Протест в "жълто" в центъра на София (снимки)

От бранша искат спиране на приложението в интернет на "Такси Максим"

Обратно в новината

Коментари - Протест в "жълто" в центъра на София (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нака бакшишите сърбат попарата на братушките си. Пак ще ги освободят, този път от работа. Uber ги изгониха, но руското менте няма никой да посмее да изгони. Радвайте се тъпанари на братска дружба.

Излизам от Мол Сердика в 14 часа и на стоянката 6 бакшиша. Искам да ме закарат до Г. Милев, курс около 1,5 км. И никой от наглеците не иска да ме вземе. Е айде марш наглеци нещастни и конкуренция не искате.

Този дето искаше 30лв от студентски до Румънското в 4 сутринта на протеста ли е?

Йордан Пелтека със на баща му москвича ама е червен :)))))

Страхът на всички таксиметрови - конкуренцията.. Така ще е докато фирми се държат от "групировки" няма да има конйуренция. Така си замина и Uber и други фирми. Тук Мафията е навсякъде.

"се управлява от руснак и е регистрирано в Доминиканската република " - тоя да не види нещо от батковците си Вадим и Вальо !

Бакшишите протестират против пазарната икономика, искат да са монополисти, само те да имат право да дерат софиянци и гости с помпичките си, а безгръбначните министри им уидисват..

Така е в живота - повявява се грамофона и убива магнетофона, после се появява касетовона и убива грамофона, после се появява сиди плеъра и убива касетофона, после се появява ютюб, заедно с хиляди други онлайн стрийм услуги и убиват сидито. Сега Максим може и да убиет таксиметровия бизнес, но утре ще се появят автономни коли на повикване без шофьор и ще убият Максим. Е, може политиците да се уплашат предизборно и да приемат някаква спънка за година-две или пет, за да спасят традиционното такси, но само толкова.

Такситата май нещо са още в комунизма. Заради тях забраниха Убер. Заради тях махнаха ограничението за по-стари коли от 10 годишни. Затова сега масово са кошници и на всичкото отгоре не ги чистят вътре. Не ограничения, а либерализиране на пазара трябва. Нали беше конкуренция ала бала - нали уж това беше пазарната икономика. Не е ли по-логично на който таксиметров не му изнася, където работи, да преминава към тази компания. Какви са тези искания за забрани?!

Kalin

Във всеки бизнес би трябвало клиента да определя коя услуга по му допада и му е по по джоба.Така е и с таксита и тия Максим и преди тях ония УберлХората ги ползват или ползваха защото имаха причина.Такситата тияна снимката да вземат да си оправят услуги цени хигиената учтивоста......А вместо това искат да принудят човек да избере тяхната услуга защото няма алтернатива!

Сгеа пееш тази песен, но после пък ще ревеш, защо държавата не била регулирала и правила проверки на такива и защо не ги е била спряла. Както винаги, няма угодия.

За какво са ви таксите и всякакви автомобили, купуваш си една електро тротинетка от китайците за 130$ зареждаш си я и си се предвижваш почти безплатно! Не те интересува трафик и т.н.

Абе жълти стотинкаджии, я ми кажете как така хората карат на бензин и дизел и предлагат по-ниски цени? А вие на газ и метан на половин цена - по-скъпо? Нещо сметката, а? Освен това мобилното приложение не предлага таксиметрова услуга - то просто свързва хора, които пътуват и искат да си споделят пътуването с други такива. Кое точно е незаконно? Незаконно е да возиш някой в колата си ли? Смешници ...

протест в жълто. Тези да не би да не са си сменяли долното бельо?!

Stan Stan

Всички регистрирани офшорни фирми трябва да бъдат закрити или пререгистрирани !

Досега Максим никога не са ми отказвали курс, за разлила от бакши, Все курса им бил къс

не само максим, трябва да спрат и градския транспорт та на бакшишите да им е по готино

Прогреса не може да бъде спрян от бакшиш... същите тези бакшиши свалят торенти нали? :) айде стига фалшиви поводи за протест! Държавата да се размърда и да разбере, че само печели от тези платформи! Всички плащанния са на свтло и се облагат! За разлика от помпите на бакшишите!

Мърльовци стачкувайте си по селата

99,9% от тези където пишат тука са същите дрипльовци на работните си места. Недоволни сте от живота си.

Добре, че протестират да разбера кое е хитрото приложение в момента :D. Като го спрат ще пуснат ново. :D хахаха бакшишиииии

Браво на Таксиметровите шофьори ! Шофьорите единствени могат и винаги помагат на Българския Народ ! Винаги опозиция на Управляващите са !!!!

Тихо бе бакшиш.

Тия наглеци некъпани се правят на много важни и не искат да качват хората ако курса е къс а сега рев.Ами научете се как да се държите с тези дето ви дават хляба.

Тия маннгали долни как покриват определени изисквания ми е въпросът? Само мангасета, мръсни коли, никога нямащи да ти върнат, карат като идиоти и после някой им е виновен! Мършояди, които по цял ден не правят нищо, цъкат си белот с куп привилегии (без колан, без не знам си кво) и после ми говорят за стандарт. Мърши долни!

