17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"Една банка". Що директно не си я кажете - става дума за ДСК

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Идиотите в Бг не свършват,даже напротив,множат се.Само пандиза може да помогне в случая.А на този който знаел даните една кола бой ще му помогне да забрави и собственото си име.Такова време е дошло.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Хаха интересно , по мои спомени на 23 май информирах банката за проблем с изтичане на лични данни на над 70 000 нейни клиента а те са го усетили като заплаха. Ако не могат да опазят информацията дали могат да ни опазят парите. Стефан Чолаков

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Стефане да не забравиш да си вземеш хапчетата сътринта

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Хаха интересно , по мои спомени на 23 май информирах банката за проблем с изтичане на лични данни на над 70 000 нейни клиента а те са го усетили като заплаха. Ако не могат да опазят информацията дали могат да ни опазят парите. Стефан Чолаков

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В петък предадох на КЗЛД диска с над 70 000 досиета (1 451 670 фаила) на клиенти на въпросната банка! Досиетата са част от масивите на банката които тя „изпуска на улицата” Стефан Чолаков

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На живо е сщъщият Виждал съм го.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Просто е направил фишинг сайт, пратил е 1000 спама, вързали са му се на акъла 100 телета, събрал е 100 пароли, логнал се е в профилите през китайско прокси и е събрал 100 броя три имена и малко IBAN-и. Не подронвайте авторитета на банките, защото ангажимента всеки да се оглежда къде ходи, какви сайтове посещава и какви пароли си измисля е напълно личен.

tonk11
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

То било лесно.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За такива изнудвачи беше създаден "Белене". Малко превъзпитание друг път няма да прави така, ха-ха!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Лесно или трудно - няма да го коментирам. Ето следните съвети, за да не откраднат Ваши данни: 1. Пароли за банкирането - никога лесни, винаги различни от останалите пароли за фейсбук, скайп, лаптопа и др. 2. Пин кода на картата - никога не се пише в интернет по никакъв повод. Няма кой да го поиска. 3. Ако получите странен емайл, уж от банката, с правописни грешки и ултимативен текст - ВИНАГИ се консултирайте с банката Ви на официалния й телефон, който е публикуван на официалния й сайт. 4. За влизане в банкирането никога не посещавайте сайта от линк в мейл, букмарка и подобни. Винаги ръчно пишете www.адреса.на.сайта и след като зареди гледайте има ли зелен катинар в ляво от адреса. 5. Банката никога няма да поиска по мейл да влезете където и да е и да обновявате лични данни за контакт, телефонни номера, мейл адреси, нито да й пращате обратно номер на карта, пин код и подобни. Ако някой някога го иска, измама е.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

По-скоро 10 000 спама, на които са се вързали 100-200 телета. И що да е китайско проксито, баш с такова няма да можеш да се логнеш.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На мен ежеседмично ми искат обновяване на данните, дори понякога (в натоварени периоди) се случва по 2-3 пъти на ден да се налага обновяване ... при това все в банки, с които никога не съм имал нищо общо. И вчера пак (за кой ли път) ми блокираха акаунта в най-голямата българска банка ... Чудя се кой се връзва на подобни неграмотно написани мейли?!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Преди немного години в една банка си попълних платежно, ама тая на гишето каза, че нещо си не било така, смачка вече подписаното от мен платежно и каза да попълнят ново. Какво рискувах така? Ми тая после да го извади от коша, да го изглади и да ми изтегли от сметката за себе си. Или да го намери някоя чистачка, или някой тъмнолилав боклукчия и да ми ползват данните. Затова си изисках смачканото платежно и си ги накъсах. Друг пример пак от почти тая сфера, където съм работил. Документите от преписки ги слагат в чували и тъмнолилави хамали ги отнасят някъде си, ама без никой да ги контролира. И после се уж се чуди нашата полиция, дето ни пази от къде се знаело какво имат хората. Има пълна мърлящина в почти всички големи фирми и институции.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Я да не обиждаш наш'те хора!

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.