С почти 800 млн. лева започват да строят 54 км магистрала между Видин и Ружинци

Ще се плаща след предаване и приемане на обекта. До 2022 г. трябва да е готов модернизираният път Видин - Ботевград

Обратно в новината

Коментари - С почти 800 млн. лева започват да строят 54 км магистрала между Видин и Ружинци | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

лъжци...

Бахти и цените в тая държавица !!! Живея в САЩ , погледнах тука насам-натам колко струва миля магистрала и открих, че е 4-5 милиона долара на миля. Което е 2,5-3 млн долара за км . Или 1,5-2 млн лева за километър. Тоест 50-на км трябва да са около 100 млн лева. БАЦЕЕЕЕЕЕЕЕ...ДО 800 МЛН РАЗЛИКАТА Е 8 ПЪТИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ !!!!!!!!! А ся някой да се опита да ми докаже, как геоложките условия във видинско са 8 пъти по-трудни и скъпи от в щатско. И като се има на предвид, че тука в щатите се строи с частни компании, материалите не са по държавни цени , а заплатите за строителите са 10 или 20 пъти по-големи . Е нема такава държава ! Обичам си Родината, ана мраза държавата България. Отврат е !!!

"2,5-3 млн долара за км . Или 1,5-2 млн лева за километър" ти сериозно ли?!? Долара е 50 ст??? :D 3 млн $ са около 5 млн лв! Така 100 км са вече 500 млн лв. Смятайки и не преките разходи, колко става??

Как смяташ курса на долара приятел 50ст.за долара ли,а дано а ма надали.

Крадци как може да управляват мразени само техни фирми работят и членове на ГЕРБ са на държавна хранилка некадърници

Преди два дни се прибрах от почивка в южна Турция. Като стъпих на нашата магистрала "Тракия" веднага разбрах, че съм у дома. Не се ли наядоха, не знам?!!!

"Проектът кабинетът смята за приоритетен и планира да го завърши до 2022 г." Като видя такава неграмотност, спирам да чета. Някак не ми вдъхват доверие неграмотно написани новини. :) P.S. Тия дипломи за журналистика явно ги дават на всеки тъпак, пожелал да стане журналист...

Парички за крадене от Бойко!!! Не се наяде този изрод!!!

Давай България!

Силата в нея ли е хихиХи

20000 лв струва един метър магистрала . Тоя асфалт да не е със златни нишки и мантинелите да са от чисто злато ?

бе той асфалта е евтин ама моста отдолу е скъп или тунела отгоре....

Отпуснати предизборно като Ф16ките

Уха, ще падне доста крадене. Само герп

Който се интересува от усвояването на стотиците милиони за"Хемус",да прегледа и др.сайтове.Публикувани са снимки от "новия"участък,току-що завършен,около Ябланица.Огромни кръпки по новото трасе.Кръпки!Това не е предизборна провокация,както би го нарекъл ББ.Видими кръпки,на нов асфалт.Иначе-милиони и милиарди.Хубаво е!

800 млн за 54км си е направо подарък. Значи лунната пътека можем да я асфалтираме до 2023г! Е няма такъв икономически и индурстриален подем като в нашата ГРобина. Пътят ще е 6 звезди със златни тоалетни, хората от близките села ще си лягат на него за да им се оправят ставите, а чужденци ще идват за да се разтъпчат боси. В момента се водят услиени преговори между хАмериканци и Китайци за правата през почивните дни, но може да прерастне на войната за Терапевтичният път!

БЛИЗО 5 МЛН НА КМ!!! ИЛИ 5 ООО ЛВ НА МЕТЪР!!! СЪС ЗЛАТНИ КЮЛЧЕТА ЛИ ЩЕ Я ПАВИРАТ???

800000000÷54=15000000

ХОДИХ НА ЕКСКУРЗИЯ МИЛАНО- ВЕНЕЦИЯ И РАЗБРАХ НА КАКВО МУ СЕ ВИКА МАГИСТРАЛА! НА ВРЪЩАНЕ ТРЪГНАХМЕ ПО ХЕМУС И КАЗВАМ НА ДЕТЕТО: "ТАТЕ, И ТОВА Е МАГИСТРАЛА", А ТО МЕ ГЛЕДА УЧУДЕНО))):

Ами когато и в България почнат да се плащат по 7цента на километър, както в Италия, тогава и пътищата ще станат по-хубави. Само да искаш, без да плащаш не става

Стенли гейберастинът да се скрие!!!

