Коментари - Повече от 37 000 са установените нарушители при акция "Скорост" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Значи едни могат да дават по-малко пари за апартаменти, а други да не могат да дават повече газ на БМВ то. Газ, газ....

С тази акция се върви отзад напред. Целта е не да се дисциплинират водачите, а да се събират пари. Голяма част от знаците ограничаващи скоростта са поставени неправилно. Не може да е поставен знак с ограничение и на едно ниво с него камера. Това значи , че трябва без причина да се натискат спирачки. Друг пример е паяците. Бяха обявени че ще вдигат неправилно спрени автомобили пречещи на движението. На практика се вдигат само автомобили които не са си платили. Тези които пречат въобще не ги закачат. Парите отиват в частни фирми които са близки до управляващи партии. Това за мен е 1000% корупция.

АКО ВМЕСТО ТАЗИ ПОКАЗНОСТ БЯХА СВЪРШИЛИ НЕЩО ПОЛЕЗНО В БОРБАТА С ПРЕСТЪПНОСТА, НЯМАШЕ ДА СЕ СТИГА ДО СЛУЧКИ КАТО В ГАБРОВО. Я КАЖЕТЕ КОЛКО МАНГАЛА БЕЗ КНИЖКИ ЗАЛОВИХТЕ - 0 НАЛИ ПОЗНАХ

"За 24 часа установихме над 10 000 нарушители, което не говори добре за отговорността на всеки един водач", коментира Рапчев". Абсолютно неадекватен извод! Къде ги намирате такива капацитети, бе? Не може да мисли преди да говори, пуснали го да коментира.

Преведено на български - там, където пътят позволява да караша с нормална скорост, са наслагали ограничения от 40 км/ч и трупат пачки.

Ограничение 40, в извън населени места, се слага само при ремонт на пътя, или някакво друго препятствие - докато се отстрани. Не говорете глупости, ами спазвайте законите.Те са за това. Не си съгласен с правилата - стоиш си в къщи. Никой не те принуждава да караш при тия правила! Ама излезеш ли на пътя, си длъжен да ги спазваш.

Когато законите дават едни права и определени институции злоупотребяват с тях трябва да си носят и отговорност. По Тракия след Ихтиман до тунела има от над половин година ограничение 90. Нито се прави ремонт, нито пък пътя е по-лош от останалата магистрала. Съответно никой и не спазва ограничението. КАТ дори бяха спрели да следят скоростта там, тъй като всички включително автобуси и камиони бяха в нарушение. По време на акцията бяха забили 2 камери в този участък. Съответно няколко хиляди от нарушителите предполагам, че са оттам. Та въпроса е ако МАГИСТРАЛАТА е лоша защо никой не работи по нея да я оправи вече повече от половин година!?! Ако пък е ОК защо продължава да стои това безумно ограничение.

Мини по пътя Бургас-Варна, в участъка Слънчев бряг - Обзор. На всеки втори завой са забучили по един ограничителен знак 30 км/ч, на две места по 20. И най-дисциплинираният шофьор и да иска не може да спази изискванията на тези идиотски ограничения, при положение, че с изключение на 3 от всичките завои по пътя, останалите спокойно се преминават със скорост от 50 км/ч.

Камерите се слагат на такива места, не толкова за безопасност, колкото за капан. Няма камери покрай училища и детски градини, покрай пешеходни пътеки, а на прави и широки участъци на пътя.

Ахахахахахахаххахаха - 37 000 производства по ЗАНН - хак да им е на КАТ! 10 века ще ги обработват - прима%ти

Ще цитирам "колега" по памет. Сега 3 години няма да стигнат на КАТ да изпрати наказателните постановления. Ситуацията няма да се промени докато констатациите не се превърнат в реално платени глоби и то в срок в който човек помни къде точно е сбъркал...

Не знам тоя в кой свят живее, ама... на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" ежесекундно всеки си прави каквото си иска и един КАТаджия не съм видял тук от месец поне...

А колко от тези на който са написани актове са служители на МВР?аз видях една кола да минава на червено бе спряна от полицай лицето вътре показа карта и го пуснаха!!!

За животните се обособяват нарочни хранилки с цел опазване на популацията им. В България, при спазване на същия принцип, се обособяват неадекватни на пътната обстановка знаци за ограничение на скоростта, чието единствено предназначение е закупуване на абитуриентска рокля за дъщерята на контролния орган със слънчогледа!!! N.B. - За справка, моля, преминете по пътя Варна - София и Ботевград - Монтана!

Ами, аз всеки ден пътувам с колата си, пукнат полицай не видях по пътя си. И на крайградски булевард, с ограничение 70 км/ч, тирове и автобуси ме изпреварват с 100. И това е ежедневие. А големият брой заловени нарушители, показва само едно: На никой не му пука ни за полиция, ни за акциите им, нито за законите! Явно, проблемът е в качеството на материал. И нормалните, стандартни мерки да го накараш да спазва законите, не вършат работа!

А аз мисля ,че на много места са сложени знаци само за да се санкционират водачите ….и някой също трябва да бъде глобен за липса на маркировка и неправилно поставени знаци .

