Коментари - Пилотът на катастрофиралия в Москва самолет заяви, че заради мълния са загубили радиовръзка | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Както написах преди още когато руските власти твърдяха, че мълнията е ударила и подпалила самолета (мълния, какво да я правиш - нещастен случай!): Мълния не може да удари самолет във въздуха, защото самолетът не е заземен. За мълниите вместо самолет има празно пространство. Но когато мълния "прехвърчи" наблизо (това "наблизо" е много относително, в действителност може да бъде доста далече), в корпуса на самолета може да се индуктира статично електричество. Поради което при всички свястни самолети електрониката им е защитета от статично електричество. А при боклучавите... радиостанциите им отказват, а по всяка вероятност и друга електроника е отказала. Ако разбира се пилотите не са били на по два литра водка.

На това летище само една пожарна ли има да ге...!?!?

Самолета се запали при кацането-има любителско видео в тубата. Резервоарите са били пълни =за 60 секунди половината самолет е изгорял. Къде са пожарните при аварийно кацане? Гледах едно минутно видео и не видях пожарни. Хората са изгорели. Живи. Какъв ужас.

Има двама пилоти или един?

Трима от загиналите са московчани. А останалите какви са били?

Минуса ти е глупавото ти последно изречение ! Всички пилоти , локомотивни машинисти и други категории професии свързани с движение, високорискови производства , са длъжни да минават на предпътен преглед или дежурства за употреба на алкохол , а от няколко години и за наркотици ! Стига с тези глупави внушения за пияни пилоти , локомотивни машинисти и др, за разлика от любител - шофьори и някои други професии, които си позволяват това !

когато мълнията е между два облака,как определяте кой е заземен? А нещо за разликата в потенциала маже би?

за катастрофата е логото на авиокомпанията, имащо сърп и чук. Всичката им работа е такава. Бог да прости загиналите.

Пилота голям кавал. Бърза да кацне, а салона не е задимен. Претоварен натресе самолета в пистата докато навре колесника в резервоарите.

За съжаление причината за катастрофата е лошото кацане. Дори и без компютри, кацането не е проблем. Като гледате видеото се вижда, че прави "козел" б, при това много стръмно. Каца рязко, отлита, прави второ докосване и при опит за изравняване удря опашката. От там пожара, преди първото кацане няма пламъци и дори никакви признаци за проблем. Доста мяшене кацат без компютри, тук проблем е ниската квалификация на пилота.

Se taia

Доста мешаш електростатика с електромагнетизъм. Върни се в 8-9ти клас по физика и си преговори. Жалко за тази трагедия. Може самолета да е бил келяв, може от времето да е било, нищо няма да върне тези 41 човека обратно. Разследването ще покаже коя е била причината и се надявам да се вземат мерки за да не се повтаря. Неслучайно модели на Боинг са заземени до отстраняване на проблемите с тях. Неслучайно и ТУ144 не лети вече, както и не летя в международното въздушно пространство. Всеки има кирливи ризи. Мир на праха на жертвите.

Също така ако е било толкова зле, той може да избере летище Жуковский, на 30 км е, там пистата е 5.4 километра и дори да кацне с 320 без спирачки, пак щеше да спре.

Според някой тъпи драскачи самолета не можол да бъде ударение от мълния. Видео: Мълния удря самолет по време на буря - Наука - OFFNews https://nauka.offnews.bg › Novini_1 › Vi... 8.05.2016 г. · Два пътнически самолета бяха ударени от светкавица по време на ... а един от най-зрелищните удари бе уловен на видео, показано в Live ... Ударен от мълния самолет кацна извънредно в София - News.bg https://news.bg › crime › udaren-ot-maln... „самолет бе ударен от мълния“ от news.bg 30.12.2017 г. · Самолет на нискотарифния авиопревозвач Wizz Air кацна извънредно на летище "София", след като беше ударен от мълния, ... Ударен от мълния самолет в САЩ кацна аварийно - Свят - DarikNews.bg https://dariknews.bg › novini › sviat › ud... „самолет бе ударен от мълния“ от dariknews.bg 4.06.2009 г. · Самолет на американска авиокопмания бе принуден да извърши аварийно кацане, след като бе поразен от мълния. Инцидентът станал ...

Кото и да кажете и коментирате вече е казано. В тубата има 2.30 часа филм с коментари на руски експерти. Само напишете Шереметиево.

Точно така се изказа в тубата и един пилот. Няма нищо страшно, че самолетът (може би) е ударен от мълния. Всичко си е работело. Причината е така нареченото "твърдото" кацане на самолета. Последният е кацал с много голяма маса (резервоарите са били пълни). На видиото ясно се вижда, че самолета се запалва СЛЕД като вече се е докоснал до пистата.