са 560 млн. Това е нормата на кражба при ГЕРБ според икон. експерт в медиите. Тази сума ще бъде открадната.

Малка корекция, ГЕРБ работят за минимум 80%, а строителят каквото направи с останалите 20%. Станишев на времето работеше за 50 %, ех какви времена бяха.

От пътища най-много се краде, всички фирми, които строят пътища в бг са на мутрите, които оцеляха през 90-те, той тиквун за това се пъне да прави магистрали, но понеже магистралите олицетворяват качествата на изпълнителите си, виждаме какви са резултатите! С тези пари, които последните 10г. се дадоха за асфалт, ако не се крадеше, щяхме да имаме най-хубавите пътища, а ние все още сме с най-лоша инфраструктура в цяла Европа! Тия маймуни просто се скъсват да крадат!

Няма как да е иначе - изхвърлиха от бизнеса всичко по-кадърно, за да може да работят правилните фирми и да си плащат за услугата.

хората питат, асфалта яде ли се или не се яде?

ли строят строителите на боце?!? За некви смешни км им тярбват години ! В бяла страна 54 км се правят за месец ( три платна в поскоа , барабар с тротоарите от двете страни)

Евтинко ми се вижда, "само" 15 млн на километър!

Близо 15 милиона за 1 км! Тия гробари се скъсаха да крадат! Спи още народе!

Мъка за червените свине

167 км в планински терне Първите 21 км (тунели , мостове, виадукти) струват 10 милиона евро! От тях 17 км са тунели в две посоки и 20 моста ! Това е един от най -скъпите участъци не само в Черна гора, но и в Западните Балкани с в момента и в Европа. Чшвно в Европа идея си нямат колко "харчи" нашия на километър. Вие сметнете колко си дели с GePi group и подобни строители на пътища завладели всички поръчки в БГ.

То Северозапада е пред закриване. Дано да останат хора, които да я ползват...

С 2 млрд в Норвегия строят 3000 км магистрала с тунели ,мостове над фиордите и в изключително тежки условия. Ние с 400 млн строим 50 км Браво на групата за разграбване

пак вият на гладно,след като обрекоха северозапада на гиганизация и разруха

Случайно съм родом от Северозапада и мога да свидетелствам под клетва, че това се случи при демокрацията ви...

И ПОМНЯ ДОСТА ДОБРЕ ОТ 10 НАСАМ КОИ ПРАВИТЕЛСТВА РАЗРУШИХА ВСИЧКО ВЪВ СЕВЕРОЗАПАДА,И ПОВЯРВАЙ ГЕБ ИМАТ НАЙ МАЛКАТА ВИНА ЗА ТАЯ РАЗРУХА

изобщо не си стъпваЛ В СЕВЕРОЗАПАДА.! дА Е МНОГО ПРАВ..мамат аеваха на района герберастите!

явно ти живееш в големото село,а аз живея и ще живея в родния северозапад който още от тошово време беше съкрушен със заводи със отрови,така че герб са най малката бълха ухапала северозапада

в България магистрали НЯМА! Няма даже нормални първокласни пътища все още. Единнствената страна от ЕС с пътища ,каквито и в Африка вече не се намират!

БСП превърнаха Северозапада в Северозападнала България. Сега имат "план" и искат "фонд" да оправят собствените си магарии. Хитро! Това е истинска социална политика - взимаш пари, като вредиш, после взимаш пари, за да оправиш пораженията.

винаги гледа в цената на нещо,а не гледа че 75% от трафика за европа минава през дупките на социализма,ама след като бсп са изолирани от кражбите на герб и се надава вой до небесата че пътя бил скъп,ами скъп е след като има още фирми подизпълнителки приближени до бсп

800 милиона за 54 км! Пътищата в Андите не струват толкова! А инпма по некачествено от строеното от боце! началото неможе да дочака края на ремонта.!

Колко струват пътищата през Андите? Един км магистрала в Германия струва между 12 и 18 милиона ЕВРО - 24 и 36 милиона лева.

2 милион ае километър в Германия Да не говорим ,че няма нищо общо с км като направа и материал ,който е вложен в БГ.

Е 8.24 млн евро на км. Вземи провери първо.

