Разширяват зелената зона в столичния квартал "Иван Вазов"

Ако плановете бъдат реализирани в пълния им мащаб, броят на платените места в София ще се увеличи с около 5 хиляди

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

На общественото обсъждане имаше едни напомпани кресльовци които създаваха впечатление, че се иска зелена зона (явно поставени хора) а истинските мнения бяха заглушавани и се подминаваха набързо без коментар. И така изглеждаше, че има желание за въвеждане на зелена зона. Вместо новият кмет да де оправдава с режисираното обществено допитване да погледне коментарите към статии в интернет където в значителна степен преобладава мнение противоположно на въвеждането на зелена зона в кв. Иван Вазов. Не правете хората на глупаци за пореден път.

до кога на ,,софианци,,им прецат всицки

Чудя се, ако реша да си купя каравана, да я застопоря на ул. Московска пред общината в знак на протест, с кой паяк ще ми я вдигнат? Скоби да си слагат колкото си искат хахаха

...ще я напълня догоре с бидони, с вода... и с кран да не могат да я вдигнат...

Аз живея в зелена зона, създадена преди доста години, нищо не решава платеното паркиране, само дето освен всички данъци и такси, плащам и винетка за зона. С пускането на още 3 нови кооперации, недостига на места стана хроничен, тротоарите, ако мога да ги нарека така продължават да са като след бомбардировка, уличното осветление е такова, че могат да ти бръкнат в очите след залез и да не разбереш. Не разбирам с какви очи общинарите твърдят, че местните в квартала искат той да е зона, освен ако тези местни не са партийните им активисти. Зоната е просто още един приход за нечия частно-партийна касичка.

Абсолютно вярно! Защо не направят нещо по въпроса с оседналостта, ако не си от София си плащаш! Не, че съм против хората от другите градове, но защо трябва да плащам за това, че някой е дошъл да запушва улиците! Писна ми всички от цяла България да идват тук да си правят протестите, да блокират и в същност да пречат на останалите хора, това демократично ли е? Аз съм ЗА зоните, ако не си от града в който живееш, както примерно, ако отида в друг град и паркирам в зона ще си плащам за това, докато живущите там няма... Да не говорим за замърсяването на въздуха! Автомобилите били виновни, добре де, а гетата дето горят каквото им попадне? Какви глоби и санкции за тях? Всичко е направено да се взимат пари, без да има решения, понеже така им е най-удачно...

ЦГМ е фирма с МММного голямо частно участие и по малко общинско,така отговарям на тия къде отиват парите от платените зони и винетни стикери.Безплатни паркинги е мисия невъзможна,утопия по точно.Трудно ще се намерят парцели за такова нещо/по добре някой да построй мол или кооперация?/Представяте ли си ако няма платени зони ,какво става по улиците???Всички катаджии от България да се съберат в София няма да могат да регулират движението.София е замърсена,пренаселена и много,много грозна.Видяхте ли жалките украси и осветления за празниците??Районите със сини зони забранени за частни автомобили/без живущите/,зелена зона с цената на синята /най вероятно цените ще се актуализират скоро/инвестиране в разширяване на метро и останалият транспорт.Сериозен контрол при техническите прегледи,особенно за изгорели емисии.Изграждане на тротоари /на много места липсват/ и премахване на макадамови участъци от пътната инфраструктура.Увеличаване броя на паяците,в момента май са само 18бр.,има квартали дето не оперират.Солени глоби за паркиране в градинки ,паркове и тротоари.А, и водачи като завивате давайте мигач,лоста се намира отляво на волана,като спирате за малко пускайте аварийните,не изхвърляйте през прозорците фасове и др.,бъдете повече джентълмени и кавалери.Не всички са добри шофъори,бъде малко търпеливи .........

Ех какво времена бяха, едно време играехме на черна волга и чакахме да видим такава и си спомням една неделя, че за цял следобяд на нашата улица Хан Аспарух минаха точно 4 коли (нито една не беше черна волга). Беше нормално да се рита топка по улиците и да се спира в редките случаи, когато минаваше кола. Хората се движеха много повече пеша, въздуха беше по-чист и бяха по-здрави като цяло. Според мен трябва да се ограничава броя на автомобили по всички възможни начини, данъци, платено паркиране, винетки, еко такси и каквото трябва стига да има резултат. За съжаление досега мерките на общината са само в посока на изкарване на пари.

