Коментари - Полша спря полетите на МиГ-29 след катастрофа, при която пилот загина | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това МИГ с ремонтираните полски двигателчета ли е...?

Добре че нашите тиквеници не сключиха договор с тях да ни ремонтират самолетите!!!

И какво като са ги пряли. Всичките са за кофата.

Само един въпрос да задам. Защо Полша, която е шеста военна сила в Европа, продължава да използва тези "щайги" и рискува живота на своите пилоти? Ако могат зарзаватчиите от форума, запознати с щайгите, да обяснят този парадокс.

Ф-тата щайги!

Ти в твоя стар мерцедес сигурен ли си ? Трябват части, инженерно Know-how. Така, че и "щайгите" (вече почти 30г.?!) се нуждаят от поддръжка. Само, че се чудя с какъв акъл дадохме на поляците да ремонтират нашите мИГ 29. Заминаха милионите в небитието ... от нашия джоб. А за онзи боклук - мин. на отбраната - никакви последствия. Ето затова сме най-бедните в Европа и няма да мръднем от последното място никога.

При разпределяне на държавните пари акъл не е нужен. Само безскрупулност и алчност са достатъчни. А после защо нашите пилоти отказват да летят с лицензно ремонтираните МиГ-ове.

Не е парадокс! Зад изтребителя Миг-29 стои сложна и скъпа система на логистика, поддръжка, въоръжение и обучение. От съветско време поляците разполагат с документацията и оборудването (предоставено от СССР) да експлоатират тази система. Докато я считат за актуална и икономически ефективна (ВВС на Полша изкупи всичките Миг-29 на ФРГ за по едно евро парчето) няма да я изведат от въоръжение. За Полша и Русия това може да важи, но за другите оператори, едва ли? Задоволява ли ви отговора?

Вашият отговор е адекватен. Ама Вие не сте зарзаватчия, който смята СВРЪХЗВУКОВ САМОЛЕТ за щайга. А зарзаватчиите си траят.

А ти знаеш ли ф щайги какъв образец са.

Не е "образец" а блок. Полските са F-16 блок 50 и 52.

Шило

Така става при гаражната подръжка.

Еми ремонтира ли са двигателите сигурно в Полша. ;) Иначе има просто решение, да не дадат останалите МиГ-29 на нас на много малка цена. Така ще издържим още някое десетилетие с такива. А споменатите Ф-18 са с два двигателя тип F414 на Генерал Електрикс. С такъв но един са новите Грипени. Може би точно заради икономичността са по-подходящи предните за нас, които ни предлагаха. За другите разходите може да са ни непосилни. А и СААБ искаше да прави завод(и) тук, а това би било бъдеща печелба за нас - най-малкото от данъци.

Най-голямчата печалба за нас ще е от заетост и работни места! Хората ще имат доходи, ще бъдат осигурени. Мислете в перспектива. Данъците са последното нещо, от което ще спечелим.

Ами това си е нормална процедура, след подобен инцидент... Полетите се спират временно, до изясняване на причините, довели до фаталният инцидент. Кое е новина, в случая, освен това, че е паднал самолет...

Кое е новина, в случая, освен това, че е паднал самолет... Колега, новината не е че е паднал самолет.... Новината е че е паднал РУСКИ самолет! Хората заработват в тия жеги.

Гагарин също е умрял при тренировъчен полет с някаква щайга.

Пак по него време готвещите се за кравонавти Елиът Сии и Чарлз Басет загиват на Т-38. Във Великата Кравеферма, на великите им самолети - ковчези.

Само крави и пастири са ти в главата.Ти чобанин ли си или си наследствено обременен??

"...не могат да бъдат извършвани полети поради липса на резервни части..." А ние май щяхме за ремонтираме нашите мигове в Полша? И то не какво да е, а двигателите им. Майко мила. Направо сме случили на кадърни и умни държавници.

да по българските стандарти 800 летателни часа е "опитен". В белите страни правят по толкова на година.

800 часа годишно, за военен пилот е бая! Това са по 3-4 часа, всеки работен ден. Дори израелците, които имали най-много летателни часове, правели едва по 600 часа годишно.

800 часа нальот е вън от всякакъв санитарен максимум! Това са абсолютно нереални часове за пилот изтребител за година. 180 часа са далеч по-реална цифра.

МиГ-29 има ресурс на двигателите само 350 часа и за това често е в ремонт.Защо някои хорица тук пишат идиотщини че е самы лучший во всем мире е загадка.Стара морга която във въздушен бой само е сваляна,до сега не е свалил дори един самолет.а руснаците казват че "У нас самолетов не списывають,они сами падают".Трябва ли да чакаме всички да паднат че да разберем че за нищо не стават?

