Коментари - Пуснаха движението в района на верижната катастрофа на АМ "Струма" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Идиотска работа, честно! Мъглата е виновна, но трябва да се научиш и да шофираш в мъгла, българино!

Настилката е една от най-добрите в България ... нека да не си измиваме ръцете с нея заради неопитността на някои шофьори да шофират в мъгла?!

И аз не искам да се спекулира с настилката, защото тя е ТОП във всяко едно отношение ... ето казвам ви го

Пътят е просто страхотен, минах през него преди точно ден .... не искам спекулации заради него

Мъглата е в основата на катастрофата естествено, пътят е просто слънце и е перфектен

И от АПИ казаха .... мъглата е прчиината, трябва да се спре да се спекулира с тези неща вече

Неопитност и мъгла - това са причините за катастрофата .... имаме късмет, че е на добър път, иначе можеше да стане много по-зле

Заради мъглата е причинена катастрофата и заради факта, че много шофьори са показали неопитност в случая - в мъгла не трябва да се шофира така!

Пътната настилка е просто изрядна и всякакви спекулации, че може заради нея да е породена катастрофата, трябва да спрат на момента!

На новия участък на АМ "Струма" между Сандански и Кресна има табела за ограничение на скоростта, на която пише "Приятен път!". Ограничението, изписано на табелата, е 140 километра в час. То не е било променено въпреки тежките условия за шофиране и ограничената видимост вчерашната сутрин. Айде този "експерт" да кажа на колко трябва да е било променено ограничението. В закона просто няма такова нещо. Използваните например в Сърбия табели у нас не са легитимни. И да допълня че 140 е максималната разрешена скорост за движение, не задължителна не препоръчителна а максимална.

Това е класическата комбинация от несъобразена скорост и недостатъчна дистанция. Като виждаш, че нещо напред става - намаляваш! Като виждаш, че не виждаш - пак. Като предния почне да спира, спираш и ти! Много ми е трудно да си представя тежкотоварен камион да успее да намали по-бързо от лека кола. Трябва или камиона да е нямал стопове или шофьора да си е доспивал зад кормилото. Скоростта трябва да е такава, че да може човек да спре там до където вижда - ако видимостта е 10 метра, кара се със скорост при която спирачние път е 10 метра. Тоест около 20 км/ч при сух асфалт. Нагоре е руска рулетка. И дистанцията от предния трябва да е долу горе 2 секунди. Ако се кара със 140, това са около 40 м/с - значи 80 метра дистанция! По близко е опасно.

В тази гъста мъгла и 30 км/h са много хора .... трябва много голямо внимание !!! Минавал съм по този пътен участък и пътят там е супер !... Просто най - големият проблем е шибаната мъгла... Съболезнования на загиналият човек опитал се да спаси част от хората ... !

Публикувано във факти.бг: Всеки си страда от акъла, или липсата на такъв в повечето случай! Ако се внимава повече и се спазват ограниченията , никога нямаше да стават тежки злополуки, ама нали Българина си е бай ганьо от всекъде, той е безсмъртен и много тъп:-)

Ами в такава мъгла трябва изключително много да се внимава, скоростта да е сведена до минимум ... и трябва да бъдем хора , не отново да има тъпи изказвания пътят бил виновен настилката не ставала ии т.н.

В държавите към които уж сме тръгнали отдавна действа TMC - Трафик Мениджмънт Система , която птез аудио системата на колата / камиона / Буса те уведомява В РЕАЛНО ВРЕМЕ за всякъкви опасности , проблеми и промени по трасета по което пътуваш . Системата просто прекъсва слушането на музика и пуска кратко съобщение : къде кога и най-вече до кога има и ще има някъкво затруднение по трасето . А по отношение на активните инфо-табла у нас -в събота , когато тръгвах към Европата по скоростния път за Сливница в 5.15 сутринта на таблото свтеше ИНФО КОЛКО ДУШИ СА ЗАГИНАЛИ В БГ В ПТП ПРЕЗ 2017 !!! Изключително “ мотивираща , полезна и навременна” информация за тези на които им предстои няколкохилядно километрово пътуване !!!!

