Предлагат удвояване на маршрута на автобус 73

Така ще стане рингова линия, даваща много връзки с останалите натоварени маршрути на градския транспорт и метрото, смятат от "Спаси София"

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много добра стара идея. Кварталите Овча купел и Манастирски ливади в момента са много далече един от друг, въпреки че са близо, на нямат транспортна връзка.

Скоро ще го признаят ли за част от София, че единственият автобус, който минава оттам, е селският 67 и то не по цялото протежение на шосето?

То сега е на 20 мин.,а след това на 120 мин

На колко минути е зависи от това колко коли и с каква скорост се движат. Ако приемем, че на скоростта не може да се влияе кой знае колко (макар, това да не е съвсем вярно), съвсем очевидно е, че за по-дълга линияя ще предвидят повече коли. И ако се окаже използвана, нищо чудно да станат още повече и от това интервалите даже да се скъсят. Защото най-дълги са интервалите на най-слабо използваните линии.

Да прегледа маршрута и на 75. Дали някой би го чакал 50 минути?

Колкото по-дълга, толкова повече ще закъснява. Тапите по канала и орлов мост ще обезсмислят всичко. Ако ще е довеждащ транспрт трябва да е гарантирано на често с кратки маршрути. Някой трябва да седне и да смята, а не да прави PR

Сигурно София не си я виждал на живо. А може на карта също да не си я виждал. Погледна ли предложения маршрут? Изобщо видя ли, че предложеният маршрут не минава през Орлов мост? Аман от тролове. Пусни си навигатора, свърши си работата в София и се прибирай откъдето си пристигнал. Куцо и сакато дава акъл без да знае за какво става дума

абсолютно съм за! а на Bylgarin ще кажа, че това ще свали стотици хора на ден от колите, защото вече няма да има нужда да търсят преки маршрути с колата, нито да се прекачват по три пъти при досегашното положение.

Автобус 73 наистина не води в момента доникъде. Това, че прави връзка с 204 помага, но се пътува много дълго. Хубаво е да има дълги автобусни линии и да са на по-малки интервали. Иначе не може градския транспорт да се конкурира с автомобилния.

Отново валят предложения които струват много пари. Никъде не се удължават автобусни линии, те се използват само и основно за довеждащи до трамвай или метро. А колко ще струва на всички ни това двойно, троймо, петорно удължаване? И защо преди да се правят каквито и било предложения да не се дават и оценки за тяхната цена/ефективност!!!!!

все пак, не може градският транспорт да бъде обърнат на таксиметрова компания