Данъкът за такситата беше окончателно гласуван

Депутатите гласуваха окончателно данък между 300 и 1000 лева за таксиметровите превози на пътници с промени в Закона за местните данъци и такси.

Обратно в новината

Коментари - Данъкът за такситата беше окончателно гласуван | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ГЕРБ се осраха тотално. Как да инвестирам в нова кола като през 3 години ще съм на психотест. През 5 години на изпит за таксиметров шофьор. Ами ако не издържа някой кой ще ми плаща кредита? Данък патентен да плащам преди да съм започнал работа + корпоративен данък . И да се моля поредната мафиотска групичка да не плати на депутатите да променят закона със задна дата.

Те, вместо да вдигнат ценза, налагат финансови ограничения.

Като ползвател на тази слуга съм ЗА. Три години за психотест не е чак толкова кратък интервал. И защо да не проверяват годни ли сте за шофьор на такси?!

Още повече условия за корупция! масова практика е изпитите за водач на лек таксиметров автомобил да се купуват. Отиваш на изпит и нищо не пишеш на изпитния тест като предварително си цакал 200-300лв и накрая ти го подменят с правилно решен...ха честито за неграмотните водачи от махалите!

Това се вика бакшишка логика. Не ме карайте да инвесирам, щото може и да съм негоден и ще се набутам. Затова ме оставате да си бачкам както знам, и стискайте палци да не утрепя някой (че може да съм негоден и да не нося и наказателна отговорност).

Нека нека мама ви стара глупава. Онзи ден съм спрял на летището там където се събират десетки бакшиши и едни ей такива цървули от ОК ме запушат и ми се отварят що не съм си платил на паркинга. Ей така малко сега и вие да си плащате данъците и да вземете вече да се къпете боклуци !

Що за депутат дето отговаря за съдбата на 7000000 човека няма психотест ?

Повечето таксиметрови шофьори трябва първо да положат изпит върху азбуката и таблицата за умножение и деление , и чак след това да ходят на психо тест и подобни !!!! . Колкото до данъчното им облагане , не е ли едно и също за всички които работят в транспортният бранш ????

Гледай да не станеш някой ден на ПРИНЦЕСА....!!

someone

те имат машинки, които показват таксата. ако не могат да изчислят ресто наум могат да си купят калкулатори.

Менда Стоянова заслужава Нобелова награда за икономика. С тези поправки в закона успя едновременно да спаси сенчестия бизнес на 5-те големи фирми-монополисти в столицата, и в същото време да обърне общественото недоволство срещу изрядните таксиметрови водачи които досега си плащаха данъците и осигуровките . А почти никакви промени срещу "тарикатите" които от повече от десет години си карат като назначени на работа в кухи-фирми , регистрирани в ромските гета. Така един шофьор досега си спестяваше близо 2000-3000 данъци и осигуровки на година, колкото плащаха тези с реалните ЕТ или ЕООД. Сега с този патент "тарикатите" ще плащат едни 1000 максимум в София, "балъците" ще трябва да плащат едни допълнителни 1000 отгоре на досегашните 2000-3000 лева, и най-вероятно ще се откажат да се опитват да са изрядни, и ще минат в сивия сектор и те ! Така в столична община ще влязат едни хиляда лева за патента от кола, пък НАП и НОИ ще загубят двойно и тройно. На това му се вика "крачка напред-три назад" ! На шофьорите вече няма да са им необходими данъчни фактури за разходи, и 5-те големи фирми още по-спокойно ще си крият приходите от лизинг и месечните такси за франчайз и станция. Така общините ще генерират в цялата страна 10-15 милиона приход , пък държавата ще пропусне да си вземе стотина милиона приходи от данъци , осигуровки и ДДС. Браво г-жа Стоянова ! Личи си че сте завършила стопанската академия "Кирил Рашков" в село Катуница !

Какво и пука на Менда и компания колко ще изгуби

Какво и пука на Менда колко ще изгуби държавата , важното е колко е спечелила тя. За някакви 500 000 причини ставало дума ама в евро ли в лева ли...?

Това е победа за 5-те големи фирми - но това е "пирова" победа ! Те самите се опитват да останат в 90-те години поне що се отнася до данъчната страна на нещата, но не осъзнават че по този начин и техните собствени "роби" - водачите остават и те там , по отношение на качеството на услугата. А клиентите вече се промениха ! В София има все повече хора които са завършили или работили в "белите" държави , и това което получават като обслужване от стандартните таксиметрови фирми е под всякакво качество, и са си в правото да бъдат недоволни !Напълни се и с чужденци работещи в IT сектора, и за тях нашите таксиметрови услуги са по зле и от тези в Бангладеш ! Вече на пазара се намесиха и нови играчи : това са мобилните приложения за поръчка на такси , при които има рейтингова система за оценка на услугата , и възможност за незабавен коментар при нередност. Въпрос на време е една част от водачите да осъзнаят че могат да работят като независими превозвачи (примерно със стикери с търговския знак на приложението), и да не се налага да внасят такса ЦДП към голямата фирма. Така монополистите ще си загубят по-голяма част от качествените шофьори, и при тях ще останат само тези които нямат и най-елементарни норми на отношение към работата и клиентите ! Навремето по "Диалектическия материализъм" при комунизма ни учеха на сентенцията (мисля че беше на Хегел) че количествените натрупвания водят до качествени изменения, но явно собствениците на монополистите в таксиметровия бранш смятат че за тях не важи . И тук им е генералната грешка !

какво е това РЕСТО? "...а нямате ли по-дребни, че не мога да ви върна? що не отидете да ги развалите?..." това да виэе познато?

Dimi

Данък 300лв годишно... тоест 25лв месечно - при данък 10% който плащаме всички това прави 250лв/месец... тоест това ще рече че един бакшиш печели 10лв/ден ако работи 25дни... 10лева на бакшиша му е един курс... браво пак политиците клекнаха пред мафията и укриването на данъци...