Подписахме договори с 5 китайски фирми за тунел под Шипка, АМ "Хемус" и АМ "Черно море"

Инвестициите на китайските компании биха били плюс за икономиката ни, каза министър Николай Нанков

Обратно в новината

Коментари - Подписахме договори с 5 китайски фирми за тунел под Шипка, АМ "Хемус" и АМ "Черно море" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

се разбраха кой по колко ще краде от нас

можели повече защото безплатен обяд няма.

Май, ...пак опряхме до комунистите да ни оправят..

Е сега ще видите как работят китайците щото аз съм виждал.щом те ще го правят ще стане.Като войници са.

По-добре китайци от колкото рушняци чрез обръчите на Дебелян Свиневски.

Като знам китайското качество на труд,ще падне Шипка някой ден.

То не е само до работа,трябва акъл,и качествоо.

Нищо няма да се получи! Това са рамкови споразумения за сътрудничество!!! Не са договори за изпълнение! От 30 год. подписваме такива с Китай,Япония,Казахстан (за газопроводи) и какво се получи? България е кръстосана от магистрали, тунели, жп линии за скоростни влакове, а от газопроводи не е възможно царевица да засеем вече!? Китай пробва пробив в ЕС. Ще строят, ако ние можем да плащаме!

що не повикате Тръмпа и Меркелина да дойдат тук да ни правят работите! Хахах ай ся кажи не ти ли го зачуках!?

се завърна в България. Квичете джендъри!!!!

Китай е велика сила и всякакви простотии по техен адрес най-малкото са жалки за авторите им ,нареждащи се се в обкръжението на Цвъко Цвъков Тъщин.Рамково споразумение ли? Това означава във рамки и на стената на снимкотеката в кабинета на Борисов.Всичко ще е добре ,когато свърши добре и има договор.Да не стане ,като радоста за международните превозвачи и мигранският проблем.Същото бе и патоса предизборен на Борисов,че вече имаме газ и нефт открит на Черноморският шелф и т.н и т.н.

Свързаността е основен приоритет за нас, каза министър Николай Нанков Господа строителите ( Бойко и Нанков ) за какъв основен приоритет говорите ???? Идете първо и свържете Люлин с Бояна, защото вече 13 години Ви чакаме .... а както се вижда и следващите 5 години, София няма да има завършен Околовръстен път !

Как така турците проспаха тези проекти и не ги взеха те? Всичко в България се прави от турски компании

Ако зависи от мен ще викна немски, холандски и доказани европейски. Но за съжаление не ги "викам" аз. При сегашните условия предпочитам работливите китайци пред алчните, нагли, крадливи подлоги на рушняците. Дебелян Свиневски колко милиарда си наби в шкембето за магистрали, пречиствателни станции, ремонти? А относно набиването - виж какво ти стърчи отзад?

Какво е джендър?

има изпълнители има и подизпълнители.

колко си жалък. Я си нахлупи каскета с петолъчката и целувай портрета на Вожда. ама така пламенно го целувай, че той всичко вижда.

1000% е тесла за държавата и благодат за някои хора.

Споразумението за Белене се превърна в основание Русия да осъди България да плати един милиард и двеста милиона лева на Русия. Платихме ги от джоба на данъкоплатеца. Сега тези споразумения с Китай ще станат причина в бъдеще, България да плати на Китай още няколко милиарда от джоба на българския данъкоплатец. Просто Китай няма да вложи нито един лев в България без държавни гаранции. За всеки инвестиран лев, Китай ще получи или от българската държава или от българска държавна банка, или от дружество с държавно участие ГАРАНЦИЯ за възвръщане на всеки лев от тези инвестиции. И ако те не са ефективни (не се изплащат), ще трябва да ги плати българският данъкоплатец - както стана с милиардите при Белене.

може и един език да му тегли - по примера на Тато

Николайчо, ако китайците финансират и изграждат някой обект , не български работник, а живо пиле няма да припари. Та питам, къде е келипира за народеца ?

