Пътник дръпна ръчната и спря пет влака до Пловдив

Над 200 пътници бяха блокирани до решаването на проблема, част от тях потърсиха алтернативен транспорт

Обратно в новината

Коментари - Пътник дръпна ръчната и спря пет влака до Пловдив | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"В резултат на своеволието на пасажера спирачната система на композицията се е развалила" ... ъъъ ко? Това означава ли че така е по дизайн, аварийната спирачка води до развалена спирачна система на композицията? Или по-скоро че сме пуснали в движение неизправна композиция???? И тогава излиза, добре че пътникът е задействал въпросната аварийна спирачка.

композиция ...

айде сега една глоба 5 влака по 1000 лв - 5000 лв, да видим другия път ще дърпа ли

Аварийната спирачка води до бързо аварийно спиране и не би трябвало задействането и да доведе до проблем. Ако това се е случило, значи, че при внезапна опасност на пътя - крава, самоубиец ... влакът ще продължи заради неизправната система!

БДЖ отдавна построи Комунизма. Открили, неоткрили, важното е че заплатата си върви.

тя аварийната спирачка НИКОГА не действа директно. Чрез аварийната спирачка се подава сигнал към кабината на машиниста и той преценява какво действие да предприеме. Влак не се спира така - от аварийната спирачка-... Никой няма да ти остави такъв лост за влияние върху тази огромна машина в ръцете на всякакви човекоподобни, които се возят по влаковете. Другаде е проблемът, ама никой не казва.

Такива хора, трябват на тази държава - с размах. Шат и пет влака на място

как не е открит,бре? В тик-ток,има клип,как дърпа дръжката.... ПП крайно време е видео регистратори и поименни билети в влака

ако бе така,щеше да има ключе с лампичка да звъни на машиниста ,а не проволка ...

4 пъти по-скъпи билети ще държат боклука на далеч. И кондуктори на всяка врата.

Поредният оваксан. От ден на ден пълна деградация о полудяване.

Ако няма друг технически проблем, няма как дърпането на аварийната спирачка да блокира влака за толкова време. БДЖ-ци нещо послъгват...

Хапчетата, хапчетата.

Тоя пътник цветнокож българин ли беше..и сигурно пиян.

Да го издирят и да го набият на кол мръсния мангал

виновни са руските хакери.

Еленко Божков онзи който спря метрото де ?

Е на те тоа вече съм му мноу голем фен.

Влакът много се е люшкал и човекът е решил да се хване за нещо . Откъде да знае, че тази дръжка е ръчната спирачка ? И второ, този пътник не е виновен, че след това мотрисата не може да тръгне и цели пет влака са били блокирани ! БДЖ - то да обясни в какви влакове ни вози - тия спирачки кога и как действат ? Само от пасажерите ли се задействат или и машиниста има контрол над тях ? Щото, дали композицията ще блокира от ръчната спирачка или тази от машиниста, никаква разлика няма ! И трето, защо пътниците не са излезли да бутат влака, за да тръгне ?

Укропедераст!

Не съм аз, не съм аз ...

в ~близо 1/2 вековните бдж вагони ползвани преди туй в Германия на нема & метър от тоалетната има кyтuя с в€pTuka^eH 3e^eHo-cBeT^°kaфяB k@пак, bе3 к^юч@^ka, заg koûто се kpue червeно колело при завъртан€то на което на ръка, чрез прu^aгане на мycky^H@ cu^@,бuBaT πpuTucHaTu cπupaчнuTe Hak^agku kъM caMo 4 oT жπ тъpka^@Ta, т.е. туй е вkpaTце еguHcTBeH° Ha^uчHата ръчна в^@koB@ cπupaчka, жuBu & 3gpaBu

червено спира4но цилиндричноформено търкало е по бpойка на жп вагон πpeBo3Baщ жuBu 4oBeцu, живи & здр@Bu

дезиро cимeнс мотpucu и^и са с gu3. матop, и^и м@тopuтe uM πo^3ват ток ocuгypeH uM чpe3 πаHтoгpaф, как ce byTa мoTpuceH B^ak Teжащ ~89 тона ?!! жuBu & 3gp@Bu

дезиро cимeнс мотpucu и^и са с gu3. матop, и^и м@тopuтe uM πo^3ват ток ocuгypeH uM чpe3 πаHтoгpaф, как ce byTa мoTpuceH B^ak Teжащ ~89 тона, и^u πъk вaгoн geT gopu & πpa3eH e ~25ooo ku^@ ?!! жuBu & 3gp@Bu

Народ от миндили....

Браво а пич.

по-точно в жп купейни първо/второкласни такива, не помня дали важи & за тея дет вратницИм откъм жПерон са по 2 двойни бройки от всяка една длъжка страна, живи & здрави

между гарите два коловоза, да бяха пуснали влаковете по свободния, но навярнОще продължават ремонтите, включващи корекция на съществуваща жп линия чрез избягване на остри завои и замяна на релсите с по-масивни таквиз , вкратце целящи малко по-голеума скорост , идейно: да бъде фотано снимао лице на всеки бgж клиент + отпеч. на артиен билет (без тези в по-малките жп гари, с по-малък трафик: дет ни компютър, ни принтер налични целогодишно) примерно му прилошее у пуф-паф ,или друг нек'в бgж к^ueнT го нападне, да се ползва един вид като дok-вo в съдебнa uнcтuтyция, нОстава вpeMeHHoтo явленue ,,π@pu Ha pъka -> жπ koHgykTopa yπъ^HoMoщ. c^yж. oт бgж ga πpogaва бu^eт" ,жuвu & 3gpaвu