Коментари - "Ромъния либера": Румънска фабрика е доставила хеликоптер на българските ВМС | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ДАНО ШКЕМБЕ ВОЙВОДА НЕ РЕШИ ДА СЕ ПОВОЗИ........................

с 4300 килца полезен товар се ще го вдигнат

Е и какво, пак получихме бараки на старо и то на цена на нови! А тия щайги дори не са толкова надеждни като руските Ми-14 които нашите ВМС имаха, и за разлика от руските машини които са амфибийни, тия не са! Една повреда и отиват право на дъното на Черно море да си правят компания!

ОТИ ПАДАТ БЕ, нЕмат ли перки???

фарове ,проектирани от 40 инженери и евентуално акумулатори/ако заработи такъв завод/.

Явно 33,33% от тези хелита падат ,егати хеликоптерите!

Досега има един единствен регистриран такъв случай... Провери викито ако не вярваш

Това по делото Airbus те го предоставят на България нищо не произвеждано в Румъния а е минал сервиз там Дир бг много сте зле 1 месец по късно инфо добре сте

Очаква се на 6 декември 2019 г. да се състои официалната церемония по приемането на въоръжение на машината. Вертолетът ще носи борден номер 905. По неофициална информация, полученият днес Dauphin е на около 10 години.

Какво от това? В щатите още ползват произведени през 1980 година от същия модел. Освен това модификацията N3+ Dauphin 2 е представена за първи път 2009 година, а реално се произвежда от 2010 до сега. Минал е капитален ремонт и има ресурс. Какво те притеснява?

Нищо не ме притеснява. Това е дословна информация от варненски новини - едно към едно

Сигурно няма особено значение, но защо тази информация се изнася един месец след доставянето? От снимката се вижда , че е имало и висши военни, Каракачанов и др.

Щото не е руска анимация.

Щом не е руско, не ми ги хвали.

Никва корупция или ум не ни дели от румънците. Напротив..Западните фирми обичат корупцията защото така нещата стават бързо и могат да си правят каквото си искат. Оня ден гледах документален филм за Западна фирма която предпочита да работи в Намибия, щото там министрите струват по 100 хиляди долара и разрешават всичко!!!! Румъния ни превъзхожда само по един единствен аспект: Население. Те са към 20 милиона а ние сме 7. Повече население дава повече от всичко...повече работна ръка, повече пазар и от там по интересни за фирмите. Къде бихте сложили завод на Кока Кола? В България или в Турция? В Турция 80 орки по 1 кола на ден ти е 80 милиона изпити коли. В България, тази цифра е само 7. Защо да се занимаваш с България??

Тя логиката е същата и за Китай, ама в Швейцария или Австрия не робуват на подобна логика, а действат.

Костов е виновен! Едно време доматите бяха истински!

А какви вкусни колци имаше...

бОКО ОЧАКВА И МОТОРЕТКИ ОТ БРЕГА НА СЛОНОВАТА КОСТ

ние сме кралете на далаверите, кралете на контрабандата, кралете на източването на кредитни карти, кралете на източването на еврофондове, кралете на автомобилните кражби, крале на това да създадаваш пирамиди и после да завличаш хиляди физически лица, барабар с държавата., кралете на лихварския бизнес, кралете на безразборното и некачествено строителство, кралете на унищожаването на защитени месности и крайбрежия и т.н. и т.н. --- Обаче това да създаваш високотехнологични и качествени продукти - не. Да създаваш дълготрайни материални активи, да се развиваш в науката и техниката - не. Да пробиваш на световния автомобилен и оръжеен пазар - не. Един скапан разграден двор сме, пълен с безхаберници и предатели!

така се създава военна мощ - таз година коптер от Румъния, догодина аероплан от Албания. Па Ефките, ша ги почакаме, докато си свършат работата в Иран, след 7-8 годинки.

Румъния много дръпна пред нас ! Основната причина е по добрата борба с корупцията !

Абе ако отидеш с влака по дунав мост 2-и пътуваш от Калафат до Крайова не изглежда като да са мръднали. Много, ама много е дле, по зле е и от нас. такава мизерия няма у нас. Отдели си 2 дена и се разходи до Крайова, ама се приготви да се изумиш. а и внимавай с бандитите-в румъния има много престъпност.

Ма то ни можи с влака по Дунав 2 - няма влак! С влак само при Руси.

Румъния много дръпна със заводите на Дачия - вече изнася автомобили на 6 континента, а сега вече има успешни сделки с хеликоптери и кораби!

хората имат, а ние не! това е. Хората правят, а ние не.

Сърди си на Бай Тошо. Защо не направи завод за коли по време на социализма-дори и скапани, малки, градски-поради липса на избор, щяхме да ги купуваме през соц-а? Направи заводи за електрокари, а не за коли за краен потребител. Цяла източна европа държавите си направиха заводи за коли, а после бяха продадени на западни инвеститори.

