Съдят управителка на офис за мобилни услуги, ощетила възрастни клиентите

Пострадалите от действията й били граждани в напреднала възраст, влошено здравословно състояние, проявяващи доверие и наивност

Обратно в новината

Коментари - Съдят управителка на офис за мобилни услуги, ощетила възрастни клиентите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Изрусената служителка в офиса на Теленор на Руския какво е мръсно същество. Същата като цитираната по-горе. Как не я е срам от хората, и другите около нея. Това е нагъл и безочлив човек, гнусят се познати от нея, но си има самочувствието.

има едни пловдивски тарикати - фирма ВЕЛМАКС, ул. София №9, които обикалят по градчета и също лъжат пенсионерите - само за 3 години, по 60 лв за тези боклуци.... а КЗП нищо не могат да направят, трябало някой измамен да се оплаче ...

Добрутру!!! МТел служителката Тина Б. от офиса им в Горна Оряховица цели села в района прозвъни да лъже нещастните пенсионери за таблети и СИМ карти

сетих се - Тина Шопова се казваше, малката хитруша дето лъжеше пенсионерите.

Мисля, че вече е врвме за глоба на оператор и то голяма. Даже да съдят оператора солидарно със въпросната личност. Защото въпросният оператор се е облажил много повече от нея.

Няма ли кой да и удари един як пердах на тая, за назидание?!

Е то това в Мтел/а1 е всекидневие, бе!

Проблема не е в служителите, а в шефовете на трите оператора които дават на служителите си в офисите минимална + процент за изпълнен таргет. Ама сега нали яворчо колев е на ясла в мтел и нещата шъ съ опраят..... ама надали....

когато престъпница мами баби и дядовци ... се изписват само инициалите й .... а когато учителка шамароса гамен .... се изписват трите й имена ... телефон ... мейл и адрес .... и това нещо продължава години наред .... ЯДРЕНА ВОЙНА

Аз помислих, че става въпрос за офиса на А1 на пл. Славейков в София, а то в Кюстендил! Що такова съвпадение?!

а аз за офиса на А1 в кв.Младост - срещу магазин Кауфланд - за апаратче без камера, без интернет ми натресоха да подписвам на бързо на екран всичко за което устно предупредих че не желая - дори и мегабайти в някакъв облак и ми казаха че нямат други аб.планов

Във всички офиси на всички оператори се прилага подобна практика. И то със знанието и одобрението на ръководството!

прецаквала...

На това му се вика ефективен "cross selling and up selling"....

Може ли някой да ми поясни на кой мобилен оператор е офисът. На мен ми се случи същото във Виваком преди една година.

Същото нещо се случи и със майка ми . И пак шефката ! Внимавайте какво подписвате , внимавайте какво ви говорят и не се доверявайте на никого ...никъде ! Лъжат и мамят и накрая доверчивите възрастни хора го отнасят !!! От сърце им пожелавам на всички ,които са готови да лъжат хората в очите , един ден така да го отнесът ,че да не могат никога да се съвземат . Нещастници !

какъвто оператора такъв и служитела голяма разлика няма

Увеличиха ми сметката без обяснение,без допълнително да съм ползвала услугите им и никой не ми казва ЗАЩО.А пък мой познат с психични проблеми,така го омайват,че само плаща яки сметки.

На мен пък при действащ договор с оставаща още 1 година ми звънят да ми предлагат нов, специален за "лоаялен" клиент, разбира се, по-скъп. Отговарям директно, че не ме интересува, нямам излишни пари за по-скъпа такса и затварям телефона. След няма и 1 мин. същата служителка с весел тон пак ми звъни и ми казва, че връзката била прекъснала и не ми обяснила всичко, което имала да ми каже за специалната оферта... Няма такива нагли същества като работещите за мобилните оператори!

и на мен по този начин ми звънят по 3-4 пъти дневно (двегодишен договор имам и той е да средата на 2021), но видиш ли те имали "специално предложение"......

И мен така ме излъга една служителка от А 1 . Заблуди ме по телефона и подписах изпратен по Спиди договор. По-късно установих измамата и цял месец имах разправии !

сладури......"която прецаквала клиентите ", "услуги м Кюстендил "мммм.. :) положението е трагично:) Весели празници:)

Цитирам: "...която прецаквала клиентите,....". Значи, в "национална" медия се пише "прецаквала". Извинявам се, къде завършихте журналистика, българска филология или, каквото сте завършили? Не е ли по-коректно да напишете "подвеждала", "мамила" и т.н.? "Журналисти"......хехехехех......

Блгарските журналисти са завършили Хъшлашки университет,не Бъргарски. Винаги пишат на жаргон,сякаш са последните хъшлаци !

Аууу каква изненада, ами те служителите на всички оператори правят това нещо. Без значение дали клиентите са стари или млади. А пък А1 са най- нагли и безскруполни. Всеки път в техните магазини има страшни скандали. Мисля, че задължително условие да работиш в тези магазини е да лъжеш и мамиш.

отдавна е време някой да ги подгони тези лъжливи служители.

Преди ги лекувах с техните лекарства - ако исках да зная нещо, първо питах оператор по телефона. Те лъжат, обаче си записват разговорите. После действах и ако не стане това, което искам, цитирах им записания разговор, в който са ме излъгали. Много бързо решаваха да направят това, което искам. От години не са ми правили проблеми, явно просто е късмет.