Проверка откри скандални нарушения на път I-6 в Кюстендил, където стана катастрофата с конете
Всички проверени елементи на пътната инфраструктура не покриват нито настоящите, нито изискванията от последните 10 години, сочи докладът на ЕЦТП
Обратно в новинатаКоментари - Проверка откри скандални нарушения на път I-6 в Кюстендил, където стана катастрофата с конете | Днес.dir.bg
Коментари
Каква констатация само. Каква експертна оценка…..не мога да повярвам. Тези хора ни хвърлиха в шах. Как е възможно подобно нещо. Мисля, че никой не го е очаквал и в продължение на всичките тези години на никой не му е направило впечатление. Закривай тая кочина….
Каква констатация само. Каква експертна оценка…..не мога да повярвам. Тези хора ни хвърлиха в шах. Как е възможно подобно нещо. Мисля, че никой не го е очаквал и в продължение на всичките тези години на никой не му е направили впечатление. Закривай тая кочина….
липсвали пътни знаци.... че да не би у бугаристам некой да ги спазва?? кат има знак да нема кабъни на пъта...
А кой и защо разреши на тази измислена "фирма" ецтб да дава мнения и кой я пита? Ако си направите труда да проверите се оказва, че "шефката" на това нещо е "главен експерт" по пътна безопасност ама всъщност е учителка. На работа в това НПО / как се издържа не знам/ има 20 човека дето са все главни експерти и експерти ама как точно са станали такива ......? 5-6 от тях са инженери ама само 3 са пътно строителство. Обаче всички са разни одитори, инспектори, експерти и т.н. Отделно половината са с чужди имена. Та затова се чудя - кои са тези и защо се изказват по тези въпроси?
Където в България има хубав път, по него Ганьо /Гана/ кара като луд. После друг му крив. За да убиеш 5 коня това си е поне 140 км в час, а може би и повече.
що ми се струва, че тези момичата са от белите сиюкси. Първо много бързо излязоха на протест, Второ от МВР пълна тишина коя е карала, снимки от катастрофата, кои са били другите две момичета. Трето веднага едно НПО му се връчва мандат на разследващ полицай и познай какво, държавата не си е свършила работа. Напукан път, напукан светлоотразител на мантинелата, няма знаци. А това, че пет коня са загинали на място барабар е един сиюкс, нема смисъл. Чудно ми е ако караш с над 150 км/ч дали въобще можеш да видиш пътните знаци, дори и да ги има.
сега ще осъдят държавата, а кифлата карала с несъобразена скорост и убила човек ще я изкарат невинна.
Ако всички скитащи животни по пътищата се правят на луканки ,проблема е решен.
Схемите за липсващите знаци са нарочно изпъстрени с ненужни знаци, или пък експертите, които са ги писали са неграмотни. Преди кръгово се слага знак за кръгово движение и с това се приключват знаците. Умниците изобщо не са сметнали за необходимо да сложат такъв знак, сигурно не знаят, че съществува. Никъде не съм виждал кръгово движение изпъстрено с толкова ненужни знаци. Да, може да се обозначи кой е главния път - става с няколко знака, с пъти по-малко от изобразените. И разбира се, многото ненужни знаци пречат на движението, защото отвличат вниманието на шофьора от необходимите елементи на пътната обстановка. Пример за това положение е Струма, където няма начин с разрешената скорост да осъзнаеш какво ти предписват малоумниците от АПИ.
Ами тъкмо ще понамалиш. Иначе така като гледам схемите откъдето и да дойдеш имаш по 2-3 знака, които ти указват в коя лента да караш, и едно ограничение от 40 имаш, един стоп... По някое пано в завоя... Теб ако това ти идва в много може би и 40 ти е висока скорост. Останалото са имената на конкретните знаци б1, б2 и тн.
Европа ли ти е виновна руска подлога, Парите се крадат от мутренски фирми наети от АПИ, милиони прибират фирмите свързани с Пеевски и Тиквата точно тук е Руския свят .
Кой да е виновен, според теб? Да не мислиш, че европа и тиквата не си въртят далаверите? Нали е дупедавец, който върти задника си навсякъде, УДОБЕН за всички. Тази територия е населена с алчни души и явно се нуждае от "силна ръка," за да бъде управлявана. Гражданско общество няма, а ти как си мислиш, че ще се оправи тази държава – с надежда?
Тоя доклад даже е редактиран. където пише 4-5 години, да се разбират 30-40. И е доста добра картинка на цялата пътна мрежа на България. Направо им го набиха с 200.
Много експерт, много нещо!!! Все пак с колко караше Момата?????
А бе всички гольовци са не досегами управниците ще го освободят Стоян гольовеца колко убийства имат зад гърбът си та това ли .за тия хора власт не съществува домашен арест ако е за някой друг кокошка да са утрепали ще ги затворят но за тях няма закон.товае.
1. Диана Русинова – експерт; 2. инж. Ангел Попов – експерт; 3. инж. Марин Желев – одитор по пътна безопасност; 4. инж. Димитър Кирилов – одитор по пътна безопасност; 5. инж. Филип Бояджиев – одитор по пътна безопасност; 6. Мартин Милушев – експерт; 7. Дилян Янев – експерт; 8. Борислав Стоименов - експерт; Да благодарим на ЕЦТП
Има коне, има проблем. Няма коне няма проблем! Да не ме разбиррат погрешно тия дето защитават животните. Заменете думата коне с друга започваща с "ц" и завършваща на "игани"!
