Коментари - Протестиращи в "Княжево" поискаха да се спазва ограничението на скоростта в района | dnes.dir.bg
назад

Протестиращи в "Княжево" поискаха да се спазва ограничението на скоростта в района

За кратко беше блокирано движението по кръстовището на бул. "Никола Петков" и бул. "Цар Борис III"

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Протестиращи в "Княжево" поискаха да се спазва ограничението на скоростта в района | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В нормалните държави за тази цел има добре поддържани подлези и надлези с екскаватори и асансьори. Ама трябва акъл и желание а в Суфето Розовите човечеца от Общината само разбират от чесане отзад и други дупки.

Супер натоварен, и с калдъръм, и за по-голямо удобство на шофьорите неврроятно хлъзгав. А само тия със големите стари ситроени могат да минават нормално, без да усетят, през трамвайните релси, дето стърчат с почти цял бордюр височина над паветата, ама те тия коли позачезнаха вече. Как беше вица, "най-добрият град" село София. Безумно огранизиран, и пре-организиран трафик, и светофарна система. За перфектно притичващите както им скимне тъмно- и светло- зелени не се коментира. Поне да беше нормално асфалтиран, и с адекватна маркировка, по-стабилна от латекса, дет мажат с него, веднъж на 5 години, по избори. Локалните са също абсолютна катастрофа. Направо е супер. Само че отзад напред.

С три ръце съм "за" да се спазват ограниченията. Минавам минимум по два пъти на ден през тази отсечка и наситина на моменти се кара много олигофренично. От друга страна.... да се слагат допълнителни неравности на този и без това приличащ на артилерийски полигон булевард ми се вижда малко пресилено. Най-голямия грях на столична община към живущите в квартала, е че когато преди две години( мисля тогава беше) булеварда беше затворен в долната си част заради ремонта на трамвая, а в горната си заради "укрепване на свлачище" на Владая така и не бе реновирана останалата част на булеварда докато по него нямаше трафик!

Камери!!!!

Когато и където се налага пешеходци да пресичат улица с голям трафик, винаги има проблеми. И винаги ще има, докато не се реши ПРИЧИНАТА за проблема. А не да го решаваме както прави медицината - временно лекува симптомите. Следователно трябва да се направят подлези и надлези, и ще се избегне всякаква възможност за колизии на коли и пешеходци. Така и скоростта на колите ще се повиши, което ще работи и в полза на екологията. Всеки е наясно, че колите отделят най-много вредни газове при потегляне и бавно движение. И никакви пешеходни пътеки и светофари няма да свършат работа.

И да се сложат предпазни огради, трудни за прескачане, че някои индивиди трудно схващат смисъла на подлеза...

Така се прави, граждански протести до дупка!

Всеки път, когато се опитвам да спазвам ограничението от 40 км/ч, някой ми се залепва за задната броня и почва да нервничи... при което аз се изнасям в дясната лента, която е толкова нагъната, че и марсоход би отказал да потегли. В глобите и камерите е истината. Друго няма да помогне. Ще отнеме време да се дресираме, обаче няма друг начин. Все бързаме, все за някъде закъсняваме, все жена ни чака на легло и приятел на маса.... Ми ще ви кажа: за да стигнете на време, тръгнете по-рано. За да тръгнете по-рано, хапвайте повече фибри, така няма да се налага да висите по 30 минути с телефон в ръка сутрин в "двете нули". Подкрепям ги. Ама покрай този протест, да вземат и да попротестират срещу безобразното състояние на "главната".

къде са пешеходните пътеки? Столична община се драпа за макарите. Никога София няма да заприлича на европейски град.

Дали е добре да се изказвате по въпроси, от които очевидно не разбирате? (риторичен въпрос)