Ресурсът до основен ремонт на двигателя е ок. 350 часа. Това важи за първите версии. РД-33 версия 1, версия 3 е с ресурс до 2000 часа. А офертата на руснаците конкретно за нашите двигатели беше за 500-600 часа. Да не говорим, че ни предлагаха вместо тия кръпки да оборудват изтребителите ни с РД-133УВТ и да сменят радарите, което праща нашето скромно изделие 9-12 от 80-те години направо в поколение 4+.

Е посмалете малко. На колко серийни руски изтребителя има УВТ, че да "сложат" специално на нашите?

Поколение "боклук+++++++++++".

Разбрахме те що за "специалист"си коко. Разбрахме и колко трудов стаж имаш - НУЛА ДНИ.

Защото мнага хора в България така са зомбирани от проруска пропаганда,завладяла почти всички медии,че наричат черното бяло и отказват да видят и да проумеят неща,които са очевидни за всички.

Имам питане - сподели личния си опит в бойната авиация, и въобще в авиацията като цяло, та да преценим да ти вярваме ли или си говориш по дифолт?

Какъв опит му търсиш в авиацията? Че и в бойната при това. Този малък шмекер най-много да е играл електронни игри. Даже съм сигурен, че дори полиетиленови торбички с вода не е мятал през терасата.

Еми то и за Радев ако търсиш: Авиошоу София 2014 Радев МиГ-29 Може да гледаш как лети и прави пируети. Но Ц.Ц. и останалите по изказвания разбират повече от него! ;)

Ами не е нужно да го гледам щото бях там! А за цц не нужно да ми казваш! Там е ясно - политика и комисионна! Аз за горния разбирач говорех!

Не всеки коментар е критика. Това бе по-скоро допълнение. ;)

По 350 часа са старите, както и на приетите ремонти от Полша тук. Руснаците предлагаха за по 500 часа и това правеше офертата им много по-изгодна - на почти еднаква цена или 3% по-скъпа. Но да питат управляващите и Ненчев, как избраха по-неизгодната оферта! А и кой би си предпочел да си опрявя Мерцедеса в Чайнатех, а не при производителят Даймлер Крайслер?

Тия ли щяха да правят ремонт и на нашите Миг-ове?!

Те и руските миг29 им се случва да падат, каквото и да се говори самолетът е стар и ф16 е много по добър.

По-добър, в какво? Индийците, от 4 учебни боя, спечелиха три. При това срещу американски инструктори.

При подобни учения, определена част от разборите след "боевете" се правят "при закрити врата". Вие как разбрахте кой е победил, там ли бяхте?

Ай сега юруш на Ф-ките. Те са 40 години, 3-та ръка и не падат...

Даниел,лесно можеш да направиш справка и в интернет( това "изобретение на ЦРУ" според Путин) колко победи имат МиГ-29 срещу американски бойни самолети в реални въздушни боеве.

Kalin

Тъп пример.Колко боя е имало между руски и американски пилоти в цялата история на човечеството?Ако щеми броиш боевете на разна тарамбуки срещу американските си смешен.Все едно да величаеш сърбите че д оръдие за разбиване на облаци и градушки свалят Стелт без проблеми.

Е, па нали можеха да им правят качествени ремонти...?!? Лека му пръст на пилота.

Нека мин разследването. Може да пилотска грешка?

Ми оная американска ракета що изгоря барабар с космонавтите? Навремето Батето беше казал,че не пада само онова дето не хвърчи.Сичко е въпрос на време.Опа-а-а, пак се сетих да попитам защо енерготърговците защитават оня налъм от кевр?

Всички коментирате, но колко от вас наистина разбират устройство на самолета и неговия ремонт/поддръжка. Не е изключено самолетът да е бил 100% изряден и пилотът 100% нормално да е управлявал, но нещо си от всичкия чарколяк вътре да е сдало в момента

Сдаването на багажа на някой чаркуляк противоречи на 100% изряден...

от самолети не разбирам. да кажем, че разбирам от техника. Когато едно устройство влезне в сервиз излизането му се счита за успешно ако устройството работи, но това не гарантира, че утре няма да се случи нещо с него различно от пренапрежение от мрежата...

Хора разбиращи от техника, а тези неразбиращите, но уважаващи себе си никога не биха използвали израз като "но нещо си от всичкия чарколяк вътре"... Ти си едно обикновено българско ... л..но претендиращо че е нещо друго. Но не си. И от техника не разбираш.