Случайно или не вчера по NatGeo попаднах на репортаж за разследване на самолетни катастрофи, през 2012 в Индонезия показвайки въпросния модел самолет за първи път руските пилоти решават да развличат пътниците и стигат до фатален изход погубвайки целия екипаж от 48 пътници....... според мен случая е замаскиран и изкараха грешка в пилотите...... като цяло напоследък много случай на самолетни катастрофи се регистрираха, и това може би се дължи че в днешно време пилотите разчитат твърде много на електрониката и когато тя откаже те стават безсилни, явно трябва да се върнем 30 години назад когато да си пилот е трябвало да пилотираш а не да следиш едни машинарийки. Жалко за погубените животи! Но това е причина на недостатъчна подготовка на пилотите!

Счупен е колесника, откъде знаеш, в кое имено място е ударила мълния? Аман от всичко разбиращи мърлячи, които педя СВОЯ земя 30 години не могат да оправят, но само лалат. Засрами се. Изкажи съболезнование. Толкова прост и зъл народ никъде по Света няма!

Пълни глупости, самолетите често ги удрят мълнии и нищо им няма. Загубили връзка, отново глупости....не искат да кажат, че летящата щайга е пламнала поради произхода си, както наскоро и боингите се срутиха между впрочем поради претупана работа. Големият въпрос е защо закъсня пожарнатА и никой не го задава.

Имало и един американец

Ударила ги мълния..Господ им е ядосан. Аз като ви казвам че има Господ и той наказва тези които убиват невинни, окупират чужди територии и свалят пътнически самолети вие не вярвахте..

При гражданските самолети име един такъв показател, който се казва "maximum landing mass". Т.е не може да се изпълни безопасно кацане ако масата на самолета е над посочената в менюала.

Никой не пита защо самолетът кацна без да е "нападнат" от пожарни!!! Или защо не е кацнал на пяна ! Поне това се вижда по американските филми от началото 90-те! Защо другарят Путин не е наредил въвеждането на минимума от правила за реакция при такива случаи? Защо??? Защото Путин, Меркел, Мей, Макарончо, Тръмп и т.н. не са кукли на конци на едни и същи кукловоди!

Са кукли на едни и същи кукловоди!

Та нима компютъра като излезе от строя, самолета не може да се приземи ръчно....това са пълни глупости, явно грешката е на екипажа и толкова могат! Съболезнования към роднините на загиналите, това може да се случи на всеки който "лети" към всевишния със самолет!

проклятие тегне над руснаците защото убиват невинни и окупират чужди територии...Мълнията е Божие наказание...

Парад на некадърността, Първо пияниците излетели въпреки, че е имало градушка - явление ясно видимо на радарите на летището, ясно видимо на метео-радара на самолета и да се навреш в градоносен облак.... Не ми се коментира.... Опитвам се да си представя колко лед са смляли двигателите на тоя самолет.... До тук добре, щом самолета е можел да лети, за чии не са кръжали час - два за да изразходват горивото. После да кацат... И завършвайки с неописуемата некадърност на руските пилоти, става ясно защо резултата е 41 умрели. Късмет са имали останалите..... Да тръшне самолета по такъв начин, че пробие резервоарите.... И едно време си караха така, всяко кацане с руски пилоти си беше вид катастрофа...

произведен преди две години, явно има същата съдба на на Боинг 737.......калпав проект за самолет!

Електричество не може да "счупи" колесник, изчислен да носи 100 тона (100 000 кг!).

Затова ли градушка помля половин България? Да няма нещо общо с папата?

Тя удря тези които подкрепят шумкарите и монархо-комустите

А твоето е парад на некомпетентността!

Ако мислиш, че има нещо гнило тук, по-добре въобще не се качвай на Еърбъс. Всичките до един са със "Fly-by-wire" система и джойстик за управление. Ако излезнат всички 8 компютъра от строя, самолетът става неуправляем наистина. За Сукхой - нямам наблюдения как е, но исках да ти отговоря, че е напълно възможно да не може ръчно да се управлява модерен самолет. Само при Боинг все още имаше такава конфигурация за ръчно управление тип безмоторен самолет с кормило, но явно и при 737 МАКС е премахната тази опция. Със здраве.

Хайде сега пусни си Разследване на самолетни катастрофи на НГ и виж колко катастрофи има с руски самолети.

Имам 10ина полета с руски пилоти, и мога категорично да кажа, че кацането им беше повече от некадърно. Така забиваха самолетите в земята, че чак се чудех как удържат на това претоварване. Те и за тва от време на време окосяваха някой друг декар борове из тайгата, ама гаварит масква това го премълчаваше...... За сметка на това Български пилоти със същите летящи кофчези Ту154, кацаха така, че не се усещаше нищо, разбираш, че си кацнал по трополененето на колелата по цимента на пистата.

