АПИ: АМ ”Хемус” е приоритет, а ”Струма” кауза

Изграждането на АМ “Хемус“ е приоритет номер едно за правителството, а АМ “Струма“ - кауза за България.

Обратно в новината

Коментари - АПИ: АМ ”Хемус” е приоритет, а ”Струма” кауза | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

бай тошо колкото километри от магистралите построи,вие толкова за 100 години не можете,щото само обещавате,а гладния шофьор на обещания не вярва,за па вие от апи сте търтеи в задника на държавата,вие нищо не строите,само лапате

Много са ви малоумни и приоритетите и каузите. Стига с това крадене от Пътно строителство на Вълнички

....АМ Хемус е приоритет, а Струма кауза........ пък тунела под Шипка- химера!

А бе Дончо, кога ще започвате разширението на пътя Г.Оряховица -Елена. Масивната дървесина, която беше изсечена в участъка Миндя-Разпоповци (предполагам поради предстоящо разширение на пътя) вече избуява. Надявам се, че предвиждате това разширение преди следващата сеч!

ЧНГ на винетка! Тя вече усвоява филийки с хляб и масло Вашите милиончета от миналата 2017 и се надява догодина да сложи на пицата и икра от сьомга за Ваше здраве!

Ох котьоооо... Що комисион и рахатпарасъ за дупки съ учертавъ да усвуите пак "братчеди", "баджанаци" и "съученици"...!!! Гроб за Вас...!!! Дааа...!!!

Лъжа! След 1990г са построени повече км магистрали, отколкото преди това.

докажи????????????? че иначе си оставаш боковия шебек

Е най-после и Варна ще стане град, а не село нали тикво проста?!

Пердута

Цялата работа е затлачена с процедури, проучвания и оценки типично по български. Интересно каква част от всичките пари и време отива за чиновническа дейност. Това е абсурдно за най най бедната страна в Европа.

А ти можеш ли да докажеш обратното? Иначе си оставаш на г-жа Нинова шебека

Докога тия * от АПИ ще си мислят ,че Северна България започва от Плевен или Ловеч, а не от Видин?

Не мое да бъде !Как така, бе? Ми де ще ходят тези софийски ми бизнесмени , задпадни шефове на НПО и политици да си клецат журналистките на парти само за едни уикенд с командировка,ако не на спа,ски и рафтинг по струма? Нема да ги водят у нас у Северозападо,да гледат ниви с кукуруз и слънчоглед,и да ги къпят у Дунаво ,я ?

май нинова ти е поредната икона щом я споменаваш,а колкото до доказването просто отвори уикипедия,ама нали трябва някой да ви затвори устенцата лакоми

Кога ще оправите пътищата в Добричка област, бе?!?! Кого го интересува Ловеч с 25 хил. души население...

Аз недоумявам, как може магистрален път да е приоритет 1, да е приоритет - ок, ама чк пък 1. Другото го нагласихме, само магистралата остана...

Северозападна България, тя е на запад от Искър, а същинската й част е на запад от Ботуня-Огост, е наследствено изолирана. Всички стари проходи през Балкана към Сърбия бяха напълно изоставени. Връзките с останалата част на страната бяха две Петрохан и Видинският влак. Другаде можеше да се отиде от Мездра или от София. Вярно е, че има Дунав, но връзката чрез реката беше по-особена и изисква отделен разказ. За да се разбере степента на изолация, ще посоча, че гранична застава на първа линия към Титова Югославия в ранните петдесет години на ХХ век, се помещаваше в Ловния дом над Монтана. Сградата я събориха преди или след като я приватизираха, не зная. За хора, които не могат да се ориентират, ще се изразя образно граничната застава беше в крайната къща на Монтана. Като пионерчета гостувахме на граничарите В днешно време ситуацията е почти същата Петрохан и Видинският влак, а Дунав е по-зле, защото пристанищата може би работят, а до моста при Видин сериозен път няма. За да се оправят нещата, са нужни магистрала Хемус да започва от БРЕГОВО. При Петрохан да се построи тунел и да се осъществи връзката Струма-Люлин-Петрохан-Лом. Да се довърши работата по Белоградчишкия и Светиниколския проход към Сърбия. Тогава може да се очаква, че Северозападна България ще дръпне. Пътната инфраструктура е базова за развитието на региона.