разбирам. все ще се изкаже някой изкуфял комуняга на 83

ха-ха-хаххх! човека правилно те е преценил. От една страна "разбираш от жена му" от друга страна го определяш като 83 годишен изкуфял комуняга... пита се в задачата на колко години е жена му и има ли нещо в твоята кухавелница под шапката. Чар куляк с чарколя ците.

E Колега Митев, нужна ли е подобна агресия? Момчето само изказва мнение и сам не претендира за компетентност. До някъде има право, защото няма създадена от човека машина с коефициент на безопасност 1. Да не говорим за 30 годишен изтребител.

това са добри новини за нас, сега ще ни ги пратят

ако си ги платим...

руското качество"11.06.2018 г. - Двама пилоти са загинали при катастрофата с хеликоптер Ми-17 край Летище Пловдив.".....списъка е дълът

машината с която паднаха е на почти 40 години... поддръжката се прави у нас, а не при производителя...

Това са факти. На щерю му дреме за факти! Той плюе за кинти! И теб ще оплюе! Само центове да падат!

Ремонтите се изпълняват по документи на производителя. Понеже друг никой не произвежда вертолети Ми-8/17 освен Русия следователно, частите и агрегатите също са руски.

Щерка, помниш ли Пантера дето падна преди година бе? Забрави ли го или усложливо не го споменаваш? Или както винаги - дай да оплюеш всичко де е руско а за истината да не ти говорим а?

по кой начин си обрязан --- равинистки или чалмалийски? Ако не си чувал --- Ми17 беше ремонтиран у нас и няма гаранция нито за качеството на детайлите, нито достатъчен опит на техниците. Относно "пановете" - сигурен ли си, че са направили ремонта с оригинални части, или са ги заменили с полски, по колко самолета ремонтират, че да знаят какво правят?

Браво бе хубавец. Според теб българите са по-некадърни от руснаците да ремонтират един вертолет. Май обрязания си ти!

частите по нашите двигатели според ремонтната документация са закупени от украинска фирма. Твърдят, че това са ремонтни комплекти, уж оригинални, но нямат нито един сертификат за произход към сделките! Заради това няма и никаква тех гаранция. Не заради самите техници, те са сертифицирани. Производителя не потвърди произхода на частите. С други думи ремонта не е сертифициран, заради произхода на частите. Сами си правете изводите трябва ли да бъде осъден перукан, за липса на такава клауза в договора за ремонт. Утре да купят от КапалъЧарши нови титаниеви лопатки за турбините!

До :) Колега проверете къде се произвеждат двигателите на Ми-17 (TV3-117), че да им липсва "сертификат за произход" - каквото и да означава това. За самолетните агрегати се използва думата "ресурс"!

Онзи разбойник, който щеше да ремонтира нашите двигатели в Полша, влезе ли в затвора?

Не, стригаха само перчема му и сега седи засрамен вкъщи. Няма пари за нов перчем и не смее да се покаже пред камерите.

Ма що щеше? Той ги ремонтира бе!

За затвора са тези продажни рубладжии,които съзнателно сключват неизгодни за България договори с Русия.Заради тях платихме над милиард неустойка на ватенките за Белене.Сега(уж) ще рестартират проекта,но не за да имаме втора атомна централа,а за да бъдем осъдени от Русия за още няколко милиарда. А защо се съгласяват цената на руския природен га България да е по-висока от тази за Германия? Попитай специалиста по "троен енергиен шлем" Първанов. Нека ти обясни и как синовете му си купиха хотели за милиони.

Ами нашите мигове сега летят с полските двигатели. После Каракачанката купи от Русия още 8 мотора и всичките са брак, не стават за летене! Та запомни, нашите самолети в момента летят с полските двигатели!!!

От Русия може да купуваме само газ и нефт, защото не са го бутали с ръка.

И това е забранено! За вас само гол руски... Йух!

Руските МИГ от 15 до 29 са фърчащи ковчези. Четете в интернет - около 70 МИГ са свалени от американски самолети от Ф 8 до ф 16. Руска щайга не е свалила американски самолет.

Американски щайги са сваляни със стари зенитки във Виетнам :) Не се изхвърляй толкова, че се вижда колко си чел.

руските самальоти до сега са сваляли само пътнически самолети с цивилни!!!!ФАКТ!!

щерев, кво стана с линка от френската телеграфна агенция? А шемьо, какво се ослушваш като пр*днало прасе в царевичака? Айде друм от тук! Марш да си подкрепиш лъжите с линк или ще те псувам на баба докато ти окапят космите! трол козяшки. къш!