"Умува" един, чийто полет бе забавен 6 часа(+3 задължително пристигане на летището преди полет в RU). Там информация...никаква. Промяна времето за излитане...7 пъти.Чакане на пистата за рулиране ...2 часа... А ОРТ говореше за героизма на "приземилите" самолета и един "пострадал". Аз бях убеден русофил, но ХИБРИДКИТЕ ЗАБРАВИХА, че информацията не се спира, както пиян руснак на Шереметиево-с много кръв, а той просто искаше да седне някъде(ембаргото си казва думата-нима няма несмъртоносни възпиращи средства). Та, заобикалящи стената вести (ютубки) пристигаха и навеждаха на мисли: 1. Самолета е фарадеев кафез и при грамотно "заземяване" мълния не е фатална; 2. Ръчно приземяване не е проблем, при сносен пилот,а един с руска фамилия на 1 май ни "караше" към Москва, опитвайки се да ни разглоби-България еър, разбирам го, ама при всичкото бързане кръжахме над Шереметиево 40 минути; 3. На летището се говореше, че пожарникарите са реагирали като BG сервитьор по черноморието...абе да вземат сметката; 4. Това е втория "ужасяваш" случай на иначе сносното от военни поръчки бюро Сухой-на рашките всичко гражданско им куца!!!; 5. От кадрите отвътре личи, че кислородни маски не се спускат...дали са забравили, че не само БГ-РУ дружба има нужда от въздух; 6.Оказа се, че известното летище имало само 2 писти и при проблем баламите(ония без лотовете) чакат...много; 7. В такива случаи бъзиците са неуместни, но според заглавието излиза, че предоставянето на коридор за кацане е станало със светлинни сигнали и морзовата азбука; Мир на праха на игорелите и задушилите се! Апропо, едва ли спасяването на багажа им е оказало фатално значение-русите носят малко багаж и не превозват овни и кози, въпреки че Русия едвам издрапва от азиатската си карма.

педерастче- Аерофлот мино почти изцяло но Еърбъси и няма проблеми до сега- путката обаче ги натисна да купуват руски боклуци

кои са загиналите ,но ако ако са християни ,изказвам моите най-искрени съболезнования на техните близки и приятели !

Може и инженерите на Сухой да се върнат да си прегиворят 9-и клас. Току-виж се оказали не само с фалшиви дипломи за висше, а и за средно образование.

цитат на мурзилка снощи от 21: 40: 17 За пореден път (нерегистриран) руските пилоти доказват, че са #1. Пилотите са били 100% бивши военни пилоти - как спряха самолета далече от писта, от други самолети....от самото летище, с горящи крила и двигатели?! Останалите живи, живеят втори живот благодарение професионализма на пилотите. Дет има една приказка- не са биле компютре ами компоте, и не са изнесени ами са внесени

Само два факта за самолет, които биха ме накарали да не се кача на него: 1. 70 авио инжинера, участвали в проектирането му се оказват с фалшиви дипломи. 2. Изчисленията на собствената маса на самолета не излизат с 2000кг... (2 тона грешка при толкова малък самолет... са горе-долу колкото теглото на 50% от пасажерите) Само преди два месеца и последната авиокомпания извън Раша се отказа да ползва самолета и го върна на производителя да си го блъскат в главите.

Май на днешно време пилота само бърка работата на компютъра. Да махат пилотите трябва съвсем. Компютъра също може да сбърка или да се поломи, но 100 пъти по-вероятна е човешка грешка. Даже у боинга компа си е работел съгласно програмата, грешката е на тези които са мислили програмата. Компютъра и на този самолет си е работел, това е ясно щото без него съвременния самолет е просто парче ламарина. Обаче по някаква причина компа е спрял програмата на автопилота и е минал в ръчен режим, трябвало е да пробват да пуснат автопилота.... Сегашните пилоти са отвикнали да кацат без помоща на компютъра, който да ограничава глупостите им.

Както винаги са били кьор-кютук пияни заляни.

защо ми цъкате минуси? Това си е факт! Имаше голям скандал в Сухой 2010. Проверете

На Еърбъсите като им се скапе "Fly-by-wire" излиза една двулопатна вятърна турбина из под тялото която е хидравлична и почват да джагъркат с джойстика. Обаче тука идва въпроса могат ли пилотите да летят?

Интересно ми е дадеш източник - не се заяждам. Просто, ако е факт, това е тотален гаф...

Кьоркютюк и са та събрали от рогозката с лъжица,от там ти е интелекта ,по наследство от торния бръмбар!

Що за некадърна организация на това летище... Изумително е колко бавно дойдоха пажарни коли. В youtube има доста заснети аварийни кацания по корем и се вижда как пожарните коли настигат самолета почти в движение и веднага щом спре го обливат с пяна. Тук - втрещяващо хората бяха оставени да си горят в самолета като факла!

Министър Дитрих? Абе кво става тука бе другари, кво става тука бе?

Лъжеш! Не е вярно! Не може да е вярно!

Тук пожарни нямаше:) Водоноски! Страшно са умни ватенките - керосин с вода:) Ама на кой му пука! Те вече бяха сгънали вътре!