Разширяват зелената зона в столичния квартал "Иван Вазов"

Ако плановете бъдат реализирани в пълния им мащаб, броят на платените места в София ще се увеличи с около 5 хиляди

Обратно в новината

Коментари - Разширяват зелената зона в столичния квартал "Иван Вазов" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Истината е, че всички квартали ще станат зони и то, защото така е по-изгодно за общината. И аз ги подкрепям, де. Аман от хора, които не си сменят адресните регистрации и никой не може да проследи кой къде е и защо... Та, да на зоните (сигурно ще са жълти и сиви или каквито там им хрумне), но е по-хубаво да ги има.

Браво на софийската кметица! Йорданка Фандъкова е дясна, а София е прекрасна! Дай Боже един ден, целият град да стане синьо-зелен! Дано, дано, дано!

За майката да кажа, на всички кметьове герберски, начело с Данчето. Самозабравили се неуки калинки. Инициативата идвала, от жители на “Иван Вазов”, молим ти се. Нищо не решава тази зона, разбира се, освен, че пълни джобчетата на нашите хора. Вместо да построят паркинги, решили да таксуват улицата. Самозабравиха се.

Зелената зона не решава проблемите. Просто всички започват да плащат на и на общината по още една такса. Постъпленията от зелена зона са около 50М на месец. За решения и откриване на нови места за паркиране във въпросните зони от постъпленията се използва 0. Единственият, който печели от тази работа е общината. За хората както обикновено има по един голям... паркинг.

По бул.Иван Гешов при ВМА си паркират безнаказано по тротоара и велоалеята и със дете с колело или с количка не можеш да минеш...... Все едно тротоара е техен????? Малко глоби и санкци няма ли?

ка ви , не се наядохте!

За ред в паркирането съм, но не може проста само и единствено да се забранява, да се събират пари, а насреща нищо, нищо! Къде са парите от сегашните зони, къде в цинтъра на София видяхте читево ремонтирана или изобщо ремонтирана улица, за която обаче плащаме зона! Къде отиват тия пари! Защо няма алтернативи. Тия коли няма да се изпарят, няма къде да отидат. Не сме дорасли до западните държави, където има достатъчно добре уреден градски и междуградски транспор, за да не азчитаме на колите. За сведение: имам гараж, не карам често, лятото се придвижвам основно с колело. Не приемам да ни се натрапват зони, да ни се събират отново пари, а резултатите да са нулеви - няма тротоари, няма и улици, няма места за паркиране. Защото всичко се прави на парче и само с една цел - да съберем още пари.

Моля да ме извините за сбърканите букви в някои думи, писах ядно и бързо :(

А къде са паркингите, които трябваше да бъдат построени с парите от зоните. Поредното инкасиране срещу боя. Толкова от кметката.

Дано, дано, дано до всяко паркоместо, да направят поне още едно... Тогава, тогава...предвиждам ЗОНА, че само си викам ДАНО! Ай сиктир с таз зелена зона от тука! Аз, освен синя зона, други зони не признавам!

Трябва да се въведе зелена зона - разрешение само със адресна регистрация, за целият град. Данаците за старите коли трябва да се вдигнат много, за сметка на новите. Евтините коли, водят до замърсяване и задръствания! Градският транспорт трябва сериозно да се подобри!

А нещо за инфраструктурата да ни кажете? Да се ремонтират улиците, например. Предлагам ви да си продадете колата и от днес занапред да се придвижвате само и единствено с публичен транспорт :)

Трябва да се въведе синя зона навсякъде и безплатно паркиране за служителите в общините и държавната администрация!

няма само в лозенец да се мъчиме къде да паркираме . Сега като сложат колчета на тротоарите за да не може да се паркира и ги направят всички еднопосочни улици ,колапса в квартала ще настъпи светкавично

За регулация съм във всички квартали, но при предоставяне на ясен отчет какво ще се прави и се е направило с приходите от таксите. Отделно да се построят необходимия брой паркинги във всеки квартал. Да се въведе такса регистрация на коли, различна от СВ, С, СА, т.е. селяндурите да започнат да си плащат данъците тук, където консумират и цапат, а не по селските Общини, където е далеч по-нисък налога.

трябва да има в цяла София.Сега какво се получава:взимат трима една квартира и всеки си паркира колата.Ако навсякъде е зона дали ще са пълни тротоарите и градинките с коли от всички градове.Може би всеки щесезамисли дали да паркира и да плаща зона или да търси друг начин за придвижване.

