С почти 800 млн. лева започват да строят 54 км магистрала между Видин и Ружинци
Ще се плаща след предаване и приемане на обекта. До 2022 г. трябва да е готов модернизираният път Видин - Ботевград
Обратно в новинатаКоментари - С почти 800 млн. лева започват да строят 54 км магистрала между Видин и Ружинци | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
най накрая (нерегистриран)
една позитивна новина за нашия северозабравен край от всичките правителства
Магистрала (нерегистриран)
Тия калцуни така и не разбраха, тълкуваиието на понятието магистрала. Няма магистрала 3 км, 9 км , 11 км. Родени малки, малки и ще си отидат.
обикновен гражданин (нерегистриран)
Хайде сега да видим кой строител ще се наеме да извади от джоба 200-300 милиона лева на участък, за да изгради трасето, да даде комисионните на управляващите, да плати лихвите по заема (колко фирми могат да забият такава сума в обект?) и да се разплати с доставчици и работници и да чака няколко години да си вземе обратно инвестицията. Още си спомняме Дянков, който каза така - ако искате да си вземете дължимите суми от АПИ, подпишете декларации, че се отказвате от 10% от дъжлимото; ако не - ще чакате още няколко години... може би.
Деян Христов петров
Не мога да си обясня, кое в 1 км магистрала струва 14 млн. лева? Някой с желание да ми обясни?
докато има червени лапачи (нерегистриран)
и обикновени червени идиоти ние няма да минеме и пет метра към европа,иди в крушовица да пасеш биволи
питай нинова (нерегистриран)
тя знае как се прави магистрала със приватизиране
поредната тъпня (нерегистриран)
написана от журналист от дир.бг със подвеждащо заглавие,по надолу в статията е обяснено че пътя ще е със ГАБАРИТ НА МАГИСТРАЛА А НЕ МАГИСТРАЛА,АМА ПОДЛОЖНИЯ ЖУРНАЛИСТ ПАК СЕ НАТЯГА
. (нерегистриран)
"Ще се плаща след предаване и приемане на обекта"
Ъ (нерегистриран)
Викторчо, незнам къф си редактор, ама и за драскач не ставаш! У Германия или у Англия се онеграмоти така? Техниката на шлагцайлето съсипва не само информацията, но и други работи! Да знаеш!
е сега вече нинова (нерегистриран)
изтеряса понеже те от бсп са били главните изобретатели на топлата вода
987875643 (нерегистриран)
По 15млн на км, ко му плащаш?!?!
обикновен гражданин (нерегистриран)
А ти знаеш ли какво е нужно за изграждането на 1км магистрала, за да питаш кое струва тези пари? Една много проста сметка за нещо което се вижда и се контролира (няма да влизам в подробности за изкопи, насипи, водостоци, виадукти, детелини, проектанти и т.н.): 2 платна по 10,50 (3 ленти по 3,50 - минимален габарит за автомагистрала) с асфалтова конструкция 16см битумизирана баластра, 8 см биндер и 4 см износващ пласт = 28см при обемно тегло в уплътнено състояние 2,4т/м3 и цена на машинно полагане към 140 лв/тон (в която не влизат геодезическите екипи и се предполага, че асфалтът се вози по-малко от 50км) това е 1,975 млн лева без ДДС - само за глазурата на тортата!
Марс © (нерегистриран)
абсолщтно правилни констатции , позитивна новина за България, ...
Щерев (нерегистриран)
Браво на Бойко! Така се пише история..
обикновен гражданин (нерегистриран)
Друже, нямам си и понятие къде е Крушовица, а за биволите не искам да ти конкурирам бизнеса. Не става въпрос за червени, сини или светлокафяви. Става въпрос, че с такива проекти ще доубият българските строители, които не са на хранилката на властта.
Деян Христов петров
Благодаря за разяснението!
стига кражби (нерегистриран)
800 милиона за 54 км! Пътищата в Андите не струват толкова! А инпма по некачествено от строеното от боце! началото неможе да дочака края на ремонта.!