И аз си спомням как за да взема една панелка се биехме в общината като цигани на опашката и чакахме по 15г...…...какви времена бяха само на труд и бой:))))))))))))

Само заради колите въздухът не беше по-чист. Имаше малко коли, но много предприятия сериозни замърсители като Кремиковци, Химко и други подобни, отделно че и тогава, и сега хората си се отопляваха на твърдо гориво, а това е основен замърсител през зимата.

Спрете се. Още налози на гражданите, не стигат данъци и винетки ами и зоната до Камбаните ще я направите, не ви ли е неудобно? Още 5000 мест по колко на месец генерират? Спрете се, това няма да реши проблема с паркирането, както твърдите.

Порочна практика за "законно" изземане на пари, съсипване на квартал и МНОГО корупция: 1. Разрешително за строеж, получено с корупция и водещо до безогледно презастрояване на квартала. 2. Превръщане на кварталните улици в еднопосочни, тъй като не могат да поемат нарасналия брой автомобили в резултат от глупостите в точка 1 и никакви нови паркинги. 3. Провокиране на "анкета" сред раздразнените граждани от съзнателно създадените проблеми (непоносимост кум средата) в резултат от глупостите в точки 1. и 2. с цел искане за създаване на "зелена", "синя" и прочее зона и отново корупция - пълнене на гушите на разни пазванти.

Ще крадем, ще крадем. Балъци питайте ги тези от синята зона има ли къде да паркират. Сега като видите, че пак не мое да паркирате ще ви вдигнем цената. Ще крадем, ше крадем.

явно тук само пенЦии храчат по цял ден и тях колите отдавна не са им в категорията но пък са навсякъде по транспорта и метрото,че се возят почти без пари-памперси,вие нямате думата защото нищо не зависи от вас и с нищо вече не сте полезни та си трайте и ако може си гледайте внуците(ако не са избягали от вас)!

В Редута е пълно с коли паркирали върху тревни площи и по градинки. Който иска може да се разходи и да види с очите си. Пълна кочина.

Цяла София трябва да бъде платена зона. Извън зелената зона трябва да е оранжева зона, а в крайните квартали жълта зона. Всички трябва да плащат за паркиране.

Още такси...

Днешните управници искат да плащаме за инфраструктурата която през годините е изградена с нашите такси и данъци. До ден днешен сме ползвали тази инфраструктура, а от утре трябва да плащаме на СГО, ПГ и ЦГМ за нещо което ние, гражданите сме собственици. Никъде реално въвеждането на зона (синя, зелена) не е довело до решение на проблема с паркирането, напротив задълбочила го е. И защо само една фирма (Паркинги и гаражи) извършва съответната дейност в цяла София след като няма никакви предпоставки да се явява естествен монополист. Редно е за всеки нов район да се провежда търг иначе има сериозни подозрения за корупция.

ах нека ви е като гласувахте за тия крадци...не че другите са по-арни ама поне се живеше при тях...нов ред трябва без тая сган от герб и бсп....помислете си добре другият път като отиде на weekend извън София в деня за гласуване

Прав си, като каза ГЕРБ и добави БСП, ама няма алтернативи... то това им е играта на тях си го мисля от много време! Ако си гледал преди време "Кеч мания" всичко е сценарий, едните са срещу другите, после се завърта палачинката, а в същност те си делкат парите, а хората си мислят, че от едните или другите им пука за тях. Много време преди години чувах словосъчетанието, което изключително ме дразнеше "Политическа Игра"! Да, ние сме пешките в тази игра, които обслужват властта! Играта няма да свърши никога, докато съществува дъската, на която да бъдат наредени фигурите ;)

на Банкя и Самоков също искат направо Синя зона.

помисли кое поражда проблема? "Иван Вазов" се явява граничен район на зона, където вече има платено паркиране и автомобилите се прехвърлят към квартала, за да паркират безплатно." Следователно разширяването на зоната създава, а не решава проблеми. Анализирайте резултатите преди да разширите зоната. Би трябвало да стесните зоната.

Създават така наречената "парко вълна" :) всички се изнасят от местата със зона извън нея и става все по-голяма вълната! Всичко е измислено ;) Естествено, хората от засегнатия от вълната квартал биват засегнати и искат да се махнат преиждащите коли... и как става това? ;) ...естествено, като искат и при тях да има зона! Тук идва ролята на общината в качеството си на добрата фея хахаххаха ...и всички ядем... Казват няма проблем и Указват нова зона за паркиране Разбира се, хората с новите зони са доволни, но пък си плащат! Лесни пари ;)

гражданите на София ли издават разрешителните за новопостроените ателиета? Данче, ние не вземаме рушвети за разрешителните. Няма ли да ти приседнат и парите от ремонти, от рушвети, от зони? Няма да ги отнесеш на оня свят нали знаеш.

