Коментари - Провал на фериботната линия между Бургас и Истанбул | dnes.dir.bg
назад

Провал на фериботната линия между Бургас и Истанбул

Поради това, че българските власти не спазиха постигнатите договорености, сътрудничеството бе прекратено, заявиха от водещата турска компания Istanbul Deniz Otobüsleri

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Провал на фериботната линия между Бургас и Истанбул | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По принцип това си беше линия от времето на соца Варна - Истанбул. Бургазлии отдавна искат да изпъкнат над Варна ( глупава и ненужна конкуренция) и използваха благоразположението на Борисов към техният кмет и решиха че могат да откраднат този стар и проверен маршрут от Варна. Но ако успеят все пак добре. Желая им успех.

Маршурта си е на Бургас.Също и мутрите от Фрапорта гепиха авиолинията за Истанбул и сега парадокса е Югоизточна България да пътува 130км в обратна посока,което никъде по света го няма.

100 евра??? то по ефтино със самолет бе... а кат го гледам на картинката не става ясно дали побира дори 50 коли... май не... смехория

По-евтино ще е при полет Бургас-Истанбул,а не както сега с кола до Варна и после с Търсиш наобратно до Истанбул.

Българската бюрокрация убива всичко.

Чудесна новина!!! Иначе Бургас щеше да се напълни с джагали и наемите ща се вдигнат до небето!!!

никой не иска да си има работа с ганьо тъпото вечно много блещо квичащо и обещавашо същество... МБУУХАХАХА

Имаше Катамаран и от Варна. Беше супер удобно! Спомени

Слава богу.

Бургаааазлии за пореден път си помислиха , че държавата ще им свърши работата. Това да ви е поредния "пилотен" проект , който всеки път тръгва от Бургас? Истината е , че бургазлии драпат и имат претенции но НЯМАТ КАПАЦИТЕТ за това което претендират. Те се на принципа държавата да им дава - НА ЧАС ПО ЛЪЖИЧКА.

Не беше по джоба на бургазлии! За това :) Никой не ги пита колко смятат, че трябва да е цената на билета.... национална трагедия някаква :)

Драги Оффффчаров, не на Бургазлии, някой пак не си е топнал мовчицата в далаверата достатъчно. Но пък виждем крадци дето викат Дръжте крадеца Боко!

Ето един опериран от чувство за хумор. Един въпрос имам(защото не познавам хора като теб): Как живеете в толкова сив и гнусен свят?

ДРага ми ХАХО, Само начина ти на изразяване е впечатлителен.Ямно точно моят коментар те е засегнал лично, а не че в повечето коментари точно Борисов е виновника за провала. въпросът е следния ако договора беше между кмета на Бургас, с яката подкрепа на ГЕРБ, а не на Борисов, и турската компания ще си абсолютно прав. Но тук става въпрос за договореност която не съответства по "интерес" като този с турската фирма "БОТАШ" Но честно ли -честно по -добре ЛУД отколкото Хахо

А корабите на подводни криле руснаците правят ли ги още?Факт,че бяха бързи ,удобни и евтини,ама оттогава много време измина ..

Бързи и удобни - ДА. Возил съм се и беше кеф. Евтини бяха защото бяха дотирани. Ако трябва да си покриват разходите, нямаше да са евтини.

Бе колко са били дотирани знаеш само ти и тези дето ги експлоатираха -и по Дунав и по Черно море. Последно съм ги виждал в Егопет и от Гибралтар -Сеута -Танжер Тръгваха от района на аерогарата. Не мога да се сетя къде още вървяха през този век

Всъщност е прав горния. До колкото съм запознат са били с бензинови двигатели. Още от тук почва дотацията защото тогава горивото е било дотирано за да е ниска цената. Отделно били доста тегави за поддръжка и бая чупливи.

Когато слязох на крайна спирка Мичурин, земята под краката ми се клатеше, а в кометата/ракетата си изповръщах червата.

Като ти чета коментара, ти май само на диван си се качвал! А дори влака за теб ще е трагедия.

пътувал съм, беше удобно и голям кеф. Явно не си се возил, а тролиш.

Явно въпрос на пари джамбазлък пазар йок

Винаги, Навсякъде, Нищо.

Билета за автобуса от Бургас до Истанбул е 45 лефа.

Е така очакваме в последния момент, малко преди 8ми юли, от еврокомисията или някаква такава институция да ни кажат, че сме ги излъгали за критериите, а и поради желанието на 90% от българския народ левът да бъде запазен, да вземат решение ДА НЕ НИ ПРИЕМАТ В ЕВРОЗОНАТА!!!! А дано, дано, дано!!!!

КУ-КУ, КУ-КУ

Знаем, куку си

Гранични и митнически процедури на порт Бургас, има няма два часа преди отплаване, пристанището при пристигане същите процедури.... пътникопотока е слабо прогнозируем без дотаций от бюджета е непечелившо начинание но е добре да се премисля защото туристически ще е плюс за Бургас и тур оператори и за ентусиасти по плаване основно източната и северната Български граници във вътрешноста на страната всеки обича да плава я на сал я на лодка я на талпа.... дюшек и пояс......

