Васил Пиронков: 80% от автобусите нямат колани

80% от автобусите нямат колани. Те още от завода не са конструирани да ползват колани.

Обратно в новината

Коментари - Васил Пиронков: 80% от автобусите нямат колани | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Имам 2 предложения:1.Колани в автобусите за градски транспорт.2.Всички водачи на автобуси да бъдат накичени с кабели и сензори които да следят сърдечна дейност,бъбречна дейност,мозъчна дейност,дейността на стомашно-чревния тракт и т.н.и т.н.

Как на 30 г има досатъчно опит като шофьор, та да му е поверен живота на 45 човека?

- Бай Кольо, сипи по една ракия и виж ония двете булки там - ако ти паднат коя си избираш?

В рамките на 10-15 секунди, водачът на автобуса е имал ДВА ПЪТИ възможност да спаси пътниците. Първата е, когато е забелязал изпреварващатата го кола, която се удря в лявата странична част на автобуса. Тогава е можел да запази посоката на движение направо или дори леко да завие в лчво, НО ТОЙ е завил леко в дясно. В следващия момент, задните леви гуми на автобуса минават ВЪРХУ предната дясна на колата, което увеличава крена в дясно поне двукратно, но това не може да изкара автобуса от равновесие и да вдигне лявата му част във въздуха. Автобуса започва да се движи само на десни гуми едва когато те влизат в канавката, която е доста по-ниска от платното за движение. И точно тук е вторият момент, в който водачът можеше отово да спаси пътниците. Дори с наклонен автобъс, дори само на 2 гуми, ако беше завил В ДЯСНО, нямаше да падне на дясната си страна, а щеше да потроши ходовата част и да спре В ИЗПРАВЕНО ПОЛОЖЕНИЕ. Тк водачът в уплахата си е решил, че като завие в ляво ще се върне на пътното платно. Да, ама не. При това му действие, тежестта на автобуса НЕ ПОЗВОЛЯВА да излезе от канавката, а тъй като предната дясна гума е завъртяна в ляво /лявата е във въздуха и не оказва пряко влияние на движението/, автобуса рязко пада на дясната си страна. При това падане, хората от ЛЕВИТЕ седалки падат върху хората от ДЕСНИТЕ и ги убиват или ги притискат, докато през счупените стъкла от триенето на автобуса в земята стават на кайма... Ужасна смърт... Ужасен живот на оцелелите... А виновни са 20% жената от ударилата автобуса жена и 80% шофьорът на автобуса.

и все пак има причина и следствие. причината е лекия автомобил. колкото и да е парадоксално че мравка не обръща слон. иначе правилно разсъждаваш. основно фирмаджиите наемат най-нуждаещите се от кандидатите. дай да вземем иванчо че е най-некадърен пък ти можеш и тир да караш, пък и белаз може да се уредиш да караш. но пак за мен причината е лекия автомобил. ако имах власт щях да забраня бе-тата

хората от най-десните седалки биха ги спасили колани за автомобили от формула 1 или за ралита..

Ами ако се подпали автобус в движение и трябва за секунди да се напусне автобуса,кой малоумен тв икспертин ще освободи от коланите сума ти паникьосани жени ,баби,болни деца и др? Жертвите ще са 5 пъти повече заради коланите! Вместо да разследват истининската причина,ама понеже е жена ,удобно я скриха и си измислят нови опорни точки за зомбиране на материала!

Това няма да помогне. Няколко пъти пробвах с автобус София - Бургас. След Стара Загора вече ми идеше да се въртя на глава. Ако трябва да съм вързан и с колан, не знам какви нерви ще са необходими. Заради един такъв злощастен инцидент с шофьорка, на която музиката й пречела дайте сега и овържете всички пътници към седалките. Пък за някой по-дълъг път да не говорим.

С колани, без колани - нещата тук едва ли са точно така, както ни ги поднасят.Аз съм човек, достатъчно технически подготвен. По-вече от странно е (макар че, при определено стечение на обстоятелствата , може и да се получи) лек автомобил да преобърне 13-14 тонен автобус. Според мен, до голяма степен инцидента се дължи и на НЕ достатъчно адекватна реакчия на водача на автобуса.

и за мен вината е и на двамата водачи - жената загубва контрол на автомобила си и той се ожулва в атобуса, от съприкосновението автобуса отива на дясно, шофьора му инстинктивно завърта волана на ляво за да върне автобуса в платното, но от рязкото звиване автобуса се накланя на дясно, следва завъртане на волана на дясно, но вече късно

Абсурдно е да карате хората 7 часа до морето само с 1 почивка от 20 мин да са вързани през цялото време с колан!!!! В самолета колан се слага само при излитане и кацане,а не през цялото време!!!!

Какво значи абсурдно. В леката кола не го свалям, въпреки че се пътува и повече от 7 часа. Освен това, то ползването на въпросния колан има за цел, да спаси твоя живот.

Васе,няма колани в 80 % от автобусите ,щото карате мъртъвци по пътищата ! Всичките таралясници са произведени преди 2007 година,нали ?

следваща стъпка колан за всеки и в самолета:))

А бе я обяснете има ли неударен или неумрял от целия автобус? Видими се, че май няма! Как си укрепяте товара? Все пак не возите картофи?

Ами като нямат колани карайте ги с 40км/ч. Не съм видял обърнат автобус като стои на спирка или светофар.

Ами защото такива ги поръчвате! Аз в западна Европа, Кипър и ОАЕ автобус без клан не видях. В нашите пък не съм видял шофьор да не пуши.

И като има какво? Редовно ползвам автобуси. Нито някой ги ползва тези колани, нито някой проверява.

Седалките са неудобни и стари и мухлясали!!! Как да се опаша с колан бе!??? Автобусите в България са на 30 години, кой норма;ен човек се опасва с колан на 30 години бе!!!!

Калпава шофьорка, калпава кола, калпави майстори, калпав ремонт, калпав звук на двигателя. Заради една, неспособна да си гледа пътя и да намали музиката едновременно дай сега всички опаковани в автобусите. Къде ли не съм пътувал из Европа. Никой не ми е казал в автобус "Сложи си колан".

Вие возили ли сте се в автобусите на г-н Пиронков? Най-новият сигурно е отпреди 30 години! А шофьорите му... Щом председателят е такъв, тежко ни и горко.