Отварят пристанище Варна за най-тежките кораби

Проектът за удълбочаването на Варненския и Белославския залив е на обща стойност 350 милиона

Обратно в новината

Коментари - Отварят пристанище Варна за най-тежките кораби | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

тово е почти невъзможно ,защото требва да се разшири канала, иначе ще се драгува на 2-3 години! за пристанищата почти се достига до основите?

Браво, красота! Хем с държавни пари ще помогнем на г-н Доган, хем и пристанището вече ще може да приема самолетоносачи и бойни групи на САЩ! Г-н Борисов ще получи похвала от 2 страни. Заплатилите масрафа, тоест ние, ще получим * от две страни.

Това се прави за да може доганя да изнася по лесно Българското висококачествено зърно в чужбина и да си пълни джоба с милиони от обръчите свои земеделски фирми. Като същевременно внася ниско качествено радиоактивно зърно от Украйна.

Всичко е по Закон. А какво е определението на закон- тоа е Волята на икономически господстващата класа,възведена в Закон. Ето и сега-всичко е по Закон. Народееееееееееее....................... Един пациент отишъл при доктора и му се оплакал "че на входа отзад " го боли. А докторът Му казал- докато ползвате това място отзад за вход, ще Ви боли. Та сега и народа така, докато търпи такива Закони и законотворци, ще Го боли отзад.

Абе Горанка нал немаше стинки и шъ дигате данъците, ама пари за кефа на доган намерихте..... аман.

А кораби откъде ще намерите-домусите имат ли още?

Как ще удълбочават заливи? Бъркате канал със залив

Подарък от държавата за доган?

Подхода и пристанището на Бургас преди години го удълбаха с т.н. японски заем. Разбира се, има полза, но очакванията бяха и си остават химера. Защо министърът не направи така, че да се увеличи многократно натовареността на готово за дълбоко газене пристанище, а ще се харчат нови стотици милиони за дълбаене на езерата край Варна?

И каква му е далаверата на министъра ? Нали тези 350 милиона трябва да се завъртят през фирми на свои хора

Корабите, превозващи втечнен природен газ не могат да бъдат обслужвани (разтоварвани) в момента. На пристанище Варна ще бъде изграден терминал за втечнен природен газ. Няма друга логика за възвъщане на подобна по размер и същност инвестиция точно в това съоръжение.

Босфора е затворен за тях.

От Русия разбира се

Пристанощето се удълбочава, положението се задълбочава, Минава, големият кораб на ДПС минава, А Великият Курмчия Меди Доган с "рог изсвирва"- развей се байрак. Оказа се че по пътя за Европа сме стигнали само до Четвърти километар, и като гледам от тук на сете-На всеки километър все ще четвърти километър. Ха, честито на пенсионерите- ще имат право да плуват зад шамандурата и да минават през улицата на червено.

Коментари изчезват яко дим, ако не са политически коректни! 30 години демокрация, ама не съвсем.

Варна дори да има пристанище по-дълбоко от Черно Море това няма да е от огромно значение. Няколко кея трябваше да се направят по-дълбоки заради зърното и 20г допълват корабите на другите. 110 варненски и други играча имат пристанища, които 'уж' ще спечелят от проекта. Включително Доган(най-доброто) - кирията е минимална. Опитваме се да излъжем Китайци и други източни народи, но те не са идиоти също. Драгажният ни бизнес не може да го изпълни това - холандците ще идват... с подизпълнители разбира се. Трошене и пилеене на ресурс. С основна цел преливане от държавен във частен джоб. Нямаме нито пътища, нито ЖП(по-важно) за да правим нещо с тези стоки. А модернизиране на пристанище с 350млн(сигурно с ДДС вкл.) е като да си ремонтираш къщата с 350 лв. Просто ужас!

idio

ама какви товари привличате бе... черно море е крайна дестинация, никой не преминава без причина. трябва да направиш огромни усилия за да довлечеш някакъв товар по море до варна... погледнете картата и вижте, как китай, сингапур, юк, сащ ще педпочетат варна хахаха. русия? никой друг не се вулнува от черно море. ах, да азърбайжан, пропуснах

За Тец Варна на Доган държавата дава 220 милиона ,това няма ли да го кажат?

Е казал го е министърът,че не е за някой,а за България.Сиреч доган е България.Точно и ясно!