Тоя Мартин Костов луд лие.. При такова нещо на бегом пускаш аварийките, вадиш триъгълника и го поставяш на 50-100 метра зад колата и бяш зад мантинелите. Останеш ли в колата е все едно да играеш на руска рулетка с автомат.

Българина е със много бързи рефлекси но със много бавен процесор...... докато го измисли че в мъгла се кара бавно и се натресли 30 бързи....

Интелигентни табла - хахахахахахахахаха! Интелигентни, колкото са интелигентни правителството и АПИ! Интелигентността им стига само да ни пожелаят лек път и да ни препоръчат да караме внимателно. А за магистралата - вчера, в участъка Благоевград - Кочериново имаше КРАТЕРИ!

И за какво му е на българина нови магистрали като се претрепва на тях!

Благодарим ти Бойко, че ни направи европейци!!!

"Ако интелигентните табла по магистралите работеха, щяха да се предотвратят по-сериозните последствия", каза още Костов. Пълна глупост!!! Ако интелигентните табла работеха, шофьорите нямаше да могат да ги видят! Видимостта е била 5-10 метра!!!! Другата голяма глупост широко тиражирана от малоумници е, че КАТ, АПИ, Борисов или който и да е друг е виновен. НЕ Е, БРЕ! Виновни са шофьорите участвали в мелето!!! Тя мъглата се вижда от далеч. Няма как да не я видиш. Няма как да не намалиш скоростта, ако не си пълен кретен!!! Стига сте ревали, че другите са ви виновни. Просто съобразявайте скоростта си с пътните условия, както е записано в ЗДП и в правилника за приложението му. А на идиотите, които ще ми нацвъкат минуси само да им кажа, че в планината не се ходи с джапанки, върхове не се изкачват с памучени конци и от самолет не се скача с леген. Същото е да караш със 120 в мъгла. Но ако си идиот, няма как да го осъзнаеш! Слагай ми минуса и продължавай напред! Господ някой ден ще ти покаже, че не си прав, но по трудния начин!!!

Не виждам някой да ти слага минуси, а и не би трябвало. Намалената видимост автоматично означава намаляване на скоростта. Защото намалява времето ти за реакция, когато пред теб има... каквото се сетиш - друг автомобил, който е намалил скоростта заради пътните условия, завой, дупка или неравност на пътя, човек, животно, паднал на пътя неукрепен товар... и т.н., и т.н....

Факт, че са виновни - в мъглата се кара бавничко. И тона такава дистанция, че да виждаш едва, едва светлините на предните. А тук са си продължили все едно е ясен слънчев ден.

Човекът, който умря за да спаси останалите, оставя две сирачета. Другарката Арнаудова да отбие малко от подкупите за тях, и да иде да се помоли в църква за цинизмите, които изрече.

Бог да го прости загиналия, ама наистина е будала. Прекланям се пред желанието му да спаси другите хора. Всеки от нас би трябвало да поиска същото в подобна ситуация. Друг е въпросът как си го направил!. Правилният начин е да отидеш до последните коли с работещи светлини , да ги накараш да обърнат обратно И ДА БЯГАШ ОТ ТАМ!!!!!!!! Влак не се спира с птотегната напред ръка! И да не забравяме думите на Хайтов:" Едно е да искаш, друго ре да можеш, а е трето и четвърто да го направиш! В случая човекът единствено е искал.... А след като не може и не го е направил, значи е будала! Лека му пръст! Прекланям се пред желанието му да помогне!!!

Народе????

Вместо цял ден да говорят за човека, който се пожертва, те го изкараха будала.

