Коментари - Полша спря полетите на МиГ-29 след катастрофа, при която пилот загина | Днес.dir.bg
Коментари
Само един въпрос да задам. Защо Полша, която е шеста военна сила в Европа, продължава да използва тези "щайги" и рискува живота на своите пилоти? Ако могат зарзаватчиите от форума, запознати с щайгите, да обяснят този парадокс.
Ти в твоя стар мерцедес сигурен ли си ? Трябват части, инженерно Know-how. Така, че и "щайгите" (вече почти 30г.?!) се нуждаят от поддръжка. Само, че се чудя с какъв акъл дадохме на поляците да ремонтират нашите мИГ 29. Заминаха милионите в небитието ... от нашия джоб. А за онзи боклук - мин. на отбраната - никакви последствия. Ето затова сме най-бедните в Европа и няма да мръднем от последното място никога.
Не е парадокс! Зад изтребителя Миг-29 стои сложна и скъпа система на логистика, поддръжка, въоръжение и обучение. От съветско време поляците разполагат с документацията и оборудването (предоставено от СССР) да експлоатират тази система. Докато я считат за актуална и икономически ефективна (ВВС на Полша изкупи всичките Миг-29 на ФРГ за по едно евро парчето) няма да я изведат от въоръжение. За Полша и Русия това може да важи, но за другите оператори, едва ли? Задоволява ли ви отговора?
Еми ремонтира ли са двигателите сигурно в Полша. ;) Иначе има просто решение, да не дадат останалите МиГ-29 на нас на много малка цена. Така ще издържим още някое десетилетие с такива. А споменатите Ф-18 са с два двигателя тип F414 на Генерал Електрикс. С такъв но един са новите Грипени. Може би точно заради икономичността са по-подходящи предните за нас, които ни предлагаха. За другите разходите може да са ни непосилни. А и СААБ искаше да прави завод(и) тук, а това би било бъдеща печелба за нас - най-малкото от данъци.
Ами това си е нормална процедура, след подобен инцидент... Полетите се спират временно, до изясняване на причините, довели до фаталният инцидент. Кое е новина, в случая, освен това, че е паднал самолет...
Гагарин също е умрял при тренировъчен полет с някаква щайга.
"...не могат да бъдат извършвани полети поради липса на резервни части..." А ние май щяхме за ремонтираме нашите мигове в Полша? И то не какво да е, а двигателите им. Майко мила. Направо сме случили на кадърни и умни държавници.
да по българските стандарти 800 летателни часа е "опитен". В белите страни правят по толкова на година.
800 часа годишно, за военен пилот е бая! Това са по 3-4 часа, всеки работен ден. Дори израелците, които имали най-много летателни часове, правели едва по 600 часа годишно.
МиГ-29 има ресурс на двигателите само 350 часа и за това често е в ремонт.Защо някои хорица тук пишат идиотщини че е самы лучший во всем мире е загадка.Стара морга която във въздушен бой само е сваляна,до сега не е свалил дори един самолет.а руснаците казват че "У нас самолетов не списывають,они сами падают".Трябва ли да чакаме всички да паднат че да разберем че за нищо не стават?
Ресурсът до основен ремонт на двигателя е ок. 350 часа. Това важи за първите версии. РД-33 версия 1, версия 3 е с ресурс до 2000 часа. А офертата на руснаците конкретно за нашите двигатели беше за 500-600 часа. Да не говорим, че ни предлагаха вместо тия кръпки да оборудват изтребителите ни с РД-133УВТ и да сменят радарите, което праща нашето скромно изделие 9-12 от 80-те години направо в поколение 4+.
Е посмалете малко. На колко серийни руски изтребителя има УВТ, че да "сложат" специално на нашите?
Защото мнага хора в България така са зомбирани от проруска пропаганда,завладяла почти всички медии,че наричат черното бяло и отказват да видят и да проумеят неща,които са очевидни за всички.
