Пътната агенция и Институтът по пътна безопасност влязоха в спор за тунел "Железница"

АПИ отхвърли твърденията ИПБ, че съоръжението е напълно готово за експлоатация и бездейства по укрепване на двете свлачища в района

Обратно в новината

Коментари - Пътната агенция и Институтът по пътна безопасност влязоха в спор за тунел "Железница" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Някой още вярва ли на АПИ???

Стига с тези дребнотемия за чело Дай нещо да се развихрим Да ритаме русоробите По кухите лейки

Институтът за пътна безопасност Е ЧАСТНА ФИРМА НПО с пари от вън и скубещо ЕВРОФОРДОВЕ Водено он учителка как така взе апартаменти и нови коли от КЪДЕ .

пишете го че Бойко е виновен

НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ВЗИМА МНЕНИЕНО НА Институтът за пътна безопасност има доста забавяне но това е от министрите и псевдо еколозите .

Шефа на този 'институт' - Богдан Милчев - бивш шеф на кат-софия. Уволнен поради несправяне с работата - в смисъл - бездарник и неможач, калинка. Комплексирана фуражка, на която му секнаха рушветите. Сега се изживява като някакъв експерт и гуру. Да каже докато беше шеф на кат-софия, какво направи , за да спре войната по пътищата?!

ОТЛАГАТ ЗА СЛЕД ИЗБОРИТЕ ДА ГО ОТКРИЯТ ЛИЧНО ... МИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛЯ ТИКВОГЛАВ ДОНЧЕВ , И ВИЦЕПРЕМИЕРИТЕ КОКОРЧО ВАСИЛЕВ И МУСТАФА КАРАБАДЖАКОВ .... А ПОЧЕТНИТЕ ПРЕДСЕДАТЕЛИ НА ГРОБ , ДУПИСЕ И ПЪЛНИТЕ ПРОДАЖНИЦИ - ГОЙЬО РАПОНА, АХМЕД БЕЙ И КИРО МУСТАФА .. ЩЕ СЕ ВКЛЮЧАТ ПО ВИДЕОВРЪЗКА :))

АПИ краде за чекмеджетата на Бойко. Още 10на год и ще трябва ремонт на ремонта

„Институтът за пътна безопасност представи доклад за пътен тунел "Железница" след проверка на място, който сочи, че съоръжението е изпълнено предсрочно и е напълно готово за въвеждане в експлоатация.“ Някаква частна фирма /Институтът за пътна безопасност/ иска да изземе правомощията на държавната ДНСК, която единствено е оторизирана да въвежда строежи в експлоатация . Тия бивши „началници“ май са се самозабравили .

Да не се прави укрепване в никакъв случай,освен ако някой не го направи безплатно. Карайте по обходния път,той е чудесен, в противен случай парите за свлачището отиват право в чекмеджето.

Тунелът от вътре изглежда страхотно и е факт, че е постижение за българското строителство, макар и малко на фона на големите световни обекти. Този лот до Симитли можеше да е готов преди година още, ако свлачищата бяха овладяни!!! Така щяха да се избегнат поне няколко инцидента от последните месеци, които са свързани със стария тунел, а и се разделя трафикът за Банско и Гърция.

В този "институт" няма да намериш един с образование строителен инженер. Няма да намериш и един сертифициран уред. Това е НПО което някой постоянно лансира. Но там няма един който може адекватно на база ценз да прави каквито и да е изказвания относно пътища. И е време да се каже че не може всеки Сульо или суйка от пазара да може да изказва компетентно мнение по всички въпроси. Ходи първо учи, после работи и чак тогава след едни години стаж моля да се изказва.

Посока София-Кулата? Не може ли да се напише платно посока “Юг” или платно посока “Север”?

Като гледам състоянието на пътната мрежа в страната, и новопостроена и новоремонтирана, си казвам "аман от строителни инженери"...

KOга шефчетата на АПИ ще бъдат изправени пред съда ???? Това е една мафиотска структура за ограбване на обществени средства и виновник за много катастрофи по пътищата !!!

Няма по-нахална и нагла частна фирма от " Институт за пътна безопасност". Моят фирма

2 часа и половина 15 коментара Евала дир Нарочно го правите Милион EUR/ monthly Майната им на Читателите

Моят фирма можеше да се нарича " Академия за копчета".... Сега драпат за " пътни изследвания" за милиони......

Не може, защото на места пътят завива и тогава юг, север... не е същото.

Тоест АПИ най-нагло обясняват че нищо не са свършили за 1 година, обаче няма проблем?

ИПБ - НПО на ДБ, мълчаха като пукали 7 месеца.

Унгария разследва "Нетфликс" заради детска анимация с целувка между момичета

ЗА ТОЛКОВА ПАРИ , ЕДНА ДРАГА ЗА 2 ГОДИНИ , МОЖЕ ДА НАПРАВИ РЕКА МАРИЦА ПЛАВАТЕЛНА ОТ ПЛОВДИВ ДО СВИЛЕНГРАД :))) ....

