Превозвачите отново на протест, блокират страната

Европараментът ще гласува днес предложенията за нови правила за автомобилния превоз

Обратно в новината

Коментари - Превозвачите отново на протест, блокират страната | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По слаб характер като премиер не сме имали.

малка страна, с малко и малки превозвачи се блокирва... да дойдат при назе да пробват... от град до град има 1000 км

Властта сама си инсценира протести, за да покаже, че се съобразява и "чува народния глас". Всичко е тъпо реалити. Природата се унищожава, нормалните бягат в чужбина, олигарсите и мутрите им превзеха всичко в държавата.

Навремето, преди 10 ноември, Народната власт насърчаваше и подпомагаше железопътния транспорт. И то какъв транспорт! Дълги влакови композиции с товарни вагони кръстосваха страната, преминаваха границите й, превозваха безброй товари, с които нашата социалистическа промишленост осъществяваше износа и вноса на стоки, снабдяваше със суровини и материали стотиците, хилядите предприятия ..... След цитираната по-горе дата, капиталистите изтърбушиха железопътния транспорт, създадоха безброй автотранспортни фирми, чиито тирове днес задръстват магистралите,тровят атмосферата, предизвикват тежки катастрофи по пътищата. А железниците ни са в партер. Тяхното състояние е толкова окаяно и безнадеждно, колкото никъде по света.

ха-ха - много добра сатира! + от мен

Подкрепям всички протести! Защото така измъкват пари от управляващите, които иначе партийните вождове биха откраднали! Излиза, че само с протести и гражданско общество е възможно да подобрим живота си. Мълчанието облагодетелства крадците.

Заедно всички да изчистим България от сик-мутрите.

директивата на Макрон. Протестът е на тази група едри превозвачи които си направиха закон за създаване на Камера на превозвачите.Законът беше изтеглен от парлаента по нареждане на Борисов. По-малките превозвачески фирми протестираха и продължават да твърдят че това е лобистки закон. Обвинямат министерството на транспорта че абдикира от задълженията си на регулатор и вменяма тези задължения на една частна структура...който да решава кой ще има лиценз и кой не. Това разбрах от малкото време в което дадоха думата на представителката на по-дребните превозвачи. Жената каза че и сега е спазено българското и европейското законодателство и се правят сдружения. Опитът чрез закон да се вкарат превозвачите в Камера на превозвачите,жената определи като противоконституционно. Далеч съм от този бизнес НО считам че това е поредния опит на държавата да абдикира от задълженията си...в слечая това е транспортното министерство и да ги джироса на частна структура... Ами да го закриваме това министерство бе! За какво да им пащаме заплатите. Същото вече направи държавата с частвата охранителна дейност....а МВР....консултанти.

Частни фирми вече ще регистрират и МПС-тата вместо КАТ. Другарите се готвят за периода след падане от власт.

Както Цеко и Далаверко изкарват барманите и камериерките от ж.к. Банско, за да може офшорката да изчече и бетонира Пирин, така и транспортните босове и Московски изкарват робите си, за да смачкат дребните рибки и да станат абсолютни монополисти.

Троловете ми още не са изтрезнели и не знаят, че този протест не е срещу Макрон. Но нищо де, да си плюят.

Някой да не си помисли, че това е спонтанен и осъзнат протест на трудещите се в областта на транспорта? Просто робовладелците са наредили на крепостните селяни да излязат на улицата, за да гарантират още по-големи печалби и контрол на шепата олигарси над бранша. Един вид крепостните селяни протестират против собствените си интереси, но на тях хоризонта им стига до надника и вечерта ракията с чалгията.

Не познавам собственик на транспортна фирма който да не е милионер.Всъщнсост транспорта и зърнопроизводството са двата най печеливши сектора у нас.И жалко че ги раздържавиха,попаднаха в ръцете на чстници,на които вече и Бугатита от по 5 милиона им не стигат,и искат да си купят жсобствено самолети и ексотично острови.Борисов е един от най некадърните ръководители в света,запомнете го.Нека се поучи от Сталин,как се е разправял с талигарите

"Некадърен" може да се приеме, но поука от Сталин - това е абсурд!

а може би са печеливши защото бяха раздържавени!?! Не е ролята на държавата да върти бизнес като търговска фирма! Това е зловредно учение от безкрайните глупави писания на Маркс, Енгелс, Ленин и ред други знайни и незнайни личности.

Само БГ шофьорите ли си спят по кабините. Макрон какво иска, да спят по хотели, да ги превърне в туристи.

Аз познавам такива собственици! Не са милионери, и не харчат милиони за да си живеят живота! Работят ро 14 часа на ден и със своя предприемачески дух осигуряват равота по на 100-200 души! Живеят в нормални апартаменти, нямат ни вили ни яхти! Плащат си данъцште в България! Не са емигрирали! Децата им учат или работят в България! Жените им също! Естествено автопаркът им е на стойност милиони! Та така... много е лесно да си посредствен хейтър, трудно е да оцениш човека по достойнство! Приятен ден на всицки!

няма как да ти повярваме! Подобни приказки и за първия милион ги чуваме отдавна и ги знаем че не са така както се разказват! Никога не са се случвали и на запад и на изток! Явно не познаваш капитализма и що ето капитал!

да те видим колко си мъж...конфискувай им камионите на тези наг;леци и шут отзад! Стига са задръствали страната!!!

Прави са превозвачите да протестират срещу Макрон . Осигуряват доста добри пари на водачите си - почти колкото на една касиерка в Лидл в Германия , а в същото време си трошат Бугатитата за 5 милиона по разбитите пътища на Монте Карло , докато се опитват да стигнат от малките си триетажни къщички там , до скромните 50 - метрови яхти ! Дарете СМС за българските превозвачи !!!

Тираджиите явно много страхуват парламентарната шайка, защото не насъскват жандармерия със щитове и палки да ги бута и бие, както правеха със обикновени протестиращи. Няма автобуси със командировани от цялата страна милиционери, няма заграждения, няма арести за блокиране на улиците... Галениците на властта - милиционери и тираджии.