установени нарушители... Това означавали и "глобени"? ..или глобени са тези, които не са си платили?

Ето полицията в Габрово даде пример как следва да се шофира - при натиснат паник-бутон и сигнал за цигански побой, патрулкта пристига за 10 минути! Никакво бързане - има си ограничение на скоростта все пак!!!

Имаме страхотен пример от лидерите на тая мила държавица, как точно трябва да "спазваме" законите в нея! Дано по-малко хора се водят от него...

Можем да се шегуваме колкото си искаме с КАТ и с полицията въобще, но това че в България имаме проблем със скоростта е факт. Не може да карам със сто по път с ограничение деветдесет, и да създавам зад себе си тапа защото насрещното движение е интензивно, и не позволява лесно изпреварване. У нас разстоянията на които пътуваме са сравнително малки. Превишаването над разрешената скорост с двайсет, трийсет километра ще ти даде най - много десетина минути спестено време. Много често се случва като влезеш в града още на втория светофар да настигнеш камикадзето което те е изпреварило рисково някъде преди това. За много хора рисковото шофиране е начин за избиване на комплекси, а коплексари у нас за съжаление дал Господ. Така че останалите. Оглеждайте се и се пазете. До колкото можете да се опазите.

Проблемът не е само със скоростта а с това че у водачите се възпита усещането че са безнаказани и правилата се отнасят за някой друг

Честно казано, ако караш с превишена (съгласно знаците), но съобразена с възможностите на автомобила и опита ти като шофьор скорост, аз проблем не виждам. Едно е рали състезател да превиши скоростта, друго е някой, който кара ежедневно, трето - някой, който кара автомобил 4-8 пъти в месеца или 2 пъти годишно... От тук обаче изпъква един много различен и голям проблем и той е с подготовката на водачите и тяхната самоувереност... Ако сте забелязали, сериозните инциденти са причинени или от млади, самонадеяни водачи, или от възрастни със забавени рефлекси, или от тираджии в следствие преумора. Естествено, изключвам пилите и надрусаните, там изобщо не може да се говори за трезва преценка на възможностите и ситуациите. Има много по-рискови и сериозни нарушения, за които КАТ (май преднамерено) не взема мерки и това е неспазване на светофари, отнемане на предимство, неспазване на маркировка (обратен или ляв завой през двойна непрекъсната линия), неспазване на знак STOP, неправилно изпреварване.

..."и опита ти като шофьор" ... И тук теорията издиша, защото ти може да мислиш, че си перфектен, а аз да не съм съгласен. И примера със рали състезателя е нереален: сигурен съм, че ако има знак 40 ще кара със 39. Ограничение 90 означава 90 за всички, все пак живота ни зависи от това.

Много точно описание на ситуацията ....

Защото всеки охранен полицай си е харесал неправилно поставен знак /или немахнат след някакви козметични ремонти/ за ограничаване на скоростта на 40 км., а всъщност на това място може да се шофира с 80 км./ч. и хоп- разлика от 30 км. превишаване на скоростта и глобичка. Поне половината знаци в България пречат на движението и създават предпоставки за произшествие, затова да се вземат в ръце и да премахнат половината неправилно монтирани знаци от пътното. На полицая работата не е да стои статично и да си варди знака, а да налага ред и дисциплина, а това става в динамична среда- ама къде са онези, къде са нашите стационарни хрантутници.........

Едно въпросче към КАТ. Защо за толкова години не се решихте да забраните така наречените радар детектори? Те масово се ползват у нас от водачи, които искат да нарушават ограниченията.

"За 24 часа установихме над 10 000 нарушители, което не говори добре за отговорността на всеки един водач", коментира Рапчев. Не е верен израза! Аз не съм "всеки" водач. Аз си нося моята отговорност но когато други не я носят, вие-контролиращите НЕ сте на пътя! Или сте на друго, по-удобно място! Или сте където трябва но се правите на разсеяни! Вие НЕ ходите по селата и по страничните пътища, НЕ спирате и НЕ проверявате очебийните нарушители, най-често "мургавите", вие НЕ обръщате внимание на вездесъщите каруци, вие НЕ обръщате внимание дори на явни нарушения на знаци и маркировка в по-населените места! Има още много "НЕ"-та! АЗ НЕ СЪМ "ВСЕКИ" ВОДАЧ!!!!!!!!!!! Аз съм нормален, редовен водач! И сме много такива!!! Но заради вашата НЕЕФЕКТИВНА работа, на нас ни е много трудно, дразнещо и унизително да караме между димящи, дясно-воланни, очукани возила управлявани от нагли, агресивни и неподготвени, опасни водачи-мутри, начАлници, рОми!!? и т.н. И НЕ имитирайте активност с вашите "велики" цифри! ВАС ПРОСТО ВИ НЯМА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

С тия безсмислени ограничения, дето трябва да пътуваш до Варна 4 дни, нормално е хората да не ви спазваме 60 км/ч на всеки километър дето сте ги наслагали. Както виждате нарушенията са се увеличили, което означава че мерките ви са неправилни.

