Счупена стрелка причинила дерайлирането на влака на гара Пловдив

Вещите лица намерили на мястото счупения език на стрелката, съобщиха от фирмата превозвач

Обратно в новината

Коментари - Счупена стрелка причинила дерайлирането на влака на гара Пловдив | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

пишело е ewc (england wells scotland) на надл.му страна преди да дойде оттам

Абе ,само за този локомотив ли релсите са счупени????????

Истина е че само за един локомотив железопътната линия е виновна. Делото срещу машинистите за катастрофата в Хитрино трябва да се преразгледа.

При положение, че това е същият локомотив и от трагедията в Хитрино, явно нещо не е наред с него. Мисля си, че може би самите талиги са криви и при преминаване през стрелки напрягат механизмите. Колкото по-бавно, толкова по-продължително и толкова по-зле. Кой знае откъде са го довлекли.

Ludiamaus

Бе ти му пишеш счупен език на стрелката, пишеш ми за МНОЖЕСТВО липси на свързващи елементи то пак машината и машиниста. Въпроса е кога е работила "ремонтната бригада" от Столипиново. Фактите за етноса са обезпокоителни и в цялата страна; нека длъжностните лица се правагн на ощипани девици. Подобно на един друт етнос межде 85 и 89 години с официалните дрехи, с музиката и възбудените разговори на "майчин" език. Нищо, нека да са локомотива, машинистите и "ФИРМАТА" -то ще си каже!

с тъпите хора е трудно, не се хаби...

Сега едно мега дело за милиони срещу тъпата държава и линиите да се отнемат от БДЖ и да се дадат на концесия...

не бдж стопанисва линиите ,изключая деповски коловози ,а държ.предп-е нац.комп-я жп инфраст-ра вече 17г.

Преди около 2 м. писах по въпроса: че у нас от години БДЖ инфраструктурата се управлява от откровени саботьори. Попитайте само колко пантографа се повреждат на месец от контактната мрежа. Попитайте и колко локомотивни плуга и всичко, което стои зад тях - главни въздушни резервоари и друга спирачна апаратура се смила по прелези и други джихадистки саботажни точки. Нашите джихадисти при това са арогантни и безочливи и въобще не им пука, защото се чувстват безнаказани. Също така и държавата и прокуратурата не взимат отношение по въпроса, въпреки предупрежденията от вътрешни за БДЖ хора, които наистина се тревожат, защото знаят за истинското състояние, и че то е много сериозно и опасно. Същото плачевно и опасно е състоянието и в другите две подразделения на БДЖ - пътнически и товарни превози. И какви мерки се взеха? Новият министър-свързочника не разбира от железници и оставя старото ръководство, което докара железниците до това състояние да оправи уж нещата - ще има да чака или пък това е целта?

Когато има много липсващи елементи , това не отива ли на умишлен саботаж , за да гръмне пак , като в Хитрино . При саботаж , означава че някой вътрешен човек от фирмата , дава информация , къде и в колко часа ще мине влакова композиция , за да се счупи умишлено стрелката .

Опитвам се да си спомня колко стотици милион се наливат всяка година в БДЖ, а това все повече и повече запада. Да не забравяме и програма транспорт на ЕС, в която се обръща особено внимание на ж.п. транспорта.

Шило

Добре, че не се повтори Хитрино, че в Пловдив поразиите щяха да бъдат още по-страшни. А за любителите на конспирации- айде, охладете се, специалистите ще си кажат думата.

Забелязвам, че титана на мисълта, който постоянно атакува президента и опозицията с някакви саботивни действия и мисли, никога не взема отношения в подобни ситуации. Не че и тук може нещо смислено да каже, но поне да се изходи по въпроса.

Сега ще слушаме Експерти,Политолози,Финансите и разбира се Биков и Тодоров да ни обясняват ,че БДЖ трябва да се продаде (на ГИПИгруп)разбира се..