Алчни политици! Само търсят източници на доходи, пълнят общинската/държавната каса, а после поделят парите със свои хора през обществени поръчки

ако има добра градоустройствена политика ще има достатъчно места за паркиране за всички

Точно това имам предвид и аз. Който консумира столицата и възможностите в нея да си плаща. Като Ви чета поста се сещам за положението в кв. Манастирски ливади - кошмар, страшна кочина, кал, дупки и ..... високи данъци разбира се :(

Ама точно държавните служители трябва да плащат на 200%.

безплатно да е и за служителите в НС, те също служат на Народа. И за всички депутати и сътрудници на ДПС, те гарантират стабилността

Балон се надува надува.

Направете ЦЯЛА MAJKA BALGARIA зелена зона! И само НАП да може да паркира безплатно. всички останали по 5 лв. на час. За държавна/общинска администрация може и на половин цена.

точно точно! за ДПС по 1 полицай да им пазиа колите, че все пак ги ползва държавата под наем за НСО. Важни са ни! #ДПСсаНиВажни!

Е, сега освен високи данъци ще си имате и зона, но калта и дупките ще си останат, това е гарантирано - вижте центъра на София и изобщо кварталите със зони. Честито!

Ако има добра градоустройствена политика, ще има платени места за всички.

Я съм селяк - весееляк... Съгласен съм с почти всичко, само не и с виждането Ви за "такса регистрация на коли, различна от СВ, С, СА, т.е. селяндурите да започнат да си плащат данъците тук, където консумират и цапат, а не по селските Общини, където е далеч по-нисък налога". Веднага ще Ви обясня защо: 1. Всяка втора кола в моето "село" (което между другото е било град и столица на България 1000 години преди София) е с регистрация СВ, С, СА, защото е или собственост на софийска фирма, или все още изплаща лизинг, а той винаги е към банки и/или финансови компании, които пък винаги са със седалище в София. Какво правим сега? Може би столична община ще върне парите на общината в моето "село"? 2. Когато София е обявена за столица, моето "село" е с 8 пъти по-голямо население от Вашето село, което тогава е било около 5 хиляди души, а сега е 1 500 хиляди. Няма как за 140 години населението на един град или село (без значение е как Вие наричате Вашето село) да се увеличи по пътя на естествения прираст 300 пъти. При средно 2 деца в едно семейство (а във Вашето село тя е по-ниска), нормално би било увеличението да е максимум от 2 до 3 пъти и то при оптимални условия - без войни, при средна продължителност на живота 100 години и т.н. (но, уви, нито едно от тези условия не е изпълнено) Т.е. значи, че шансът Вие да сте кореняк- софиянец е някъде 1:100 до 1:150, т.е. клони към по-малко от 1%. 3. Колите с регистрация, различна от СВ, С, СА носят парите във Вашето село, което с население около 22-25% от общото население на България, обира 80% от целия оборот в страната. Нали не мислите, че "столичаните", работещи в държавната администрация, освен да ядат платените от "селяндурите" данъци, носят добавена стойност, плащат данъци и съответно способстват за развитието на Вашето село, пардон столица? Е, не понасям такива "столичани" да ми дават наклон на оная работа!

А знете ли че новият шеф на ЦГМ е бившия кмет на район студенски

А при нас в Обеля кога? Нещо ни пренебрегвате ми се струва.

Цялата стратегия със зоните е супер погрешна и не е това начина да се решат проблемите с паркирането в жилищните квартали. И изобщо защо в софия живеят и паркират 100ци хиляди хора от провинцията които не се регистрират в столицата нито колите си (не внасят данъци и такси в столицата) но полават привилегиите на хората които са си регистрилали колите в Сф и плащат данъци, такси и глоби?

Просто данъците на колите трябва да са високи, много високи. Така няма всеки навършил 18 години да му купят таратайка, която някъде трябва да се паркира. Абсурдно е да има във всяко семейство минимум по 2 коли, в някои по 5, от които се карат максимум 1-2, а останалите седят до блока/кооперацията и заемат място. Вечер не мога да паркирам около блока си, макар и да съм в краен квартал, колите са "пакетирани" по 3 - 1-2, които не се карат в семейството и една пред тях - тя се кара. А ние сме 4 човека, ама имаме една кола и няма къде и нея да паркирам, че работя до късно...

То хубаво ама данъците + ГО+ГТП са достатъчно високи за да има някой от краен квартал 5 коли. По-скоро описаните коли да се преместват принудително. За тях и без това нищо не се плаща.

Като увеличите зелената зона в Иван Вазов, то безплатното паркиране на коли ще се разшири към Хиподрума и Стрелбище. Какъв точно проблем решава тази мярка? Тя "премества" проблема!!! До кога ще се разширява зелената зона? До околовръстното?!

*оТписаните коли - без данък / ГО / ГТП, които се използват за складове.

