Коментари - Одобрявате ли отдаването на Летище София на концесия? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защо печеливши активи ще се дават на концесия. За концесията с добива на злато какво да кажем.Ако министъра не може да си управлява активите,да си ходи.Малко ли е да фалира БДЖ?Сега ще профука и парите от концесията и после и да го обесиш,все тая. Да си ходи заедво с вачалника си!

Да де Владо, но няма как да си ходи сам! Има една купчина глупаци в България които гласуват за тях. А и с толкова накрадено, как да си отидат - нали искат още!? Ние от друга страна дали сме глупави, че им позволяваме да ни крадат толкова време ....

НЕ, НЕ , защото е поредният грабеж!!!!!!!

Всички викаме не ама вече е обещано.

Не одобрявам държавната собственост да се раздава по прищевката на някое лице или обещана на маса в изблик на умиление.

Защо никой не задава въпроси на Огладнелите Патриоти?Нали бяха против концесиите?

Niakoi moze li da mi kaze koi letishta v Evropa sa durzavna sobstvennost?

I vtori vupros: s kakvo edno grazdabsko letishte otdadeno na koncesia e opasno za nacionalnata suguenost na Bulgaria?javno trolovete na BSP iako sa oburkali umovete na i bez tova oburkania bg narod

Тя пак се раздава. Чистачка на летището получава повече пари от половината лекари в Пирогов. И за тази позиция трябва да познаваш правилните хора. Летище София печели по-малко от частното в Бургас при два пъти повече пътници. Познай къде отива разликата.

В момента пак е на концесия, ама на министъра и шефа на летището, ама безплатна концесия. Печалбата му е по-малка от тази на летището в Бургас, което е с два пъти по-малко пъници годишно. Познай къде изтичант парите.

Аз съм съгласен, ако го дадат на ГАД ЗААВИ. Той ще ни излекува напълно от Авиация

ДА

Те не летището, ами България ще продадът без да им мигне окото!

Никакви концесии не одобрявам. Историята показа, че по този начин ни обират най-нагло! Взимат на готово, фиктивни инвестиции, и вдигане на цените!

Организацията може да се промени, но концесията не в рамките на договора. Какво ми разказваш подробности.

Това не е Концесия , а Подарък на една съседна Държава която построи още едно Ново до старото Летище ! Москов не знае кое е Народно , баща му беше висш Партиен Бонза в Плевен член на БКП и той не знае какво е лишения и труд за родината !?

Гинка вече подаде оферта и я питаха от къде ще вземе 3,8 млрд. и тя отговори - "Ми от една Банкя".

Коцесийте ,те винаги са във вреда на държавата.Какво стана с БНФ,гела го разкости,всичко съкрати,а сега милиярди за кораби.А нефтохим Бургаз.??.??А едно време Софийска вода,а митници на ингилизите,а Кремиковци за един лев,а царските конюшни,а вецовете,а тецовете,а енергодружестата.ВСИЧКО КОЕТО Е ПОДАРЕНО НА КОНЦЕСИЯ Е ДОПРИНЕСЛО ЗА СКЪПИЯТ БЕНЗИН,ТОК,И ОСТАНАЛИТЕ ЦЕНИ.ЗА НАРОДА НИЩО НЕ Е ЗА ДОБРО. КОЙ ИЗМИСЛИ ТИЯ КОНЦЕСИЙ,ДО ДЕВЕТО

Фикуса беше против всякакви концесий,за златото на Канада,за Нато лаеше ,а сега мълчи.ПРИ ТОЗИ УМИШЛЕНО ЛОШ МЕНИДЖМЪНТ летището е пак на печалба.А ако има добрър мениджмънт ще получава много държавата,ама това е последното от което оня циган и един друг могът да спечелят много.Ама Господ гледа ,но не забравя

Като всичко построено с народна пара се отдава на концесии, защо въобще ни е тази държава? За какво се плащат данъци и се издържа безумна администрация - за да крадат на спокойствие 240 -те разбойника ли?

