Коментари - Пламналият автобус с деца на "Тракия" минал преглед преди пътуването | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

винаги са минали преглед току що ..абе от зор за прегледа ли се палат тия бракми?

За съжаление в тая територия “минал технически преглед” не означава “изправен”, “здрав”...

Хареса ми факта, че е дошла линейка и пожарна, и са помогнали на децата и възрастните в жегата! Малко по малко човещината се връща в тая изстрадала територия!!!

дали не бл набор на водача? къде се пускат по пътищата такива брички?

Ха ха ха....минал на преглед , ами да ще мине , като там на местна почва всички се познават , правят си услуги и като добавят някой лев , прегледа готов !!!! Голяма безотговорност и безхаберие се шият в много неща , няма морал, няма наказания. ....кой както може се оправя ! Добре , че няма пострадали деца, а хубавото е , че този автобус за боклука е изгорял , иначе пак хора ще вози! !!

Като знам как се минава преглед по нашите земи,хич не се учудвам.

Явно докато не изгори някой от тези които правят технически прегледи нещата няма да се оправят !

Пример как няма да потърсят даже "тези които правят технически прегледи" , нито тези който 'контролират', нито тези отгоре, нито главата на рибата дето се е вмирисала, нито кухата тиква.

Добре, че пожарникарите не са се самоудавили и линейката самоевтаназирала, че като знам в България какви кадърни неща се случват напоследък. Имам предвид Графа, магистралите. Красота.

И аз минах преглед с проблеми на ръчна спирачка. Проверяващия си каза цената. Дадох 50 на цяло и получих стикерче, даже ми го залепи и сърдечно благодари ! :) Прекрасно клиентско изживяване.

Що бе по някакви новини показаха и онзи ловеца на бежанци и той каза от 30 годишен автобус всичко може да се очаква

Как така блокира двигател ??? От старо масло,липса на масло, прегряване, запушена дюза ... Реално тези неща не се хващат на преглед, колкото и уставен да е той.

Кога при катастрофа не са идвали пожарни и линейки?

За таксита с четири врати, в които рядко се возят дори двама, имаше изискване за възраст до 10 г.! А за автобуси, които превозват 50- ина пътника, изискване за възраст няма!!! Автобусът може да е "... минал преглед преди тръгване..." и след изгарянето му!

Това не е снимка на изгорелия автобус. По всички телевизии го показаха, само дириците не са го видели и публикуват стари снимки. Автобусът е обгорял само отзад.

Обяснението с блокиралия двигател повдига въпроси и не върши работа като оправдание. Но в условията на пазарна икономика, всеки може да си обслужва автобуса както му падне само и само да мине 30 минутен технически преглед. Има нужда от някакво глобално осъвременяване на техническите прегледи. Не може да се счита за безопасно само ако по време на прегледа се установи, че системите работят. Трябва да се отчита повишаването на риска от авария в системи наближаващи годините си на амортизация.

Предлагам да сложат автоматично гасене на запалил се двигател, както в самолетите, когато се запали двигател във въздуха !

Затваряйте този пункт за ГТП и доживотна забрана за собственика да има нещо общо с автомобили. Да му е разрешено само гребло и мотика.

автобуса не е горял на прегледа неприятен инцидент някои неща не може да се предвидят за съжаление

Че са помислили и са им донесли вода и каквото трябва заради жегата. ТОВА е новото....

Едно МПС да се запали е нужно бая да е занемарено и всичко да е проформа нищо , че му викат технически преглед !

Защо ?

Техническият преглед няма нищо общо със запалването. Можем да сравним това с пожара на моторен кораб Брацигово при пълно вахтено обслужване, поне двама човека в машината, на всеки два часа в дневника се вписват температури , налягания, нива .....Скъсана тръбичка високо налягане, и впръскване гориво на изпескателен газопровод; температура на изгорелите газове два пъти по -високи от температурата на самозапалване на горивото. Какво общо има техническият преглед, ако една тръбичка високо налягане почне да пръска не където трябва. това при техпрегледа няма как да се види прии съвременните автобуси. Старите Шкоди, Мерцедеси и подобни двигателя беше разположен в купето, до шофьора, а почне ли да пръска гориво веднага почваше да смърди първо на него -днес пушеците виждат първо каращите след автобуса, а когато водаче ги види -вече е късно

Говорите от висотаата на собствената си некомпетентност. В Марина ди карара се запали един Ескорт на бензин. Спуква се маркуча към карбуратора и бензина изтича върху ауспуха. Изпратена ми е смяна, отовам до гемията да си взема багажа с колата. С колегата разговори, кафе, по обзавеждането и ще тръгвам. Паля, а вентилатора вкарва миризма на бензин. Гася почвам огледа -не се вижда нищо. Викам един моряк и го карам да гледа маркуча от помпата към карбуратора. Паля, той вика стоп -теча се оказва точно на вхада на карбуратора. Маркуча се е сцепил на ушерението на щуцера (типично място за теч. За какво занемаряване става въпрос. Запалване може да предизвика и заседнала дюза -няма да водя курс за ограмотяване. Не винаги инцидентите са предизвикани от немарливост. И от мене имаш един минус

И как Асан Чолак(ов) е разбрал че двигателят е блокирал!? Би ли дал точно описание за блокирал двигател! Това да не е трабант дето буталата задират във втулките и стартера не успява да завърти коляновият вал. То щеше да има доста трясъци и чупения на скоростна кутия, на съединител и не вярвам да придизвика запалване. Дори при хидравличен удар (попадане на охлаждаща вода в цилиндър щеше да има трошене но не и запалване. Какво е нивото на техническо образование на Асан Чолак(ов)!

В същност на такива като тебе не трябва да се прави компромис! Проверяващият ти е казал че имаш проблем с ръчната; трябвало е да ти вземе парите за прегледа и да те върне да си оправиш спирачката,, и да се явиш отново на преглед. не е никакъв героизъм това твоето! Вероятно трябва и у нас да се въведе практиката в някои европейски държави -забелязаният проблем в пункта за ГТП води до спиране от движение и ако пункта е към СЕРВИЗ задължително влизаш в сервиза! На доста бълтгари това им трябва. Като отидете в града си оставате селяндури

Преди две години трябваше да мина техническият преглед на различно мясот от Сервиза в която се правя годишното обслужване. Момчето веднага откри износеният маркуч. Не течеше, но се усещаше миризма ако го "обършеш" с ръка. Така че ако се проверява както трябва се шващат такива проблеми.

Прекрасно му го обясни.. поведението на тоя ..

В поста ми като реплика има някакъв компетентен по въпросите. Само дето глупака не иска да проумее че двата примера са станали плед очите ми, не съм си ги изсмукал от хея. То и трябва да знаеш за какво точно става въпрос, да ти слетне че става въпрос за автомобили с напречно разположен двигател и съответно разположението на карбупатора и ауспуха.. И в двата случая причинате е СПУКВАНЕ НА ГОРИВЕН МАРКУЧ СЛЕД ПОДКАЧАВАЩАТА ПОМПА.

Питам "специалиста" с минуса: Какво не ви се понрави в поста ми! Бихте ли обяснили какво означава блокирал двигател, и какво става при скорост поне 100 на магистралата! Какво предизвиква пожара!? При блокирал двигател ГОРИВОНАГНЕТАТЕЛНАТА ПОМПА СПИРА ДА РАБОТИ! Проумяваш ли че обяснението "пожар заради блокирал двигател" е за журналист и за жена! Може да стане запалване при приплъзващ съединител (феродов диск) но това е друга лимонада