Някой знае ли колко коли на ден се регистрират в КАТ София?

фандъчкта да обясни къде е направила един паркинг? Къде е буферния паркинг при метростанция Красно село? Или и жителите на Красно село искат да плащат, за да не могат да паркират? Разширяването на зоната не решава проблеми, просто ги измества. Платеното паркиране не гарантира място за паркиране не бъркайте нещата. Голяма част от парите събрани от "цветните" зони ще отидат за следващите избори, а тези които останат ще бъдат евентуално инвестирани в градския транспорт. Как ще помогне това на собствениците на автомобили?

Чакаме Стрелбище и Гоце Делчев, пак "по желание" на живущите. Защо се оправдават, че пешеходците вървели по улиците, а колите били на тротоарите? Ако общината си направи тротоарите и улиците са еднопосочни с места за паркиране от едната страна, защо трябва да има зелена зона. Сякаш ни правят услуга, като ни сложат колчета на тротоарите, което изначално си е задължение на общината с нашите данъци.

Порочна практика за "законно" изземане на пари, съсипване на квартал и МНОГО корупция: 1. Разрешително за строеж, получено с корупция и водещо до безогледно презастрояване на квартала. 2. Превръщане на кварталните улици в еднопосочни, тъй като не могат да поемат нарасналия брой автомобили в резултат от глупостите в точка 1 и никакви нови паркинги. 3. Провокиране на "анкета" сред раздразнените граждани от съзнателно създадените проблеми (непоносимост кум средата) в резултат от глупостите в точки 1. и 2. с цел искане за създаване на "зелена", "синя" и прочее зона и отново корупция - пълнене на гушите на разни пазванти.

и докога ще правим градовете само за коли? Трябва да има място и за хората...

Естествено лъжите за разширяването на зелената зона става по "желание" на живущите в този квартал.Кои са те един Господ знае.Нестига , че синята и зелената зоно бяха обявени за незоконни от Върховния административен съд , както и билетчето от 1.60 никои не благоволява да спазва съдебните решения.Това ми напомня девиза на БКП "Всичко в името на народа,всичко за благото на народа"/Може да ми изтриете и този коментар тъй като сигурно не ви уйдисва/.

кави гледам как ползвате думата "уйдисва", не ви виждам точно какъв жител на този квартал сте :)

Незнам дали си завършил българска филология но със сигурност ще ти обясня , че в Германия нямат паво да ти здаключват колата или да ти я вдигат с паяк.Могат да ти сложат голяма глоба за неправилно паркиране но такива принудителни действия ти ограничават правото на собственост.Това , че корумпираната община се разрешава ново строителство без места за паркиране не е проблем на гражданите а на общината.Улиците са на всички и са плетени с парите на данъкоплатците.Това , че София от 700 000 жители преди 30 години стана два милиона виновни са управляващите които отмениха софийското жителство.Затова всички решиха да живеят в най-голямото село - София.Тя и кметицата и кореняк софиянка

goose

Като гледам Германия си я гледал през крив макарон и разкази на приятели :) Паркирай някъде, където е забранено, и стой та гледай как след 20 минути колата ти няма да е вдигната ... :) След това като поп си плащаш на частния паяк, дето я е вдигнал, на собственика на паркомястото и глобата в тамошния еквивалент на КАТ :)

Трябва да се предприемат мерки не за увеличаване на районите за платено паркиране, а за намаляване на броя на колите в София, а именно, въвеждане на: софийско жителство, многократно увеличаване на данъка за коли в София, винетки за автомобилите на несофийски жители влизащи в София, забрана за движение на частни автомобили в гъсто населени жилищни квартали, многоетажни сравнително евтини паркинги, повишаване цената на бензина в София град и 50 км навън, забрана за движение в града на коли над 10 години, ... такива мерки ще намаляг броя на колите и ще прочистят въздуха, не платеното паркиране по улиците.

А квартал Борово кога ще го направят зелена зона най после, та да спрат всякакви селяндури да паркират? Очаквам го с нетърпение...

Само разширявате зоните, а паркинги кога? А за синджирчетата, с които някои индивиди си заграждат около блока (общинска собственост) да питам ли?