Водата, златото, летището... Спи, Народе, спи и търпи! Наближило е времето, когато и ти ще бъдеш даден на концесия. Мерзавците ще се спасят при авоарите си, а ти ще останеш на ошмулената територия гаргите да лапаш. А дори някой да се спаси през Т2, родителите му ще останат в ада.

Всичките.

... Защото държавата не знае и не може да управлява такива активи. Защото е раздут щата и се хрантутят стотици служители, които нищо не правят. За това трябва да се даде на концесия. Защото летището е една кочина, която трябва да се оправи. Как е възможно в БНТ да има специален отдел, който се занимава с организирането на отпуските на персонала?.... и ако това не е разсипия с нашите данъци, здраве му кажи.

Mоже само ако разходите за дейността + печалбата са три пъти по-малко от концесионната такса. Имам в предвид това че в БГ заплатите умишлено се натискат надолу и са 5 пъти по-ниски от европейските. На политиците това мнение няма да им хареса, защото те се заслепяват от комисионната и за другото нямат акъл да мислят.

Ало, дир-а, абе защо не пуснете анкета: "да" или "НЕ" на членството в нато бе? Страхуват ли ви отговорите на вашите читатели? СТРАХУВАТ ЛИ ВИ? :))))

По принцип на малоумни индивиди, пишещи на шльокавица не отговарям, но за теб ще направя изключение, защото е важно ДА НАУЧИШ отговора! Едно време така разправяха и десните бесни, какво като разрешим на чужди граждани да изкупуват българската плодородна земя, те няма да я натоварят на камиони и да я занесат в родината си!? Те ще я обработват тук и ние само ще печелим от това. Днес, почти 30 години след трагичните за България събития 60% от обработваемата земя е собственост на шепа фирми с чужди собственици, които отглеждат предимно технически култури заради субсидиите за тях или зърнени масови култури, които се изнасят. От център на оризопроизводството на Балканите и Европа се превърнахме в нетен вносител на ориз! Български зеленчук не можеш да вкусиш освен ако не си го отгледаш сам! И още и още... Цялата ни преработвателна промишленост беше нарязана на скрап и сега ядем консерви произведени в Полша и Италия. Последните даже ги продават като деликатес и 400грама домати консерва струват 2,79лв в големите "немски" вериги... Така е с концесиите! Класически пример - веолия! Водата е поскъпнала 12 пъти, а основния приоритет- да бъде изградена канализация на всички квартали, ВСЕ ОЩЕ НЕ Е ИЗПЪЛНЕНА! За намаление на технологичните загуби да не говорим! Съмнявам се да си разбрал нещо, затова престани да "питаш", особено на шльокавица! Неприятно е. Чете се, но е като написано с фекалии на бяла стена в обществена тоалетна.

И като пуснете анкета за или против НАТО, какво ще стане? Московски сеирджии!

Не може да даваш на Турция информационният поток на летище София. Не става дума само, за пари. Сигурността е по-важна. Дори Борисов да даде летището на Ердоган, от Европа няма да са във възторг и ще ни изолират, де факто, ще станем част от друг свят различен, от Европейският. Това ли искаме?

Ошмулена е тиквата ти. България расте и хубавее, но това не се вижда от панелното ти жилище, в заводския квартал.

ЩЕ НИ НАЗНАЧАТ ГУБЕРНАТОР И ЦЯЛАТА ПОЛИТИЧЕСКА ПАСМИНА ЩЕ УСЕТИ ЦЕПЕНИЦАТА !!!! ДАЖЕ МОЖЕ ДА СЕ ОКАЖЕ, ЧЕ ЩЕ СМЕ ПО-НЕЗАВИСИМИ ЛЮДЕ !