Нещата от живота (нерегистриран)
Забрави да включиш жипките, апартаментите, курвите и офшорните сметки. Защото на места по АМ Струма се асфалтираше директно върху почвата, асфалтът пропада, те асфалират отново, после пак и пак, и накрая се отказаха. В такива случаи технологията е такава - слага се ограничение на скоростта около 80-90 км/час, разполагат е шапки и/или камери и се събират дарения за колониалната власт от признателна България.
наш ганьо (нерегистриран)
винаги гледа в цената на нещо,а не гледа че 75% от трафика за европа минава през дупките на социализма,ама след като бсп са изолирани от кражбите на герб и се надава вой до небесата че пътя бил скъп,ами скъп е след като има още фирми подизпълнителки приближени до бсп
¯\_(ツ)_/¯ (нерегистриран)
БСП превърнаха Северозапада в Северозападнала България. Сега имат "план" и искат "фонд" да оправят собствените си магарии. Хитро! Това е истинска социална политика - взимаш пари, като вредиш, после взимаш пари, за да оправиш пораженията.
да да ама НЕ (нерегистриран)
в България магистрали НЯМА! Няма даже нормални първокласни пътища все още. Единнствената страна от ЕС с пътища ,каквито и в Африка вече не се намират!
666 (нерегистриран)
Колко струват пътищата през Андите? Един км магистрала в Германия струва между 12 и 18 милиона ЕВРО - 24 и 36 милиона лева.
обикновен гражданин (нерегистриран)
Нещата от живота, прав си, но вече работя малко извън тази сфера и не знам колко е актуалния процент комисионна, който се внася в касичката на управляващата партия, в пътното строителство.
бесепарите (нерегистриран)
пак вият на гладно,след като обрекоха северозапада на гиганизация и разруха
вн (нерегистриран)
С 2 млрд в Норвегия строят 3000 км магистрала с тунели ,мостове над фиордите и в изключително тежки условия. Ние с 400 млн строим 50 км Браво на групата за разграбване
обикновен гражданин (нерегистриран)
Прав си, но за екстрите ми е стара информацията и не мога да коментирам достоверно. Едно време беше 10% на правилния човек. А Агромах няма смисъл да ги обсъждам...
Да (нерегистриран)
То Северозапада е пред закриване. Дано да останат хора, които да я ползват...
Черна гора (нерегистриран)
167 км в планински терне Първите 21 км (тунели , мостове, виадукти) струват 10 милиона евро! От тях 17 км са тунели в две посоки и 20 моста ! Това е един от най -скъпите участъци не само в Черна гора, но и в Западните Балкани с в момента и в Европа. Чшвно в Европа идея си нямат колко "харчи" нашия на километър. Вие сметнете колко си дели с GePi group и подобни строители на пътища завладели всички поръчки в БГ.
Моля??? (нерегистриран)
Каква история бе... бих казал дебил, ама няма, защото не ми прилича на побелелите коси. България тъне в разруха. Селата, а и малките процъфтяващи някога градчета, са като след бомбардировка. Пътищата из страната са в окаяно състояние. Ама не тези около София, а В БЪЛГАРИЯ! Хемус е започната преди десетки години, а вместо да се довърши нещо полезно за цяла Северна България, се изпонахвърляха (не е случайна думата) някакви асфалти из цялата страна. Тази "държава " се "ръководи" от откровени простаци, мутри и мутреси. И никой не го е грижа за бъдещето на децата на тази територия, т.е. за самата територия, наречена и бранена от истински българи България. За разлика от държавници и родолюбци, които са дали кръвта и живота си за да ни има нас, днешните посерковци търсят единствено и само келепир във всичко и навсякъде. Остава ни само утехата, че със сигурност някой горе следи делата им...
Да (нерегистриран)
Случайно съм родом от Северозапада и мога да свидетелствам под клетва, че това се случи при демокрацията ви...
!!! (нерегистриран)
Близо 15 милиона за 1 км! Тия гробари се скъсаха да крадат! Спи още народе!
дръндрън (нерегистриран)
2 милион ае километър в Германия Да не говорим ,че няма нищо общо с км като направа и материал ,който е вложен в БГ.
М7 (нерегистриран)
Евтинко ми се вижда, "само" 15 млн на километър!
В Германия (нерегистриран)
Е 8.24 млн евро на км. Вземи провери първо.