Ще драгират канала и двата залива, които отдавна са се затлачили с тиня и боклуци. Крайно време беше. По интересното е къде ще изхвърлят милионите кубици тиня и други гадости и ще има ли кой да товари и разтоварва стоки на тези пристанища. Варна Запад бе построено заради комбинта в Девня, който Банев и Баневица нарязаха на скрап и заради кюмура за Тец Варна. ТЕЦ Варна вече не ползва кюмур а природен газ.

Значи имаме случай тип вица за празни ръчни колички - не се изнася нищо с празните ръчни колички, а се крадат... ръчни колички. Т.е. едни 200 - 300 милиона за нищо.

Мноого си далеч от истината! Баневи съсипаха един завод, а в Девня има доста, все още работещи. Кюмюра на Варна запад не е за ТЕЦ Варн, а за ТЕЦ Девня, ако правиш разлика. ТЕЦ Варна си има собственощ пристанище

Става дума за ДЪЛБОКО газещи кораби, които да стигат до пристанище „ВАРНА ЗАПАД“ ,намиращо се в БЕЛОСЛАВСКОТО езеро.

Моля, да ми обясните какво значи "тежки" кораби. Кои са по-тежки от тях и кой са "най-тежки". Щото се чудя, ако най-тежките се натоварят и станат по-тежки, това значи ли, че по-тежките са по-тежки от най-тежките.

Тежки и леки кораби няма. както големи и малки. Трябвало е да напишат с газене до 10м. Но министърът не го знае, журналята също.

Едно време, като идваха журналисти на кораб, правехме следния, разбираем за тях инструктаж: Това отпред на кораба се казва бак, онова отзад - кърма, а това по което ходите не е дюшаме, а палуба. И донт пип, че пляс. Всъщност тях това малко ги интересуваше, защото целта на посещението им беше да се нафиркат. И я изпълняваха повече от успешно, с всички последващи от това простотии.

Това се прави точно за ТЕЦ-а. Това е пристанището на Доган, за тези които не знаят. Няма за какво да ни лъжат. Цялата им работа е такава. И като го направят, Варна изток остава без работа.

Няма за ко да се пениш. Доган им отговори: аз не си слагам парите в офшорки аз ги влагам е български проект.

И откъде му са парите, дето ги "влага". От "консултации", може би.

Абе гъзец, как с три корабни места ще конкурира пристанище Варна, а? За Варна Запад е зора, ама за съжаление дори министърчето не знае, ама лае. А такива като тебе... С лопата да ги ринеш.

Ще отворят порта към задния двор с бунището и копривата, през която се изхвърля боклука. Е, поне е вярно, че е на Европа - портата на Европа ще е.

100 км на север вече е пристанище, него ще затворим ли? За корабостроенето няма ли да се сетите да отворите дума, колко му е и там да се дадат едни 500000 за хубава прическа на мъртвец и за едно "ще"? В Румъния и по света само нашите торби с лайна чакат да се наумуват и веднага си затварят пристанища, градове, села и корабостроителници при нужда да ни се даде път :)

плюете по царя за едни 2000 декара гора , ама при него корабостроителницата заработи и корабите на БМФ бяха с български флаг

Никаква нужда няма да се удълбочава пристанището. Пак ще продължат да возят до КОнстанца, защото после качават товарите диркетно по Дунав. Румънците отдавна направиха канал там. А В КОнстанца дори няма залив за пристанище. :-) Безсмислено изхарчени пари!!

E то това е един метър ве?

Господа журналисти, погледнете първо картата на България и тогава пишете глупости!?? „Белославския залив“е всъшност Белославското езеро и то се намира след тец „Варна“ и Варненското езеро.

Не разбрах .... отварят гарата днес и от днес може най-тежктите кораби да спират във Варна ИЛИ тепърва ще го отварят след 5 години примерно?

a бургас що не ги приема ,или и там е плитко а

Щото трябва да се усвоят едни милиони за един метър дълбочина.Сиреч я копаят я не,но 220 милиона ще влязат в нечий джоб!

Играете си вашите игрички с народни пари, без да кажете като харчите народна пара, колко и какво печели народа от цялата тая работа.

Няква макроигра пак, на гърба на загиващия данъкоплатец. Ще обслужим нечии интереси.

И за колко продадохте ТЕЦ Варна?

Ко не, не било за никой. Ние трева пасем, че киро гела има кораби