Провал на фериботната линия между Бургас и Истанбул
Поради това, че българските власти не спазиха постигнатите договорености, сътрудничеството бе прекратено, заявиха от водещата турска компания Istanbul Deniz Otobüsleri
Обратно в новинатаКоментари - Провал на фериботната линия между Бургас и Истанбул | Днес.dir.bg
Коментари
По принцип това си беше линия от времето на соца Варна - Истанбул. Бургазлии отдавна искат да изпъкнат над Варна ( глупава и ненужна конкуренция) и използваха благоразположението на Борисов към техният кмет и решиха че могат да откраднат този стар и проверен маршрут от Варна. Но ако успеят все пак добре. Желая им успех.
100 евра??? то по ефтино със самолет бе... а кат го гледам на картинката не става ясно дали побира дори 50 коли... май не... смехория
Чудесна новина!!! Иначе Бургас щеше да се напълни с джагали и наемите ща се вдигнат до небето!!!
никой не иска да си има работа с ганьо тъпото вечно много блещо квичащо и обещавашо същество... МБУУХАХАХА
Бургаааазлии за пореден път си помислиха , че държавата ще им свърши работата. Това да ви е поредния "пилотен" проект , който всеки път тръгва от Бургас? Истината е , че бургазлии драпат и имат претенции но НЯМАТ КАПАЦИТЕТ за това което претендират. Те се на принципа държавата да им дава - НА ЧАС ПО ЛЪЖИЧКА.
Не беше по джоба на бургазлии! За това :) Никой не ги пита колко смятат, че трябва да е цената на билета.... национална трагедия някаква :)
Драги Оффффчаров, не на Бургазлии, някой пак не си е топнал мовчицата в далаверата достатъчно. Но пък виждем крадци дето викат Дръжте крадеца Боко!
Ето един опериран от чувство за хумор. Един въпрос имам(защото не познавам хора като теб): Как живеете в толкова сив и гнусен свят?
ДРага ми ХАХО, Само начина ти на изразяване е впечатлителен.Ямно точно моят коментар те е засегнал лично, а не че в повечето коментари точно Борисов е виновника за провала. въпросът е следния ако договора беше между кмета на Бургас, с яката подкрепа на ГЕРБ, а не на Борисов, и турската компания ще си абсолютно прав. Но тук става въпрос за договореност която не съответства по "интерес" като този с турската фирма "БОТАШ" Но честно ли -честно по -добре ЛУД отколкото Хахо
А корабите на подводни криле руснаците правят ли ги още?Факт,че бяха бързи ,удобни и евтини,ама оттогава много време измина ..
Бързи и удобни - ДА. Возил съм се и беше кеф. Евтини бяха защото бяха дотирани. Ако трябва да си покриват разходите, нямаше да са евтини.
Бе колко са били дотирани знаеш само ти и тези дето ги експлоатираха -и по Дунав и по Черно море. Последно съм ги виждал в Егопет и от Гибралтар -Сеута -Танжер Тръгваха от района на аерогарата. Не мога да се сетя къде още вървяха през този век
Когато слязох на крайна спирка Мичурин, земята под краката ми се клатеше, а в кометата/ракетата си изповръщах червата.
Е така очакваме в последния момент, малко преди 8ми юли, от еврокомисията или някаква такава институция да ни кажат, че сме ги излъгали за критериите, а и поради желанието на 90% от българския народ левът да бъде запазен, да вземат решение ДА НЕ НИ ПРИЕМАТ В ЕВРОЗОНАТА!!!! А дано, дано, дано!!!!
Гранични и митнически процедури на порт Бургас, има няма два часа преди отплаване, пристанището при пристигане същите процедури.... пътникопотока е слабо прогнозируем без дотаций от бюджета е непечелившо начинание но е добре да се премисля защото туристически ще е плюс за Бургас и тур оператори и за ентусиасти по плаване основно източната и северната Български граници във вътрешноста на страната всеки обича да плава я на сал я на лодка я на талпа.... дюшек и пояс......
Ех, Ах и спомени от кометна ракета, опашки чакане в жега, натъпкване в ракетата, ухилени някой до уши какво ни чака и как върви туй нещо по вода море с вълни и без вълни...... бучене, морска болест ли е или не просто плаваш на водоизтласлвачка а некой и повърнал от вълнение ли или щото под краката е дълбоко ама и далеч от брега..... емоция си беше от спомена на осем, девет годишно дете с не много любов към морето и незнайните житейски опасности, Ами вие по младите как да не ни завиждате за тези премеждия в друг обществен ред, и все пак не е катамаран....... мента и мляко дрюзя тавариши......
За това говорих. Смях се и сега още повече. В Територията щом говорят в бъдеще време... обречено е всичко. Ще...., ще...., ще.... И накрая НИЩО
Вместо да се хванат и да свържат българските черноморски градиве, както си беше навремето, те за Истанбул тръгнали, а вероятно са искали и нещо под масата да заделят...
И кой ще ти пътува между ,,черноморските градове'' бе охлюв като с кола е 3 пъти по-бързо и евтино на всичкото отгоре
Личи си че си проззддтт "демократ" от новите. С корабите на подводни криле е по бързо,по евтино ,по приятно и по безопасно особено Варна Бургас с баирите и завоите. НО човек като е проссззддтт "демократ" не може да мисли а сом дрънка опорки на Сорос.
Копейке соросоизмисляща! Пътувал съм със скапаните миризливи и шумни комети а другите бракми не ги обсъждам. Колкото до бойкотиранто на този маршрут е заради простият факт че със сигурност ще пътувам до островите там и ще прекарам повече време в турция и гърция от колкото на морето ни сред простаци и чалга и надути цени!
Цената е прекалено висока. Може някой да се пусне за атракцията веднъж, но 100 евро на човек не е изгодна цена за придвижване на това разстояние.
Велков, дали не е по-правилно хората да решат дали е скъпо или не. Ако не си купуват билети значи е скъпо, ако бургаската администрация саботира линията, значи има корупция. Цената е 50 евро в една посока и аз лично мислех да направя едно патуване това лято, защото би ми било интересно и мисля, че 100 евро са една доста добра цена за отиване и връщане.
Съдейки по недомлъвките от турска страна е явно,че са ги рекетирали от българска.Министрите мълчат естествено.Страната на мафията.
"трябваше да бъде оперирана..." Въх!
Разбра ли всъщност каква е причината? Статията е абсолютно безумна, нищо не се разбира.
с българин, македонец и рассиянин бизнес неможе да се прави!
Изчислили са,че няма да е рентабилно - това е!!
Това само комунистите го правеха накрая. В нормалният бизнес се прави в началото на всеки проект.
Велчев, предвид как дир ми трие коментарите и че има няколко подобни на теб, които казват, че: - било скъпо - било бавно - било опасно Та да попитам, да не би всички подобни опорки да идват от един и същи трол. Още повече, че дир вече ми трият 10-тина коментара по темата и се чудя да няма спусната позиция от ГЕРБ, че администрацията в Бургас не е корумирана.
Многознаещите сте много. Да е скъпо -колко да е скъпо. Доколкото знам има възможност да се превозят итранспортни средства ( а е това че е фериботна връзката) колко да е скъпо От Русе или Софето пътя е почти еднакъв 7 или 8 часа задръствания, митници, проверки. Та колко да е скъпо. 45 лева е само опрганизиран транспорт и те стоварва на един ден път с камили от Златният рог. Имах познат който от куфарчетата си купи гемия -организираше венециански вечеро, екскурзии до Стамбул. След време продаде гемията - това беше преди академик Тагавов да върне куфарчето зо изборите зо тройната ламя. Това е единственият който не "върна" куфарчето ( изпра парите от него, и продаде гемията на "загуба" днес му викат фалит)
Някоя служба дето няма как да изнудва за рушвет в конкретния случай, не е намерила вътрешна мотивация, маскирана като "липса на бюджет за извънпланови дейности", да свърши работа от който ще печели икономиката, а не Шиши в частност. Я митницата, я гранична полиция са решили, че им е свъръх усилие за два пъти на ден по един час да обработят няколко стотин пътника.
Черно море за такива превози не става! Като хване вълна само на катамаран ще ми стане. Никой не иска несигурни превози. Каниш се 2 месеца да пътуваш и на връщане кораба не тръгва заради лошо време. Ако пък тръгне и го го хване вълна като си изповръщаш червата повече няма да ти минават никакви мисли за кораб. На времето имаше едни руски комети с голям зор поддържаха линиите по българския участък. Накрая ги подадоха на гърците които ги използват до Тасос. Щото разстоянията са близки и морето е предсказуемо.
Турската компания, която видях, че има и доста други линии, предполагам, че имат повече опит и не са казали такова нещо. Напротив индиректно казват, че корупцията в България убива бизнеса.
Почвай да си набиваш канчето и не пиши глупости. Щом има авиоилинии до България значи бизнес има.
Не ни трябва такава линия с Турция, не са ни нужни връзки с такива страни а с Европа където са белите и умните хора. Турция нека да се свързва с Иран и Афганистан.
И къде са белите и умни хора?
Това е мнението на турската страна. Нека чуем и това на българската. И когато схванем, че нямаме пълната информация, тогава да се замислим имаме ли право да съдим когото и да било.
В България нищо не става лесно - нито строеж на мигистрали, нито строеж на болници, нито на детски градини; така е с пускането на ж.п. линии и на фериботни линии. Всеки, който може, иска нещо за себе си (извън официалната договорна цена), другите (ненамазалите) пък обжалват, дела се точат с години и така. Нещо което в нормалните държави се случва за няколко месеца, при нас зацикля с години. Затова скоро държави от "3-ия свят", като Малайзия, Филипините, Виетнам, Уругвай, Перу и т.н. ще ни задминат по инфраструктура и икономика, а ние леко и бевъзвратно се придвижваме към категорията "3-ти свят", "развиващи се страни". демек - недоразвити.
И да ги построят, пак не вървят нещата, като имаме болници, а нямаме здравеопазване, като имаме детски градини и училища, а нашите са все последни по всичко...дори не знам какво да се направи, но много се забатачихме
Някой неграмотник от Българска старна СЕ Е ПРОВАЛИЛ Правил се е на велик с ЕК ЕС а то страната кво общо си има с коребчето само да се ползва пристанище
БОТАШ -2, Турците са предложили същите условия,ама сбъркали българина,трябвало е друг да подпише
България е в ЕС и Шенген,а Турция не е... Има вероятно несъвместимост
Вероятно и с екипажите има проблем, Турците ако са писали турци с сертификати от С.Кипър...или без международни признати правоспособности.
С автобус е 38 лв в едната посока, по вода 198 лв.
цена няма. През сезона фериботът щеше да се ползва от чуждестранни туристи за круиз до Истанбул.
По вода е по-бързо ,защото няма да висиш 6-12 часа на гранциата. През лятото чистокръвните германци блокират границата и се чака часове. Ферибот , ще те закара до там за същото време в коеото ще чакаш на гранциата. Българските хотелери можеха да го предлагат като услуга за туристите - да отидат до Истамбул и обратно. Турците и гърците го правят за Родос и Крит. От Бодрум ,Мармарис и Анаталия има фериботи и можеш директно от хотела да си купиш билет.