Само с лопати (нерегистриран)
ли строят строителите на боце?!? За некви смешни км им тярбват години ! В бяла страна 54 км се правят за месец ( три платна в поскоа , барабар с тротоарите от двете страни)
Нинова, (нерегистриран)
хората питат, асфалта яде ли се или не се яде?
И АЗ СЪМ ОТТАМ (нерегистриран)
И ПОМНЯ ДОСТА ДОБРЕ ОТ 10 НАСАМ КОИ ПРАВИТЕЛСТВА РАЗРУШИХА ВСИЧКО ВЪВ СЕВЕРОЗАПАДА,И ПОВЯРВАЙ ГЕБ ИМАТ НАЙ МАЛКАТА ВИНА ЗА ТАЯ РАЗРУХА
комунста е свиня (нерегистриран)
Мъка за червените свине
!!! (нерегистриран)
От пътища най-много се краде, всички фирми, които строят пътища в бг са на мутрите, които оцеляха през 90-те, той тиквун за това се пъне да прави магистрали, но понеже магистралите олицетворяват качествата на изпълнителите си, виждаме какви са резултатите! С тези пари, които последните 10г. се дадоха за асфалт, ако не се крадеше, щяхме да имаме най-хубавите пътища, а ние все още сме с най-лоша инфраструктура в цяла Европа! Тия маймуни просто се скъсват да крадат!
70% от 800млн (нерегистриран)
са 560 млн. Това е нормата на кражба при ГЕРБ според икон. експерт в медиите. Тази сума ще бъде открадната.
нц (нерегистриран)
изобщо не си стъпваЛ В СЕВЕРОЗАПАДА.! дА Е МНОГО ПРАВ..мамат аеваха на района герберастите!
ДРУГАРИ, (нерегистриран)
ХОДИХ НА ЕКСКУРЗИЯ МИЛАНО- ВЕНЕЦИЯ И РАЗБРАХ НА КАКВО МУ СЕ ВИКА МАГИСТРАЛА! НА ВРЪЩАНЕ ТРЪГНАХМЕ ПО ХЕМУС И КАЗВАМ НА ДЕТЕТО: "ТАТЕ, И ТОВА Е МАГИСТРАЛА", А ТО МЕ ГЛЕДА УЧУДЕНО))):
ТОВА СА (нерегистриран)
БЛИЗО 5 МЛН НА КМ!!! ИЛИ 5 ООО ЛВ НА МЕТЪР!!! СЪС ЗЛАТНИ КЮЛЧЕТА ЛИ ЩЕ Я ПАВИРАТ???
обикновен гражданин (нерегистриран)
Няма как да е иначе - изхвърлиха от бизнеса всичко по-кадърно, за да може да работят правилните фирми и да си плащат за услугата.
без.пари (нерегистриран)
800 млн за 54км си е направо подарък. Значи лунната пътека можем да я асфалтираме до 2023г! Е няма такъв икономически и индурстриален подем като в нашата ГРобина. Пътят ще е 6 звезди със златни тоалетни, хората от близките села ще си лягат на него за да им се оправят ставите, а чужденци ще идват за да се разтъпчат боси. В момента се водят услиени преговори между хАмериканци и Китайци за правата през почивните дни, но може да прерастне на войната за Терапевтичният път!
до нц (нерегистриран)
явно ти живееш в големото село,а аз живея и ще живея в родния северозапад който още от тошово време беше съкрушен със заводи със отрови,така че герб са най малката бълха ухапала северозапада
Строител (нерегистриран)
Малка корекция, ГЕРБ работят за минимум 80%, а строителят каквото направи с останалите 20%. Станишев на времето работеше за 50 %, ех какви времена бяха.
ПР (нерегистриран)
Който се интересува от усвояването на стотиците милиони за"Хемус",да прегледа и др.сайтове.Публикувани са снимки от "новия"участък,току-що завършен,около Ябланица.Огромни кръпки по новото трасе.Кръпки!Това не е предизборна провокация,както би го нарекъл ББ.Видими кръпки,на нов асфалт.Иначе-милиони и милиарди.Хубаво е!
Анти (нерегистриран)
800000000÷54=15000000
Гинка (нерегистриран)
Уха, ще падне доста крадене. Само герп
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта