Коментари - Петролен разлив от потънал кораб застрашава френското крайбрежие (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Голям праз! И без това виждаме, че за французите на никого не му пука! Режимът на Макрон ги стреля с гумени куршуми и гранати със сълзотворен газ вече повече от 3 месеца и цялата "световната цивилизована общност" мълчи все едно, че нищо не се случва, въпреки убитите и осъкатените...

Ми изчистете го, бре, това да не ви е Амоко Кадиз че да изпадате в амок;)

Да го бяхте изгасили навреме, можеше и да не потъне, но явно е имало "основателна" причина за да го оставите да потъне и сега да р`вете като ощипани моми.

Като гледам пожара не е чак толкова голям,със сигурност и в началото още по-малък ...С толкова вода наоколо ,да не могат да го потушат...Все пак не е танкер или газовоз...

Ilyev

Путин лично е драснал клечката опитвайки се да всее разкол му западно-европейците и изобщо да дразни демократичната част от световната общност. Докога...

пажарът съвсем не е малък...и що сте толко умни - гаси ли се пожар с морска вода бе! А че е умишлено създаден от бога на Сънцето - това го има в консервните истории - като гранде аморе, аморе мио ...

Да не говорим че по корабите има системи за обемно гасене именно за потушаване на големите пожари;)

смях :) добре, че си ти, да ги подкрепяш с форумни постове и да даваш акъл. дано макрон като си пие кафето и чете Дир-а нещо го жегне...

Този кораб НЕ е танкер за да е “натоварен” с 2200 т “гориво”! По снимката се вижда, че корабът е ферибот, който се движи по някаква линия и следователно “горивото” , което има на борда (в горивните танкове = резервоари) е неговото собствено гориво за да се движи. Нарича се “бункер” !! То може да бъде мазут, и/или морски дизел . Т.е. не е суров нефт, койъо е най страшния замърдител ! Петролните хорива са по-леки от водата и се задържат на повърхността. Ако морето не е много бурно не е невъзможно бързо и ефикасно разливът да се огради и изсмуче от дпециално оборудвани кораби за борба с разливите . Хайде стига толкова Шок !!

Ludiamaus

Поредно показна некомпетентност! Кораба не е НАТОВАРЕН С 2200 тона нефтени продукти.Кораба е с бункер около 2200 тона мазут, газьол, масла за да може да плава. А за товара никой не казва какъв точно е.

Ludiamaus

Ми да обясните на нас неграмотните и незнаещи със светена вода ли се гаси пожара!? И оня другият в поста ти какво представлява "ОБЕМНОТО ГАСЕНЕ" Кво да кажем ние дето живота ни мина вморето и на железата. Приказвате за да не умрете

СО2-то, Халона и Пенногенараторите какви системи са, а , кажи де, или вместо да ходиш на задължителните на курсове си си купил сертификата за пожарна подготовка, а може си от онези каракапитани дето живота им е минал в моряшките кръчм и се мислят за големи специалисти-)

Ludiamaus

Към педе..а "Като ти е минал живАта на море 18:05h //// .Както винаги ще има един грубиян безмозъчен който да нагрубява, вместо да прочете някъде какво точно представлява обемното гасене. Пропусна да впишеш и ПАРОГАСЕНЕТО! (с водна пара от котела) Глупако, всяко едно обемно гасене предвижда ОТНЕМАНЕТО НА О2 (КИСЛОРОДА) ОТ ПОМЕЩЕНИЕТО КОЕТО СЕ ГАСИ. А ти понеже си умен кажи как се ХЕРМИТИЗИРА товарни палуби и рампи на ФЕРИБОТ! Кажи и къде отиватт на безопано място екипажа и пътуващите. Ще спомена само гасенето с СО2 15% съдържание убива всичко живо а за да гаси иска запълване 38% от обема. И още нещо тъпако ДТБВГЗ, 35 години съм рекарал във водата на железата; всеки месец са се водили учебни действия за борба за живучест, против пожари, и напускане на кораба. Бил съм на пробит кораб (с КДП Левенов) на който човек от машината подведе пластира, и пак от машината запушиха дупката и заляха бетона, два пъти съм гасил реален пожар на гемия, последно бях на гемия, на която в машината бликаха фонтанчета, и когато я изкараха на дока се фванаха за главите с въпроса АМА ТОВА Е ПЛАВАЛО 4 МЕСЕЦА НА ВОДА!? Тенекето беше като кошница. Писнало ми е от охлюви като тебе компетентни по въпроси касаещи живучестта на кораба. А това с курсовете е последната изгъзица на бреговите плъхове, дето нямат и седмица на кораб -такива измислиха и чекирането за проверктите и чек листовете ....