Институтът на Ройтерс за изследване на журналистиката представи годишния си медиен доклад за 2018-а година. Това е седмото проучване на института, в което за пръв път е включена и България. Докладът се основава на данни по множество критериии за качество на новините, сред които онлайн медия Дир.бг е класирана на 6-о място в най-престижната класация ТОП онлайн бранд.

Източник: Ройтерс

Тазгодишният доклад на Ройтерс отразява наблюдения върху медийния пазар на 37 страни. В анкетата са участвали 74 000 потребители от цял свят, от които 2021 българи. Целта на проучването е да изследва потреблението на новини в света и нивото на доверие на потребителите към медиите.

За пръв път в това изследване основният фокус е Европа, но са покрити САЩ, шест медийни пазара в Азия / Япония, Южна Корея, Тайван, Хонг, Малайзия и Сингапур) и четири страни в Латинска Америка / Бразилия, Аржентина, Чили и Мексико/.

Резултатите от това широкомащабно изследване, на фона на все по-актуалния проблем с фалшивите новини и спада на доверие на потребителите към медиите, доказва че най-старата онлайн медия в България - Дир.бг поддържа имиджа си на лидер не само на местно, но на международно равнище.

С новата си визия и коректно поднасяне на новините, Дир.бг се надява да задържи доверието на потребителите си, без които отличието на Ройтерс не би имало смисъл.