Необходимо е да се напишат истинските причини в случая, за да не се повтаря (въпреки че на много хора няма да им хареса). За да утрепаш пет коня наведнъж (всеки по няколкостотин килограма тегло), е необходим танк, БТР или камион. Другата възможност е колата да се е движела със скорост над 100 км/ч. Загиналото момиче от задната седалка не е била с колан и вероятно е стояла между седалките ( много хора позволяват на децата си така да застават), за да си говорят по-лесно с двете отпред. При удара е излетяла през стъклото върху асфалта.
в България всички пътища са в това състояние... Липсва воля и желание за подръжката им.
Чудя се какво ли е да си експерт - и накъдето погледнеш само разруха и некомпетентност. Година след година, десетилетие след десетилетие...
Чакай сега. АПИ опъва мангите и нищо не прави, сега ще възлагаме проекти, пак нищо да не прави. Ми закриите го!
да се научат тези тъпи коне най-после да се съобразяват с пътната обстановка и да четат правилно липсващите пътни знаци край шосето. Мисля, че вината е както на шофьорката, така и на собственика на конете, така и на държавата. Само един виновен няма. Жалко за трагедията - излишна е!
Мога да ви залея с подобни снимики от цяла България, но няма имат тази, която имат тези снимки след смърта на млад човек. Трябва ли всеки път да плащаме с човешки живот за да се обърне внимание на сериозни проблем с пътната мрежа, замитани под килима от всички управления. А иначе оная "ТИКВА" обикаляше и режеше лентички, а всъщност подписваше смъртните присъди на много българи загинали по пътищата.
Почна се. Пътя виновен а не пачата с дрога и алкохол така описания път е във99%от цялата булгаристан. Родата на шаферката яко носи от 9 дерета вода чак траур организира. . Нещо проби .конфискации!?
Пътят в този участък не е толкова зле. Проблем е липсата на ограждение за животни или ако има те са символични и не вършат работа. Не се споменава за скоростта с която се е движила колата преди ПТП-то и жертвата била ли е с колан.
Абе пътища, мътища. Важното е че има банани
Не се прави на отворен и многознайко защото само до преди 20 години пътищата в БГ бяха дупка до дупка. Основни пътища към Пловдив, София, Бургас и Варна бяха осеяни с дупки. Зимата не се почистваха, а двама души мятаха пясък с лопати от легена на някой Зил. Ама нали си чувал че едно време било много хубаво, ама не си пътувал. Смъртните случаи по пътщата бяха на 1000 на година. Нещо не си във връзка с действителността май.
С твоите 1000 убити годишно - когато нямаше кнаучзони и еърбези, колите бяха още с барабанни спирачки, а коланите до 97 ли беше не бяха задължителни, когато нямаше всеки телефон в джоба да извика линейка, когато бяхме 9 милиона, а не пет. И поне пет пъти ти бяха обяснени тези фактори, но ти си се правиш на ударен.
С каква скорост е управлявал водача, ми е мноооого интересно, че през нощта по Закон се кара със скорост, позволяваща да се спре в зоната на осветеност на фаровете.
Сега съд и присъда за АПИ няма само да ги хрантутим , имат си задълЖения!!! Ако не , НЕ ПЛАЩАЙТЕ ДАНЪЦИ !!!!
Нищо странно или учудващо. Ние имаме най-лошите пътища в цяла Европа. Строй се некачествено и много се краде. За съжаление ще ставаме свидетели на много такива инциденти, сещам се и за инцидента край Своге, където ползвали варовик и автобуса поднесе. Не виждам как ще се оправим, жалко :( .
ама то не се само там. Ако карате от Перник към Кюстендил едва ли има участък отговарящ на нормите
Че къде в България има пътища по-добри от тия на снимките?Всеки знае,че от строеж и поддръжка на пътища най-много се краде.
След като възложител, изпълнител, надзор са си били доволни от свършената работа и прибраните пари, сега тази абревиатура се оказва най-сведуща и им открива "грешките", дали нещо ще се промени в бъдеще?! Така, осъдени, виновни, неустойки?! Много лесно пост фактум да се откриват грешки и да се бият тъпани. Но оттук накъде?!
Гласувайте пак за крадливата и нагла банкянска Тиква! Ще имате още такива пътища, от които парите заминават за к0врата и копилето в Барселона и за купуване на гласовете на лилавите му избиратели!
Апиииии, за нищо не ставате, некадърници!!! И цялата страна сте опасали с хартиени мантинели!
И на всичко това отгоре булевардът се казва "Цар Освободител". Това говори за манталитета на всички управляващи... С такива "освободители" врагове не ни трябват. Ние ще си се избием потънали в корупция захранвана от ватенките
Тези асфалтирали пътя сега веднага в затвора,защото това си е чисто умишлено убийство,знаели са,какво може да стане и въпреки това са спестявали от материали за да се налапат!
Това е същото, като когато падне кофража на плочата инспекторите да констатират, че пазачът на обекта е бил без каска.
Казано е , прост народ - слаба държава! Първо се мрънка що никой не надига глас , никой не казва , какво, защо , как. Като някой каже пък, ся къви са тия че дават мнение! Никога няма да се оправите народе прост , няма кой да ви ОПРАВИ, защото вие първо трябва да се оправите а това няма как да стане!