Отварят пристанище Варна за най-тежките кораби
Проектът за удълбочаването на Варненския и Белославския залив е на обща стойност 350 милиона
Обратно в новинатаКоментари - Отварят пристанище Варна за най-тежките кораби | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
вална (нерегистриран)
тово е почти невъзможно ,защото требва да се разшири канала, иначе ще се драгува на 2-3 години! за пристанищата почти се достига до основите?
kkk (нерегистриран)
Браво, красота! Хем с държавни пари ще помогнем на г-н Доган, хем и пристанището вече ще може да приема самолетоносачи и бойни групи на САЩ! Г-н Борисов ще получи похвала от 2 страни. Заплатилите масрафа, тоест ние, ще получим * от две страни.
Индиана Джоунс и храма на обречените (нерегистриран)
Това се прави за да може доганя да изнася по лесно Българското висококачествено зърно в чужбина и да си пълни джоба с милиони от обръчите свои земеделски фирми. Като същевременно внася ниско качествено радиоактивно зърно от Украйна.
юрист (нерегистриран)
Всичко е по Закон. А какво е определението на закон- тоа е Волята на икономически господстващата класа,възведена в Закон. Ето и сега-всичко е по Закон. Народееееееееееее....................... Един пациент отишъл при доктора и му се оплакал "че на входа отзад " го боли. А докторът Му казал- докато ползвате това място отзад за вход, ще Ви боли. Та сега и народа така, докато търпи такива Закони и законотворци, ще Го боли отзад.
Гост (нерегистриран)
Абе Горанка нал немаше стинки и шъ дигате данъците, ама пари за кефа на доган намерихте..... аман.
Иван Грозны (нерегистриран)
А кораби откъде ще намерите-домусите имат ли още?
Пламен (нерегистриран)
Как ще удълбочават заливи? Бъркате канал със залив
Гост (нерегистриран)
Подарък от държавата за доган?
Вал (нерегистриран)
Подхода и пристанището на Бургас преди години го удълбаха с т.н. японски заем. Разбира се, има полза, но очакванията бяха и си остават химера. Защо министърът не направи така, че да се увеличи многократно натовареността на готово за дълбоко газене пристанище, а ще се харчат нови стотици милиони за дълбаене на езерата край Варна?
Adolfo (нерегистриран)
И каква му е далаверата на министъра ? Нали тези 350 милиона трябва да се завъртят през фирми на свои хора
Гост (нерегистриран)
Корабите, превозващи втечнен природен газ не могат да бъдат обслужвани (разтоварвани) в момента. На пристанище Варна ще бъде изграден терминал за втечнен природен газ. Няма друга логика за възвъщане на подобна по размер и същност инвестиция точно в това съоръжение.
от къде ще идват тези кораби? (нерегистриран)
Босфора е затворен за тях.
Adolfo (нерегистриран)
От Русия разбира се
Чезаре Ломброзо (нерегистриран)
Пристанощето се удълбочава, положението се задълбочава, Минава, големият кораб на ДПС минава, А Великият Курмчия Меди Доган с "рог изсвирва"- развей се байрак. Оказа се че по пътя за Европа сме стигнали само до Четвърти километар, и като гледам от тук на сете-На всеки километър все ще четвърти километър. Ха, честито на пенсионерите- ще имат право да плуват зад шамандурата и да минават през улицата на червено.
kjl (нерегистриран)
Коментари изчезват яко дим, ако не са политически коректни! 30 години демокрация, ама не съвсем.
тъпня.поредна (нерегистриран)
Варна дори да има пристанище по-дълбоко от Черно Море това няма да е от огромно значение. Няколко кея трябваше да се направят по-дълбоки заради зърното и 20г допълват корабите на другите. 110 варненски и други играча имат пристанища, които 'уж' ще спечелят от проекта. Включително Доган(най-доброто) - кирията е минимална. Опитваме се да излъжем Китайци и други източни народи, но те не са идиоти също. Драгажният ни бизнес не може да го изпълни това - холандците ще идват... с подизпълнители разбира се. Трошене и пилеене на ресурс. С основна цел преливане от държавен във частен джоб. Нямаме нито пътища, нито ЖП(по-важно) за да правим нещо с тези стоки. А модернизиране на пристанище с 350млн(сигурно с ДДС вкл.) е като да си ремонтираш къщата с 350 лв. Просто ужас!
idio
ама какви товари привличате бе... черно море е крайна дестинация, никой не преминава без причина. трябва да направиш огромни усилия за да довлечеш някакъв товар по море до варна... погледнете картата и вижте, как китай, сингапур, юк, сащ ще педпочетат варна хахаха. русия? никой друг не се вулнува от черно море. ах, да азърбайжан, пропуснах
///... (нерегистриран)
За Тец Варна на Доган държавата дава 220 милиона ,това няма ли да го кажат?
Знаещ (нерегистриран)
Е казал го е министърът,че не е за някой,а за България.Сиреч доган е България.Точно и ясно!