Столична община реши ли проблема с незаконните гаражни клетки в кварталите? На място с десет такива клетки могат да паркират двойно повече автомобили, но на някой му е много удобно да си затваря очите години наред...

крайно време всички улици в този квартал да станан зона. интересно какво ще стане със паркингите към блоковете обаче?

Познай от първия път! Това е общинска земя. така че... И само за протокола: поискалите зелена зона в квартала НЯМА да си намират места по-лесно. Просто ще плащат едни 100 лв. отгоре всяка година. Аз плащам (по принуда) и го казвам от вече над 5 годишния си опит.

не ми се вярва. като гледам тука, поне 1/3 са трайно паркирали автомобили от други квартали 1/3 са прушълци. и поне на всеки 10 1 е излязъл от употреба. гаранция поне 40% ще се изпразни, само тия които имат работа ще спират.

Овцете си траят а бандата ги стриже

В горната част на жк Яворов се въвежда зелена зона, заради хитреците от долната част на квартала. В "долната"част на квартала беше въведено платено паркиране, и колите се износаха към "горната" част-там където е бившия ресторант ропотамо-и в резултат улиците станаха на паркинг за хора не от квартала. Преди да се случи това, в горната част на квартала имаше достатъчно паркоместа. сега там ще се плаща, заради хитреците, които решиха да ползват безплатното паркиране. сега нито те, нито обитателите на квратала ще ракират безплатно.

Аз предлаган направо старите коли да се конфискуват и отнемат в полза на държавата, да се позволява само на руси мацки под40год. да карат джипове по 100 и нагоре илядарки и на мъже от метър и72 да метър и 80 но тежащи по и хад120 кила! Друго си беше някога, докато чакаш кола ти мине живота и по улиците спокойствие, Не може всеки да има кола, това пречи на богоизбраните да се движат и с достойните си действия да предвижват страната напред!Трябва да се увеличат многократно данъците на старите коли над 5год. не може всеки прошляк да се вози за собствен кеф. Така няма да се наложи и да се асфалтират улиците, освен тези на русите и изрусени мацки и момчетата с остригани глави бъдещи полицаи и управници!!! Казах!

Като увеличите зелената зона в Иван Вазов, то безплатното паркиране на коли ще се разшири към Хиподрума и Стрелбище. Какъв точно проблем решава тази мярка? Тя "премества" проблема!!! До кога ще се разширява зелената зона? До околовръстното?!

Просто данъците на колите трябва да са високи, много високи. Така няма всеки навършил 18 години да му купят таратайка, която някъде трябва да се паркира. Абсурдно е да има във всяко семейство минимум по 2 коли, в някои по 5, от които се карат максимум 1-2, а останалите седят до блока/кооперацията и заемат място. Вечер не мога да паркирам около блока си, макар и да съм в краен квартал, колите са "пакетирани" по 3 - 1-2, които не се карат в семейството и една пред тях - тя се кара. А ние сме 4 човека, ама имаме една кола и няма къде и нея да паркирам, че работя до късно...

То хубаво ама данъците + ГО+ГТП са достатъчно високи за да има някой от краен квартал 5 коли. По-скоро описаните коли да се преместват принудително. За тях и без това нищо не се плаща.

*оТписаните коли - без данък / ГО / ГТП, които се използват за складове.

Стига да ставаше така предполагам поне 5-6 коли само от лицевата страна на блока щяха да бъдат премахнати, по памет съм сигурен, че 5 голи не мърдат от местата си с месеци, а една е с катастрофирала предница и собственикът й е решил от вече 3 месеца, че трябва да я съхранява пред блока.

Не, данъците не са високи. Данъкът е значително по-нисък от данъкът в западна европа, и ГО е по-ниска, и ГТП е по-евтин от на запад. Ниските данъци водят до това всеки с кола. това е абсурд. По света се пътува с градски трансопрт в градовете.-и в Прага, и в брюксел, и в Ню Йорк хората се возят на автобуса.

Цялата стратегия със зоните е супер погрешна и не е това начина да се решат проблемите с паркирането в жилищните квартали. И изобщо защо в софия живеят и паркират 100ци хиляди хора от провинцията които не се регистрират в столицата нито колите си (не внасят данъци и такси в столицата) но полават привилегиите на хората които са си регистрилали колите в Сф и плащат данъци, такси и глоби?

Стига с това разделение де псевдософиянци такива!!! Софийските коли са напаст навсякъде извън София!-пропорционални мерки ако се въведат ще оревете света!

