Коментари - Ремонтът и задръстванията на Северната дъга на София продължават | Днес.dir.bg
Коментари
Обявения срок за приключване на ремонтите е 30 ноември.
Работата може и да не е свършена ,но милионите са платени и комисионните удържани.Те това е ,за жалост тази болест от България се разнесе из цялият ЕС ,стана пандемия като ковида.
Ремонт?! Какво ремонтират!? Нали съвсем скоро я пуснаха!? Пътните връзки ли правят?!
Ще има ли неустойки ? Няма да има, разбира се ! Който плаща комисионни под масата не плаща неустойки - това е правилото, по което ще познаете корупцията !
Не си прав! По тия географски ширини комисионните са част от цената на поръчката. Освен това ще ни проглушат ушите как баш Възложителят лично ги е санкционирал с еди-колко си лева. Малка подробност е, че клаузата е от типа: "Изпълнителят дължи неустойка от ... лева, но не повече от .... (някакъв малък %) от крайната цена на услугата" и е стандартно заложена, и също включена в цената.
Още гласувайте за Фандъкова .... А пътя от Люлин до Бояна никога няма да го направи и причината е само една. Зашото кметицата си беше и си остана една неграмотна кметица за вече над 10 години
на всичко отгоре и това недоразумение тунела на тангентата трябва на този който го е проектирал със златни букви да му се изпише името на тоз некъдърник
Той си е на мястото и не е проектантско недуразумение,защото причината за дръстванията е че своемременно не са направени прилежащити пътни връзки от магистралата към населените места от двете и страни.Защо е така ? Много просто хората собственици на местата подлежащи за откужзение не са съгласни да им плащат жълти стотинки за тях.В този случай виновна е съответната администрация.
Този тунел- мост можеше да е с още два- три метра по- широк, защото автобусите и камионите трудно се вписват в завиването. Нали затова допълнително разшириха от северната страна, но като видяха ,че и това не помага, направиха реорганизация на движението. Докато нямаше ремонт при Ботевград- Мездра и големите камиони не минаваха тук, движението беше прилично, без часовете пик. Това ,ще се пооправи някога, когато от бул Рожен се направи връзката с големия подлез покрай трамвайната линия и шосето стигне разклона за Нови Искър през полето.
На 15ти Септември приключиха всички ремонти! (сърказъм)
Това Щрабаг, това Трейс, това ПСТ са такива кухи фирми, без специалисти, без професионалисти. Само едно крадненье, и толкова. И само мърлят работниците им, мажат, замацват. Оня ден пак обикаляше в района некакъв циганин, и предлагаше асфалтиране на половин цена. Както казваше - офертата е само за днеска и за утре. Само където не му набих шутовете.
няма страшно ... има няма след още някоя и друга година, като напуснем тая планета няма да има значение в какво състояние ще е
Вчера от тунела към бул Рожен , колоната беше чак в Нови Искър- над 5 км и то точно заради това недоразумение- тунела ,че през него минават автомобилите ,които завиват на ляво, за да идат под моста и да се качат на скоростния път. Като се съберат няколко камиона с полуремаркета и става голямото задръстване. А там слагат и една решетка със знак"Забранено влизането от двете посоки" който не е за това място и така превозните средства се точат едно след друго, вместо тези, които завиват на ляво да са в другата лента и да не пречат на пътуващите направо към София.
Е как да има като с 20 човека правят ремонти в цяла София -сега чакат да падне сняг и да продължът напролет ремонта -всичо има за всични няма ...
Ремонтът и задръстванията на Северната дъга на София продължават
Вече минава почти месец след крайния срок за пускане
Обратно в новината