Господин веселяк - точка 1 от вашето писание лесно може да се коригира като се промени закона :) А придошлите нови софиянци нека да си регистрират колите в София и да си плащат и глобите в София и да си ползват привилегията. И решението да ги накарат е лесно - за всички зони за паркиране в Сф колите с друга регистрация да плащат двойно, или да се въведе винетка за паркиране София, Отделно автомобили които са под Евро 4 да не могат да влизат в града :)

Стига да ставаше така предполагам поне 5-6 коли само от лицевата страна на блока щяха да бъдат премахнати, по памет съм сигурен, че 5 голи не мърдат от местата си с месеци, а една е с катастрофирала предница и собственикът й е решил от вече 3 месеца, че трябва да я съхранява пред блока.

Аз предлаган направо старите коли да се конфискуват и отнемат в полза на държавата, да се позволява само на руси мацки под40год. да карат джипове по 100 и нагоре илядарки и на мъже от метър и72 да метър и 80 но тежащи по и хад120 кила! Друго си беше някога, докато чакаш кола ти мине живота и по улиците спокойствие, Не може всеки да има кола, това пречи на богоизбраните да се движат и с достойните си действия да предвижват страната напред!Трябва да се увеличат многократно данъците на старите коли над 5год. не може всеки прошляк да се вози за собствен кеф. Така няма да се наложи и да се асфалтират улиците, освен тези на русите и изрусени мацки и момчетата с остригани глави бъдещи полицаи и управници!!! Казах!

Стига с това разделение де псевдософиянци такива!!! Софийските коли са напаст навсякъде извън София!-пропорционални мерки ако се въведат ще оревете света!

В горната част на жк Яворов се въвежда зелена зона, заради хитреците от долната част на квартала. В "долната"част на квартала беше въведено платено паркиране, и колите се износаха към "горната" част-там където е бившия ресторант ропотамо-и в резултат улиците станаха на паркинг за хора не от квартала. Преди да се случи това, в горната част на квартала имаше достатъчно паркоместа. сега там ще се плаща, заради хитреците, които решиха да ползват безплатното паркиране. сега нито те, нито обитателите на квратала ще ракират безплатно.

Не, данъците не са високи. Данъкът е значително по-нисък от данъкът в западна европа, и ГО е по-ниска, и ГТП е по-евтин от на запад. Ниските данъци водят до това всеки с кола. това е абсурд. По света се пътува с градски трансопрт в градовете.-и в Прага, и в брюксел, и в Ню Йорк хората се возят на автобуса.

Овцете си траят а бандата ги стриже

крайно време всички улици в този квартал да станан зона. интересно какво ще стане със паркингите към блоковете обаче?

нима във всички градове в провинцията вече да няма зони? навсякъде си направиха зони само в софия се опъват.

Столична община реши ли проблема с незаконните гаражни клетки в кварталите? На място с десет такива клетки могат да паркират двойно повече автомобили, но на някой му е много удобно да си затваря очите години наред...

Познай от първия път! Това е общинска земя. така че... И само за протокола: поискалите зелена зона в квартала НЯМА да си намират места по-лесно. Просто ще плащат едни 100 лв. отгоре всяка година. Аз плащам (по принуда) и го казвам от вече над 5 годишния си опит.

Само разширявате зоните, а паркинги кога? А за синджирчетата, с които някои индивиди си заграждат около блока (общинска собственост) да питам ли?

не ми се вярва. като гледам тука, поне 1/3 са трайно паркирали автомобили от други квартали 1/3 са прушълци. и поне на всеки 10 1 е излязъл от употреба. гаранция поне 40% ще се изпразни, само тия които имат работа ще спират.

А квартал Борово кога ще го направят зелена зона най после, та да спрат всякакви селяндури да паркират? Очаквам го с нетърпение...

Трябва да се предприемат мерки не за увеличаване на районите за платено паркиране, а за намаляване на броя на колите в София, а именно, въвеждане на: софийско жителство, многократно увеличаване на данъка за коли в София, винетки за автомобилите на несофийски жители влизащи в София, забрана за движение на частни автомобили в гъсто населени жилищни квартали, многоетажни сравнително евтини паркинги, повишаване цената на бензина в София град и 50 км навън, забрана за движение в града на коли над 10 години, ... такива мерки ще намаляг броя на колите и ще прочистят въздуха, не платеното паркиране по улиците.

Естествено лъжите за разширяването на зелената зона става по "желание" на живущите в този квартал.Кои са те един Господ знае.Нестига , че синята и зелената зоно бяха обявени за незоконни от Върховния административен съд , както и билетчето от 1.60 никои не благоволява да спазва съдебните решения.Това ми напомня девиза на БКП "Всичко в името на народа,всичко за благото на народа"/Може да ми изтриете и този коментар тъй като сигурно не ви уйдисва/.