Имам питане - сподели личния си опит в бойната авиация, и въобще в авиацията като цяло, та да преценим да ти вярваме ли или си говориш по дифолт?
Какъв опит му търсиш в авиацията? Че и в бойната при това. Този малък шмекер най-много да е играл електронни игри. Даже съм сигурен, че дори полиетиленови торбички с вода не е мятал през терасата.
Еми то и за Радев ако търсиш: Авиошоу София 2014 Радев МиГ-29 Може да гледаш как лети и прави пируети. Но Ц.Ц. и останалите по изказвания разбират повече от него! ;)
Ами не е нужно да го гледам щото бях там! А за цц не нужно да ми казваш! Там е ясно - политика и комисионна! Аз за горния разбирач говорех!
По 350 часа са старите, както и на приетите ремонти от Полша тук. Руснаците предлагаха за по 500 часа и това правеше офертата им много по-изгодна - на почти еднаква цена или 3% по-скъпа. Но да питат управляващите и Ненчев, как избраха по-неизгодната оферта! А и кой би си предпочел да си опрявя Мерцедеса в Чайнатех, а не при производителят Даймлер Крайслер?
Те и руските миг29 им се случва да падат, каквото и да се говори самолетът е стар и ф16 е много по добър.
Ай сега юруш на Ф-ките. Те са 40 години, 3-та ръка и не падат...
Даниел,лесно можеш да направиш справка и в интернет( това "изобретение на ЦРУ" според Путин) колко победи имат МиГ-29 срещу американски бойни самолети в реални въздушни боеве.
Е, па нали можеха да им правят качествени ремонти...?!? Лека му пръст на пилота.
Ми оная американска ракета що изгоря барабар с космонавтите? Навремето Батето беше казал,че не пада само онова дето не хвърчи.Сичко е въпрос на време.Опа-а-а, пак се сетих да попитам защо енерготърговците защитават оня налъм от кевр?
Всички коментирате, но колко от вас наистина разбират устройство на самолета и неговия ремонт/поддръжка. Не е изключено самолетът да е бил 100% изряден и пилотът 100% нормално да е управлявал, но нещо си от всичкия чарколяк вътре да е сдало в момента
Сдаването на багажа на някой чаркуляк противоречи на 100% изряден...
Хора разбиращи от техника, а тези неразбиращите, но уважаващи себе си никога не биха използвали израз като "но нещо си от всичкия чарколяк вътре"... Ти си едно обикновено българско ... л..но претендиращо че е нещо друго. Но не си. И от техника не разбираш.
ха-ха-хаххх! човека правилно те е преценил. От една страна "разбираш от жена му" от друга страна го определяш като 83 годишен изкуфял комуняга... пита се в задачата на колко години е жена му и има ли нещо в твоята кухавелница под шапката. Чар куляк с чарколя ците.
руското качество"11.06.2018 г. - Двама пилоти са загинали при катастрофата с хеликоптер Ми-17 край Летище Пловдив.".....списъка е дълът
машината с която паднаха е на почти 40 години... поддръжката се прави у нас, а не при производителя...
Това са факти. На щерю му дреме за факти! Той плюе за кинти! И теб ще оплюе! Само центове да падат!
Щерка, помниш ли Пантера дето падна преди година бе? Забрави ли го или усложливо не го споменаваш? Или както винаги - дай да оплюеш всичко де е руско а за истината да не ти говорим а?
по кой начин си обрязан --- равинистки или чалмалийски? Ако не си чувал --- Ми17 беше ремонтиран у нас и няма гаранция нито за качеството на детайлите, нито достатъчен опит на техниците. Относно "пановете" - сигурен ли си, че са направили ремонта с оригинални части, или са ги заменили с полски, по колко самолета ремонтират, че да знаят какво правят?
Браво бе хубавец. Според теб българите са по-некадърни от руснаците да ремонтират един вертолет. Май обрязания си ти!
частите по нашите двигатели според ремонтната документация са закупени от украинска фирма. Твърдят, че това са ремонтни комплекти, уж оригинални, но нямат нито един сертификат за произход към сделките! Заради това няма и никаква тех гаранция. Не заради самите техници, те са сертифицирани. Производителя не потвърди произхода на частите. С други думи ремонта не е сертифициран, заради произхода на частите. Сами си правете изводите трябва ли да бъде осъден перукан, за липса на такава клауза в договора за ремонт. Утре да купят от КапалъЧарши нови титаниеви лопатки за турбините!
Онзи разбойник, който щеше да ремонтира нашите двигатели в Полша, влезе ли в затвора?
Не, стригаха само перчема му и сега седи засрамен вкъщи. Няма пари за нов перчем и не смее да се покаже пред камерите.
За затвора са тези продажни рубладжии,които съзнателно сключват неизгодни за България договори с Русия.Заради тях платихме над милиард неустойка на ватенките за Белене.Сега(уж) ще рестартират проекта,но не за да имаме втора атомна централа,а за да бъдем осъдени от Русия за още няколко милиарда. А защо се съгласяват цената на руския природен га България да е по-висока от тази за Германия? Попитай специалиста по "троен енергиен шлем" Първанов. Нека ти обясни и как синовете му си купиха хотели за милиони.
От Русия може да купуваме само газ и нефт, защото не са го бутали с ръка.
Руските МИГ от 15 до 29 са фърчащи ковчези. Четете в интернет - около 70 МИГ са свалени от американски самолети от Ф 8 до ф 16. Руска щайга не е свалила американски самолет.
Американски щайги са сваляни със стари зенитки във Виетнам :) Не се изхвърляй толкова, че се вижда колко си чел.
руските самальоти до сега са сваляли само пътнически самолети с цивилни!!!!ФАКТ!!
Единствения сигурен начин МИГ-29 да не падне е просто да не излита!
Военната техника е високо технологична, със значителна сложност и поради това там МЯСТО ЗА САМОДЕЙНОСТ НЯМА! ДОКАТО ПОЛЯЦИТЕ САМИ СЕ ОПИТВАТ ДА РЕМОНТИРАТ "МИГ-29" РЕЗУЛТАТИТЕ ЩЕ СА ТАКИВА! ТОВА НЕ Е ЗА ТЯХНАТА УСТА ЛЪЖИЦА! В области като военната, като ядрената енергетика и още някои, ремонтът трябва да се извършва само от производителя. Всичко друго е игра на "руска рулетка".
Купете самолети трета ръка.Те не падат.
Ети защо поляците се бъзикат с путев по всяко време, а нашите президент и премиер само му се извиняват. Поляците имат 48 американски бойни самолета пред които руските щайги нямат думата.
Така е, като се правят на хитри да извършват лицензионни ремонти на български двигатели, за които изрично бяха предупредени от руснаците... сега няма да имат части. Да. Колкото до падналия самолет, там най-важното е че пилотът се е спасил. Другото са бели кахъри.Ляхите сега се пръскат откъм гърба от яд, че не могат да обвинят за това руснаците... нали сами си правят "ремонти" на самолетите... :)
Еми да. Бил загинал един пилот... лошо! Аз се надявах да са го спасили. На други места пише, че е в критично състояние, а не загинал. В дир и "добър ден" да напишат първо поглеждам слънцето къде е на небосклона преди да отговоря. Ти, че четеш САМО тук и вярваш... си е твой проблем. По другото написано от мен въпроси имаш ли?
Никоя техника не е 100% надеждна. Факт е обаче че най-малко са загиналите в авиационни катастрофи, в частност и военни, в сравнение с ЖП, морски и шосеен транспорт. За съжаление, когато техниката е руска, независимо в коя държава е станало, нашите журналисти го повтарят до посиняване. Когато е западна-под сурдинка, или хич. Такъв ни е материалът... И те деца хранят. И пишат, както им заръчат.
абе хора,ще се изпотрепете с тези щайги беее
482 руски изтребителя МИГ катастрофирали в Индия за 40 годиниВВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя „МиГ” съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни за Agence France Presse. При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са технически неизправности. По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя, от които 27 марка „МиГ”, както и 10 вертолета.
В казармата често пъти ремонтирахме бойната техника, като вземахме части от резервните машини и слагахме на нашите. Това го правехме от нужда, защото никой не ни даваше резервни части. Сигурно и поляците така ремонтират Миг-овете , с части от спрените машини.
Те затова хората казват да си поддържаме автомобилите в лицензирани сервизи и с оригинални резервни части ,поляците явно са си правили самолетите в кварталният гараж вместо да ги ремонтират при производителя и дори имаха наглостта да взимат поръчки за ремонт и на нашите самолети.
Да не би те сами да са ремонтирали мотора му?
Не само! Имат лиценз да си го сглобят и разглобят целия! Но лиценз само за тези описани поименно 32 бройки и нямат право да извършват "ремонти" на други руски самолети. Опитаха се да ги подхлъзнат и да ремонтират и българските двигатели и останаха без части. А за ремонта на нашите двигатели са използвани несертефицирани лопатки за турбините "нелегален внос" от У-крайна. Хохлите от своя страна твърдят, че не са произвеждали нищо и че това са части на старо, свалени от техни машини... :)
След като нямат резервни части за техните МИГ - ове, как щяха да ремонтират нашите МИГ - ове?
Налягат ме смутни съмнения- в Полша ли е бил ремонтиран самолета?
Още по-лошо е, че това чака и нашите самолети...30 години са си много за употреба на авиационна техника от такъв клас свръзвуков самолет - най-малкото умората на основните материали и на корпуса няма как да се поправи...
Ех, де да беше станало с Радев...Мечта...
си кандидат за прокурор? Едни като тебе ги викаха преди време, да не ги последваш! Мисли какво пишеш!
на руски не се качва. Само на Рафал и Грипен. Чат-пат и на Деси.
Че тя Десито е родно производство, па е най-сигурна за возене - от нея все ще слезе жив криво ляво...
спирането на полетите е стандартна процедура-до изясняване на причината а за това колко често падат в близките години не съм чул 29-ка да е падала
Загубите на Русия на Миг-29 са някъде в стотици бройки. Кой ли ги е ремонтирал тях? Падат като камъни.
Чисто небе на пилота и бог с роднините му! А иначе, преустановяването на полети при подобен инцидент и практика в авиацията с идея да се изключи следващо произшествие по причини дефектни резервни части, консумативи, грешна техника на пилотеране и т.н. И троловете да престанат с внушенията кои са летящите ковчези! Това не е повод за изцепки по форумите. Катастрофи и жертви ще има, идеята да са възможно най-малко!!! Ако някой е фен на подобни статистики, да се поинтересува от началото на годината колко авиационни произшествия има в американските и японски авиобази в Япония и тогава пак да пише на тема чия техника е по-надеждна...
Тука едни дебилни русофили нещо се изказват? Ама защо руските мигове падат през ден?? Самолета може и птица да засмучи.
Като гледам как се справят с подръжката и ремонта на собствените си самолети, представям си какво биха направили с нашите.
АМИ СИГУРНО ТОЗИ БОРДОВ НОМЕР Е БИЛ РЕМОНТИРАН В ПОЛША, КЪДЕТО КОЛХОЗНИКЪТ С ПРИСАДЕНИЯ ПЕРЧЕМ ИСКАШЕ ДА РЕМОНТИРА И НАШИТЕ МИГОВЕ - БОГ ДА ГО ПРОСТИ ПИЛОТА
Затова ли руските мигове падат много по често?? Те нали си ги ремонтират сами?
Нормално! Ремонта на полските МиГ 29 се прави от пияните заляни полски шляхти! А не от лицензирания производител ОКБ Микоян! И тия шляхти щяха да ремонтират нашите Мигове!
Полша спря полетите на МиГ-29 след катастрофа, при която пилот загина
Държавна комисия изяснява причините за инцидента
Обратно в новината