Браво на Бойко! Така се пише история..

Каква история бе... бих казал дебил, ама няма, защото не ми прилича на побелелите коси. България тъне в разруха. Селата, а и малките процъфтяващи някога градчета, са като след бомбардировка. Пътищата из страната са в окаяно състояние. Ама не тези около София, а В БЪЛГАРИЯ! Хемус е започната преди десетки години, а вместо да се довърши нещо полезно за цяла Северна България, се изпонахвърляха (не е случайна думата) някакви асфалти из цялата страна. Тази "държава " се "ръководи" от откровени простаци, мутри и мутреси. И никой не го е грижа за бъдещето на децата на тази територия, т.е. за самата територия, наречена и бранена от истински българи България. За разлика от държавници и родолюбци, които са дали кръвта и живота си за да ни има нас, днешните посерковци търсят единствено и само келепир във всичко и навсякъде. Остава ни само утехата, че със сигурност някой горе следи делата им...

абсолщтно правилни констатции , позитивна новина за България, ...

По 15млн на км, ко му плащаш?!?!

изтеряса понеже те от бсп са били главните изобретатели на топлата вода

Викторчо, незнам къф си редактор, ама и за драскач не ставаш! У Германия или у Англия се онеграмоти така? Техниката на шлагцайлето съсипва не само информацията, но и други работи! Да знаеш!

"Ще се плаща след предаване и приемане на обекта"

написана от журналист от дир.бг със подвеждащо заглавие,по надолу в статията е обяснено че пътя ще е със ГАБАРИТ НА МАГИСТРАЛА А НЕ МАГИСТРАЛА,АМА ПОДЛОЖНИЯ ЖУРНАЛИСТ ПАК СЕ НАТЯГА

"Габарти на магистрала" не изключва магистрала, защото всяка магистрала е с габарит на магистрала.

Не мога да си обясня, кое в 1 км магистрала струва 14 млн. лева? Някой с желание да ми обясни?

тя знае как се прави магистрала със приватизиране

А ти знаеш ли какво е нужно за изграждането на 1км магистрала, за да питаш кое струва тези пари? Една много проста сметка за нещо което се вижда и се контролира (няма да влизам в подробности за изкопи, насипи, водостоци, виадукти, детелини, проектанти и т.н.): 2 платна по 10,50 (3 ленти по 3,50 - минимален габарит за автомагистрала) с асфалтова конструкция 16см битумизирана баластра, 8 см биндер и 4 см износващ пласт = 28см при обемно тегло в уплътнено състояние 2,4т/м3 и цена на машинно полагане към 140 лв/тон (в която не влизат геодезическите екипи и се предполага, че асфалтът се вози по-малко от 50км) това е 1,975 млн лева без ДДС - само за глазурата на тортата!

Благодаря за разяснението!

Забрави да включиш жипките, апартаментите, курвите и офшорните сметки. Защото на места по АМ Струма се асфалтираше директно върху почвата, асфалтът пропада, те асфалират отново, после пак и пак, и накрая се отказаха. В такива случаи технологията е такава - слага се ограничение на скоростта около 80-90 км/час, разполагат е шапки и/или камери и се събират дарения за колониалната власт от признателна България.

Хайде сега да видим кой строител ще се наеме да извади от джоба 200-300 милиона лева на участък, за да изгради трасето, да даде комисионните на управляващите, да плати лихвите по заема (колко фирми могат да забият такава сума в обект?) и да се разплати с доставчици и работници и да чака няколко години да си вземе обратно инвестицията. Още си спомняме Дянков, който каза така - ако искате да си вземете дължимите суми от АПИ, подпишете декларации, че се отказвате от 10% от дъжлимото; ако не - ще чакате още няколко години... може би.

и обикновени червени идиоти ние няма да минеме и пет метра към европа,иди в крушовица да пасеш биволи

Друже, нямам си и понятие къде е Крушовица, а за биволите не искам да ти конкурирам бизнеса. Не става въпрос за червени, сини или светлокафяви. Става въпрос, че с такива проекти ще доубият българските строители, които не са на хранилката на властта.

Тия калцуни така и не разбраха, тълкуваиието на понятието магистрала. Няма магистрала 3 км, 9 км , 11 км. Родени малки, малки и ще си отидат.

една позитивна новина за нашия северозабравен край от всичките правителства