Китайците поне ще построят нещо, а не като путиняците, които само им плащаме за Белене, за Южен паток, а накрая един гьол и едно нищо. Но пък ни осъдиха, а ние не се дърпахме...

Чакайте сега малко - нали боко обяви че ще имаме икономическо сътрудничество? А то се оказва, че те ще строят, а ние ще плащаме? То и сега е същото 90% от стоките по магазините са китайски. Къде тук точно е сътрудничеството? Боко нещо много яко е яхнал преизборната вълна.

Що си мислиш, че тези рамкови споразумения ще свършат различно от АЕЦ Белене?

а защо зарязахте ЕС бре? сега ще ви дърпат ушите

Джоркооо, теб като ти дойдат в двора да ти изкопат клозет с техни пари, щот до сега си немал, после и пари да ти взимат да акаш в него, да не ту духа на дупето или да съблазняваш комшията, пак може да си недоволен и да си къкаш у дворо! Но има ора дето ще са доволни да имат пътища и да плащат па макар и с чужди пари, и работници строени! Дека му на прост человек асфалт до дворната врата! Ама ако уличката пред имотчето ти нЕма асфалт ревеш като подгонено марага! Като има път, хората които искат ще пътуват, а онези дето все не му виждат келепира си стоят в дворчето без асфалт до него и си торят доматите сами!

Комунистически Китай е толкова напред с материала според думите на Тръмпи, че ако в краварника се строят 2 големи моста за година, в Китай 20!!!! Радвам се, че братската Комунистическа партия на Китай се сети за нас, но те знаят какви мурви са нашите управляващи! Все пак се надявам, че тези проекти няма да са като проект Краварник "КОРАБ МУХЛЯСАЛА ЦАРЕВИЦА ЗА АБОРИГЕНИТЕ НА БАЛКАНИТЕ"

................бих добавил и проект "перпетуум мобиле ТЕЦ Кюмур......:)

Евро - Юан , вместо ЩД - РенМинВин . Не виждам от какво се оплакваш при съболекарят ти !

Схемата с китайците навсякъде е една и съща. Идват, дават много пари (назаем), пращат всички работници и материали от Китай, оставят си ръцете като качество, протакат сроковете с години над договореното.. После се оказва, че договора за заем не е обвързан със сроковете и качеството на строителството и трябва да им се изплаща заема и без нищо да са предали като хората. А, и накрая 2,000 китайци на проект остават при нас за вечни времена :) Честито!!!

Искаме и скоростен път и СТараЗагрра-Карджали да ходиме с кеф у Гръцко през Маказа на море

и ас искам че да си одим в родното село в Оринска Тракия и да се покалоня на дедите си Пък и да комбинирам с моренце естествено

Шило

Цветанов какво изскимтя по въпроса, че се подписват спогодби с едни от най-големите, според него, злодеи?

Защо скоростен направо АМ "Шипка" или АМ "АРда" Русе -ВеликоТърново-СтараЗагора-Димитровград-Хасково И чак като е направим тогава може да се каже че сме сигнали Европа.Защото всички останали магистари са просто жизнено необходими а тази ще е да се затвардим като истинска баровска Европейска даржава

И как така сме имали потенциал да построим Хемус и Тракия без заеми и без китайци. Боко тиквата попиля икономиката на българия и сега е наред да продаде суверинитета на България. Тиквата - Българоубиец

Е, ако са само 2000 китайци бонус, не е страшно... Всъщност ще са доста повече и освен че ще се заселят, ще са мениджърите в предприятията, управляващи обектите които евентуално биха построили, с добри заплати и всички екстри които си пожелаят. Може някой да си мисли че китайците са тъпи, но в последно време те са се научили как се прави икономическа инвазия

"Рамкови споразумения" и "договори" са доста различни неща.

Злодей е литературен герой, а според Цвък Китай са врагове. А това, извинявам се е многократно по-сериозно !

Stan Stan

Ясно, продали са ЖП-мрежата за жълти стотнки.

А америка ще разреши ли? Цвъки няма ли да пита сенатoр маккейн?