Ludiamaus

Както и множество липсващи скрепителни елементи; дали изразилите мнение за терористичен акт не са прави!? Спомням си преди време бях чел за българи в борбата против турското присъствие как с глина са взели юрнек на главите на болтовете, а ковач изработил ключ за да развиват утрепването на релсите; а тогава колко ЖП линии е имало в България Русе -Варна и Цариград -Белово. Днес инструменти много, бирачи на джелязо още повече. Въпросът не е кой а да кажем "ФИРМАТА" е за отнемане на лиценза, локомотива е виновник за станалото. Само да се молим да не се случва и по бързата отсечка Софето -Филибе -щото ще трябва да се открият нови гробищни паркове. Да видим какво ще "изибрети" парламента за пътните мантинели, за пътните знаци, за скрепителните елементо по ЖП линиите, за буйките на вагоните. Иначе е лесна практиката и експертизата Шофьора на автобуса при Своге, машинистите при Калояновец и Хитрино; превишената скорост, несъобразявяне с пътната и метео обсановката

Ми сега парчето от стрелата го слагат в д..... На отговорния и започват да го въртят, докато съда решава. А?

До сега цистерните се движеха от морето към вътрешността и Сърбия, а този обратно. Да не би братята сърби да са пуснали техен ХЪБ зад НЕГОВИЯ гръб ?

Не пишете лошо за фирмите на властта! След катастрофата в Хитрино се оказа, че Булмаркет нямали гражданска отговорност и топят машинистите си. Сега се вижда, че влакът се е движил бавно и въпреки това къса стрелката. Къса я същият локомотив. Написах, че е бил претоварен, но ми изтриха коментара. Определено влакът е претоварен като се гледа как е заорал. Той къса железопътната инфраструктура, но никой не го премерва и доказателствата се изтеглят от произешствието от съображения за безопасност. Същата тази железопътна инфраструктура беше направена с европейски средства и е част от скоростната отсечка, с която властта много се гордее. Сега понеже не може да се вмени вина на машинистите , а причината не може да се скрие вариантите опират или до претовареност на влака или до некачествено изпълнение на скоростната железопътна отсечка. И в двата варианта опира до хора много близки до властта или до самата власт! Няма шаване, защото стрелката можеше да се скъса от пътнически влак, а ако е била здрава и надеждна, значи е пренасилена от претоварения влак с пропан бутан. Може и трети вариант, за който явно няма следи и това да е саботаж с цел взрив на пропана в град Пловдив с цел недоволство и безредици срещу правителството. И това може. Много е съмнително просто така да се скъса стрелка, която прилепва плътно до линията и е работила толкова пъти с толкова композиции, че досега трябваше да е дала дефекта и да се е скъсала. Направо да викат немския експерт и да описват тежестта на композицията.

Композицията е зад локомотивите, а те са излезли от релсите. Така, че според мен няма да е тежестта на композицията. Другото, което е редно да се отчете е стареенето на метала - износването следствие на многогодишна употреба. Иначе за другото може да си прав. Не ти противореча, а само се опитвам да мисля.

Ludiamaus

В същност никой не казва къде е истинският проблем. Помня на времето когато изучавахме "технология на металите" преподавателят ни обясняваше за стареене на чугуна, за начина на изстиване на стоманата. И един запечатан спомен в миналото ЖП релсите се изпитвали по един доста прост начин, от определена височина се пускали върху метален блок според това какъв е резултата партидата или се пускала за монтаж или се бракувала (имало е случаи релсата да се чупи като стъклена пръчка. За това си спомних доста по късно, когато на кораб "Сливен" почнаха да се късат клапани; Казах на тогавъшният ми шеф давай да престъргваме старите клапани -работили са дълго време. Комбинацията с новите клапани -три глави и две бутала. Шефа го глобиха с почти три заплати за времето и го понижиха в длъжност. После завода производител обяви че партидата нови клапани са дефектни ....как се развиха нещата на ниво Параходство не ми е ясно. Шефа Иван Рибаров нито си получи парите, нито го възстановиха на предишно ниво .....

Това е атентат. Световна конспирация срещу България, която бързо се развива и пречи на великите сили.

Абе, на тоя точно локомотив все релсите му пречат. Пускайте го на космодрума да става ракета...

В качеството си на какви "Булмаркет Рейл Карго" правят заключения и биват цитирани като крайна инстанция? В настоящата ситуация те са страна, която е както с недоказана виновност, така и с недоказана невинност. С други думи, не е коректно изказванията на една от страните да се поднася като финално заключение (виж заглавието).

