Коментари - АПИ: АМ ”Хемус” е приоритет, а ”Струма” кауза | Днес.dir.bg
Коментари
бай тошо колкото километри от магистралите построи,вие толкова за 100 години не можете,щото само обещавате,а гладния шофьор на обещания не вярва,за па вие от апи сте търтеи в задника на държавата,вие нищо не строите,само лапате
Много са ви малоумни и приоритетите и каузите. Стига с това крадене от Пътно строителство на Вълнички
А бе Дончо, кога ще започвате разширението на пътя Г.Оряховица -Елена. Масивната дървесина, която беше изсечена в участъка Миндя-Разпоповци (предполагам поради предстоящо разширение на пътя) вече избуява. Надявам се, че предвиждате това разширение преди следващата сеч!
ЧНГ на винетка! Тя вече усвоява филийки с хляб и масло Вашите милиончета от миналата 2017 и се надява догодина да сложи на пицата и икра от сьомга за Ваше здраве!
Ох котьоооо... Що комисион и рахатпарасъ за дупки съ учертавъ да усвуите пак "братчеди", "баджанаци" и "съученици"...!!! Гроб за Вас...!!! Дааа...!!!
Цялата работа е затлачена с процедури, проучвания и оценки типично по български. Интересно каква част от всичките пари и време отива за чиновническа дейност. Това е абсурдно за най най бедната страна в Европа.
Докога тия * от АПИ ще си мислят ,че Северна България започва от Плевен или Ловеч, а не от Видин?
Не мое да бъде !Как така, бе? Ми де ще ходят тези софийски ми бизнесмени , задпадни шефове на НПО и политици да си клецат журналистките на парти само за едни уикенд с командировка,ако не на спа,ски и рафтинг по струма? Нема да ги водят у нас у Северозападо,да гледат ниви с кукуруз и слънчоглед,и да ги къпят у Дунаво ,я ?
май нинова ти е поредната икона щом я споменаваш,а колкото до доказването просто отвори уикипедия,ама нали трябва някой да ви затвори устенцата лакоми
Кога ще оправите пътищата в Добричка област, бе?!?! Кого го интересува Ловеч с 25 хил. души население...
Аз недоумявам, как може магистрален път да е приоритет 1, да е приоритет - ок, ама чк пък 1. Другото го нагласихме, само магистралата остана...
Северозападна България, тя е на запад от Искър, а същинската й част е на запад от Ботуня-Огост, е наследствено изолирана. Всички стари проходи през Балкана към Сърбия бяха напълно изоставени. Връзките с останалата част на страната бяха две Петрохан и Видинският влак. Другаде можеше да се отиде от Мездра или от София. Вярно е, че има Дунав, но връзката чрез реката беше по-особена и изисква отделен разказ. За да се разбере степента на изолация, ще посоча, че гранична застава на първа линия към Титова Югославия в ранните петдесет години на ХХ век, се помещаваше в Ловния дом над Монтана. Сградата я събориха преди или след като я приватизираха, не зная. За хора, които не могат да се ориентират, ще се изразя образно граничната застава беше в крайната къща на Монтана. Като пионерчета гостувахме на граничарите В днешно време ситуацията е почти същата Петрохан и Видинският влак, а Дунав е по-зле, защото пристанищата може би работят, а до моста при Видин сериозен път няма. За да се оправят нещата, са нужни магистрала Хемус да започва от БРЕГОВО. При Петрохан да се построи тунел и да се осъществи връзката Струма-Люлин-Петрохан-Лом. Да се довърши работата по Белоградчишкия и Светиниколския проход към Сърбия. Тогава може да се очаква, че Северозападна България ще дръпне. Пътната инфраструктура е базова за развитието на региона.
Цитат от Уикипедия: До 1990 г. са завършени 273 km магистрални пътища. Към есента на 2017 г. в експлоатация са 776,87 km, а 36,2 km са в строеж. Вие смятайте ;)
Абсолютно вярно! Но... трябва да сме наясно що е това магистрала. Между Чирпан и Стара Загора вече се вижда състоянието й. Май и край Ямбол натам отиват нещата.
а от тия 887 колко са магистрали уважаеми герберски троле,или пак цитирате вожда ви прочел винету и не разбрал че в америка отдавна не строят магистрали а полагат пътища за да могат хората да се движат свободно
За 45 години народна власт - 273 км. Аз не ги виждам как са близо 300 км, ама може и да бъркам.. нямаше нито една завършена, нито една. Значи реално другите километри, ако се строи по 273 км. за 45 години, ще трябват още наистина 100 години ;)
само че магистралите за започнати през 1974,и пак се излагаш,и все още караме по тях,а другаря боко полага Асфалт и другата година пак полага асфалт за държавна сметка,НЯМА ДА СПОРЯ ЗА КАЧЕСТВОТО,одеве един форумен колега те покани да пишеш за стотинка повече за него,послушай го
вижте за периода 1944-1989 колко км пътища са положени,и за периода 1989-2017 колко са положени и си направете извода кой е строил и кой развалил
Приоритет е безопасния път т.е. : -път без дупки - път с МАРКИРОВКА /сигурно от 20г. никой не чертае маркировки/ - банкети - канавки - адекватни знаци - почистване на лугата хвърлена през зимата - недопускане на земеделски машини да нанасят кал по пътищата За светеща маркировка и котешки очички няма да мечтаем.
Каква Хемус какви пет лева ,най важната магистрала откъдето и да се гледа е Струма по цялото продължение на Е 79 ,това е връзката на централна и западна Европа с България и Гърция ,както и София -Калотина ,Струма осигурява връзката с най близкото пристанище Солун ,което осигурява най късия и евтин морски транспорт без преминаване през проливите ,да не говорим ,че българите се интересуват от хубав път до гръцките морета а не до мръсното и скапано черноморие.
Хората може да ги интересува почивката им в Гърция, но пък правителството се интересува да има инфраструктура за ивнестиции в севрна България, което е доста по-важно от почивката на софиянци в Гърция
уважаема куха лейко,тук през северозапада минава най късата връзка със еврогейзера,само че нали първо трябва да се намерят фирмите които от 2 километра ше построят 500 метра,а другото ще го преведат на вас ,да има стотинки за тролове
Ма твоя любим бай построи магистрала от София до Трудовец, я сметни километража и окай до небесата !!!
Орли на Мизия ,без колебания да се отделяме от тази клоака!Те не ни броят за живи, да търсим своя нов път.
Добрич е поне 3 пъти по-голям от Ловеч, да не говорим за туристите в курортите през лятото, вкл. сума ти румънци.
Ех наивни коментари! През 1974 г. единствената "магистрала" беше от София до Вакарел???
в дивия северозападнал край,тъкмо се научихме,как се яде асфалт,и сега ще чакаме някаква кауза.
Русе - Бяла - В. Търново отново потъна в небитието. Даже спряха да говорят за него. Мръсници!
Чети внимателно ,магистрала Струма е главен път Е79 ,това не е само трасето София -Кулата а и през северна България за Видин и към Европа ,и тук говорим за преоритети ,не построим ли Струма ще загубим милиарди от външното финансиране и пропуснати ползи ,колкото до пътуването до гръцките морета то не е проблем ,час повече или по малко ще изтърпим.
АПИ: АМ ”Хемус” е приоритет, а ”Струма” кауза
Изграждането на АМ “Хемус“ е приоритет номер едно за правителството, а АМ “Струма“ - кауза за България.
Обратно в новината