17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

По какво се разбира, че е умишлен палежът, а не е поръчкова клевета?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Подпалвача-ЧЕЗ вика дръжте подпалвача. Не ви ли писна бе, кретени?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Палеж, авария...наистина винаги може да се случи. Защо обаче телефонът на ЧЕЗ 0700 10 010 нито един път не проработи, за да дадат пояснение? И кой от държавните институции контролира тези недосегаеми феодални дружества да бъдат коректни към гражданите, от чиито пари си вадят печалбите и хляба? Никоя от тях.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В последната седмица сигурно поне 10 пъти спираха тока в Дружба 2, прекаляват и сега си търсят и намират оправдания.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

18 пъти за 48 часа, лично съм ги броил (само нощните, дневните няма как, на работа съм). То даже не са 48 часа, а за 3 часа в рамките на 2 дена (от около 20:20 до 21:45, д два последователни дни). Втория ден няма и 30 секунди след като спря тока се обадих в ЧЕЗ и там ме чакаше записаното от снощи съобщение, въпреки това се свързах с техен служител, които ми обясни, че цитирам "в системата е записано че има авария"... докато "говорихме" с нея тока мигна 2 пъти, като обяснението и беше "ами опитват се да възстановят електроподаването"..... В съобщението Ви е казано че ток няма да има до 21:30....ако наистина имате авария, спрете си тока, оправете си аварията и после си пуснете тока в 21:30, и да избързате или се забавите с 10 мин, никой няма да Ви се разсърди, ама престанете с тази дискотека! В крайна сметка бях принуден лично да си сваля шалтера, за да си предпазя уредите! Между другото, асансьора във входа се повреди, оправихме си го, ама сега ЧЕЗ ли ще ни платят ремонта?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Сами си я запалихме, за да имаме оправдания че не правим ремонти и само папкаме

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

К'о речи?

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.