Коментари - Откриха тялото на още един рибар след катастрофата с руския танкер край Истанбул | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

PEYTSCH

Че какво прави руски рибар при Истамбул? Трябва да е бил коьор-кютук пиян...

Всички лодки и кораби мразят руският флаг. Неотдавна един овцевоз потопи руски вонен шпионски кораб в черно море...

Най-трагичен е фактът, че неграмотни могат да имат достъп до публично пространство, в което да се изказват по теми, които са толкова далеч от тях, колкото те от граматиката.

...За тези от редакцията ли говориш ?

Аз за 2-ма българи да питам.... в Северно море се загубиха ... по Нова година... нещо май се потули .... ама вие пишете за рашките и башибозука ... щом така са ви инструктирали от евроатлантика ..... та аз за Българските моряци питам!

танкер

Собре, че братушките са живи и здрави, а цигана ще го изпишем.

говори за на майкати разпрараната разпоретина бе тъпак

Пияните овчарки никой не ги пром.ха.ха.ха

Поредната глупост! Подобна на " Влак блъсна кола". " Атомна подводница в Перловска река торпилира трамвай" не би ме впечатлило! На нормалните е ясно, че това туловище не се мести или спира като лагерна количка!

Оди до банята та се наплискай и ако не можеш да четеш викни комшията. Къде го видя тоя руски рибар. Егати и трола си.

Щерев

Щерев, да ти еба п.... та майна. На всяка манджа си .... не педераст

Има правила за корабоплаване. Според тях кой плавателен съд е виновен? Ако отговаряте, пишете откъде имате информацията.

Влакът като види, че бариерите са вдигнат, не трябва ли да спре и даде път на тротинетките? Тротинетката е с предимство пред другите превозни средства. Ако рибарската лодка е имала тротинетка на борда си, танкерът е трябвало да спре!

Много може да се напише кой крив, кой прав. Истината е една за пръв път минах през Босфора 1973 година. Тогава корабите вървяха в двете посоки и въпреки всичко таките с мрежите въртяха за паламуда, за сафрида. Хванал алая и обгражда. Днес е същата работа и там където танкера е прегазил таката. Шест души екипаж говори за доста голямо за лодка. На кълвата на такава "лодка" има слип за лодка с която се пускат мрежите, затваря се торбата. После с много газ се качват на слипа и участват във стифирането на рибата ако е малко, ако е повече влизат в Бартън, в Еерегли идват камиони с топлоизолирани фургони, и лед от ледогенератор товарят и заминават из цяла Турция. Такъв е живота на балъкчиите. Случвало се е дори да не можеш да пуснеш котвата където ти е определено да застанеш защото току пред носа на кораба оня затваря мрежата. В такива случаи е важно правилото Печели по -нахалният! В този случай е загубил