17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нали бяха подали оставки за какво уволнение говорите сега след като реално е приети оставки????Аман от пиар акции ама практическо решение на нещата липсва..

Ами ващи ли желания да се удовлетворят?Стига толерантност,качихте им се на главите .Вие сте престъпници и разтурихте Европа.. т.н.превозвачи са прости шофьори замогнали се с далавери и укриване на доходи и неплащане на реални заплати.Вие като какъв защитавате тези престъпници? Нека останем и без летище,то какво ли и остана на България.Едно голямо нищо.Само крадци наричани "бизнесмени и "управляваши" и тук таме някой мазохист българин

Прав си Росене. Необходимо е ново мислене. Навремето Тодор Живков казваше за някои ръководители,че неможе от тях да иска да мислят поновому,тъй като те трудно мислели и постарому. Слагай нови хора,знаещи,можещи с идеи,енергични и креативни,но откъде да ги вземем??? Наемай чужденци. Както кадърните мениджъри от една автомобилна марка-фирма отиват в друга и правят каквото е необходимо да се случват нещата както трябва. Наемаш го,сключваш договор,даваш заплата и искаш високи показатели,печалба и т.н.

ivu@

С този закон ЕС ни показва, че не сме ние които имаме право на глас, а следва само да козируваме и да си траем, че може и да ни покажат едва ли не "червен картон".

Когато властващите са властващи благодарение на това си козируване на еврогейския няма как да искаме някой да ни чува:(((((( Не е виновен който яде баницата а който я дава ама за толкова години не сме чули властващите да са отказали да приемат нещо ама все послушно вдигат ръка че кокала на властта им е по мил от всичко друго.

Двамата освободени от Холдинг БДЖ Велик Занчев и Владимир Владимиров са изключително безрупулни и крадливи човечета, които съсипаха цялата работеща структура като цяло БДЖ. Със своите действия и бездействия, наглост и безочие, урониха и съсипаха както професията "жекезничар", така и цялата работеща структура в БДЖ. Това е така защото те са обвързани със сходни фирми като БДЖ и техните структури. Досега имаха гръб от страна на транспортния министър Ивайло Московски.

А какво стана с бившите ВПД-та, които бяха към транспортни войски и минаха към министерство на транспорта?!

https://www.youtube.com/watch?v=BTr3T_MPlYg

всеки идва и си слага негови хора за да му крадат....в БДЖ стоят поне 50 % работещи без работа или не си уплътняват работното време...краде се нафта поголовно..ако някой от БДЖ си купи кола на бензин го обявяват за луд...само на нафта и се краде и си карат без пари колите....това БДЖ веднага да се даде на концесия веднага

то да е само нафтата.....

Какво значи освободил бе?! Ами съд, присъди, затвор?!

Хаиде на бас, че няма да им търсят никаква отговорност за пропилени стотици милиони левове. Пари събирани от данъци, един вид от всеки нас който работи. Кметицата на Младост я държат затворена вече месеци, без каквито и да било доказателства, да видим тези двамта мушмороци какво ще ги сполети. Предполагам, че още другата година ще бъдат назначени на нова държавна длъжност. Както и бившият нешастен транспортен министър :)

Няма ли да има бонус-малус за всеки машинист и влак - ако превишат скоростта, то да се оскъпява билета и да му се намаля заплатата на машиниста ! Съответно влака да има история и да става непродаваем после !!

каква шушумига беше при Софиянски,а сега министЕр.Замести Асен Дюлгеров в общината ,ама не ставаше за нищо.Като сомнамбул бродеше по коридорите.Чакате пълен провал нагаждачо,защото не си кадърен за нищо.

- Велик Занчев - Българин, очевидно ;))

Да , ама идват менегери с Голям управленски опит . Но дали разбират изобщо какво ще управляват ???

Крайно време беше Занчев и Владимиров да се изгонят, но като гледам какво идва на тяхно място, положението на Холдинг "БДЖ" няма да се подобри.

Защо министърчето не види какво става и в болницата. Цялото ръководство е за изхвърляне този измислен д-р Цветков само краде. А за летището трябва да се махнат доста хора които нищо не работят и мястото не им е там, но са хора на някой и колко пенсионери от МВР И ВОЕННИ РАБОТЯТ

иванчева в затвора, а тия сега ше си харчат парите. за мизерията и дълговете, които оставят да не говорим...

гол охльов

глист?

Аз лично съм против концесията на Летище София ! Няма да позволя групата на Прокопиев да ни краде Министре ,ти си от неговата квота какво криеш , там е и дъщерята на бачонката със зета и ! ОСТАВКА на Правителството !

Великден иде, Боко уволнява Велик!?!

Току що прочетох статия в норв. интернет за транспортни български фирми които наемат шофьори от Македония, а те не изпълняват изискванията за ЕС. Затова норвежците обмислят да въведат глоби на бълг. фирми. Ползването на македонски шофьори е окачествено като съвременно робство. Българските фирми които ги наемат в много случаи оставят тези шофьори- след като са спрени и им е забранено да карат нататък- без пари или помощ да се върнат по домовете си. Та някой ще иска да инвестира в България- уж новата, демократична, европейска?

Ей - кога ще го нарежат това БДЖ на скраб бе ! И без това там само мангали се возят и то без билети. Ако влезе бял човек - мангалите го убиват. София-Ихтиман - нали се сещате.

Ей няма да спрат да напират за летище София . много ми е интересно какво ли са им обещали .

Състоянието на БДЖ е такова, че почти всички влакове трябва незабавно да бъдат спрени поради лошото им техническо състояние. С години, а може би и с десетки години не се извършват предписаните прегледи и планови ремонти и почти целият подвижен състав (локомотиви, вагони и мотрисни влакове) не отговаря на основни изисквания за безопасност. Сигурен показател за това е ниското ниво на надеждност - ежедневно имаме закъснели, оставени и отменени влакове. Това е сигурен показател, че безопасността на жп превозите също не отговаря на основни изисквания. Вината на ръководството на БДЖ е в тотално изразходвания поначало висок ресурс на надеждност и съответно безопасност на този вид транспорт, заложен при проектирането му, производството му и предвиден да се поддържа на това ниво с подробно разписани правилници за неговата поддръжка и експлоатация. Единствената и основна причина за това състояние е, че Ръководството на железниците от министър надолу до управители са без техническо образование и не разбират нищо от железници. Гореспоменатите хора са изключително бездарни и непрофесионални и съответно под тях са назначили още по-бездарни и непрофесионални. Другият вариант е, че целенасочено се унищожава железницата - смятям, че и в двата случая трябва сегашния отбор да бъде изцяло сменен, а новият да внимава, защото веднага ще се види, дали продължават по старому, дали остават същите играчи при т.нар. ремонти извършвани от външни фирми.

Вижте му дипломата за педагогическо образование на ВладимироВ.Идиотизъм, до къде ни докагара кадровата политика на гербаджиите!

Владо си е кадър на БСП. Неслучайно му викат Владо Комуниста