Пакетът "Макрон" - цинизъм на Стара Европа или шанс за работниците

Според евродепутати този състав на ЕП няма голяма вероятност да гледа спорните текстове

Обратно в новината

Коментари - Пакетът "Макрон" - цинизъм на Стара Европа или шанс за работниците | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И какъв ще е този реципрочен отговор ? Ще забраним на западните шофьори да спят в кабините си по нашите пътища ? Планът на Макрон рано или късно ще бъде наложен, ако не като европейско законодателство, то като национално. Спрете да ни занимавате с този казус. За два дена изписахте вече 20 статии по него.

Абе, тоя министър, който иска шофьорите да спят в кабините, колко пъти е спал в кабина на камион, а?! Там като беше в Брюксел, в хотел ли спа или в кабина на камион?! Родната дебилност край няма!

Последния абзац в статията е много важен и се чудя как се е изплъзнал да бъде написан.Обърнете внимание, че нашите фирми осигуряват шофьорите на минимален доход.И така ги ощетяват при болнични, никой не споменава, че това ще се отрази върху размера пенсиите им след време.Така се ощетяват и те, и държавата, съответно всички нас, защото работодателите не внасят пари за осигуровки, за пенсии, за болнични.Всичко е на минимума.Просто ме е срам как така всички политици се обединиха около "тази национална кауза".Какво точно защитавате господа политици?Тези хитрувания на наш гръб, тази експлоатация на нашите щофьори/разбирам, че те се страхуват за работата си/, тази "сива икономика', това ли защитавате?

Браво на колегата г-н Росен Желязков. Отиде и се изправи в защита на българските интереси. Друг не е постъпил досега така честно,смело и достойно. Бива си го този мъж. На такива трябва да се поверяват държавните и народни дела. Господ здраве да му дава и сили да се бори.,та най-накрая и народа да живне и да осте по добри условия за живот и труд. Браво.

и двете.

Факт е, че работодателите мамят държавата, като осигуряват работниците на минимална заплата. Факт е, че досега държавата си затваряше очите и се правеше, че не вижда нищо. Но сега всички политици вкупом дават зелена светлина на тази измама! Това означава, че тази икономика вече не е сива, а е официална, т.е. измамата вече е бяла икономика. А измамниците - работодатели и политици, дали се осигуряват на минимална заплата? А давате ли си сметка, че при осигуряване на минимална заплата в продължение на минималния изискуем брой години следва минимална заплата!

Така лъсна цинизма на политиците в Нова Европа! Стара Европа иска да се пребори със "социалния дъмпинг", т.е. да не се получава предимство в резултат на неизпълнени социални задължения. В Нова Европа капитализма е на равнището от деветнайсти век и се официализира орязването на социалните права на трудещите се. Честито, сивата икономика вече е на светло!

Хора, пазете се от такива неграмотници. Вчера се изяви като патриот , а завчера като пират и селски тарикат, защото каза, че намесата на българската полиция, морска администрация и охранители нямат нищо общо с българската изпълнителна власт и то в нарушение на решение на ВКС и по този начин причинява вреди в особено големи размери на България. заради идиот като този рискуваме много лошо наши плавателни съдове да пострадат в либийски пристанища и териториални води. Този идиот въобще не е способен да защитава наши интереси. И не случайно вчера комисията е гласувала решение против българските интереси като на всеки три седмици водачите трябва да се връщат в България или да имат жилище или регистрация в ЕС.

Крайно време е някой да каже истината на хората.Тези камиони имат живот още 1-2г. След това влизат правилата които няма да допуснат тези камиони нито в големите градове на Франция и Германия , нито по техните магистрали.Който работодател е скътал някой лев за нов камион ще остане който не ще карат в Азия ! Гответе се да карате в Азия ! Мандалото в ЕС падна и там е само за камиони Евро VI !

Дори и да не се приеме пакета Макрон от този парламент, френските власти ще изискват от нащите превозвачи, оперираще на територията на Франция, да спзават френското законодателство, включително и трудово! Ако френската държава досега можеше да замижава, то след протеста на жълтите жилетки, голяма част от които са точно тираджиии, това вече ще е невъзможно! Реципрочният отговор е, френските фирми с дейност в България, да спазват българското законодателство. Едва ли има френска фирма, която да си е позволявала да не го спазва и преди реципрочния отговор!

Тук битката не е Западна срещу Източна Европа , а политическата класа срещу народа ! Всички партии заедно с Президента , защитават интересите на своите отрочета - така наречените "превозвачи" , които най-нагло нарушават закона , като осигуряват шофьорите на минималната заплата , и крият данъци като си водят счетоводство на името на кухи фирми - фантоми !

И нашите политици ги тресе яко , че като види и "раята" в България , как ЕС може да се намеси в кучешкия живот на тираджиите , ще поиска и тя подобни намеси и срещу робовладелците в България !

Не знам защо комисията в Брюксел се подаде на натиска на тези боклуци превозвачите и подкрепящите ги политици ,тези чорбаджии осигуряват шофьорите на 500 лева като по този начин ги ощетяват при пенсия ,ощетяват с милиони здравната и осигурителна система и имат наглостта да твърдят ,че давали по 2000 евро заплати ,само ,че като командировъчни ,ами осигурявайте хората на 4000 лева и тогава претендирайте ,чудя се как тъпите ни политици отиват да подкрепят очевидната кражба и от работниците и от държавата и стимулират печалбите на превозвачите ,както и скотските условия на труд със спането в камионите и липсата на нормална почивка при семействата .

Ами дори и с невъоръжено око е видно, че номера на нашите транспортни чжорбаджии няма да мине. Нашите буржоазни другарЕ решиха, че те са гениалти бизнесмени и патриоти, а европейските такива са тревопасни ....Мдааа, мъка чорбаджийска.