Ех, Ах и спомени от кометна ракета, опашки чакане в жега, натъпкване в ракетата, ухилени някой до уши какво ни чака и как върви туй нещо по вода море с вълни и без вълни...... бучене, морска болест ли е или не просто плаваш на водоизтласлвачка а некой и повърнал от вълнение ли или щото под краката е дълбоко ама и далеч от брега..... емоция си беше от спомена на осем, девет годишно дете с не много любов към морето и незнайните житейски опасности, Ами вие по младите как да не ни завиждате за тези премеждия в друг обществен ред, и все пак не е катамаран....... мента и мляко дрюзя тавариши......

Смешко, чудиш се какво да измислиш, не се вози на лодка тогава, то и сега друса. Аман от псевдодемократи, не им увря главата за 30+ години, че ако сте мишки през 80-те, ще сте мишки и сега

Бою пак е поискал твърде много под масата.

За това говорих. Смях се и сега още повече. В Територията щом говорят в бъдеще време... обречено е всичко. Ще...., ще...., ще.... И накрая НИЩО

Ха Ха ха ХА! Който не си спомня миналото е обречен да го повтаря!

Вместо да се хванат и да свържат българските черноморски градиве, както си беше навремето, те за Истанбул тръгнали, а вероятно са искали и нещо под масата да заделят...

И кой ще ти пътува между ,,черноморските градове'' бе охлюв като с кола е 3 пъти по-бързо и евтино на всичкото отгоре

Личи си че си проззддтт "демократ" от новите. С корабите на подводни криле е по бързо,по евтино ,по приятно и по безопасно особено Варна Бургас с баирите и завоите. НО човек като е проссззддтт "демократ" не може да мисли а сом дрънка опорки на Сорос.

Копейке соросоизмисляща! Пътувал съм със скапаните миризливи и шумни комети а другите бракми не ги обсъждам. Колкото до бойкотиранто на този маршрут е заради простият факт че със сигурност ще пътувам до островите там и ще прекарам повече време в турция и гърция от колкото на морето ни сред простаци и чалга и надути цени!

Цената е прекалено висока. Може някой да се пусне за атракцията веднъж, но 100 евро на човек не е изгодна цена за придвижване на това разстояние.

Велков, дали не е по-правилно хората да решат дали е скъпо или не. Ако не си купуват билети значи е скъпо, ако бургаската администрация саботира линията, значи има корупция. Цената е 50 евро в една посока и аз лично мислех да направя едно патуване това лято, защото би ми било интересно и мисля, че 100 евро са една доста добра цена за отиване и връщане.

Съдейки по недомлъвките от турска страна е явно,че са ги рекетирали от българска.Министрите мълчат естествено.Страната на мафията.

"трябваше да бъде оперирана..." Въх!

А беше време, когато се използваше думата "експлоатирам".

Разбра ли всъщност каква е причината? Статията е абсолютно безумна, нищо не се разбира.

с българин, македонец и рассиянин бизнес неможе да се прави!

Сложи си една перка отзад и отлитай на запад!

Това е голяма мъка! Вие, предполагам сте българин и по подразбиране и с Вас не може да се прави бизнес.

правилно си ме разбрал, българино!

Накратко по балкански

Изчислили са,че няма да е рентабилно - това е!!

Това само комунистите го правеха накрая. В нормалният бизнес се прави в началото на всеки проект.

Велчев, предвид как дир ми трие коментарите и че има няколко подобни на теб, които казват, че: - било скъпо - било бавно - било опасно Та да попитам, да не би всички подобни опорки да идват от един и същи трол. Още повече, че дир вече ми трият 10-тина коментара по темата и се чудя да няма спусната позиция от ГЕРБ, че администрацията в Бургас не е корумирана.

Многознаещите сте много. Да е скъпо -колко да е скъпо. Доколкото знам има възможност да се превозят итранспортни средства ( а е това че е фериботна връзката) колко да е скъпо От Русе или Софето пътя е почти еднакъв 7 или 8 часа задръствания, митници, проверки. Та колко да е скъпо. 45 лева е само опрганизиран транспорт и те стоварва на един ден път с камили от Златният рог. Имах познат който от куфарчетата си купи гемия -организираше венециански вечеро, екскурзии до Стамбул. След време продаде гемията - това беше преди академик Тагавов да върне куфарчето зо изборите зо тройната ламя. Това е единственият който не "върна" куфарчето ( изпра парите от него, и продаде гемията на "загуба" днес му викат фалит)

Ще разваляме комшулука изглежда.

Някоя служба дето няма как да изнудва за рушвет в конкретния случай, не е намерила вътрешна мотивация, маскирана като "липса на бюджет за извънпланови дейности", да свърши работа от който ще печели икономиката, а не Шиши в частност. Я митницата, я гранична полиция са решили, че им е свъръх усилие за два пъти на ден по един час да обработят няколко стотин пътника.

