От Мусолини до Салвини - Италия и нейните магистрали

Магистралите и виадуктите са емблема на италианската модернизация през 20-те години. Срутеният виадукт в Генуа днес се превръща в емблема на застой, коментира Матиас Рюб във ФАЦ

Обратно в новината

Коментари - От Мусолини до Салвини - Италия и нейните магистрали | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

доста е вероятно след по-голям инцидент от този в Италия скоро да има статия "Боце и неговите паянтови магистрали"...

Когато за една мостова конструкция, язовирна стена и други натоварени и опасни за хората строежи, или машинарии се окаже икономически неизгодно повече да се поддържат, СЪБАРЯТ СЕ, ПРЕДИ ДА СЕ СРУТЯТ, И СЕ ИЗГРАЖДАТ НОВИ НА ТЯХНО МЯСТО. Така се избягват катастрофи и трагедии за много невинни хора. И всичко това се прави от специалистите, които отговарят за сигурността и за запазване живота на хората. Не се прави от роботи, нито се робува на случайността.

"Истински цинизъм е обаче да свързваш срутването на моста с правилата за финансова дисциплина на ЕС! Защото италианската инфраструктура от години черпи големи изгоди от структурните помощи на ЕС." Автора на оригиналната статия пише пълни глупости ...... Чисто политическа статия ....... Само за информация: Италия всяка година внася в ЕС 25 милярда евро, а получава обратно по-малко от половината.

"италия от години черпи големи изгоди от структурните помощи на ЕС" Абе аланколу, тези пари дето ги дава Брюксел за инфраструктурни проекти, да не са на бабата на Юнкер? Това нали са пари от вноските на страните, вкл. и на Италия. Просто Брюксел определя всичко, без да е наясно кое как е в отделните страни. Просто бюрократична политика. Най-добре е всяка страна да си определя сама политиката, а не да се съобразява с бюрократите на Юнкер, дето се грижат за краставиците и тоалетните казанчета.

Какво може да се очаква от Италиански инженери? Имаше един виц ..накратко ... в ада инженерите са италианци

Автомобилостроителите-французи, готвачите-англичани а любовноците-немци и швейцарци! :)))). Дреме ти, колега, зНИЕ, БЪЛГАРИТЕ сме дялани камъни!

Като гледам каква е реакцията в Италия/политиците/, се успокоих за България!!! Лично съм "висял" в големи "тапи" на този мост, което със сигурност не би могло да се предвиди при проектирането му, но е могло да се предвиди от концесионера!!! Адмирации са статията!!!

"Мусолини и фашистите са въодушевени строители на магистрали." ...

явно и Мусолини е ядял асфалт, като един друг ..

Обратното е.