Подписани рамкови споразумения. Няма лошо, но .. Ако нашите си мислят, че китайчетата няма да се заровят във всички не само рамкови измишльотини за партийна пропаганда , но и Договори от 2009 г. до сега и няма да питат защо нищо не е изпълнено, то жестоко се лъжат. Няма как да си икономика с между 7-9% годишен ръст и са се доверяваш само на бръщолевенето на …. полиглотите. Ако се запитате, защо тогава ги подписват тези споразумения, това е за статистиката им. След време ще покажат какво се е подписало и ще попитат - И защо нищо от тези намерения не изпълнихте ? Ще ги покажат и на другите страни от региона и ще попитат - Да не стане, както с тези подписани с българите ? Така се печелят дивиденти и се развива успешна икономика, а не с Цвък казал кой е враг. Всъщност и той може да се е объркал както новото ръководително гуру в НС, дето премести Пекин като столица на Виетнам.

Дрън, дрън дрън. Китайските бизнесмени са сериозни и делови. Обучени са в първокласни университети, със сериозен международен опит. Срещу тях, на маста стоят послушни мушмули, страхуващи се да мислят самостоятелно, просто изпълнители на глупавата и безотговорна лишена от икономически и финансов план политическа говорилня, ръководена от ТОЙ. И ако си мислите, че съм голословен, замислете се, защо в подписания транспортен коридор или както и там да го наричат в Солун се говори за ТРИ гръцки пристанища и нито за едно българско.

Имам доверие на братята китайци. Те имат различно мислене от българите, обучават се по света, щом държавата им е най-бързо развиващата се, значи работят хората.

Ам сега как циганите ще крадат- китаеца такива неща не позволява. Или как българските работници ще ходят на работа намусени- от Япони, Китай и всички тези азиатски държави хората имат лепната усмивка на устата и няма тън мън. Само това с което китаеца не се е захванал, само то не е свършено. А е рекъл някой да каже- Закъснях за работа защото автобуса се повреди китаеца и автобусите ще строи в редици. Нещо ми се чини, че алтернативата за България става все по- ясна. Китайците дават, но първо искат да видят резултати. Тяхната поговорка- Който яде бавно той и не работи бързо май ще я видим на практика.

Прав си, че голяма част от китайските бизнесмени са учили на запад и че пред тях стоят смотаняци. Но замислял ли си се, че причината да не се строи пристанище в българия е, че за да стигнеш до черно море трябва задължително да минеш през гръцкото. Освен това Солун, кавала и дори Александруполис са по-близо до София и респективно до главните пътища за западна европа, отколкото Бургас или Варна.

С робски труд, за 30 години построиха по 100км. от Хемус и Тракия. А заемите ги имаше, само дето бяха към СССР и бяха невъзвръщаеми.

Ами хайде направете ги тези магистрали,най вече" Хемус "и магистрала "Черно море".Все ще е по добре,отколкото е в момента.То пак ще мине време в проекти и сметки,но да се почва.

А през Босфора не се ли минава за Черно море?

Това с подписването е много хубаво. И за магистралите новината е хубава, и за туризма, и за икономиката. Безпокоя се само да не започнат да прилагат техните закони за корупцията, че ще останем съвсем без министри и политици и утре няма да има кой да преподписва анексите към договорите.

От 1975 год. до началото на края на България с идването на демокрацията през 1989 г са само 14 години, а не 30. Заеми за строителството нямаше. Строеше се с парите останали след преразпределението в бюджета, след покриването на социални плащания, след финансирането на армия, полиция, здравеопазване, образование, наука и останалите обществено необходими разходи. Бяха построени най-трудните участъци от магистралите, в планински терени. И да не се забравя - бяха проектирани и трасирани целите магистрали, което също е голяма част от цялото строителство, но невидимо за лаиците, профаните, за словоблудците. С парите изхарчени за построените след 2009 г магистрали можеше да се построят 2900 километра магистрали...... Ако имаше грамотните управляващи от онова време!