Пистов състезател с БГ автомобил мина първи по новите 7,5 км от пътя Мездра-Ботевград
Благодаря на строителя, че изпълни обещанието си да пусне пътя преди тези свети празници, каза министър Шишков, като помоли шофьорите да не карат като автомобилни състезатели
Обратно в новинатаКоментари - Пистов състезател с БГ автомобил мина първи по новите 7,5 км от пътя Мездра-Ботевград | Днес.dir.bg
Коментари
този път там е убиец, що народ се изтрепа, много късно го направиха, но евала. леко и безавариино!
Завършват пътища започнати от Герб и построени на 90% , цяло постижение си е тия 10% за 2 години ама пак е нещо, а мостовете на Киро над Дунав на колко процента са построени,само питам
как поема ядките, с уиски или с узо?
с 20 км. в час, спука гума и му се изкривиха две от джантите, три от зъбните пломби му паднаха също.
Добре че е Бойко та да отрежете някоя лентичка. Хахахахахах. Ебахти минжитурките. Как си преписват заслуги. Хахахааа
браво на министър шишков! те тава е най бързо построената магистрала в световен мащаб! министър шишков проектира, заплати и отчужди имотите, нае фирмите и намери финансирането, построи и откри тия 700 000 сантиметра магистрала само за една зима! хвала и поклон, дрОгарю шишков! и вероятно настилката не е с 5 см по тънка, а с 4 см по дебела от на борисов!
168млн????? При тиквите и шайката щеше да е поне 370млн и парите щяха да са предварително разделени, а асфалта не повече от 7см. А след 6м вълнички и пропадания.
"направена в Русе" мойте топки, брааат!!! Дали и маслото и е сменено в Русие, не е сигурно! Я прочетете къде се правят ти допотопия с тръбна рама и тогава пишете глупости!!!
Sin cars won the 3rd place in the European Championship with a Bulgarian team and a Bulgarian pilot. The SIN R1, created in by eng. Rosen Daskalov and SIN CARS Team, participate in competitions in Europe, Australia and America. So far, the car has over thirty podiums and over ten first places. All this in competition with the biggest names in the automotive industry.
Когато споменавате Русе ,винаги ставайте и козирувайте посока река Дунав . Този град е произвеждал ,,Опел,, и ,,Олдсмобил,, още по царско време . Първите самоходни метални кораби ,първите локомотиви, тракторен завод , кранове,повдигачи . В момента Русе има множество големи фирми произвеждащи авточасти а СИН Карс и цели автомобили и микробуси .Има нов завод за дизайн и производство на локомотиви ,а след месеци отваря и вагонен завод в старото ЛВЗ . За пренебрегван от столичните управниците град , Русенската индустрия показва изключителен динамизъм .При това Русе си стои кротко в ъгъла и не пречи на никого .
Всички много знаят да говорят... Уважаеми всезнайковци, строителят на този път е същият, който направи Правец-Ябланица по времето на Костов. Гербаджийска фирма е последното, което може да наречете тези хора. Тази същата фирма, като бивша държавна структура, строеше и поддържаше пътищата в целия софийски окръг до 2009 г.- от Ботевградско и Годечко, през Костинброд, до Костенец и Самоков. Тогава ГЕРБ-ерите решиха, че не им трябват професионалисти, а донори за партийните каси. Една от малкото български строителни фирми, където изпълнителният директор, който виждате на снимките, е почнал като технически ръководител с бригадите в калта.
Още нещо - щях да забравя: строителството на този път се заплаща след акт 16. Тоест няколко години строителят вади от джоба си за материали, заплати, горива и не е достатъчно да получи констативен акт за годността на строежа, така наречения акт 15. Иска се да мине акт 16 или пътят да се въведе в експлоатация с всичките му съгласувания и законови финтифлюжки. И това по цени от 2019 год, при над 30% обезценяване за този период. И пак дървени философи, разбиращи от ас"В"алт и цена на метър линеен. Скъпи мои, имате ли представа колко много работа има докато се стигне до въпросния асфалт? Какви планини буквално! се местят, за да се подсигури носимоспособността на пътната призма? Един куп съоръжения, водостоци и надлези/мостове. Ама коментатори дал Господ...
Абе то след всяка отсечка голям го вадят, че гаранцията била 200 години. И след година-две - айде, чао ! И се почва с ремонтите. Дежурното оправдание, че минавали много тежки камиони пък пътят не бил проектиран за тях. Или - бликнали подпочвени води,внезапно, защото проучвали до три метра (за толкова платили), пък водите дошли от 5 метра.