нима във всички градове в провинцията вече да няма зони? навсякъде си направиха зони само в софия се опъват.

А при нас в Обеля кога? Нещо ни пренебрегвате ми се струва.

А знете ли че новият шеф на ЦГМ е бившия кмет на район студенски

грешна ти е информацията

Направете ЦЯЛА MAJKA BALGARIA зелена зона! И само НАП да може да паркира безплатно. всички останали по 5 лв. на час. За държавна/общинска администрация може и на половин цена.

Балон се надува надува.

Алчни политици! Само търсят източници на доходи, пълнят общинската/държавната каса, а после поделят парите със свои хора през обществени поръчки

трябва да има в цяла София.Сега какво се получава:взимат трима една квартира и всеки си паркира колата.Ако навсякъде е зона дали ще са пълни тротоарите и градинките с коли от всички градове.Може би всеки щесезамисли дали да паркира и да плаща зона или да търси друг начин за придвижване.

ако има добра градоустройствена политика ще има достатъчно места за паркиране за всички

3евзек

Ако има добра градоустройствена политика, ще има платени места за всички.

Точно това имам предвид и аз. Който консумира столицата и възможностите в нея да си плаща. Като Ви чета поста се сещам за положението в кв. Манастирски ливади - кошмар, страшна кочина, кал, дупки и ..... високи данъци разбира се :(

Е, сега освен високи данъци ще си имате и зона, но калта и дупките ще си останат, това е гарантирано - вижте центъра на София и изобщо кварталите със зони. Честито!

За регулация съм във всички квартали, но при предоставяне на ясен отчет какво ще се прави и се е направило с приходите от таксите. Отделно да се построят необходимия брой паркинги във всеки квартал. Да се въведе такса регистрация на коли, различна от СВ, С, СА, т.е. селяндурите да започнат да си плащат данъците тук, където консумират и цапат, а не по селските Общини, където е далеч по-нисък налога.

Я съм селяк - весееляк... Съгласен съм с почти всичко, само не и с виждането Ви за "такса регистрация на коли, различна от СВ, С, СА, т.е. селяндурите да започнат да си плащат данъците тук, където консумират и цапат, а не по селските Общини, където е далеч по-нисък налога". Веднага ще Ви обясня защо: 1. Всяка втора кола в моето "село" (което между другото е било град и столица на България 1000 години преди София) е с регистрация СВ, С, СА, защото е или собственост на софийска фирма, или все още изплаща лизинг, а той винаги е към банки и/или финансови компании, които пък винаги са със седалище в София. Какво правим сега? Може би столична община ще върне парите на общината в моето "село"? 2. Когато София е обявена за столица, моето "село" е с 8 пъти по-голямо население от Вашето село, което тогава е било около 5 хиляди души, а сега е 1 500 хиляди. Няма как за 140 години населението на един град или село (без значение е как Вие наричате Вашето село) да се увеличи по пътя на естествения прираст 300 пъти. При средно 2 деца в едно семейство (а във Вашето село тя е по-ниска), нормално би било увеличението да е максимум от 2 до 3 пъти и то при оптимални условия - без войни, при средна продължителност на живота 100 години и т.н. (но, уви, нито едно от тези условия не е изпълнено) Т.е. значи, че шансът Вие да сте кореняк- софиянец е някъде 1:100 до 1:150, т.е. клони към по-малко от 1%. 3. Колите с регистрация, различна от СВ, С, СА носят парите във Вашето село, което с население около 22-25% от общото население на България, обира 80% от целия оборот в страната. Нали не мислите, че "столичаните", работещи в държавната администрация, освен да ядат платените от "селяндурите" данъци, носят добавена стойност, плащат данъци и съответно способстват за развитието на Вашето село, пардон столица? Е, не понасям такива "столичани" да ми дават наклон на оная работа!

Господин веселяк - точка 1 от вашето писание лесно може да се коригира като се промени закона :) А придошлите нови софиянци нека да си регистрират колите в София и да си плащат и глобите в София и да си ползват привилегията. И решението да ги накарат е лесно - за всички зони за паркиране в Сф колите с друга регистрация да плащат двойно, или да се въведе винетка за паркиране София, Отделно автомобили които са под Евро 4 да не могат да влизат в града :)

няма само в лозенец да се мъчиме къде да паркираме . Сега като сложат колчета на тротоарите за да не може да се паркира и ги направят всички еднопосочни улици ,колапса в квартала ще настъпи светкавично

Трябва да се въведе синя зона навсякъде и безплатно паркиране за служителите в общините и държавната администрация!