"по принцип е по-добре при подобен инцидент да останеш в автомобила"" - това въобще не е вярно! При инцидент е задължително да се излезе от автомобила възможно най-бързо и да се застане зад мантинелата, най-добре на няколко метра зад нея! Точно за да не те отнесе някой! Този човек хубаво се е опивал да помогне, но е трябвало да стои между средните разделителни мантинели! И пак информационните табели са ни виновни! Защо колите са се блъснали в рязко намалилите ТИР-ове? Защото дебилите са карали без дистанция и с несъобразена скорост, затова! Българинът си мисли, че по магистрала макс. 10 метра дистанция са достатъчни! Да ама не! Как така като шофьор няма да видиш, че пред теб идва участък с мъгла? Ами като виждаш, ще намалиш малко! Всичкото идва от несъобразена скорост и неспазена дистанция. То и да имаше табели "внимание гъста мъгла", пак така щяха да карат.

Да пускат магистралата та дебилите пак да се нанижат.

Много си прост Саше ама много

Щот не могат да карат! Има правило- когато е тъмно се кара с толкова, колкото да се спре при появата на опасност. Имало мъгла , било тъмно, а безмозъчните карали така, че да не могат да спрат. И се блъскали даже убили човек, който искал да предупреди следващите , които са същите като първите. Това произшествие, превръщащо се в трагедия, ме кара да си мисля, че всички водачи в България трябва да се явяват втори път пред комисия и да бъдат препитвани за правилата на движение по пътищата с теоретичен и практически изпит. Не може да знаеш закона и да не спазваш основни положения! После някой журналист ще измества акцента от безопасността и правилата за движение, които се погазват към саможертвата на един водач. По време на разследването на катастрфата с падналия автобус при Своге се появи един мухльо, който да говори , че асфалтът не бил качествен. Толкова пъти коли минават, асфалтът не бил качествен и това бе използвано да се махнат трима минстри , които и без това бяха за махане. То бива бива, идиотщина, но да знаеш, че на мегистрала има мъгла и да не известиш другите с аварийните си светлини и да не започнеш да намаляваш, за да дадеш пример някак си е липса на характер най- малкото.

Колко трябва да си смотан за да удариш ТИР отзад?

А тая евтината ни говорителка на прокуратурата Румито Арнаудова - мега корумпираната дето е с 1000лв заплатка, ама всеки ден е на фризьор за по 100лв...но е честна жената!!!: обяснява..как загиналия е бил виновен, защото е бил излезнал от колата си и бил загинал нелепо!!!! Вън за тая помия корумпирана!!! Как не я срам бе!!!! Човека бил виновен, защото искал да помогне!!!!!! Ест, че няма да има виновни за тази случка!!!! Но все пак да не забравяме, че са ни сложили най-евтиния асфалт!!! Няма котки, няма инфорчационно табло!! Новите ни магистрали дето се фукат тия от герб приличат на нищо!!!само ни крадат и ни лъжат в очите!!!

Пак не си разбрал... Ще се наложи да ти сторя урок! Загиналият е виновен не за това, че е искал да помогне, а за това, че го е направил по кретенски начин! Ако два коча си удрят главите е тъпо да заставаш помежду им, за да ги спреш! Ще те изкормят без никакво усилие! Првилният начин е да се застане в ЗАД мантинела, да се вее ЯРКО ОЦВЕТЕНА дреха и да се пазиш. Още по-добре е да се обърне обратно една или две коли от последните, ако им работят светлините. И ХОРАТА ДА БЯГАТ ЗАД МАНТИНЕЛИТЕ ВЕДНАГА!!!!! Не се знае дали някой заспал тираджия няма да ги помете. НЕ ОСТАВАЙТЕ В КОЛАТА СИ! Кола се купува, здраве и живот няма как да си купите!

Кретените пак са се проявили. В друга нормална държава това е невъзможно - движението се ограничава или спира. Прави се пълна проверка на книжките - кой кога и защо. На измекяри не се дават. И сега какво, пак ли ние, данъкоплатците, ще им плащаме свинщините? Срам ме е, че живея в Европа. Човекът тръгнал да ги предпазва - те го помляли... Е какво е това според вас?

дано да не попадаш в такава ситуацйя че само книжката ще ти остане

Рекорда за брой коли участвали във верижна катастрофа е на Германия, някъде до Бремен беше. Поледица и мъгла в комбинация. Гордееха се, че почти са нямали ранени и то само леко.