"Държавата" е имагинерно понятие - под това понятие се разбира най-вече централизираното управление. И не съм съгласен, че "държавата не знае и не може да управлява такива активи". Напротив, и зане, и може, НО НЕ ИСКА!!! Защото къде по-благо е да си клатиш по цял ден дебелия задник насам-натам по света и Западните Балкани, да си крадеш на воля, да си взимаш комисионните от такива "сделки", като се оправдаваш, че "държавата" е лош стопанин. А всъщност, държавата - това е именно същото това управление, същата тази партия (тя вече се е срастнала с държавата) и същите тези "лидери", които нон-стоп се фукат с "дългата си скамейка". И след като тази държава е лош стопанин и не може да се справи, то решението не е даването на концесия, а ОСТАВКА на това управление и на негово място да дойде такова, което може да се справи, като за целта назначи министри и мениджъри, които си разбират от работата, а не крадливи калинки, назначени по партийна линия с една-единствена цел - да крадат, за да пълнят партийната каса, че и касичките на "лидерите" си.

Всичко вехне в държавни ръце. Във форума обаче има много кандидати за партийни секретари и профпредседатели на държавни летища.

Като не ти трябва българската държава - напусни с еднопосочен билет.

Кои сте вие? Да не сте от модела КОЙ

Тиквата продава спешно държавата - трябва да бъде спрян!

Абе ние златото си дадохме на "концесия", което си е жив грабеж, та какво остава за едно летище! И какво "печелим" от тия "концесии"? От трите най-дългото...

КАТЕГОРИЧНО ЛЕТИЩЕ СОФИЯ ТРЯБВА ДА ОСТАНЕ ДЪРЖАВНО, ЗАЩОТО ТОВА Е ПОРЕДНИЯ ОПИТ НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ ЗА ИЗПЕРАТ ЧАСТ ОТ ОТКРАДНАТИТЕ ПАРИ ПО ВРЕМЕ НА УПРАВЛЕНИЕТО СИ . ВСИЧКИ ПЕЧЕЛИВШИ ДЪРЖАВНИ ФИРМИ ТРЯБВА ДА ОСТАНАТ ДЪРЖАВНИ И ДА ГЕНЕРИРАТ ПАРИ ЗА СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ И ПЕНСИИ, А НЕ УПРАВЛЯВАЩИТЕ НЕПРЕКЪСНАТО ДА СЕ ИЗВИНЯВАТ , ЧЕ НЯМА ПАРИ........

Правете разлика между "собственост" и "концесия". Летището е и ще остане държавна собственост! Концесионерът се явява оператор на летището. По този начин се управляват и големите летища в Европа. Нищо ново и никой не открива топлата вода. Конкретно, в България не държавата, а концесионер построи новите терминали в Бургас и Варна.

Действията на правителството на ГЕРБ и сие са вредни и опасни за страната ни .Ако не си променят политиката ,която да е в интерес на страната ни ,да си ходят ….

Баба ми ме е учила, че с циментови глави не се спори.

Фен си на Московски? Тъп гербераст! Московски е за затвора и рано или късно ще отиде там!

Като се има предвид, че по нашите географски ширини и последният останал държавен камък ще успява да генерира корупция, отговорът е очевиден. Сумата не е особено голяма спрямо очаквания трафик и срока на концесията, което е добре, защото всяка такса в крайна сметка ще се плати от пътниците през цената на билета. Конкуренцията в региона ще нараства и е важно цените до София на масовите полети да са ниски. Другите критерии за концесионерите ми се виждат занижени. Допускането на по-малки играчи с ограничени възможности в голям бизнес по правило е рисковано, а в България е важно да привличаме лидерите в съответния бранш. Заради другата фирмена култура, заради спазването на правилата и създаването на устойчиви бизнес модели и практики, които толкова липсват на нашия пазар. Ама нали няма пълно щастие...

В сравнение с други подобни летища, софийското изглежда като селска автогара - с черните винкели, празните коридори, сумрачното осветление, залепените хартии по стени и врати, разгащените служители, въртящите верижки мангали, които се представят като такси...... и още много подобни особености. И става дума за новия Терминал 2. За стария изобщо няма смисъл да се говори - там е тотален позор и подигравка ...... Ако искаме летището да стане цивилизовано място, да се управлява добре, да си събира редовно таксите (вкл от ТИМ, които в монета дължат над 80 млн.), да разшири бизнеса и т.н. трябва да го се концесионира на професионален оператор.