безплатно да е и за служителите в НС, те също служат на Народа. И за всички депутати и сътрудници на ДПС, те гарантират стабилността

точно точно! за ДПС по 1 полицай да им пазиа колите, че все пак ги ползва държавата под наем за НСО. Важни са ни! #ДПСсаНиВажни!

Трябва да се въведе зелена зона - разрешение само със адресна регистрация, за целият град. Данаците за старите коли трябва да се вдигнат много, за сметка на новите. Евтините коли, водят до замърсяване и задръствания! Градският транспорт трябва сериозно да се подобри!

А нещо за инфраструктурата да ни кажете? Да се ремонтират улиците, например. Предлагам ви да си продадете колата и от днес занапред да се придвижвате само и единствено с публичен транспорт :)

Ама точно държавните служители трябва да плащат на 200%.

Дано, дано, дано до всяко паркоместо, да направят поне още едно... Тогава, тогава...предвиждам ЗОНА, че само си викам ДАНО! Ай сиктир с таз зелена зона от тука! Аз, освен синя зона, други зони не признавам!

А къде са паркингите, които трябваше да бъдат построени с парите от зоните. Поредното инкасиране срещу боя. Толкова от кметката.

За ред в паркирането съм, но не може проста само и единствено да се забранява, да се събират пари, а насреща нищо, нищо! Къде са парите от сегашните зони, къде в цинтъра на София видяхте читево ремонтирана или изобщо ремонтирана улица, за която обаче плащаме зона! Къде отиват тия пари! Защо няма алтернативи. Тия коли няма да се изпарят, няма къде да отидат. Не сме дорасли до западните държави, където има достатъчно добре уреден градски и междуградски транспор, за да не азчитаме на колите. За сведение: имам гараж, не карам често, лятото се придвижвам основно с колело. Не приемам да ни се натрапват зони, да ни се събират отново пари, а резултатите да са нулеви - няма тротоари, няма и улици, няма места за паркиране. Защото всичко се прави на парче и само с една цел - да съберем още пари.

Моля да ме извините за сбърканите букви в някои думи, писах ядно и бързо :(

Няма за какво да се извинявате, личи си, че сте доста начетен и интелигентен човек и че грешките са от бързане и недоглеждане. Да се замислят малоумниците, които във всяка дума имат поне една грешка и не са чували за пунктуация... И като им обърнеш внимание се започва:"Ама нали се разбира" (не, не винаги се разбира, толкова неграмотно е понякога написаното), "това да не ти е литературен форум" (не, не е, но нищо не пречи да се пише грамотно)... За мен хора, които имат фрапиращи пропуски и очевидни проблеми с правописа и владеенето на РОДНИЯ си език( не говоря за дребни грешки, които дори и най-начетените допускат, на мен също понякога ми се случва) са със сериозни умствени дефицити и не би следвало да имат претенции за каквото и да било. Овладяването на един език не изисква кой знае какъв интелектуален капацитет, не става дума все пак за квантова физика или висша математика, а е и въпрос на себеуважение! Поздрави!

След като имате гараж няма да имате нужда да плащате за зелена зола. Всички коли по улицата ще са подредени. Не разбирам Вашия проблем.

ка ви , не се наядохте!

По бул.Иван Гешов при ВМА си паркират безнаказано по тротоара и велоалеята и със дете с колело или с количка не можеш да минеш...... Все едно тротоара е техен????? Малко глоби и санкци няма ли?

Зелената зона не решава проблемите. Просто всички започват да плащат на и на общината по още една такса. Постъпленията от зелена зона са около 50М на месец. За решения и откриване на нови места за паркиране във въпросните зони от постъпленията се използва 0. Единственият, който печели от тази работа е общината. За хората както обикновено има по един голям... паркинг.

Kaква община печели бе ? ти болен ли си? Печелят отдели хора!! каква община ?!? и сигурно държавата печели?

За майката да кажа, на всички кметьове герберски, начело с Данчето. Самозабравили се неуки калинки. Инициативата идвала, от жители на “Иван Вазов”, молим ти се. Нищо не решава тази зона, разбира се, освен, че пълни джобчетата на нашите хора. Вместо да построят паркинги, решили да таксуват улицата. Самозабравиха се.

Браво на софийската кметица! Йорданка Фандъкова е дясна, а София е прекрасна! Дай Боже един ден, целият град да стане синьо-зелен! Дано, дано, дано!