Отпушват "Хемус" при виадукт "Разлив" до 1 юли (снимки)

Ремонтите на "Потоп" и "Коренишки дол" продължават до края на ноември

Обратно в новината

Коментари - Отпушват "Хемус" при виадукт "Разлив" до 1 юли (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вижте тези несретници на последната снимка....дори не са им дали работно облекло....работят по домашни фланели....а те самите имат вид на алкохолици....

Stan Stan

И нито един с каска - нито работници, нито ръководители, нито посетители. Деградация на професионализма !

Няма каски, даже на последната снимката каската на работника се търкаля на 1 метър от него.

Неремонтирано и неподдържано, откакто е построено! И нямаше и да бъде пипнато, преди някой виадукт да се срути и да загинат хора. Тогава същите щяха да ревнат "Защо не го поддържате?!", както сега реват "Защо го поддържате?!"

А дали наистина се поддържа?

това е правилното заглавие. С коженото якенце, телефончето, фолк прическата.....Това че е на строителен обект с огромно значение, няма лични предпазни средства....разграден двор а не държава от Европа.

Тоя на снимките що не я бутна бе... щяха да го позлатят!

бааааааавно, бааавно

Ако с тези темпове ремонтират една малка част от автомагистрала Хемус, която е строена повече от качествено, за да издържи 40 години без ремонт, не ми се мисли какво ще стане като построят и остатъка от магистралата, която няма да издържи и 5 години без да се ремонтира, като се има пред вид сегашното плачевно качество на строителството (за справка - всички новопостроени отсечки от Хемус и Тракия). Жална ни майка! Ще се наредят тапа до тапа, което практически обезсмисля строителството на автомагистрали в БГ, тъй като скоростта на движение пада под 50 км/ч.

тапите по Хемус се минват не с 50 а с 2 км/ч !

ако беше в нормална държава щяха да го ремонтират два пъти по дълго и няколко пъти по качествено и отговорно

При отпушване на тапата ще се чуе едно звучно "Добрррр-деееееннннн!"

Министър Барби

Кифла Барби.

С тези 2-3 алкохолизирани пенсаци работата може да се точи и втора петилетка. Не знам, срам нямат ли тези хора - гледам го тумбака тръгнал да показва какво са направили - ами нищо не сте направили ! Досега трябваше 3 пъти да сте готови !

Магистралата която никога няма да я бъде! Едно отпушват, друго запушват. Тунелите на Витиня са затваряни всяко лято в продължение на десетилетия. По един квадратен метър на ден да беше правено щяхме да сме на Луната.

Магистралата, за която на социалистите не им стигнаха 45+20 години да я завършат, нито да я ремонтират.

Вземи прочети някоя книжка!

Stan Stan

За 15 години, от 1974 до 1989 са построени 273 км магистрали. Или 18.2 км на година. От 1990-та до влизането в ЕС през 2007 г. или за 16 години са построени 150 км, или 9.3 км/година. От 1989-та до 2018 г., за 29 години, са построени 504 км магистрали, или 17.4 км на година, почти догонихме социализма. Да, но онези първите 273 км включват и проектирането на целия магистрален пръстен, и строежа на най-трудния участък - Витиня, през най-голямата планина, 5 виадукта, 6 тунела. И Аспаруховия мост. Демократичните-европейски 527 км са само в равнината - от Чирпан до Винарово и от Хасково до Свиленград. Равно като тепсия, няма тунел, няма мост дори ! Добре че построихме Витиня, Троянови врата, Аспаруховия мост. Сега биха стрували десетки милиарди. Щяха да се построят на куково лято. Опряхме до Кресна и дотам. Онзи ден Борисов каза - който иска да го строи участъка по баирите, за 1 милиард. Демек отказа се. Толкова за възможностите на социалистическа и на капиталистическа България.

Тази министърка нищо не разбира. Ама хал-хабер си няма.

Пълни глупости и прах в очите на хората, там не се образуват тапи, никога не са се образували дори и в най-натоварените моменти по време на празници! Образуват се горе на Витиня, там е проблема и там ще седим още с години! Тази статия е пълна измислица! Да се види, колко работим, да ама не... Всеки, който пътува по тази магистрала знае за какво става дума. Там на този Виадукт, просто се намалява до 90, минава се в другото платно и след малко се връщаш на магистралата обратно. Стига глупости

асфалта! Тия у леву искат да го ядат!

Ние в Пресцентъра на Партията за българия сме възмутени от вашите манипулации. Повтаряме - хората асфалт не ядат. Едно време го отделяхме от арматурата и бетона, които бяха чудесни хранителни добавки за не човек а желязо. Обаче днес политиката в областта на питателното хранене за нищо не става.