Показаха първите мотриси от 1998 г. в София: Вижте как изглеждат сега (снимки)

През следващите 2 години ще се модернизират още 10 от старите влакове по първа и втора линия

Обратно в новината

Коментари - Показаха първите мотриси от 1998 г. в София: Вижте как изглеждат сега (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Шок и ужас линкът пак не работи

Аз пък си купих нови стелки за колата завчера. Какво ме интересува, че са модернизирали влаковете, като в нашия квартал има един автобус на 20 минути, който почти никой не го ползва. Метро цяло да има след 2027, вероятно към 2033. По-добре да помислят как придвижването с кола да стане по-удобно, че като тръгнат хората от новите квартали сутрин за някъде и задръстваме цяла София за 2 часа.

Какъв е смисъла да се ремонтират мотриси на 21 години, закупени преди повече от 30 и модел от 50-те? Купете няколко нови японски, или немски... Ще излезе поне два пъти по-евтино,

Тъкмо щях да напиша: Нека плюенето започне сега и вие ме изпреварихте!

Ся докажи, че караш нова кола, тъпак!

Сигурни ли сте? Няма как метрото да е пуснато преди ерата на Борисов.

Отърване няма! С европейски пари купуват руски боклуци!

Ей, че са хубавци! От руското, да знаете, по-хубаво няма.

запада и направено с тел и пирон.

Софиянски го пусна, ако бяхте комунягите още щяхме да се блъскаме в трамвая. Но ти от де да знаеш я си бил в Ташкент тогава я си бил още на село в обора

А какво правят вътре табелки: "СДЕЛАНО В СССР 1971г"? Тези от общината взели това решение, трябва да бъдат осъдени "да се возят на МОСКВИЧ втора ръка"!

да, защото линка е за 1999г, пък те са 1998г. , малък пропуск имат

Работата по метрото започва още през средата на 70-те години. Плановете са били някъде около 1980-та да е готово първото депо, а 82 или 84 (не помня точно) да тръгне първата линия. Тогава са договорени първите мотриси но са закупени през 1990 г. 1998-ма е годината, в която тръгна първия участък. България е отказала да купува повече такива мотриси и следващите са от по-нов модел. В повечето столици с метро, което е от много години, наред с новите влакове се движат и много стари. Това може да се види в Лондон, Виена, Париж и др.

Върхът на дизайна на блядките...каквото е през 1971 и продадено на нас през 2000, почти такова си е и сега - мега шит: )

Метро в София отпреди Бойко? Това е лъжа! Като твърденията на Бойко, че никога не е казвал, че ще се кандидатира за президент

Ехееей 1998 г- Какви времена само бяха! Просълзявам се като си помисля, че тогава софийското метро е било само срамежлив отблясък в очите на бодигарда на Тодор Живков. От къде тръгнахме, къде се бяхме запътили, къде стигнахме..

На мястото на Фандъкова бих се срамувал да си отворя устата за това. В други страни, отворили метро след София вече са модернизирали де-факто влаковете си (заменили старите с нови, модерни), пък нашите позакърпили най-старите мотриси, турили им по едни нови бои и гръмко наричат това: "модернизация"?! Не модернизация, ами излагация! Това е всъщност стандартната крадлива политика по отношение на целия столичен градски транспорт още от бай-тошово време.

Върши ли си работата? Върши я! За времената, в които бяха пуснати си бяха направо лукс.

Не бил е на Майка ти между краката и и е обирал луфтовете.

Само така ! Ние сме троянския кон на руснаците и боклуците им за навлизане в Европа ! САМО ЧРЕЗ НАС !

Чудесно, дано са оправили и шумоизолацията, че в старите мотриси не може да си чуеш мислите. Те все пак са произведени през 80-те години, а са модел от 70-те и са продукт на времето си. Това си е проект на общината, хайде стига герб и бесепе. Фани едните и удари другите, щото комунетата са по-малко крадливи от комунетата марка герб, аман от тъпотия.

Още се движат тролеи произведени в Унгария - старите Икаруси, вървят си. И какво? Още един ремонт и ще се движат и до 2040 година. Спрете се бе хора, бъдете човеци.

За разлика от теб не съм бил на село и отлично знам какво беше построено от метрото към края на 1989

До колкото си спомням бяха руски, стабилни и здрави. Като гледам са ги пребоядисали и претапицирали. Фандъче, няма пари за нови ли? Или чакаме втора ръка от ес, да ни изхвърлят боклука сил

Можеш ли да ми посочиш ЕДНА такава табелка? Можеш ли да ми посочиш и инвентарния номер на мотрисата, в която си я видял?

Можеш ли да ми посочиш ЕДНА такава табелка? Можеш ли да ми посочиш и инвентарния номер на мотрисата, в която си я видял?

Като купиха нови трамваи, тролеи и бусове крадели били. Като ремонтираха старите за да бе харчат пари пак било лошо. Като имахме стари самолети и ги ремонртирахме било глупост, като купихме най модерните било кражба и глупост. Няма угодия за вас нещастници окупирали форумите за да мразите всеки и всичко

Смисълът е, че тези мотриси са произведени през 1988-1989 година, а механичната им конструкция има живот още поне 20 години. За покупката на няколко японски или немски ще се плати доста повече, отколкото за модернизацията на десет такива със същия ефект. Ако си излизал извън София, ще ти спомена, че дори в Берлин все още има точно такива мотриси в метрото им и са в експлоатация заедно с по-нови германски.

Нови?