На мърляв бакшиш Максим и Юбер са им виновни ,как Юбер работи в цял свят само тук не може ,да и във Франция го забраниха същите бакшиши като нашите ,в щатите има милиони таксита ,но и Юбер си работи перфектно ,хората си избират кой да ги вози ,данъци също се плащат ,да не говорим ,че нашите бакшиши никой не плаща данъци и дори апаратите им не са свързани с НАП както на всички останали.

Напълно подкрепям мнението Ви, само да отбележа, че във Франция Uber си работят. Често ходя там и ги ползвам.

А кога ши протестират срещу бакшиша

Да го д*хате бакшиши!

Самп не разбирам какво значение има това, че собственикът е руснак. А знаете ли защо Uber изчезна от България, а не се легализира, като на някои други места (включително и Москва). Защото, ако спазва всички закони, сегашните таксита ще са и нелоялна конкоренция. Защото те много обичат да спазват закпните. Особено Закона за движение по пътищата и правилнока за прилаганетп му.

бър изчезна, защото размерът на пазара не си заслужава разправията. За съжаление, така стоят нещата...

изчезнаха, защото и те не искаха да се съобразяват с правилата. Що никой не протестира срещу Таксистарс или таксими? И юбер и максим идват от майна си райна офшорна и си мислят, че само за тях трябва да има изключение от правилата. Не, правилата са за ВСИЧКИ. Друг е въпросът, дали правилата са добри. Ако не са, трябва да бъдат променени от хора, разбиращи материята. И като се променят пак да важат за ВСИЧКИ. Аман от богоизбрани наглеци.

Кога бакшишите ще спрат да пушат в колите?

Незабавно полицията да си свърши работата, т.е. да се отнемат с- вата за правоуправление до успешно полагане на изпит. Да се установи тяхната грамотност, и масова дезинфекция, че 35% от замърсяването на въздуха в София идва от купетата на таксиметровите автомобили.

И на мен тези не са ми любимата гилдия, НО ако има такива, които плащат данъци и такива които съвсем не плащат е редно държават да събере парите от вторите. Винаги ме е дразнило, че държавата взима само от "този който дава лесно". На другите им се разминава, защото е "сложно".

Намерете си помпите,знаете къде!

А сега като са на едно място КАТ да ги провери, за актове, помпи, договори, лицензи, всичко както си му е рада. Но преди това да ги накарат да се изкъпят.

"За таксиметров превоз трябва да бъдат изпълнени определени искания. Трябва да има удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници и към него да бъдат вписани автомобили, които отговарят на определени изискания, за да бъдат вписани" Ако такситата наистина спазват определените изисквания и това което виждаме всеки ден е стандарта за качество, аз лично предпочитам да се возя при тези, които не отговарят на тия изисквания. Даже на каруца предпочитам да се возя, че поне си на свеж въздух и няма чалга/бг поп.

Sto horata predpo4itat nesto kato tova Maksim ili Uber sna4i ima sasto.I vmesto tija da podobrjat netata pri tjah te se opitvat da sprat drugo samo sastoto horta go predpo4itat.Klienta trjabva da resava a ne nasila da go prinjdavat da polsva edno za smetka na drugo!

беше най-хубавото нещо, което се е случвало на софиянци, след пускането на метрото, но таксиметровата мафия не може да позволи такова нещо!!! Отвратителни са, ако имах друг избор никога нямаше да се кача на такси в София.

Ако имаш книжка пробвай спарк.

Няма за какво да протестират таксиметровите шофьори. Да започнат да се държат прилично с клиентите си, да се къпят и да си чистят колите редовно. Докато не направят това, платформите за споделено пътуване ще просъществяват. Аааа и още нещо много важно - да карат с не повече от предвидената скорост в съответния участък, защото всичките се мислят за големи майстори и накрая стават причина за ПТП. Аз лично съм участвал в 3 такива инцидента през последните 2 години като клиент на таксита и в 2 от 3-те случая беше по вина на таксиметровия шофьор, при който се возех.

Аз пък съм на страната на такситата в този случай. Возя се с двете най-големи компании в София почти всеки ден, без онези двубуквените. (тъй като не желая да имам кола, а градски транспорт ми е неудобен) Досега не съм попадал на кола, която да попада в категорията "да не се държат прилично с клиентите си, да не се къпят и да не си чистят колите редовно". Срещал съм и съм си говорил с какви ли не индивиди и съм си изградил една по-скоро, вярвам, реална представа за състоянието им - на ден се вадят по-малко пари от колкото всички си мислят, пазарът е ПРЕНАСИТЕН с фирми и коли и работа има за всички само сутрин и вечер, през останалото време спят по колите и се бият за поръчки. Всички винаги са били учтиви и уважаващи трафика, с две изключения.

...моите наблюдения като потребител са коренно различни: Като започнем от отвратитетлното държание на диспечерките, за които "добър ден", "моля", "благодаря" и т.н. са непознати думи, минем през мръсните коли, пушещите шофьори, липсата на колани, липсата на каквото и да било елементарно възпитание, да не говорим за неща като облекло, музика и не дай си боже да нямаш точно пари...продължаваме с това, че редовно отказват курс, който не им харесва, изобщо не идват, точно когато ти трябва такси няма, не ти казват кога ще дойдат и ще дойдат ли изобщо...мога да продължавам много още...

Щото си бакшиш за това...