Ото Скорцени (нерегистриран)
Ще драгират канала и двата залива, които отдавна са се затлачили с тиня и боклуци. Крайно време беше. По интересното е къде ще изхвърлят милионите кубици тиня и други гадости и ще има ли кой да товари и разтоварва стоки на тези пристанища. Варна Запад бе построено заради комбинта в Девня, който Банев и Баневица нарязаха на скрап и заради кюмура за Тец Варна. ТЕЦ Варна вече не ползва кюмур а природен газ.
Щ (нерегистриран)
Значи имаме случай тип вица за празни ръчни колички - не се изнася нищо с празните ръчни колички, а се крадат... ръчни колички. Т.е. едни 200 - 300 милиона за нищо.
Батко (нерегистриран)
Мноого си далеч от истината! Баневи съсипаха един завод, а в Девня има доста, все още работещи. Кюмюра на Варна запад не е за ТЕЦ Варн, а за ТЕЦ Девня, ако правиш разлика. ТЕЦ Варна си има собственощ пристанище
!!! (нерегистриран)
Става дума за ДЪЛБОКО газещи кораби, които да стигат до пристанище „ВАРНА ЗАПАД“ ,намиращо се в БЕЛОСЛАВСКОТО езеро.
292 (нерегистриран)
Моля, да ми обясните какво значи "тежки" кораби. Кои са по-тежки от тях и кой са "най-тежки". Щото се чудя, ако най-тежките се натоварят и станат по-тежки, това значи ли, че по-тежките са по-тежки от най-тежките.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Тежки и леки кораби няма. както големи и малки. Трябвало е да напишат с газене до 10м. Но министърът не го знае, журналята също.
292 (нерегистриран)
Едно време, като идваха журналисти на кораб, правехме следния, разбираем за тях инструктаж: Това отпред на кораба се казва бак, онова отзад - кърма, а това по което ходите не е дюшаме, а палуба. И донт пип, че пляс. Всъщност тях това малко ги интересуваше, защото целта на посещението им беше да се нафиркат. И я изпълняваха повече от успешно, с всички последващи от това простотии.
Николай Станев (нерегистриран)
Това се прави точно за ТЕЦ-а. Това е пристанището на Доган, за тези които не знаят. Няма за какво да ни лъжат. Цялата им работа е такава. И като го направят, Варна изток остава без работа.
Източна България без ТЕЦ Варна не може (нерегистриран)
Няма за ко да се пениш. Доган им отговори: аз не си слагам парите в офшорки аз ги влагам е български проект.
толерантен (нерегистриран)
И откъде му са парите, дето ги "влага". От "консултации", може би.
Батко (нерегистриран)
Абе гъзец, как с три корабни места ще конкурира пристанище Варна, а? За Варна Запад е зора, ама за съжаление дори министърчето не знае, ама лае. А такива като тебе... С лопата да ги ринеш.
Ще (нерегистриран)
Ще отворят порта към задния двор с бунището и копривата, през която се изхвърля боклука. Е, поне е вярно, че е на Европа - портата на Европа ще е.
Ще (нерегистриран)
100 км на север вече е пристанище, него ще затворим ли? За корабостроенето няма ли да се сетите да отворите дума, колко му е и там да се дадат едни 500000 за хубава прическа на мъртвец и за едно "ще"? В Румъния и по света само нашите торби с лайна чакат да се наумуват и веднага си затварят пристанища, градове, села и корабостроителници при нужда да ни се даде път :)
Веско (нерегистриран)
плюете по царя за едни 2000 декара гора , ама при него корабостроителницата заработи и корабите на БМФ бяха с български флаг
3456 (нерегистриран)
Никаква нужда няма да се удълбочава пристанището. Пак ще продължат да возят до КОнстанца, защото после качават товарите диркетно по Дунав. Румънците отдавна направиха канал там. А В КОнстанца дори няма залив за пристанище. :-) Безсмислено изхарчени пари!!
е ама ега ти (нерегистриран)
E то това е един метър ве?
дрън- дрън та пляс (нерегистриран)
Господа журналисти, погледнете първо картата на България и тогава пишете глупости!?? „Белославския залив“е всъшност Белославското езеро и то се намира след тец „Варна“ и Варненското езеро.
даскал минчи (нерегистриран)
Не разбрах .... отварят гарата днес и от днес може най-тежктите кораби да спират във Варна ИЛИ тепърва ще го отварят след 5 години примерно?
кой (нерегистриран)
a бургас що не ги приема ,или и там е плитко а
Знаещ (нерегистриран)
Щото трябва да се усвоят едни милиони за един метър дълбочина.Сиреч я копаят я не,но 220 милиона ще влязат в нечий джоб!
Напиши коментар (нерегистриран)
Играете си вашите игрички с народни пари, без да кажете като харчите народна пара, колко и какво печели народа от цялата тая работа.
несведущ (нерегистриран)
Няква макроигра пак, на гърба на загиващия данъкоплатец. Ще обслужим нечии интереси.
Бравооо! (нерегистриран)
И за колко продадохте ТЕЦ Варна?
той (нерегистриран)
Ко не, не било за никой. Ние трева пасем, че киро гела има кораби
НАЙ
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна