Отстраняват шефа на ДАИ заради техническите прегледи
"Възраждане" алармираха нееднократно, че много коли щели да бъдат спрени от движение след като от 22 юли данните от ГТП вече се изпращат автоматично до "Автомобилна администрация"
Обратно в новинатаКоментари - Отстраняват шефа на ДАИ заради техническите прегледи | Днес.dir.bg
Коментари
Вдигнете заплатите, арестувайте спекулантите и обирджиите на народа и автомобилния парк пак ще се подобри...
До кога ще дишаме отровните газове от неизправни стари автомобили? Който има прекалено стара или неизправна кола нека да бъде задължен да сложи изправен катализатор или да я бракува и да минава на комбинация от таксита, велосипеди и градски транспорт!
Хубаво де, шефа сгафил, махат го. А със закона какво ще правят? Връщат стария? Коригират стойностите?
Тоя Главчев трябва да се самоуволни! Откъде накъде ей така без нищо ще маха ДАЙ-яджията? Да не би той да е виновен, затова, че разни минават фиктивно на прегледи и после им дишамв пушилката. Виз - за корупция да го уволни винаги може, защото там всички са корумпирани, но точно затова с прегледите - айде де. И какво ще стане като го уволни - да не би тия нехлюзи неминалите на прегледи - сега ще минат?
Проблема, е че изрядни коли не могат да минат заложените допустими стойности. Същите, които са по-ниски от тези на самите производители. Това е проблема. Трошктие са ясни, те не могат да стигнат никакви норми.
Абе, то много има за уволнение, но основните виновници ги търсете в Брюксел, начело с Фюрер Фон Дърт Лайнен и онези зелени терористи, служещи на идеолозите и спонсорите на "зелената сделка"!
Махайте го този мръсник.Той е подлога на вносителите на нови автомобили ,за да могат старите да бъдат спирани от движение и хората искат не искат да купуват нови на завишени цени. Ако тази наредба не бъде премахната милиони автоммобили ще бъдат спрени и те са все на бедни хорица.Егати дискриминацията.Да продават новите за 5000 лв всеки ще си купи ,а сега откъде пари за нов автомобил.
Правилно е според вредните емисии да се изчислява данъка на автомобила, а не спрямо годините. И това да не води директно до спиране. Спрете замърсяващите коли чрез непосилни такси. Никой не може да ме убеди, че нова нафтова печка замърсява по-малко от стара бензинка с газово. Защо няма контрол в реално време(мобилни проверки за вредни емисии), а само по прегледи? Загледайте се по почернелите брони. Тях никой не ги закача. По-зле са от Икарус. Някой да е видял да се следи това? Някой полицай да е пратил автомобил за повторен преглед заради изгорелите газове? Кога ще видим полицаи в действие да глобяват за нарушения на улицата, а не да са непрекъснато в храстите с камерите? Държавата е разбита на управления и отдели, които се борят по между си, а в това време по пътищата е АД ! Няма и никакъв контрол над паркирането. Полицай да ходи пеш и да глобява е толкова рядко, колкото и медал от олимпиада.
То номера е че трошките с Евро 2-3 минават без проблеми, защото изискването за всяка група е различно. Тормозят се колите с Евро 5-6. Явно са решили, че там хората са по-заможни и имат повече парички които могат да издоят!
То номера е че трошките с Евро 2-3 минават без проблеми, защото изискването за всяка група е различно. Тормозят се колите с Евро 5-6. Явно са решили, че там хората са по-заможни и имат повече парички които могат да издоят! Не е важен някакъв принцип, а това откъде ще изтръскаме кинти!
трябва да стане нормална,след това всичко ще се нормализира. Щото иначе е едно отрицание на отрицанието,пример: Абе не да не е,ама нейсе.
Махат го, защото е въвел система за ГТП, която не работи. Какво разбира ченге от софтуер и комуникации в реално време. Прекъсвания във връзките, грешни данни, бъгове... Най-вероятно са платили 100-200 милиона. Това с електронното управление на държавата го виждаме всеки ден дали работи и колко сме платили за него...
нататък имаш право,началото обаче показва,че нямаш никаква представа от автомобили,двигатели и т.н....Ако не вярваш на мен,просто прочети спецификациите на производителите-те поне би трябвало да са меродавни за теб;)
Тия които мереха и ползваха данните от 2018 до сега какво всъщност мереха, на кого подаваха данните и кой ги обработваше? Защо след 5 години собствениците на коли разбират, че има проблеми с това което им мерят. Няма как да сме плащали за услуга, а да нямаме достъп нито до данните нито до техните референтни стойности. Някъде по веригата през тия години са попълвали данни с невярно съдържание. Едни данни за поръчителя други за собствениците на автомобили.
Причина №1 за всички проблеми е некачественото гориво, което е пълен баклук, дори поврежда двигателите и съкращава техния живот. Политиците си затварят очите, защото цоцат комисионни, а народа не реагира, защото е утрепана овца.
Дунев опищя орталъка, кира, хем състезател, хем с ГТП се занимава с малко сервизче, и бре, кой като него. Само 10%? Това е ЕДИН ОТ ДЕСЕТ АВТОМОБИЛА, които не могат да минат не защото са опасни, не работят или от сорта, а ЗАРАДИ ЕМИСИИ. И не са ПЪРДЯЩИ ДИЗЕЛИ, а бензинки! Откога емисиите правят колата НЕБЕЗОПАСНА?
още цитати от тоя "Всеки да мине през сервиз преди ГТП, да се види наред ли е всичко, филтри да се сменят, свещи, каквото там трябва". От кога човек трябва да ходи на сервиз за да мине ГТП? Че хората масово си карат коилите и много добре знаят в какво състояние са, никой няма да тръгне на дълъг път с неизправна кола! Катастрофите стават заради кауни дето карат с 200, неправилни изпреварвания, и о каква изненада - разбити ни пътища! Ма не, емисиите били.
Да спират от движение всички скърцащи пушешти и изгнили автомобили които са "минали " технически преглед
Някой в Европа и България много го е яд , че караме бензинови автомобили и е турил неизпълними норми за бензиновите и никакви за дизелите. Нормите за дизели са: Ниски стойности (под 1,0 m⁻¹): Димът е почти невидим, което показва добра ефективност на изгарянето и малко замърсяване. Средни стойности (1,0 - 2,5 m⁻¹): Димът е видим, но не твърде плътен. Това е допустимо ниво за много превозни средства. Високи стойности (над 2,5 m⁻¹): Димът е много плътен и тъмен, което е знак за проблеми с горивната система или недостатъчно изгаряне на горивото. Автомобилите на дизел изискването е (над 2,5 m⁻¹) демек черен пушек и минаваш преглед. СО, СО2 и азот не се мери изобщо.
Това с дизеловите коли е голяма измама. Дизеловите коли са най-безопасни, дори и при катастрофа. Те са и най-дълготрайни, електрическите са максимум 8-10 години годност. Важно е колите да са изправни. Електрическите коли са много опасни и при проблеми нямаш никакакъв шанс да оцелееш. Отделно батериите са огромен замърсител, унищожават се много ресурси за тяхното производство и това трябва да се прави на всеки 10 години ако са качествени батериите. Докато дизеловата кола може да изкара 30 години без проблем т.е. 3 пъти повече от електрическите. Няма как една кола да замърсява повече от един камион, танк или завод. Урсула се вози в брониран мерцедес дизел над 3000 кубика. Нека всички държавни агенции да не ползват дизели при колите и камионите и тогава да ограничават бедните хора. Електрическите коли имат проблеми при ниски температури и когато е много горещо.
От Европа ни натиснаха да си оправим пушещите стари брички, на които не им е чистен (или премахнат) катализатора повече от 20 години , в резултат на което изгоря шефа на ДАИ, защото видиш ли таратайките не покривали нормите.
Абе то не е лоши да се спрат баталите дето пушат и горят масло или хвърлят сажди - има много такива и полиционерите не ги спират по улиците! Както се вижда вдигнаха цената на ГТП двойно но пак не могат да ги спрат и не защото не могат а са нефелни или не искат. По важно е сульо и пульо да имат по 5 коли и да се чудят къде да ги паркират! Нямам нищо против старите коли стига да са поддържани добре и да не са им свалили катализаторите, но тези които смърдят на прегорело да им свалят номерата и да не тровят хората по улиците!!
Е как да стане като ги е страх да не загубят електорат, трябва някое служебно правителство да го реши иначе партийните правителсва ги е шубе, и не им дреме нито за въздух нито за здраве. Ама така е при демокрацията
Има лесно решение - въвеждат строги норми и реални прегледи, за да се махнат 1 милион таратайки-замърсители от пътищата, като преди това правят средната пенсия 4 бона, както в белите страни, и след 2 месеца всеки, който си е бракувал барутника, си взима чисто нова на лизинг. Така проблемите се решават генерално.
АМи в САЩ е така - техническия преглед е много подробен - не гледат само спирачките и фаровете като тука! Имат списък с 50 неща които се проверяват и ако не ти е ок колата те връщат и ти дават предписание какво да оправиш и да се явиш отново и пак плащаш. Отделно се мерят и емисиите и мога да кажа че там заставаш в центъра на града с най много трафик и въздуха е по чисто от на Витоша :) А тука е пълно със смрадливи дръгели и вместо периодично куките са правят акции и да спират барутниците те дори да ги видят как хвърлят турлуци пак ги подминават!
