От София до Бургас с влак - за 3 часа, билетите няма да поскъпват много

Железниците са най-екологичният, най-ефективният и в бъдеще най-финансираният и субсидиран транспорт, каза министър Желязков

Обратно в новината

Коментари - От София до Бургас с влак - за 3 часа, билетите няма да поскъпват много | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

добре звучи, но сигурно и той не си вярва..

Вие сте мега цирк 2020 още влаковите ни са средно на 50 год .Преди няколко години се качих на бърз влак в Испания 315 км в час.Чистито

Нямало да поскъпват много. Ами като цигарите - от време на време по 10-15-20 ст. Че ако ги вдигнат с 3-4 лева и ще им останат клиенти, само заклетите пушачи!

А БОКО ПЪРВИ бе забранил на министрите си БЪДЕЩЕТО ВРЕМЕ!!!! А самия той не са отказва от него... Още 2012-та обещаваше, обещаваше - през 2017-та ша пътувате по магистрала Хемус за три часа до Варна!!! Сега пак за 2024-та същото ни го обещава... Досушш кат костинбордскио многотиражник от фотото по-горе..

И не вярвам на очите си!

Разговар

Влакът ша го товарат на аероплан!?

25 хиляди евро ми звучи като цената на цяла лимузина втора употреба. Не идва ли малко скъпичко за една седалка?

Правилно ли разбрах, ремонтът на един немски вагон имлиза по-евтино от ремонта на влак?! обикновено това е композиция с няколко вагона и локомотив и естествено да е по-евтино, та какво ни написаха или каза министърът????

Какви са тези вицове. Такова пътуване в нормалните страни е под два часа. А с нашата Бъдещата железна линия ще имаме скорост до 160 км/ч при положения, че бързите влакове имат няколко спирки по пътя пътуването ще е за минимум 4 часа.

ЧУВАЙ ОНЯ...ТО НЯМА ДА ИМА БДЖ ВЕЧЕ...

А до варна 6 с кола и 8 с влак!!!' герб убиха Северна България! Нито един глас за тях от там!

А ,БЕ НАЛИ ВОЖДЪТ КАЗВАШЕ НЕГОВИТЕ ХОРА ДА НЕ УПОТРЕБЯВАТ ДУМАТА”ЩЕ”АМА ШЪ СЪ УПРАЙМ

Не видях едно лошо нещо в тази новина. Защо е пак плюенето или на някои хора това вече им е манталитет?

Нали ви правят Хемус?Какъв ти е проблема?Ако са БСП ще видите Хемус през крив макарон.

Е пример за това

Докато един билет до Бургас струва 5 евро, никакви железници няма да има. Влаковете и у нас, и в Германия, струват еднакво. Не може да плащаш 1/10 от стойността на пътуване и да има устойчивост. Така, БДЖ винаги ще бъде фалирало. Вижте колко са билетите в Европа.

Май са разговаряли с Дойче Баан (немското БДЖ) за нови вагони, а не с Дойче Банк :)

.а заплатите в европа?

Само да не се надраскат с графити, както са сегашните вагони.

Човек трябва да е доста НЕумен за да не схване алегорията в случаят. В един вагон имащ петдесет седалки и струващ сто лева една "седалка" струва два лева примерно.

Това към писалият статията трябва да го адресираш.

... я кажи как заплатата (и с колко) влияе на цената на билета?

В България железниците са пълен срам: мръсно , миризливо, 100 км се взимат за два часа с бързия, който развива 60 км/час максимална скорост. Не е за вярване, че за 3 години ще се догонят европейските стандарти с билети онлайн и удобни бързоскоростни влакове. А как ще останат почти същите цени- това е друг въпрос.

Павчо, ако има 100 седалки, то цената на вагон отива на 2.5М евро ( хайде да речем 30% отиват за локомотива)...ха ти ми кажи дали е НЕумна забележката и с натовареността на БДЖ, колко му е срока на откупуване.