Мирише на корупция, а тук много странно, как се намериха няколко човека, веднага да обяснят, че така е по-добре.

Черно море за такива превози не става! Като хване вълна само на катамаран ще ми стане. Никой не иска несигурни превози. Каниш се 2 месеца да пътуваш и на връщане кораба не тръгва заради лошо време. Ако пък тръгне и го го хване вълна като си изповръщаш червата повече няма да ти минават никакви мисли за кораб. На времето имаше едни руски комети с голям зор поддържаха линиите по българския участък. Накрая ги подадоха на гърците които ги използват до Тасос. Щото разстоянията са близки и морето е предсказуемо.

Турската компания, която видях, че има и доста други линии, предполагам, че имат повече опит и не са казали такова нещо. Напротив индиректно казват, че корупцията в България убива бизнеса.

Почвай да си набиваш канчето и не пиши глупости. Щом има авиоилинии до България значи бизнес има.

Ще се съглася, че ако споря с представител на ТИМ, няма как да го убедя че няколкото летища в България не са доказателство, че корупцията убива бизнеса.

Кометите, които използват гърците, наречени "делфини", са закупени директно от Русия и са доста по-големи от нашенските комети.

Правиш ли разлика между ферибот и кометите ? Мм?

Представете си че всеки ден един кораб с афганистанци се изсипва в България.

Не ни трябва такава линия с Турция, не са ни нужни връзки с такива страни а с Европа където са белите и умните хора. Турция нека да се свързва с Иран и Афганистан.

И къде са белите и умни хора?

И той не знае но така са му спуснали опорките от Сорос.

Умни хора в Европа?! Спри да слушаш пропаганда! Пиша точно от Европата.

Това е мнението на турската страна. Нека чуем и това на българската. И когато схванем, че нямаме пълната информация, тогава да се замислим имаме ли право да съдим когото и да било.

В България нищо не става лесно - нито строеж на мигистрали, нито строеж на болници, нито на детски градини; така е с пускането на ж.п. линии и на фериботни линии. Всеки, който може, иска нещо за себе си (извън официалната договорна цена), другите (ненамазалите) пък обжалват, дела се точат с години и така. Нещо което в нормалните държави се случва за няколко месеца, при нас зацикля с години. Затова скоро държави от "3-ия свят", като Малайзия, Филипините, Виетнам, Уругвай, Перу и т.н. ще ни задминат по инфраструктура и икономика, а ние леко и бевъзвратно се придвижваме към категорията "3-ти свят", "развиващи се страни". демек - недоразвити.

И да ги построят, пак не вървят нещата, като имаме болници, а нямаме здравеопазване, като имаме детски градини и училища, а нашите са все последни по всичко...дори не знам какво да се направи, но много се забатачихме

Не пиши глупости- особено Уругвай, както и Малайзия и Виетнам отдавна са ни задминали по всичко, а и никога не са били държави от " третия свят"....Отиди там, поживей малко и тогава пиши небивалици!

Все нещо им е криво.

както обикновено. Фериботната линия отиде при авио линията до Скопие.

Някой неграмотник от Българска старна СЕ Е ПРОВАЛИЛ Правил се е на велик с ЕК ЕС а то страната кво общо си има с коребчето само да се ползва пристанище

БОТАШ -2, Турците са предложили същите условия,ама сбъркали българина,трябвало е друг да подпише

България е в ЕС и Шенген,а Турция не е... Има вероятно несъвместимост

би трябвало предварително да се знае и да се предвиди.

Вероятно и с екипажите има проблем, Турците ако са писали турци с сертификати от С.Кипър...или без международни признати правоспособности.

през Гибралтарския проток от Тарифа (Испания) до Танжер (Мароко) се качваш с международен паспорт и само ти фраскат един печат. Български граждани влизат в Турция само с лична карта. Друг е проблема, те си знаят.

С автобус е 38 лв в едната посока, по вода 198 лв.

цена няма. През сезона фериботът щеше да се ползва от чуждестранни туристи за круиз до Истанбул.

Отворко как да си прекарам велосипеда с автобус а ?!

По вода е по-бързо ,защото няма да висиш 6-12 часа на гранциата. През лятото чистокръвните германци блокират границата и се чака часове. Ферибот , ще те закара до там за същото време в коеото ще чакаш на гранциата. Българските хотелери можеха да го предлагат като услуга за туристите - да отидат до Истамбул и обратно. Турците и гърците го правят за Родос и Крит. От Бодрум ,Мармарис и Анаталия има фериботи и можеш директно от хотела да си купиш билет.

Абе правиш ли разлика да отидеш бързо с колата си .. и това да си на Комета или автобус !? Да оставим ако има по голямо превозно средство.

Дълга статия и нищо. Толкова ли е трудно да кажете с две думи защо е този провал.

посерковци пак се осраха както винаги

Боли ме фара!