Единствения сигурен начин МИГ-29 да не падне е просто да не излита!

Единствения сигурен начин да не се срещат олигофрени на тази земя, е като не се раждат.

Да, но този е бил по програмата за 9 милионния българин... Оставили са навремето баща му да "умножава" България... Какви плодове берем сега. Отчайващо.

Военната техника е високо технологична, със значителна сложност и поради това там МЯСТО ЗА САМОДЕЙНОСТ НЯМА! ДОКАТО ПОЛЯЦИТЕ САМИ СЕ ОПИТВАТ ДА РЕМОНТИРАТ "МИГ-29" РЕЗУЛТАТИТЕ ЩЕ СА ТАКИВА! ТОВА НЕ Е ЗА ТЯХНАТА УСТА ЛЪЖИЦА! В области като военната, като ядрената енергетика и още някои, ремонтът трябва да се извършва само от производителя. Всичко друго е игра на "руска рулетка".

Купете самолети трета ръка.Те не падат.

Така е, те не падат, те направо се РАЗПАДАТ във въздуха!

Мислете позитивно! По-вероятно е самолетите трета ръка да спасят пилотите, като се разпаднат още на земята преди да са излетели...

Ети защо поляците се бъзикат с путев по всяко време, а нашите президент и премиер само му се извиняват. Поляците имат 48 американски бойни самолета пред които руските щайги нямат думата.

А защо продължават да карат "руските щайги" и днес е просто въпрос за "мильон долара"? Или по-скоро за няколко милиарда? :)

Така е, като се правят на хитри да извършват лицензионни ремонти на български двигатели, за които изрично бяха предупредени от руснаците... сега няма да имат части. Да. Колкото до падналия самолет, там най-важното е че пилотът се е спасил. Другото са бели кахъри.Ляхите сега се пръскат откъм гърба от яд, че не могат да обвинят за това руснаците... нали сами си правят "ремонти" на самолетите... :)

Ти чете ли статията?

Еми да. Бил загинал един пилот... лошо! Аз се надявах да са го спасили. На други места пише, че е в критично състояние, а не загинал. В дир и "добър ден" да напишат първо поглеждам слънцето къде е на небосклона преди да отговоря. Ти, че четеш САМО тук и вярваш... си е твой проблем. По другото написано от мен въпроси имаш ли?

Никоя техника не е 100% надеждна. Факт е обаче че най-малко са загиналите в авиационни катастрофи, в частност и военни, в сравнение с ЖП, морски и шосеен транспорт. За съжаление, когато техниката е руска, независимо в коя държава е станало, нашите журналисти го повтарят до посиняване. Когато е западна-под сурдинка, или хич. Такъв ни е материалът... И те деца хранят. И пишат, както им заръчат.

Пак са пили английски "Новичок" вместо водка!!!

абе хора,ще се изпотрепете с тези щайги беее

Споко, те и вашите не са по стока! От началото на годината САМО на територията на фащ има паднали 8бройки. А като се прибавят и "подвизите" по военните бази извън територията на фащ бройките на инцидентите стават 32! Говорим САМО за военна авиация.

482 руски изтребителя МИГ катастрофирали в Индия за 40 годиниВВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя „МиГ” съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни за Agence France Presse. При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са технически неизправности. По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя, от които 27 марка „МиГ”, както и 10 вертолета.

Дай линк по темата с изказването във Agence France Presse, AFP[dot]com! Имидиътли или си затвори л@.няниа плювалник завинаги трол козяшки! Чакам! Че аз съм ти приготвил друго от там!

В казармата често пъти ремонтирахме бойната техника, като вземахме части от резервните машини и слагахме на нашите. Това го правехме от нужда, защото никой не ни даваше резервни части. Сигурно и поляците така ремонтират Миг-овете , с части от спрените машини.

Те затова хората казват да си поддържаме автомобилите в лицензирани сервизи и с оригинални резервни части ,поляците явно са си правили самолетите в кварталният гараж вместо да ги ремонтират при производителя и дори имаха наглостта да взимат поръчки за ремонт и на нашите самолети.

'Прекрасно' уредените сервиз и логистика са една от причините Индия да се отказва от руските самолети.

Ами от индийски сервиз какво очакваш? Хайде малко по-сериозно по темата, а!

Да не би те сами да са ремонтирали мотора му?