сезирайте разследващите лица & ако е нужно да изтрият или изземат от електронни & печатни медии изнесена информация

А нещо подобно може да прати хора в затвора за дълго.Става въпрос за гара Хитрино.Тук пак скороста ли е виновна?Съгласен съм, че "Булмаркет" не могат едностранно да дават заключения, но и там на Хитрино някой може да "опере пешкира" без да е виновен.

Ludiamaus

Ахмак, когато не сте прав; вервай ми не сте прав! Става автопроизшествие питат пострадалия, питат и причинителя. Всеки си е в правото на своя теза -други са тези които казват кой кум, кой сват и кой брат'чед на булката. Доколкото си спомням за Хитрино имаше един германски експерт който потвърди тезата на Булмаркет за причината за катастрофата. Тази екпертиза дори не беше пусната в дело. Днес Булмаркет казва GРSа, и че се е чул трясък, пише се като инфо за счупен език! но и за липсващи свърващи елементи. това пак по вина на Булмаркет ли е!?

B& грешка &B

&B проба &B

Закривайте и БДЖ и държавата , нещата така или иначе не отиват на добре .

Ти на това дерайлиране ли му викаш , едно време, преди девети какви дерайлирания имаше....... Като слезехме от планината по две по три композиции в реката отиваха............

саботаж &преди &в наши дни с отлика че се е правило за стопиране провизии &личен състав->бойния военен фронт,а понастоящем може би е било прът в колелото щото колко е прихода от държ.&от частно опериращи жп прев.средства ...

Като две и две е ясно, че Булмаркет не се отчитат на банекевският тип, отделно подяждат автотранспортните фирми на агент Сава от сараите. Как пък все на тях им се чупят стрелките...

Те се отчитат на г-жа Импексова, куха червена кратуно! Затова им падат постоянно влаковете. Ей, тия бесепари, по зли са от вампири и комари.

Счупена е била и в Хитрино. Ама ДЪРЖАВАТА не ще да си признае , че ЖП инфраструктурата ни е в ПЪЛЕН РАЗПАД . Ето и последните катастрофи -с теснолинейката и в кресненското дефиле ( където го нямаше ЧАСТНИЯ ВЛАК на БУЛМАРКЕТ ) как точно се обсняват ? Има нещо сбъркано и погрешно ! Когато пътувам в Европата -пътуването е и точно и комфортно и сигурно . Следва да се вземат незабавни мерки преди да е станало ФАТАЛНО късно !!!

Stiga si mrynkal glupako

Нещата стоят така , през нощта маневрен състав за който се регулира от бял и син светофор и за който не се нарежда маршрут тази стрелка е била ПОПЪТНА но не е била за него и я СРЯЗВА. Изглежда в този ранен час никой не е забелязал че единия плъзгач на стрелката вече не се придвижва от механиката на стрелката. Когато се нарежда маршрута за товарния влак тази стрелка вече е НАСРЕЩНА и ДЯСНИЯ и ПЛЪЗГАЧ ОСТАВА ПРИЛЕПНАЛ вместо да се отвори и колооста на локомотива го прескача и дерайлира.

goliam razbira4 si :-)) Otkade go izmisli tozi SIN,SIN,SIN,SIN,SIN cvetofar?

zabravix za Belia...

Belia ili za BeLIA? :-)

синьо е знак за маневрен лок-в да чака пред светофара дал му тази заповед, а бяло е да продължи маневра си или да я започне

Явно ги разбираш нещата ,но тези стрелки нямат ли датчици дали са правилно позиционирани?

общо взето ел.мотора встрани от стрелка чрез пиньони дърпа или бута лостове които са скачени със езиците и след еди какви си милиметри ход се счита че е прилепнал езика към раменна релса (вдлъбната в горна си част) скосен в горна си част & това позволява в ел.верига да му светне на черв.шапка (р-л дв-е) лампичка и кат се убеди чрез другите лампички ,лостчета,бутончета на табло в канц-я му & очно след излизане да види коловоза ,да светне разрешав.показание за идващо жп прев.средство

датчици или сензори имат т нар. осо броячи

как ще му даде контрола на жп регулировчик щом не са били свързани изрядно чрез съединит.&контр.щанги езиците &отделно с тегл.&контр.щанги със кутията където е ел.мотора за задвижване им & не са прилепнали езиците->прилежащите им рам.релси?! би трябвало да не може да му светне зелено или жълто на жп шофьора ,живи и здрави