Там се произвеждаше дори Рено

И какво лошо имаше в производството на кари? Знаеш ли колко завода и колко вида кари правехме и изнасяхме по света? Разсипахме всичко, ей тъй на пук, и сега ВНАСЯМЕ Линде , Тойота и пр.

Ама разбира се, че пак гледам изцъклен. Уж се интересувам от Военно-Промишлен Комплекс и ето прасС - ИЗНЕНАДА ! Братята румънци си имали завод за хеликоптери!!!!! Ами браво! А какво имаме ние питам аз?! КАКВО?! ЕДИН ГОЛ ТУМБАК ЛИ ИМАМЕ? България - ДЪРЖАВАТА В КОЯТО НЯМА НИЩО, И НИЩО не ще има! Държавата, в което някога и да е имало нещо - всичко е било закрито и унищожено!! Няма да ни сравнявам с Германия и Франция! Сравнявам ни с Румъния, Чехия, Унгария! Пълна трагедия братко, пълна! КАКВО ИМА ТУК БЕ? КАКВО ПРОИЗВЕЖДАМЕ, КАКВО СЪГРАЖДАМЕ, КАКВО ИЗГРАЖДАМЕ, КАКВО СЪЗДАВАМЕ?! Извинявайте за големите букви, но съм гневен на прехода и тези които го осъществиха!

Главния виновник за ликвидационните комисии сега е Конституционен съдия!

Нещо лъжеш. По времето на социлизма държавата беше фалирала. Изцяло. По цял свят след фалит имуществото се ликвидира-тоест разпродава-при фалирали ТКЗС-та как пък няма да има ликвидация,че ти забравили тоталния дефицит от 1988г-дори и ябълки се купуваха с връзки от показния магазин. Нищо нямаше по времето на социализма-рафтовете бяха празни, производство -на загуба и некачествено. Строителството -некачествено-в Кърджали гимназия наскоро и падна стълбището, на запад сгради на колежи издържат по 500 г, в България стълбищата падат на 40-та година. дори завод Кремиковци през 1984г -при планирана загуба от 80 млн е с 200 млн лв загуба. 200 млн тогавашни пари е все едно 2 милиарда днешини. А и е пълнно безумие да има завод за топене на метал, като в българия почти няма желязна руда. Ако ще се разчита на внос на руда-защо го правиш на 400 км от най-близкото пристанище?! Радомир метал-огромен завод-изцяло на загуба. Дори и износът на месо през социализмът е на загуба-изнасяно е, но продукцзията е струвалоа повече от приходите. социализмът беше фалирал още в края на 70-те години.

България в момента произвежда повече, отколкото през 89-та година. И за разлика оттогава, когато за СИВ изнасяхме предимно боклуци (съответно на нас ни доставяха също боклуци) сега конкуренцията е истинска и просто няма как да не се покриват изискванията на купувача. Потърси във Фейсбук групата "Какво се прави в България". Не съм я ъпдейтвал от около година, но ще се убедиш, че нещата изобщо не са такива, каквито си ги представяш..

ЍИ защо румънците имат завод, а ние не? Това ли са атлантическите ценности - да ни държат на предна огнева линия, при това да искат да се въоръжаваме с каквото и за колкото ни кажат? Никога няма да имаме читава армия, докато купуваме всичко отвън. Дори руснаците ни построиха военно-ремонтни заводи, а сегашните управляващи само се кълнат във вярност на Вашингтон. С гол тумбак. Не се ли замисляте защо всичко отива в Румъния? Щото много ги бива ли? Ами не, просто нас ще ни стъпчат за половин ден, а Румъния,1 като по-голяма има шанс да се съпротивлява поне няколко дни. За това иде реч. Нас изначално са ни отписали.

Да бе държи те някой, събуди се. Просто в Румъния сигурно няма нужда да подкупиш двама министри, областен управител, трима кметове и после да чакаш три години да ти излязат всички разрешителни. Накрая като го построиш да целуваш ръка на началника на държавата, който да реже лентичката, докато ти наемаш две охранителни фирми и строиш дувар, че да не те грабят тъмнозелените и се чудиш, как да удържиш родната олигархия да не ти открадне бизнеса.

Юрокоптърът е хеликоптерното звено на Еърбъс - ЕВРОПЕЙСКИ производител с главни производствени центрове в Германия и Франция. Никакъв Вашингтон няма тук. Втората лека подробност е, че това е един от най-добрите в света морски хеликоптери - независимо дали цивилната или военната версия. Апропо от 2014 година насам все още държи рекорда за скорост на 3 километрова дистанция, тоест на ускорение от статично състояние. Третата лека подробност е, че въпросния хеликоптер дори и в по-ранните му модификации е спасителният хеликоптер на американската брегова охрана - оня същия дето си гледал по филмчетата боядисан в бяло и оранжево. И разни други дребни неща.