Не само! Имат лиценз да си го сглобят и разглобят целия! Но лиценз само за тези описани поименно 32 бройки и нямат право да извършват "ремонти" на други руски самолети. Опитаха се да ги подхлъзнат и да ремонтират и българските двигатели и останаха без части. А за ремонта на нашите двигатели са използвани несертефицирани лопатки за турбините "нелегален внос" от У-крайна. Хохлите от своя страна твърдят, че не са произвеждали нищо и че това са части на старо, свалени от техни машини... :)

След като нямат резервни части за техните МИГ - ове, как щяха да ремонтират нашите МИГ - ове?

Трактористът питай, той е свикнал да решава проблемите с технически канап.

Налягат ме смутни съмнения- в Полша ли е бил ремонтиран самолета?

таралясникът е нов внос...от Китай.

Още по-лошо е, че това чака и нашите самолети...30 години са си много за употреба на авиационна техника от такъв клас свръзвуков самолет - най-малкото умората на основните материали и на корпуса няма как да се поправи...

А португалските Ф-16, които се опитват да ни пробутат на колко години са и техните материали неуморни ли са ?

Не сравнявам видове самолети, коментирам възрастта им! Това е основното. Затова ни трябват и НОВИ самолети, все едно от кой, но новопроизведени

PEYTSCH

Ех, де да беше станало с Радев...Мечта...

си кандидат за прокурор? Едни като тебе ги викаха преди време, да не ги последваш! Мисли какво пишеш!

на руски не се качва. Само на Рафал и Грипен. Чат-пат и на Деси.

Че тя Десито е родно производство, па е най-сигурна за возене - от нея все ще слезе жив криво ляво...

ДеCe?!.

да ти падне на тъпата тиква.

спирането на полетите е стандартна процедура-до изясняване на причината а за това колко често падат в близките години не съм чул 29-ка да е падала

Последния паднал наш беше 2012 година. Руснаците загубиха 2 само миналата година, и то модернизирани. Индийците и те имаха 2 случая.. Падат си

Нашия падна кога шофьора му тресна опашката у пистата при излитане.

Загубите на Русия на Миг-29 са някъде в стотици бройки. Кой ли ги е ремонтирал тях? Падат като камъни.

Чисто небе на пилота и бог с роднините му! А иначе, преустановяването на полети при подобен инцидент и практика в авиацията с идея да се изключи следващо произшествие по причини дефектни резервни части, консумативи, грешна техника на пилотеране и т.н. И троловете да престанат с внушенията кои са летящите ковчези! Това не е повод за изцепки по форумите. Катастрофи и жертви ще има, идеята да са възможно най-малко!!! Ако някой е фен на подобни статистики, да се поинтересува от началото на годината колко авиационни произшествия има в американските и японски авиобази в Япония и тогава пак да пише на тема чия техника е по-надеждна...

Тука едни дебилни русофили нещо се изказват? Ама защо руските мигове падат през ден?? Самолета може и птица да засмучи.

Че може - може. Ама е с два двигателя и може да се приземи и с един. Вих, отказът на хидравличната система е нещо много по-страшно от загуба на един двигател в полет...

Ти много разбираш от засмукване, бе...

Като гледам как се справят с подръжката и ремонта на собствените си самолети, представям си какво биха направили с нашите.

Що бе? Падащите в Русия в Полша ли са ги ремонтирали? Питам щото в Русия са паднали стотици за тези 30 години.

Източник? Не за друго, ами МиГ-29 е световно признат за един от най-безопасните изтребители, с най-малко загинали пилоти.

АМИ СИГУРНО ТОЗИ БОРДОВ НОМЕР Е БИЛ РЕМОНТИРАН В ПОЛША, КЪДЕТО КОЛХОЗНИКЪТ С ПРИСАДЕНИЯ ПЕРЧЕМ ИСКАШЕ ДА РЕМОНТИРА И НАШИТЕ МИГОВЕ - БОГ ДА ГО ПРОСТИ ПИЛОТА

Затова ли руските мигове падат много по често?? Те нали си ги ремонтират сами?

те и фантомите падат ама нашите не пишат

Какво е това фантом и кой го ползва?

Е, как така какво било това? Фантом Ф-4 е реакитвен изтребител с два двигателя, добил слава във Виетнамската война. Може да се види в редица музеи в САЩ и по света.

Тия Мигове са гробници.

къде ли е ремонтиран този МИГ 29?

Нормално! Ремонта на полските МиГ 29 се прави от пияните заляни полски шляхти! А не от лицензирания производител ОКБ Микоян! И тия шляхти щяха да ремонтират нашите Мигове!

Само дето руските Мигове падат много по често!! Полските Мигове са едни от най добре поддържаните.

Наш чехлю не даде ли на същите тези да ремонтират нашите самолети?