Коментари - Подхващат частни фирми за служители с неплатени глоби към КАТ | Днес.dir.bg
Коментари
Имам алтернативно предложение. Държавата да си взема глобите от некадърниците, които не могат да ги съберат.
Чисто и просто - като милиционер след баня! Я да ни покажат, въз основа на кой Закон фирмите не могат да назначават шофьори с неплатени актове или пък, че трябва те да им ги плащат! Прав е 0404 (нерегистриран), като казва, че "Хазната явно е изтръската здраво от Боко Тъпото и компания и сега търсят приходи от глоби."
Хазната явно е изтръската здраво от Боко Тъпото и компания и сега търсят приходи от глоби. По презумпция КАТ трябва да осъществява превенция с цел намаляване на ПТП. На практика КАТ е придатък на НАП - търси се фискалният момент, нарушителите се снимат и пред погледите на безучастните полицаи биват оставени да си карат както си знаят, т.е. полицаите стават съучастници в евентуалните ПТП-та, защото тях не ги интересува опазването на живота, здравето и имуществото на гражданите, каквито задължения са им вменени със закон, а да има налагане на глоби, приходите от които се харчат безконтролно от властта. По манталитет управлението на Боко Тъпото и мисленето на ченгетата се доближава до това на племената в Африка, живеещи още в бронзовата епоха.
Много точен коментар! Но и една забележка - мисля, че племената от бронзовата епоха са доста по-напред в развитието от ченгетата. Вчерашните изявление на мЕнистЕра им Радев го доказват доста точно.
И именно защото КАТ е придатък на НАП те остават без капацитет за да осигурят безопасност на движението по пътищата. За да се намалят жертвите по пътищата на КАТ трябва да им се забрани да правят проверки за неплатени глоби и за липса на застраховки. Още повече, че застраховките са в обсега на интересите на частни фирми, а задължението именно КАТ да проверява застраховките е държавна помощ!
Освен това, с прехвърлянето на неплатената глоба от КАТ към АДВ/НАП/, КАТ ясно декларира, че се отказва да събира дължимото вземане и прехвърля правата по събирането му на НАП, т.е. тук интересът вече на НАП. В такъв случай защо продължава да се ангажира ресурса на КАТ за проверки за неплатени глоби, вместо да си вършат работа по осигуряване безопасността на пътуващите по хубавите ни пропаднали и надупчени пътища?
Работодателя няма право да прави каквато и да е проверка за неплатени глоби. Това е лична информация, която не касае работата и според GDPR работодателя няма право да събира или съхранява такива данни. Господа малоумниците да си прочетат законите и тогава да пишат за идиотски проверки.
няма ли??? Я обясни ако наемам шофьор, чието задължение е да траспортира хора и товари дали ще съм съгласен да го приема на работа, ако има един или няколко акта, за които може да му вземат талона и 6 до 12 месеца да стои и да лющи семки? Друг пример - имам фирма за бързи кредити и наемам агенти, които да посещават клиенти на адрес и да подписват договори. Евентуално да удостоверяват документи предоставени от клиента. Бих ли наел човек, който му тежат актове, глоби и потенциално може всеки момент да остане без книжка? кой ще му изкарва заплатата половин, една или повече години???
Сега като се назначава шофьор, частника трябва да праиви и проверка за неговите задължения. Баси глупостта!!!
А кога турските тираджии и всякви други за винетки, глоби? опитай в сърбия да минеш с глоба границата...
Браво бе, що не вземе да подхванете всички катаджии, които от 10 години трупат незаконни доходи и в хазната не влизат данъци! ПЪРВО ТЯХ ЗА ПРИМЕР НА ВСИЧКИ!!!!
Правилно ! В София най-бързата кола е бяла Дачия - комби или баничарка , а вечер са малоумниците от доставките на храна !
Имай предвид, че шофьорите на таксита, маршрутки, градски транспорт, частен транспорт обикновено шофират много повече и обикновено за километрите, които навъртат имат малко произшествия в сравнение с кифлите и кифльовците, които си правят селфита по време на шофиране.
Принципно статистиката на КАТ е напълно погрешна. Вместо да пишат примерно "превишена скорост поради липсата на контрол на пътя", КАТ пишат само "превишена скорост", което е следствие, а не причина за нарушението или катастрофата. По вина на шофьорите са само около 1% от нарушенията и катастрофите. Над 95% от нарушенията и катастрофите са пряко следствие от липсата на контрол на пътя. Други около 4% са заради лошите пътища и знаци и маркировки несъобразени с пътните условия.
Тези "факти" от коя точно статистика ги цитираш. По-голяма глупост не съм срещал дори и в статийките на Редактора Гогов. 1% от катастрофите били по вина на шофьорите, защото видите ли никой не ги контролирал, нещо много си се объркал. Сядайки зад волана, наред с правото да се придвиждаш свободно имаш и задължението да се съобразяваш с правилата за движение, пътната обстановка и другите участници в движението, ако не го правиш то отговорнастта е изцяло твоя, а не на някой, който трябва да те контролира.
Няма държава по света и никога не е имало, в която това, което пишеш да се е случило на практика. Това са някакви измислени теории, че законите се изпъляват само по добрата воля на хората без никаква принуда от страна на държавата, което го няма никъде по света. Лошото е, че така се прехвърля вината към хората, а не към истинския виновник - липсата на контрол и никога няма да се оправим.
А кога ще подхванат служители те на МВР за неплатени глоби,актове и тн.?
МВР не се глобяват помежду си - има някаква криворазбрана колегиалност между служителите на МВР. Не слчуайно служителите на МВР непрекъснато правят всякакви нарушения.
Подхващат частни фирми за служители с неплатени глоби към КАТ
За 6 г. по вина на шофьори на фирми са загинали 685 души
Обратно в новината