Ludiamaus

Не ми е ясна схемата, дали получава дани от релсите или от краен изключвател за край на превключването. Най вероятно е крайни изключватели за ляво и дясно подобно на крановете на релсов път. А и систематеа е толкова груба за да се въведе някакво сензорноуправление. В същност то и не може да бъде прецизно при това "плаване" на траверсите и върнообразно движение по осевата на релсата причинено от талигите

Bashta mi, leka my prast, beshe mashinist...no na paren lokomotiv...a dali sa se smenili relsite ot TOGAVA? sAMNIAVAM SE, TOVA NE TI E vLAKAT STRELA...

действащи са от ~ з или повече десетилетия 49 или 6о кила\м линеен изключая оцелялата дековилка & някои деповски или гаражни пред самата сграда с апаратна & чакалня ,а влака-стрела доста киловати му трябват за ел.мотора

А бе, а къде се скри Московски и защо не е в затвора за убийство по непредпазливост в пияно състояние ?

В някаква Черноморска банка е

Толкова влакове минали и точно на този с цистерните стрелката се счупила пък и части от нея липсвали

PREBROI LI ZISTERNITE, ILI SAMO SE ZAIAJDASH?

може да са били покрити с пръст,баласт,пясък,петр.продукт(и) &да е останала невидяна липсата им

Защо фирмата превозвач раздава интервюта преди да е завършило разследването от вещите лица?

попитайте персонала й , аджеба подписал ли е да пази конфиденциалност ?!

Тези влакове до кога Бойко 12г.на власт къде е реформата

И на децата вече е Ясно че това е АТЕНТАТ !!! както е Хитрино и още на 3- 4 места . Властите и службите крият истината защото не знаят какво да правят !

Сега да чакаме Тиквата да въведе военно положение ли ? Това ли ще е претекста ?

Не , Радев Президента Ви !

I koi GO E SDELAL, TOZI ATENTAT???

Кипърските компании никога не са виновни, а ако са, Жирардели ще ги спаси.

Това е снимка на държавата , след 10 годишното управление на Тиквата и неговата хунта .

Не хунта бе, шайка са.

а преди тиквата,европейско БДЖ ли беше,тоа поне намали задълженията на 80%

МОЛЯ ? Задълженията са същите, НО активи НЯМА. Тиквата разпродаде всичко, а това което остана става само за скраб. Я си направи усилието да сметнеш колко катастрофи има за последните 10 години. Сигурно и там сме на първо място.

намерили счупения език на стрелката, както и множество липсващи скрепителни елементи.......... ЛИПСВАЩИ!!!! ДОКОГА ШИБАНИТЕ МАНГАЛИ ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА НИ ИЗБИВАТ!!!!!!

Мангалите не могат да забогатеят от метала в една стрелка, а не са достатъчно компетентни, за да се занимават с нея (освен ако някой не им е платил). Но по принцип това е някой разбирач.

Ludiamaus

Нещо май не си в час с опита и творчеството на милета. 10 -15 годишни ромлянчета с чукове, тесли, шила разкъртиха и взеха арматерата от тротоарните платна от "Индустриална" до входа на КРЗ Драгни Недев провери дали ще откриеш базата на Ракетното поделение Ямбол. Питай транспортна полиция за Манго Джери, който в храстите на края на ул"ив. Вазов" Бургас беше скрил количка пълна с буйки и жегли за спирачките на вагони. Иди в складовете за скрап и се огледай колко гаики и винтове за траверси се търкалят покрай купчините, намират се и от онези свързващите планки за релси. Да не би БДЖ да ги носи по малките пунктове за скрап! Въпроса не е да забогатеят, а да изкарат малко пари за машината за бебета или за "LAFKA" пунктовете за национална лотария..... Неведоми са пътищата за "забогатяване" накрая 15 годишната мома с метална тръба ще строши краката на някой за два, три , пет лева -НО ПРОБЛАМ!

Понеже пак не сте разбрали , повтарям ? Спрете да купувате втечнена Америкаска газ и мужиците ще спрат със саботажите ......

Сигурно пак машинистите са виновни, а фирмата - същата

Щука

Шведите са си "брали" пак материали и части, май...

На калпав Жирардели, стрелката му крива.