% претоварване, а още с една камара дейности, които не се извършват от обслужващите фирми. Още повече че хората в обслужващите фирми са прости занаятчии които хал хабер си нямат от подемно-транспортна техника. Изправен асансьор няма да падне никога ако ще и 100 човека да се качат.

Не си прав. асансьора трябва да има защита от претоварване и ако е претоварен, въобще да не тръгва, а да светва някоя сигнална лампа или по друг начин да сигнализира за това. Аз като тежа 150 кг. ако се качим 4-ма такива дали няма пак да го претоварим ако е за 5 човека само?! И това с рязкото тръгване нагоре пък е др. проблем. Защо не са му прекъснали захранването , като са вадели хората ?

пътниците в асансьора - на съд!

няма по селска нация от нас българчетат , но пък винаги може да е виновен ердоган за всичко

Българина е ряядко тъпо животно. Тия въреки, че са се пребили, утре пак ще правят подобни простотии!!! Тези пропаднали а днешните малумници дето се натъпкаха 8 човека в асансьор за 6. С мен станахме 9 в асансьора. Предупредих, че това е неправилно, с насмешка ми отговориха "нема проблеми". Слезнах и се качих по стълбите. "Нема проблеми" дойдоха псувайки асансьора след два часа. Познайте защо... Очаквах да не ги видя повече, ама им се размина.

Претоварен, друг път! Въпреки, че са били повече хора, асансьора би трябвало да издържи малкото допълнителното натоварване без проблем. Немарливост и нехайство при поддръжката. По тая логика превозните средства на столичния градски транспорт трябва да се разпадат ежедневно.

цялата държава е като тези стари машини само надолу надолу а като стигне дъното започва да копае надолу

Счупила се е короната на червяка. Обаче защо не е сработил скоростния ограничител и не е задействал клиновете е те това е въпроса дето трябва да се зададе?

Ти смятай още в момента на слизане някой е можел да стане на салата. Де са му клиновете на този асансьор

Ба си асансьора за 500 кила дето не може да превози 8 човека. Ми те всички анорексици трябва да са

Щом му е толкоз наред тоя асансьор що тръгва претоварен? просто са му шунтирали защитата май при ГРОБ всичко е наред - с г.за напред

Бай ганьо най обича да проявява мозък: ако пише 5 ще влязат 12... по задушевно е... а наи ме кефят олигофрените, които като има копчета за нагоре и надолу ги натискат и двете... за по сигурно, като ги питаш що? не може да ти отговори нищо членоразделно

Във всяка асансьорна шахта има противотежест на кабината, която е малко по тежка от празна кабина и се движи по релси в обратната посока. В случая се е повредил съединителя между ел двигателя и ролката, на която е въжето, така че кабината се е оказала на свободен ход. Когато повечето хора слезли от нея, по тежката вече противотежест е тръгнала надолу, издърпвайки кабината нагоре.

Ай сега свободни съчинения! Ти схема на асансьор не си сънувал даже. Бъркаш задвижването с автомобил.

Е как така не им е помогнала хай-тек системата която спешно задължиха да се монтира във всички асансьори (жисием бутон за авария)?!? За какво задължиха хората да плащат този рекет на 'нашите' фирми и да лапат мобилните оператори???????? И с тази екстра хората пак се пребиват като кучета и виновни няма!

трагедията е, че фирмите, които извършват поддръжката проверяват асансьорите колкото за годишен преглед на мпс мерят емисиите

Малко, малко, колко да е малко? 60%.