Прокуратурата откри проблеми с везните за измерване на камиони на ГКПП "Кулата"

Държавното обвинение е дало 30-дневен срок за изготвяне на писмени доклади относно предприетите конкретни мерки

Обратно в новината

Коментари - Прокуратурата откри проблеми с везните за измерване на камиони на ГКПП "Кулата" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И са пак го обърнаате на политика. Политика служба не тика.. Мерели били в повече, пък и глоби и тралала. Значи каруцата ми тежи 6 тона. свалям стоката от нея и карам каруцата на кантара. от общото тегло вадя това на каруцата и е тоовара. Пък ако на кашоните пише и килограмите на кашон да го духат. Преди на лимони и портокали имаше едни числа 110 -120 (това е бройката съдържание на щайгата/кашона лесно се смята. На бананите пише тегло бруто -тегло нето още по лесно за смятане брой кашони по тегло брута 12 тона каргото 6 тона става общ тонаж 18 тона, ( броя кашони по нето тегло дава чистият товар и няма да споря на кантара ли! Че аз и софийски адвокати три броя ща докарам на КПП кантара

тия кантари вярно ли мерят, невярно ли, какъв е проблема? изглежда ми че всичко е точно, и са почнали да удрят всякакви камиончета, бусове и прочее ТПС-та, които са претоварени в пъти и после влизат в дворовете на хората и прочее. Такива кантари отдавна трябваше да има, не само на митницата, ами по всички по-големи пътища и магистрали. Да видим тогава...

Това е най-сложното възможно описание на кратката (не)новина, че прокуратурата пак се стреми да замаже поредния брутален и безнаказан мутренски рекет от държавата към гражданите и.

Ще си прав,само ако това се отнася за български търговци и превозвачи. Но при преминаващи поне 300 -400 ТИР а през кантарите много лесно ще се разбере как и кой. Стига документите и декларацията да са верни ще глобят ама утре; да удрят пломбите на товарното помещение и в Софето или във Филибето митницата и кантара; само там на кантара митничаря да си каже "фирмата и номера"

Четейки между редовете, става ясно следното: От митниците са измислили нов начин за дране на шофьорите - като ги "ударят в кантара", грубо казано. Техния очевидно е така направен, че да отчита повече тегло и глобяват шофьорите за превишаване на максималното допустимото тегло...

1. Слагаш кантар който тегли повече. 2. Правиш така че кантара да не подлежи на проверка и калибриране. 3. Глобяваш наред. 4. Разпределяш постъпления по йерархията чак до чекмежето на шофьора. 5 Аз за хората един голям Х п.п. Да не си помислите че Х означава ХЛЯБ!

Абе тия дето са го сложили кантара са на тия позиции поне от 20 години. за митничарите въобще не искам да споменавам защото тия са там до живот.

ГЕРБаджии сър...!! Могат само да крадат и серат..

Що, ти не сереш ли, или го ядеш!

Никой не протестира срещу оправдателните присъди които задава са да пускането на престъпници на свобода и така нататък. Обаче се протестира срещу прокуратурата. И за пореден път става ясно защо. Поредната статия където за да си свърши съответната местна институция работата се налага намесата на прокуратурата. Просто поредният случай в който контролните институции са си затворили очите и се задействат чак след намесата на прокуратурата

Кантарът на митницата НЕ ПОДЛЕЖАЛ на метрологичен контро. Вероятно е под контрола на някое партийно ке

Грабливи, Ебливи, Развратни Бандити (ГЕРБ)

че отговорните фактори за тоя кантар са назначени минимум преди 20 години ако не и повече интересно коя ли партийна централа визираш?

Нсвсякъде измами

Стандартизацията спи ли или яде. След като един кантар с съдинки трябва всяка година да освидетелствам, както и грамчета от 5, 10, 20, 50, 100, 200 и така до два или 5 килограма, да имам удостоверение че са минали контролен преглед -за да не заработя, къде са дремали контрольорите за везните до 50 и 100 тона. И после защо ТИРовете на някои страни просто си полягат в канавките, или се палят спирачки и двигатели. чудно ли е и пълзенето през Шипка и Хаинбоаз на доста тирове, а пушека им отзад е като на парахода "АВРОРА"

Е, на Шипка ТИР май трудно ще видим.Отдавна ги забраниха. Пушещ ТИР също трудно да срещнеш. Но иначе звучи , като да са виновни кантарите. Това с кантарите на Кулата си е проблем, но айде не го бутайте при недоволството от всичко.

Нещо май ме бъркате с някого. Аз съм присъствал при замерване на ТИР на чуждестранен превозвач претоварен с 10 тона спрямо декларацията на митницата. Просто сменях спукана гума до подвижен кантар в крайпътен паркинг. С малката разлика че онези с кантара не питаха "Кво шъ прайм са!" ами си пишеха акта. Ама ти завиждам дето не си карал след пушещ ТИР по нанагорнището към Предела преди разклона за х. Грамадлива (от Гурково към Търново)

Да не би кантарите на Кулата да теглят по -тежко от действителното? И кажи не с лафове, а директно -къде го видя това бутане на недоволството от всичко; да не би да не е вярво това с "полегналите" камиони с товар покрай пътищата, да не би да не влизат в къщите на хората, и да им се палят спирачките? Или пък са единични случаите на самозапалили се камиони "преминали технически преглед само преди месец"! Лафоманията, драги беше по време на строежа на социализъма. А знаеш л кой беше най -големият лафоман - оня дето се целуваше уста в уста с Льонка Безбрежнев; който обеща в 1980 година българите да живеят в комунизЪма

Ти можеш ли да четеш? "Въз основа на документацията е било установено, че поставените кантари от типа AR-WIM, с производител ESIT, не подлежат на метрологичен контрол съгласно действащото национално законодателство, поради което такъв не е осъществяван от БИМ. Също така Агенция "Митници" с ДАМТН и БИМ не са се съгласували за закупуване на кантарите и тяхното приложение на граничните пунктове."

Е, кой тогава да не би Боко да ги купи тези кантари, и ей така ги тропоса на Кулата! То до сега не прокуратурата ами товарополучателите щяха да нададат вой за ГРАБЕЖИ

А, добре че си ти да ми отвориш очите . Танкера "БАТОВА" возеше бензин за Израел. Евреите искаха винаги "Батова" да им кара закупеният бензин -не от любов към кораба или екипажа; просто сгрешени товарни таблици и данни за кораба ...всеки рейс танкера возеше десетки тонове бензин в повече; Има един тука дето коментира Кавказката овчарка, той може да обясни как се мери газенето на гемията, как се мерят танковете, как се пресмята чистият товар освен "водомера". Чак в начало на демокрацията от екипажа се усетиха, че е сбъркана самата постройка и има в повече една секция

И вонята се разпространява из цяля Еврипа и свта.Затова всички ни заобикалят отдалече със запушени носове.

И още нещо, дали пък да не ти дойдат на проверка за магнитчето на водомера/електромера или кабелчето от общото осветление на стълбището -тебе питам честният борец против ГЕРБ

Айде за последно за този мандат -избачкайте си опорните точки, щото не остана! След 04.04.2011 ще имате нови опорни точки за тролене срещу правителството на ГЕРБ. А както е тръгнало, мнозина от вас ще стигнете до пенсия с тролене ...срещу ГЕРБ