Биография Редактиране Роден е на 30 юни 1999 г. в София, в семейството на Стамен и Светлозара Влъчкови. Картинг Редактиране Първи стъпки в моторните спортове прави под ръководството на своя баща Стамен, който е и негов мениджър. На 10 годишна възраст (2009 г.), Иван прави дебют в националния картинг шампионат. Национален шампионат на затворен маршрут Редактиране През 2016 година, преминава от картинга към националния шампионат на затворен маршрут. В подготовката му за състезанията от този тип през 2015 участва и в нациолания time attack шампионат, където става шампион. Първото му състезание в пистовия шампионат на България е 23 април 2016 г. на Писта Дракон край Калояново. В първото си състезание е с първа стартова позиция и печели двата състезателни манша, с което още тогава привлича внимание върху себе си. В серия „ТУРИНГ“, Иван Управлява автомобил Honda Civic, закупен от друг популярен автомобилист от близкото минало – Цветан Илиев. В дебютния си сезон, успява да стане и шампион на страната в серия „ТУРИНГ“. През 2017 г. участва във всичките четири старта на шампионата, като печели първи места във всички състезания – Писта Хасково, Русе, Стара Загора и Бургас. През 2018 г. спечелва шампионската титла след Писта Дракон 2018, която се явява предпоследен кръг от националния шампионат на затворен маршрут. Печели първа стартова решетка и впоследствие побеждава във всички стартове от сезона до момента. Европейски GT4 серии Редактиране През 2017 г. е поканен от конструктора и мениджър на отбора София Кар Моторспорт, Росен Даскалов да участва като пилот в състезание от източноевропейските GT4 серии зад волана на Sin R1. Даскалов следи развитието на Иван Влъчков, още от изявите му в картинг шампионата и добре познава отличните му състезателни умения. Още в първото си състезание в GT4 на словашката писта Словакия Ринг, Влъчков печели първо място.
Малеее, и се хвалят с това подобие на път. Аз ако съм на неговото мяста ще умра от срам
Време е журналистите да се научат, че освен рали има и други моторни спортове. Този автомобил не е за рали, а за писта.
Мдаа, не е зле по 23-24 милиона на километър за нещо, дето даже не е магистрала, да не говорим, че не минава през някакъв супер тежък терен. Значи от 168 милиона лева, мисля къде 100 са отишли с чувалите където трябва. Та така, радвайте се на новия път, други ще се радват на новите си къщи по Средиземноморието...
Ай стига, уе, това не може да е истина! Чудо! Пътища се строяли и без Бойко да ги инспектира с джипката за ПР през ден!
Отсечка, асфалтовото покритие да е като хората и настилката да е с дебелината по план, а не едни 10см по-малко.
Ей няма угодия на българина . Философ до философа , негативник до негативник !!!!!!!!!
Не че нещо, ама... грубо така на око бих казал че 7500мх20мх0.05м(5см) стомана ще излязат към 60млн лева. Още 100млн лв остават за полагането... Може и да греша де, ама така ми излиза. Път от 5см стомана според мен ще изкара без дупки поне 50години.
Искам да ми кажеш как ще гарантираш сцеплението на гумите с пътя от стомана :-) Особено при дъжд. Защото в България има един хубав мост с пътна плоча от стомана - на гара Елин Пелин. Всяка година се ремонтира, защото движението набира асфалта от стоманената основа. Още нещо - тези 5 см стомана са крайно недостатъчни самостоятелно да поддържат пътя в ниво. Така че дори да подмениш асфалта със стомана, пак ще трябва да изградиш отдолу конструкцията
На този така наречен "български автомобил" сигурно и болтовете и гайките му са Made in China.
Ей 7.5км за 168 млн. лева. Това са по 22.4 млн лева за километър. Еба тая магистрала златна. На Путкин бункерите по-евтини.
Пръв по трасето мина, но с не повече от 90 километра в час, пилотът Иван Влъчков със спортния си автомобил, направен в Русе от българска фирма. Що? Бангията му не може да вдигне повече ли?
Обръча от гербави фирми така добре строят пътища,че другата година ще пуснат някой с офроуд джип да мине официално, преди затваряне на пътя за основен ремонт.
Абе от две години май спиш.Какви ГЕРБ какви 5 лева нещастнико
Същите дето изтъниха северната тангента, и скоро плашеха с протести, че им спряха парите, ебалник тролещ.
20 млн. на километър? Да не са асвалтирали с кока?