пълна апатия

Цитат от Уикипедия: До 1990 г. са завършени 273 km магистрални пътища. Към есента на 2017 г. в експлоатация са 776,87 km, а 36,2 km са в строеж. Вие смятайте ;)

Абсолютно вярно! Но... трябва да сме наясно що е това магистрала. Между Чирпан и Стара Загора вече се вижда състоянието й. Май и край Ямбол натам отиват нещата.

НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ, АЗ ВСЕ ПО БАЙ-ТОШОВИ ПЪТИЩА КАРАМ!!!

а от тия 887 колко са магистрали уважаеми герберски троле,или пак цитирате вожда ви прочел винету и не разбрал че в америка отдавна не строят магистрали а полагат пътища за да могат хората да се движат свободно

За 45 години народна власт - 273 км. Аз не ги виждам как са близо 300 км, ама може и да бъркам.. нямаше нито една завършена, нито една. Значи реално другите километри, ако се строи по 273 км. за 45 години, ще трябват още наистина 100 години ;)

С една дума: "Хапльовци, след 10 години може и да я направим"

В Добрич колко останахте ?

само че магистралите за започнати през 1974,и пак се излагаш,и все още караме по тях,а другаря боко полага Асфалт и другата година пак полага асфалт за държавна сметка,НЯМА ДА СПОРЯ ЗА КАЧЕСТВОТО,одеве един форумен колега те покани да пишеш за стотинка повече за него,послушай го

вижте за периода 1944-1989 колко км пътища са положени,и за периода 1989-2017 колко са положени и си направете извода кой е строил и кой развалил

Приоритет е безопасния път т.е. : -път без дупки - път с МАРКИРОВКА /сигурно от 20г. никой не чертае маркировки/ - банкети - канавки - адекватни знаци - почистване на лугата хвърлена през зимата - недопускане на земеделски машини да нанасят кал по пътищата За светеща маркировка и котешки очички няма да мечтаем.

айде сега па ти по време на европредседателството им задаваш гатанки в тъмното

Каква Хемус какви пет лева ,най важната магистрала откъдето и да се гледа е Струма по цялото продължение на Е 79 ,това е връзката на централна и западна Европа с България и Гърция ,както и София -Калотина ,Струма осигурява връзката с най близкото пристанище Солун ,което осигурява най късия и евтин морски транспорт без преминаване през проливите ,да не говорим ,че българите се интересуват от хубав път до гръцките морета а не до мръсното и скапано черноморие.

Когато пуснат пак влака Горна Оряховица - Елена. Тогава :)

и за тарабел15 същото

А какво са бляли до 74-та година, че не са строили?!

май същото за което и вие блеете

Хората може да ги интересува почивката им в Гърция, но пък правителството се интересува да има инфраструктура за ивнестиции в севрна България, което е доста по-важно от почивката на софиянци в Гърция

Кражби и далавери? ;))

Не се научиха да ядат асфалт и глад ,глад .На гладен корем чифте пищови.

Е защо искате нови пътища на Северозапад? Нали си имате ;)) Хубави, не са мръднали!

уважаема куха лейко,тук през северозапада минава най късата връзка със еврогейзера,само че нали първо трябва да се намерят фирмите които от 2 километра ше построят 500 метра,а другото ще го преведат на вас ,да има стотинки за тролове

Ма твоя любим бай построи магистрала от София до Трудовец, я сметни километража и окай до небесата !!!

Орли на Мизия ,без колебания да се отделяме от тази клоака!Те не ни броят за живи, да търсим своя нов път.

'Мръсно' и 'скапано' е това, на което седиш, цървул!

Добрич е поне 3 пъти по-голям от Ловеч, да не говорим за туристите в курортите през лятото, вкл. сума ти румънци.

БРАВО БРАВО .ОТ КОГА ЧАКАМЕ ТАЗ БЛАГА ВЕСТ. НА ТОВА МУ СЕ КАЗВА ХАЙР ХАБЕР.

Ех наивни коментари! През 1974 г. единствената "магистрала" беше от София до Вакарел???

в дивия северозападнал край,тъкмо се научихме,как се яде асфалт,и сега ще чакаме някаква кауза.

през 1974 са започнати бе дебил

Русе - Бяла - В. Търново отново потъна в небитието. Даже спряха да говорят за него. Мръсници!

Чети внимателно ,магистрала Струма е главен път Е79 ,това не е само трасето София -Кулата а и през северна България за Видин и към Европа ,и тук говорим за преоритети ,не построим ли Струма ще загубим милиарди от външното финансиране и пропуснати ползи ,колкото до пътуването до гръцките морета то не е проблем ,час повече или по малко ще изтърпим.