по твоята логика ако се махнат всички ограничения няма да има нито един нарушител?

Че какво ще нарушават ?

Въобще не е само до водачите. Всички сме наясно, че КАТ са на пътищата за допълнително заплащане, а не за да въдворяват ред по пътищата. Любимо им е да се пласират в зона с ограничение 60 в продължение на 100 метра и част от междуградски път и само да чакат рушвети. Не търсете проблема само в гражданите, а погледнете милиционерите.

Имам чувството че шефовете на МВР, респективно КАТ, след края на работното си време живеят не в България а в чужбина. Толкова искрена изненада, от очевидните неща, строй през стегнатите им фуражки.

В осраната ни от мафията държавица, пътищата са най-скапаните в цяла Европа, дори има страни от Третия свят с по-добра пътна ифраструктура, но този факт сякаш удобно се пропуска. Как да шофираш нормално, когато няма нормални пътиша?

не мога да разбера защо изобщо се занимаваме с глупости - премахват се всички ограничения на скоростта и нарушителите сами ще изчезнат.

Както и всички, които са имали нещастието да бъдат наоколо.

"За 24 часа установихме над 10 000 нарушители, което не говори добре за отговорността на всеки един водач", коментира Рапчев. ??? на мен пък ми говори за налудничавоста на ;законите; които прилагате и които нямат никаква връзка с безопасното движение

"Браво" на ориенталския манталитет на българина. Знае , че има акция и пак си кара сякаш е цар на пътя. Доказанао е едва около 7 % се хващат. Смятайте колко много не са засечени или хванати. Никакви камери/мобилни екипи няма да помогнат докато манталитета не се промени или не се направят засичащи устройства на всеки 100м както в Англия и конфискация на коли и затвор за повече от 50км/ч както в Америка или Канада.

Дигайте глоби, такси, няма как държавата да не се оправи, администрацията е два пъти по голяма от от армията през соца, нали трябва да яде, да си дигат гъ.ъ от столовите и да тръгват да изкарват пари, начини много ама те искат наготово.

Подобна масовост показва само и единствено, че наложените ограничения са напълно неадекватни и трябва да бъдат преразгледани! Ако тези ограничения бяха наистина необходими, на тези места щеше да има не само превишаване на скоростта, но и постоянни ПТП. А така - създаваме изкуствен проблем, за да събираме после пари за решаването му.

Браво за точният коментар. Цялата работа е само и само да се събират едни пари. Законите (ограниченията) не са променяни (в по-голямата си цялост) над 25 години. Това безсмислено ограничение от 50 км/ч в града го спазва само черният брат с каруцата и коня... Ако преди 30 години 50 км/ч е била бърза скорост на база технологиите тогава (демек жигулата, москвето, запорожеца и трабанта) сега нещата са коренно различни! Ама кой да се сети от тия идиоти в Народното..

Абе сещат се те, ама бавно. При Тато ограниченията бяха 40/85/120. Сега са 50/90 или 100/140. Ама да изтъпаниш камера за скорост на място, където в последните 30г (а и преди това) не е имало ПТП, си е чист рекет.

Изключително глупав коментар. Ограниченията в цял свят в градовете са 50 че даже и 30 км. Или мислиш че в западна Европа са бедни и карат Жигули?

Явно не знаеш ,че през 70,80 и 90-те години на миналия век в градовете максималната скорост беше 60 км/ ч. ! След перестройката по европейски образец или натиск, скоростта беше намалена на 50 км/ ч !

Проблема не е дали е 50 или 90. А в това, че някъде се появява бабуна на пътя и те вместо да я оправят слагат знак 60. След години оправят бабуната и знака си остава. Същото е и на Тракия ...

Сега се сетете, че е хубаво тази акция ДА Е ПОСТОЯННА И ЦЕЛОГОДИШНА!!!!

Резонният въпрос е защо тогава тази "акция" не е целогодишна?

...ще почнат хората да карат нормално!!!

Именно защото е акция. Нещо като " Да почистим България за един ден ". По принцип си има хора които трябва да я чистят перманентно, но в един ден се прави "Акция ", и в почистването се включват и хора на които чистотата не е всекидневно занимание. Така е и с тази акция. В контролирането на скоростта се включват допълнително служители на КАТ чиято основна дейност е друга. Няма как това да е целогодишно защото другите дейности ще трябва съвсем да спрат. Решението, според мен, е в навлизането на повече стационарни, автоматични камери които нямат нужда от постоянно човешко присъствие. Контрола да не е на една точка, а на дистанция. Засича те камерата на Вакарел например, и след това следващата камера на Ихтиман засича за колко време си стигнал до там.

Кой друг освен КАТ се е включил? Случайно да се сещаш че с тази техника могат да работят само обучените служители на КАТ? Или мислиш че са хванали патрулните от районното и са ги пратили да снимат? Иначе за средната скорост си прав, но пък така ще изловят всичките "бизнесмени" дето си мислят че света е техен и ще секнат подаръците

Браво, преизпълнихте петилетка. Хайде сега, приятни сънища до следващата акция, догодина.