МИ СА КАТО ДБ ИЗТЕКОХА В КАНАЛА МОЖЕ ДА ГЛАСУВАТЕ ИПБ НЕКАКВИ САМОЗВАНИ ГЕЙОВЕ РЕШИЛИ, ЧЕ ТЕ ЩЕ РЕШАВАТ КОЕ Е БЕЗОПАСНО И КОЕ НЕ !!!! ............................ С ТИЯ NGO ИЗЯДОХМЕ ГОЛЕМИЯ КУР ПО ЗАПАДЕН ОБРАЗЕЦ !!!!! ............................ СЪБИРАШ 20 ПО ВРЕСЛИВИ КАКИ + 2-3 МА ГЕЯ ЗА ЦВЯТ И ГЛЕЙ КВО СТАВА, НИКОЙ НЕ МОЕ ДА ТЕ СПРЕ МИНИСТРИТЕ ТИ КОЗИРУВАТ .......... ОПС И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА СПОНСОР ..... И ДА Е СЪЩИЯТ КАТО НА ТВ ТО КОЕТО ЩЕ РАЗПРОСТРАНЯВА ТВОИТЕ ДРИСНИ ПРИМЕР БТВ /ПЕДАЛИТЕ/

Е НИЕ СМЕ МЛАДИ АМА Е ИМАЛО ПРОЕКТ ЗА КАНАЛ ПЛОВДИВ - БУРГАС ................ И АХА ДА СТАНЕ .....

“Сериозни съоръжения” какви термини сериозни кат Боко или кат Кирчо ?

Голяма мечка - Малка Мечка -Тиквуний

Ако не крадът , лъжат , мамят ще фалират !

Всички служби АПИ -мапи са пробити и пълни с инж калинки на Боко, Трейс , мейс и само измислят нарочно и залагат капани за да се отваря възможност за яко крадене. Осъдени няма и няма да има в каскет държавата

Ще оправдавате вашата некадърност с Борисов?

Общата планирана дължина на автомагистрала „Струма“ е 172 km според данни от гуглето (wiki). Та как така проблема е на 369-ти километър!?

Не си ли закъснел с коментара? Преди година 2 можеше и лайкове да посъбереш!

Пише се инженер. Всичките ли Кирчови калинки сте такива неграмотни?

"Оказва се, че за година и половина строителите са построили най-дългия тунел в България, изградили са четири мостови съоръжения, хеликоптерна площадка, обслужващ тунелен път и подпорни стени, а държавните институции в лицето на бившите ръководства на МРРБ и АПИ не могат да укрепят за същия срок две свлачища", обобщават от ИПБ. Те посочват, че "този фарс се разиграва поради пазарлъци за комисиони, към които се стремят длъжностни лица от бившите ръководства на МРРБ и АПИ". Ами, те Кики и Асенка търсиха начин да вкарат техни хора в строителството, но като нямат... То строители на инфраструктура не се намират под път и над път като юристите.. И по тази причина българският гражданин се бута по тясното, дългото, старото, неудобното. А новото седи и тъне в бурени... Погледнете готовите, но не пуснати в експлоатация участъци от Хемус

Ами защото не целият път София - Кулата е статут на магистрала. Не се хващай за глупости.

Поредното доказателство, че от 33 години насам, само при управлението на една партия се е построило нещо.... При всички останали партии - само ланкаджии, празни приказки и обещания за някога в бъдещето...

Вий пък! Ама Кики Истината и Асенка Долен Ляв бяха много заети да чертаят планове за 5-6 моста над Дунав, 3-4 тунела под Стара планина..... и не им остана време да свършат нещо реално.... От чегъркане, за малко да изчегъркат Железница...

Ти пътувал ли си по тази магистрала? Къде по нея има отсечка с цифра над 170?

дори и кратуната да беше пак щеше да го яде по същите параграфи не ставаш гънките са ти малко

Епа така е... То си има и песен: "Комунисти-те родината изграж-дат, комсомолците след тях строояяят... Пионери, пионери... Славен път ви чааакаа... " Пределно ясно е кой строи нали?

все едно тиквата е много "праведен" а'е сти'а

Сельо, най-сте ми смешни тъпи злобари, които не можете да оборите по смислен начин нечия теза и затова почвате да обиждате...

те колкото са построили, ние не сме успели да боядисаме. Нищо, че са строили мръсни заводи в плодородни земи, доменни пещи далеч от руда и пристанище и прочие щуротии.

Преди 33 години пионерчетата приключиха. Разбирам, че отдавна е ракиено врена, ама ако не можеш вече да фокусираш и четеш - не се хаби. Пий си ракията

Зад гръмкото име "Институтът за пътна безопасност" се крие НПО . Сигурно е на някой пеДейБъраст от проДАй България. На Автоанета Цонева НПОто се казваше нещо от сорта "Институт за политика" , а на Христо Иванов онова НПО за броене на патки не се сещам как се казваше. Няма значение. Просто този "институт" и той изглежда и се държи като грантоядче за ДС България.

"Приключиха" викаш ??? "пионерчетата" ???? а че "баце" си е типичен продукт на онези от преди 33 години не виждаш ли ? или те е срам да си признаеш ? истината боли, пич... очевидно е за всички, че комунистите, пионерите, тези "строят" дори и днес. Всичко ново е добре забравено старо, в българия НЯМА никакви други "външни" инвестиции освен изпрани комунистически пари, управлявани и поканени от синчета или дъщерички на тези дето били "приключили"... приключихме ние - които сме далеч извън европа

Боже и тук политика и лаене . Никой от тези институции не работи само лае. Щастливи политици гладен народ.

То и “сериозни съоръжения “няма баси енженера мамин си!

строителство и "поддръжка" е опасно за здравето ви да влизате в такъв тунел. Зад всяко полунаправено от тях нещо стои човешка смърт.

Затуй ли Бойко разправя колко били лоши комунистите наляво и надясно? Нали иж пионерче? Що тъй вече никой ме се бие в гърдите, че е бил пионерче? Този строй отдавна си замина с всичките си плюсове(много малко) и минуси (ужасно много и трайно увреждащи държава и народ). Може много да се пише, ама не ми се губи повече време да обяснявам.