Турция ще управлява летище София??? Нямат край простотиите на нашите мутри, наречени "управници". Турската армия щяла да "пази" небето ни със своите изтребители, турското селско стопанство "ни храни" със своите домати и краставици, возим се на турски автобуси, купуваме турска техника, след време ще купуваме и турски ток от АЕЦ, който строят край границата ни, ще купуваме и газ от "Турски поток" - освен да кажа "браво" на турските политици в парламента ни, в турското посолство и в Турция, друго не мога да кажа. За нашите политици на заплата в турското посолство - нямам думи!

Каква е тая анкета. Да пуснат и едно запитване на мегдана в Долно нанагорнище да се купуват ли фючърси за юнски петрол догодина.

Щом е на печалба,защо трябва да се дава на концесия ? За да се развива и обновява , разбира се. Само че относно апетитите на южната ни съседка- мога да Ви начертаят каква ще е картината на бъдещето. Ще дойдат тук тяхни фирми с тяхен персонал. Ще наемат от тук непредпочитащ да говори на нашият език персонал и като се има предвид географското ни положение - граничещо с тази ориенталска страна, си мисля, че такова отстъпване на обект от значение за Националната сигурност не трябва да се допуска. Още повече, за такъв дълъг период.

Вижте, ние вече нямаме държава, а скоро и народ няма да имаме. При липсваща държава да се поддържа държавно летище на загуба е криминално престъпление - за какво ви е държавно летище, да не би да имате акции и да печелите от него нещо? Или в държавния бюджет влиза нещо от него? Не вярвам. Летището не е като Български Пощи и Държавни железници да изпълнява социална функция - на леля Пена от Долно Камарци не ѝ трябва самолет, за да си закара доматите на пазара да ги продаде. Затова летище на загуба не може да се остави държавно. Даването на концесия на това летище поне ще го извади от ориенталщината, в която тъне и ще го доближи поне малко до европейския вид, който заслужава едно европейско летище. Разберете накарая, че външният вид говори изключително много. И когато кацнеш на летище София те удря такъв културен шок, че остава един кофти вкус в устата за прекалено дълго. Аз съм бургазлия и знам какво направи Фрапорт с нашето летище. Пожелавам го с две ръце и на... хм... Враждебна... баси името - вземете да си го смените, моля ви се? И да го дадете на турски оператор??? Вие нормални ли сте? Дайте го пак на Фра(нкфурт еър)порт или друг европейски оператор!

Добре гласуваме, но дали някой го е грижа? Със сигурност не и се чудя защо изобщо са тези анкети.

В Сърбия са дали тяхното летище и прибират 11% от оборота. В България го дават и ще прибират само 10%. ( разликата е около 400 милиона лева за периода на концесията загуби за България!!! - това малка щета ли е ) - Ти ако си даваш апартамента под наем по-малкия наем ли ще му искаш или по-големия? - Корупция ли е това да искаш помалко от колкото може да получиш? - или да го кажем по законен начин - защитени ли са интересите на България или не? БСП , Цацаров "самосезирай се веднага" къде сте?

СЛЕД КАТО ЕДИН СЕКТОР Е ПЕЧЕЛИВШ НЯМА НУЖДА ОТ ИЗЛИШНО ОТКЛОНЯВАНЕ НА ПАРИ, КОИТО ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ "КОНЦЕСИОНЕРИ" ЩЕ ОТКЛОНЯВАТ В СОБСТВЕНИТЕ СИ БАНКОВИ СМЕТКИ, А НЕ В ХАЗНАТА НА ДЪРЖАВАТА. ЦЯЛАТА ИДЕЯ НА "КОНЦЕСИОНИРАНЕТО" Е ТОЧНО ТОВА - ПАРИ ДА ОТИВАТ В ЧАСТНИ ЛИЦА, А НЕ ЦЯЛАТА ПЕЧАЛБА ДА Е В ДЪРЖАВНИ РЪЦЕ, ЗАЩОТО ТАКА МОЖЕ ДА СЕ КРАДЕ.