Пътят София - Своге не е минавал независим одит за безопасност

Проверка показа трудно видими знаци, опасни мантинели, опасни внезапни стеснения

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хайде сега на тази "комисия от над 20 души от различни държавни органи е приела отсечката" да се потърси отговорност и да се извади колко пари са взели от фирмата Изпълнител, за да си затворят АЛЧНИТЕ ОЧИЧКИ (и барливи ръчички, вече оцапани с кръв)! искаме тъпата държава да направи НЕЩО, за какво им плащаме заплатите на тези безмислени институции ?! Сега даже щели и зьаплатите да им вдигат!!!

Да има изненадани? Щото виновни няма да има. Калпава държава! ГЕРБ е тотална мафия.. уродлива. Лошото е, че и останалите са такива. Ама щото сме овце! Е..ът ни как си искат.

Тъпотии! Ниски знаци! Табелата Опасен завой е огромна.

няма акт 16 от княжеското време е така... Забравихте ли как Баце и сие не пускаха ремонтирания Проход на републиката, щото тоз пропуск са направили и бригадирите.. Та тез пътища са правят извън перфектната ПП ГРОБ система за пътно-строителство..

Дори и на едно дете да обясниш какви са изискванията за един път то ще ги следи навсякъде по него. На снимката се вижда че не е спазено правилото за обратен наклон на завой. Тук при определени условия дори с 30 си излиташ в храстите.

Сикаджията е кеширал колкото трябва, строителят също така и пари за читаво строителство не са останали. 20 души са мазали след това.

... голям експерт по илюзиите се оказа - малоумник такъв. май само в твоята празна кратуна съществува правило за "обратен наклон на завой". Аман от нешастници-разбирачи, скъсани, недоучени, ама с интернет достъп в панелките!

Проверка показа трудно видими знаци, опасни мантинели, опасни внезапни стеснения... ... и един фатален завой, който така е положен, че за да го вземеш задължително навлизаш с част от колата в насрещното. И за да е пълен абсурда, точно там изобилства от буйна растителност, за да не могат насрещните да те видят!

... никога няма да им "светне", че в Германия, където пътищата (дори според тях) са иделани, пак стават кататрофи. Тогава тяхната елементарна логика, че качеството на пътищата било виновно за катасрофите издиша. Тези драскачи са винаги "добри шофьори". Тези драскачи-разбирачи винаги са изрядни, с технически изправни коли, никога не пият и после карат. Тези драскачи никога при знак за ограничение на скоростта не я надвишават. Да, на тези драскачи-разбирачи пътищата са им виновни!

В София пътищата са в пъти по - лоши от този участък ама нали се използува пътя за оправдание на произшествието !!!

... на дебилите, драскащи тук във форума и 20 на 10 метра табела да им сложиш, ще кажат, че е "прекалено голяма" и им "отвлича вниманието". На скъсания шушляк-лумпен, винаги друг му е виновен.

Проблема не е само този път! Крайно време е да се поразходите из "провинцията" и да видите при нас к'во е!

Последното изречение е ключово! Комисията от НАД 20 ДУШИ да бъде разследвана! Всеки един член на тази комисия да бъде проверен!

До този момент обвиняем е само шофьора. А ония 20 души, барабар с измекяри от Трейс, КОГА?

А на тебе май никога няма да ти "светне", че за разлика от Германия тука се използва 1/4 от нужната смес за да се положи по пътя. Няма да ти "светне" и че в 90% от случаите се кандидатства за цялостен ремонт на пътя, а след това хвърлят асфалт по дупките с лопати. Няма да ти "светне" и че само в България ремонти на участък 2км се правят в продължение на 8 месеца и се правят след дъжд

Хора, хораааа, опомнете се, не мълчете, не спете. Вие инженери, професионалисти, къде сте?! Че проектът е калпав, спор няма. Трейс се държи за негодния проект като удовник за сламка. Но все пак - едно пътче, едно завойче, 20 жертви, колко му е! Вие представяте ли си, че точно тази проектантка - Даниела Пенева (Виаплан) ще проектира Тунела "Железница". Най-тежкото пътно съоръжение у нас за десетки години. И кой ще е строителят? ДжиПиГруп. До там ли стигнахме!!! Позор!

Вземай си хапчетата редовно...първо зеленото, после жълтото. Ще направиш живота си по-поносим и няма да ръсиш пяна по клавиатурата.

" Иначе самата настилка по Графа не е съвсем лоша – прилича на абстрактна арт инсталация, направена от деца по системата Монтесори за ранно детско развитие, и, гледана под определен ъгъл, разкрива, че някои от децата действително са се развили рано."

И по този път минават 4500 автомобила ежедневно в продължение на години, но изведнъж завоят се оказва ултраопасен. Аз лично съм минавал оттам десетки пъти и въпросният завой се взима нормално с 60 км/ч на сухо време. Но не, дай да сложим ограничение 30, за да си измием ръцете!

Държавата е абдикирала от всякаква отговорност. Иска да пести пари от всичко възможно, за да има за "нашите" хора. Затова възлага на фирмите-изпълнители безумни задания, в които е заложен почти невъзможен минимум от материали, дейности и процеси. Съответно фирмите-изпълнители нямат особен избор, ако искат да бъдат допускани до търгове.

Не бил задължителен одитът на пътя,а фирмата трябва само да изгради всичко според зададения проект и готово,третокласен път разпадащ се след първият дъжд! "и комисия от над 20 души от различни държавни органи е приела отсечката" И сигурно тези 20 души са като онези които говориха за ремонтите в София - ама то всичко е според правилата,всичко е на възможно най-професионално ниво и е нормално да има разлика между скиците и свършената работа на място защото те просто Нагледно показват как Може да бъде,а не че ще е така?!Нищо че след отзвука на граждани сега се правят промени и пренареждания тук там!

Интересно не споменава името на лице от женски пол отговорно за грандиозните строежи и ремонти по това време въпреки че беше до слънцето режещо лентите. Не я виждаме и по телевизиите за коментар - преди това беше по всички телевизии . А даваха я като отличник на кабинета 1 и 2 че и 3

Независим одит?! Че къде в България се случва подобно нещо?

blondiva@

ИЗ НЕТА, бъркаш фирмите, "Графа" е труд и творчество на ГеПи Груп, а не на трейс.

За всичко е виновен водача, понеже не се е съобразил! Не вижда ли че идва завой, а и пътя става по-тесен. За къде бърза??? Само и единствено ВИЕ сте виновни. А на държавата не и дреме. Нищо не може да извади от зоната на комфорт, тази ПРЕСТЪПНА СТРУКТУРА.

Правилно ли разбрах хронологията? _ Трейс строят пътя; - Лаборатория на Трейс прави пробите на асфалта и установява, че всичко е ОК; - Накрая комисия от цели 20 държавни "органи" го приема на юнашко доверие и подписва, че пътя си е супер; - още по-накрая имаме 20 трупа и само един обвиняем - шофьора; - а най-накрая независима експертиза установява, че пътя има сюрбюлюк кусури и то опасни кусури, но все още други повдигнати обвинения - няма?! Егати и органите...егати и държавата...