Падналият самолет в Индонезия е минал през зона със силна турбулентност
Видимостта е била около 2 км и при излитането и при кацането на летището в Джакарта по време на инцидента
Обратно в новинатаКоментари - Падналият самолет в Индонезия е минал през зона със силна турбулентност | Днес.dir.bg
Коментари
Руските самолети не падат... Просто защото няма такива....
Доста съмнително твърдение от страна на индонезийските метеослужби, защото автоматизираните метеорологични съобщения METAR от летището сочат доста по-различна картина в момента на излитането: вятър от северозапад, скорост от 6 до 8 възела, намаляващ по интензивност дъжд, видимост 4 - 5 км. Всъщност времето на летището няма нищо общо с произшествието, защото самолетът е на около 3000 метра височина северно от летището, когато става белята. По-интересно е дали по маршрута е имало турбуленция, а не на летището. Засега спътниковите снимки от този район не показват наличие на такава турбуленция, но това не означава, че не е възможно самолетът да е срещнал такава. Тук вече обаче си трябват черните кутии, чиито сигнали са вече засечени и се надяват до днес, до края на деня да са ги извадили.
Явно на Боинг им е хакнат софтуера на борда и някой взима командването в свои ръце и ги разбива. В последните години всички от тия катастрофирали самолети се накланят надоле и взимат бърз курс към земята. Боинг МАХ именно заради това го спряха, да подминат софтуера, ама докога.
Последните години нещо много им падат на индонезийците самолетите.
Братче това да ти излети самолета и да се намери някакъв вятър да го духне си е ебаси каръка.
Путин беше!
Абре на какви хапчета сте? Къде се е чуло и видяло турболениция да чупи самолети? Може да си счупиш главата ако не си с колан, но самолета да се счупи е най голямата комедия! Пилотска грешка и слаби умения да лети в лошо време. Вече 35 години турболеницията не е проблем за тези самолети. Не плашете хората!
Като са кроманьонци и са разрешили излитане в такива пагубни условия, е така. Нито компютри са виновни, нито какъвто и да е вид машина, а пещерняците, на слушалките. До преди пандемията летях по веднъж на две седмици от и към може би най-турболентната зона в Европа, нужно ли е да казвам колко пъти са забавяни полети между час и 2 часа, заради лоши метеорологични условия?!
Тия не познават ли времето . Имаше изявление на един от пътниците се обаждал в къщи и казал че времето е лошо .Що са тръгнали.
Турболенция.... дрън Дрън...номера от селски вечеринки... Краварите пак лъжат и мажат... Хиляди самолети минават Турболенция а не падат, просто крият че боингите са пълни боклуци, технически скраб..... заради милярди печалби умират невинни хора и деца...
Ей говедо, ""заяви пред журналисти говорителят на Агенцията по метеорология, климат и геофизика Дани Септиади, цитиран от ТАСС."" Не четеш ли че индонезийците са си го казали, и то не от представителството на Боинг а метео агенцията им. И под тия новини за много загинали хора намираш какво да тролиш против САЩ? Келеш скапан!
А какво ще кажете за БОИНГ 373 MAX
Бойнг 373 МАХ. Това ще да е някаква нова машина. Я разкажи? Виж, ако става въпрос за Бойнг 737 МАХ, обновиха му софтуера, увеличиха часовете за обучение на екипажите, смениха датчиците, вкараха в стандартната окомплектовка сигнал за дефектен AoA датчик и си летят.
Незабавни санкции за руснаците, щом има паднал самолет или отровен няма как да не са те...
То трябва да си малоумен за да не се досетиш че са замесни руснаците
Ако в САЩ имаше пазарна икономика Боинг щяха да са филирали и по-добри авиоконструктори щяха да са дошли на тяхно място. А вместо това държавата им помага. Ако вместо да им биеше финансови инжекции ги бяха национализирали сега щяха да правят свестни самолети.
Силна турболенция може да счупи и по корави самолети. Не трябвало да разрешават излитането в такива условия.