Значи ако карам Евро 2 бензин - няма проблем. Обаче ако е Евро 6 - лошо ... ми пишете го Евро 2, бре! И без това няма никакво значение за никого!
Ако наистина го махат заради това, че вече се изпълнява наредба, която я има от години... Нямам думи... Когато рядко се направи нещо положително в тази държава и което изисква топки, нашите политици винаги клякат... А за да се оправим са нужни безкомпромисни правила! Всеки се възмущава от колите бълващи сажди и правещи димни завеси, които очевидно минават технически преглед заради недобосъвестни ГТП, а сега всички пропищяха...
Който си въобразява, че високи изисквания на ГТП ще подменят остарелия автопарк на държавата е очеваден ологофрен или някой му плаща за да говори глупости. ГТП няма магически да направи хората богати, че да могат да си купят нормална нова кола, както депутатчетататата. А за да станат хората по-богат трябва да се вкара целия моментен парламентарен "елит" в белене заедно с избиратели и спонсорите им. Тук гледам коментаторите драскат за някакви си горива, ауспуси тъпотии. Вие луди ли сте или луд гащите носите бе? 20 годишен изправен автомобил ще мине без проблем изискванията на ГТП, като изключим корумпираните лобистки нормички за годините дето въведоха. С такива неграмотници като вас не се учудвам на политическия "елит" в държавата, всичко се обяснява с вас.
Ледниците се топят.. Сибир се размразява.. Ама за кой ли път? За кой ли път Гълфстрийм, Ла Ниня и Ел Ниньо са аномални, както са сега? Та метеорологичната служба в Русия е създадена от ПЕТЪР ПЪРВИ (1672-1725). Като повода е разтопяването на Сибир тогава. А за камъните на глада в Европа. Та първия е датиран от 1417-та година. А този с надписа - "Ако ме четете. ПЛАЧЕТЕ!" е от 1616-та година. Зелените талибани за топенето на леда в Греландия обявяват - 1 метър лед с формира за 500 години. И възвеличават "въглеродното" определяне на старостта.. НО!!!! В Греландия е открит самолет от ВСВ паднал нейде 1941-45-та година. Изваден е при това от 75 метра дълбочина в леда.И по тази "въглеродно" датиране на артефактите би трябвало да е паднал преди 37 500 години. И пак за ЗЕЛЕНИТЕ ТАЛИБАНИ.. Най-вече у нас.. С "революцията" - демек ликвидрането на соцпромишленоста, Българие стана една от малкото страни в СВЕТА, която изпълни поръката от Киото - да намали с 50% парнковите си газове.. Но този успех е недостатъчен за родните ни УЖ политици, и не се излага като довод за постепенното въвеждане от наша страна на поредните всоки норми. Налагани от еврозелените им управнци от ЕК, ЕС и т.н. вредни Е-та. На последното тет-а-тет предпандемийно суаре у Брюксела.. Велкия ни БОКО ТРЕТИ каза ЙЕС.. Да бастисаме и малкото ни останала промишленост с още 40%. Кво от това, че парламента го прати там да отстоява 30% намаление. Е сега пак в повелята на зелените талбани се мародерства най-бедното население в Европа.
Даяджии и Катаджии са най- корумпирани в МВР. Трият ли коментирате в този свински сайт ?
Сега да формулираме изискванията за автомобил - никакъв борден компютър, с изключение на управлението на запалването и клапаните - ръчна скоростна кутия - никаква пластмаса по окачването - никакви изгъцици от рода на старт-стоп системи - бензинов, дизеловите са неподходящи за лек автомобил - до 100-1120 конски сили, повече не са необходими - тегло до тон и половина, което даже е и много - по възможност шаси разположено нависоко, т.нар клирънс - никакви сервосистеми на кормилото - ако има абс, добре, ако няма здраве Ми трошка, новото си е боклук и бомба с проблеми като бездомно куче с бълхи, хахаха
Фък ю бе трол, стой си в кравария и не говори глупости. Баш краварите не ми ги давай за пример. И междудругото във Виена виждам автомобили на по 23 години, не съм чул да имат проблеми да минат преглед, ако ще че са същите "барутници". Цървил.
Дунев...глупако - колкото беше състезател, толкова си и експерт по темата... И не знам освен при теб, къде другаде ГТП струва 100 лв.??? Аз съм с ГУ и си минавам на съвсем нормални пунктове срещу 50-60 лв.
Вчера едвам минах ГТП, като когато бутнаха сондата първоначално всичко светеше в червено. Автомобилът е с норми на емисии Евро 5В с фабрична газ, и миналата (и по-миналата) година на ГТП беше категоризиран като ЕКО 4, която е най-високата категория в която може да попадне без да е електрически..