Такива мотриси могат да се видят в музея на метрото в Москва, а ние им се радваме, явно няма пари за нови модели.

Кражба е когато купуваш нещо на двойна и тройна цена. За справка 8 самолета F-16 в България и 32 самолета F- 35 в Полша. Ама то пак руснаците са виновни!

За твое сведение най-новите мотриси в София по линия 1 и 2, руско производство са по-модерни и от най-модерните в Москва. Защото нарочно ги поръчахме с ходова част и електроника от Хитачи.

Браво на инженерите и работниците за добре извършената реконструкция на руските допотопни бракми!

Хубаво отвътре, но доста са шумни, а имаме много открити участъци

Оф бутАхте ме в спомените. Помним как ритуално си купих две билетчета за мени и бебока в количка и се повозихме у метрото, и как мъ беши страх да свалим количката на станцията, та ми помагъха сичките туткащи се наокуло. Пазих си го това билетче некаде, ако не е потурчено е още по архивите ми. Това беши единствения и последин път да се качим на метрото, не знам защо, моите маршрути винаги беха по-лесни и еФтини с автобуси пък ас ги знаех наизуС. Помним софето от 1973 г. за пръФ път стъпих, на Зоологическата градина имахме роднини, ядахме там ябуълков сладкиш на закуска, а ние занесахме плодова пита за десерт на вечерята. Тогава майките се състезаваха коя готви по-хубаво, и децата се изтрепвъха да плускът хубавини. Ядахме руски ръжен леП, зелена салата (ние донесахме сичкото зеленчук и плодове) и имахме прасенце печено на фурна плус кебабчета и кифтета, ноо жълта и червена лимонада (който не помни бутилките от по 6ст да мре) и за таткоФците имаше бира домашна и селско червено вино от нас пак, но пък ни заведаха на Зоологическата градина и там вилнехме точно 3 дни извън плускането и спането на една пресечка тогава. За който не знае, старата Зоологическа градина беши точно срещу Ректората, дето сега е паметинка на СавеЦката армия (още не е бутнът но трее да проверим гуглето че знае ли се). Тогава имаше кедри и тополи по булеварда, тротоарите беха пълни с жени облечени в памучни рокли конфекция, носещи торби с покупки, и коли почти немъше. Тук-таме мое би. Кестените падъха, а пролет имаше огромни храсти цветя, полянки и лалета по градинките (чудех се откъде се зимът докато не ми обесниха че нощно време ги засаждът работници към Градско Озеленеване (тогавашно де)). О слаТки спомени, и баничарници на сека крачка, какви баници и боза имаше! Отивъм да си бършъ сополите. Беше хубаво и нощем миеха улиците с маркучи и камиони с цистерни, и сапун. Рано сутрин беше чисто и особено свежо. Обличаха ми рокличката и ме завеждаха на сладкарница, и ядях пасти локуми и боза пиех. Коремчето ми се подуваше и искъх още, но не ми давъха. После получевах подараци и со секи подарак идваше руска панделка за косите и плитките ми (тогава руските панделки се сметаха за най-хубавия подарак за момиченце). Един път ми купиха сандалки от ЦУМ. 2 часа ми ги мериха да не ми убивали, голема суетня, но пък излезнах с лачени хубави салдалки и наконтена с рокличка на точки от газ, с подплата от сатен, целата красива и раСкоШна. Снимаха ме. Снимката още седи некаде. дано внуците ми я намерът и разберът как е живела баба им по тея времена.

Егати шумните бракми, сега по третата линия ще се види каква е разликата между руския мусор и нормално произведената машина или превозно средство. Както казвахме едно време в казармата когато служих...,1978. 1980...щом е руско. .еб.. го у ду..е в самата алкашия руснаците са единствения народ който разделя леките автомобили генерално на два вида. Отечествение и инамарка. Към българските русофилистици въпрос с понижена трудност като за мозъците им...а гууууспууууда русофилистици, познайте алкашите кои коли предпочитат...техните отечествени или инамарките!

Хора всеки свестен човек вижда,че основния ремонт на старите влкове от осемдесетте си е много добър. От там нататък всичко друго е неизпити хапчета,криви огледала или явен тролизъм.Бъдете живи и здрави.

Наборе глей от напън и кривотия да не ти се скъса потника ,че ти е един за всичко!

Гледам руска телевизия ежедневно. В московското метро се движат много по старичвлакове от теИ, да има и по нови, но са все руски, следователно всички до един...нови или стари са боклуци

Човече ама ти сериозно ли ..........?

Ти в Москва ходил ли си бе потурнак? Що дрънкаш глупости?

А някакви шегаджии от Метрополитен бяха праснали една табела на бъдещата станция Красно Село - Пусков срок Август 2019

Вместо да ги модернизира, София трябва да се отърве колкото може по-скоро от руските влакове-убийци!

Трябва да дойдеш в лондон с централната линия да видиш , какво е шум

Оф, абе човек цената е за обучение, оборудване, въоръжение и наземна инфраструктура. Следващата партида ще е по-евтина. Има значение и колко поръчваш, колкото по-голямо е количеството и цената пада.

Ремонта може да е добър,но да върнеш реликва от 80-те години да е като ново...?

Глупак. Повече не е нужно да те коментира човек.

ли се возиш? Защо натресохте софиянци да го правят?

Руските мотриси са ВТОРА РЪКА! Ти на Москвич втора ръка ли се возиш?

Останаха само дупките от табелките след като обърнах внимание на този факт.