От София до Бургас с влак - за 3 часа, билетите няма да поскъпват много - явно този министър го е напекла жегата и то много ! По-добре да разкаже къде е използвал "костибродските " тапети !

Е какво да направим сега? Да преместим Варна по-близо до София?

Много веме има още до 2023 г. И като го отложат поне с година, не му се вижда началото. Най много се обещава преди избори.

Ама много лъжете бе министре!

Тая простотия сега каква беше?

Защо постоянно измерваме всичко "от София" ?! Магистралите ни задължително започват "от София", метрото ни е в София, университетите ни са в София, добре платената работа е в София , културата ни е в София, изкуството ни е в София, бизнеса ни е в София, хората са ни в София, за да се случи нещо в държавата ни чакаме разрешение "от София" …. Оказва се, че твърде ограничено е мисленето на хората начело на държавата в София ….

3 часа за 400 км има няма е доста бавно. Това щеше да е гордост 80-те години. Сега всичко над 2 часа изглежда малко подозрително

Защо министърът не каже - От Силистра до Благоевград, или от Бургас до Видин, ами пак и отново "от София" …. Аман с тази София ….

А, попитаха ли основния пътник на БДЖ - бай мангал , дали иска да се вози толкова бързо и предполагам на двойна цена, когато му се наложи да купува билети.

За 2 часа си хвани самолет ...

Предполагам, че новите влакове няма да се палят в движение, а направо ще се разпадат, при тази скорост.

Като твоята !

Я го прайм за два

Докато завършат последния участък, на първия ще му е необходим вече ремонт.

Аха, ясно …. ще събираме скоро пари за животоспасяваща операция в чужбина …. и ще организираме показни акции на пътна полиция - "скорост", "светлини", "колани" ….

Ами като имаш предвид, че по линията София - Пловдив - Бургас ще се возят над 70%-80% от пътниците в страната, логично е първата високоскоростна линия да е най-натоварената. Или ти мислиш, че е важно Силистра да се направи за 50 човека на ден?

А бе доколкото разбрах немците искат да отпускам заеми, за да им купуваме излизащите от употреба влакове. Няма лошо, пак ще е по-добре от сегашното окаяно състояние на бедежето. Ние сме свикнали на отношение към нас като на втора употреба държава. Интересно е как се пропуска, че втора употреба немските вагони също ще имат нужда от поддръжка. Та нали немците затова се оттървават от тях. Това с 3-те часа София-Бургас е малко пресилено. Дори сега Пловдив- Стара загора с тези завои и налкони по ремонтираното вече европари трасе "бързия" влак едва пъпли с 40км/ч.

Ама те всичките се палят?

Ами защото 1/4 от населението на държавата живее там. И защото тук говорим за линия София - Пловдив - Бургас, т.е. 1 - 2 - 4 най-големи градове, + Стара Загора, Ямбол... Кое е странното?

Типично мислене на селски човек. Защо няма до село, па има до градо?

birdi@

Накрая ще остане само Софийският санджак с все шопи в него.

Защото в София живеят 1/3 от населението на България.

Прав си! В Германия ако сте семейство излиза по-евтино с кола да се пътува. В България думата влак се свързва с нещо мръсно, бавно и евтеничко.. Докато търсим евтено няма да има качество... просто е.

Драги ми pasymчо , нали това целят бе маме , да вдигнат "натовареността на БДЖ" ? В твоят случай гледам НЕумноста , привлича в своя подкрепа друга НЕумност ! Да не си украинец ?

Един въпрос имаме ли сигурност че като правим забележки на военствените циганки които се качват с циганчетата да пътуват от Вакакрел и Елин Пелин до София няма да ни извадят ножове и да ни отрепят в купетата. С тия вагони от преди 40 години дето нямат пердета и температурата стига до 40 градуса и слънцето ти грее от ляво и дясно не виждам как ще се стига до Бургас за три часа. Ако пуснете влаковете на СИМЕНС до морето по ще го вярвам те така или инак са конфортни.