Коментари - Очевидец през сълзи за ужаса на АМ „Струма”: Чувах спирачки, удари и писъци | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Инж. Атанасов да пасе трева. Хората живеещи на 1запад от нашата територия слагат по магистралите светлинни табла и табели които се виждат при гъста мъгла от десетки метри и предупреждават водачите "при случай на мъгла, ограничение на скоростта 50 км/ч". Светлинни табла предупреждаващи на километри от мъгливият участък, за него и за евентуалната опастност, и да се намалии скоростта. Това го е виждал и знае всеки който е пътувал извън страната, сигурен съм,че и една част от тези които строят нашите пътища са го виждали и знаят за начина на сигнализация за подобни метеорологични състояния на участъци от пътя. Въпросът ми е защо нищо не се прави???. Защо няма активни светлинни табла които да информират водачите???. Пълни некадърници. Обаче електронни винетки си имаме вече и се хвалим колко милиона събираме.

факт е че водача е този който в крайна сметка управлява МПС, но да ми се оправдават че мъглата била такава онакава.... имало станции наблюдения, пари са харчени... те няма да кажат на водача... има КАТ... ще спрът движението още преди риска... Така се оправдаха за хлъзгавият път при верижната...не валяло. Ами спри движението...

Като има видимост 2-4 метра пък се замисли как ще спреш ако има нещо след миг.

Ludiamaus

Каква е съобразената скорост! Ами според видимостта, караш на разстояние да виждаш светлините на колата пред тебе което означава че в момент на натискане на спирачка и ти да маш възможност да намалиш и спреш овреме. По лошото е когато си първа кола пред тебе става екран; не виждаш абсолютна нещо (особено на силни фарове) И ОЩЕ НЕЩО, БЪДЕТЕ КОЛеГИАЛНИ, НЕ СКЪСЯВАЙТЕ ДИСТАНЦИЯТА С ПРЕДНИЯТ! вАШИТЕ ФАРОВЕ ГО ПРАВЯТ СЛЯП - а какво ще направи той; вероятно ще набие спирачки и ще влезете в багажника му

Ludiamaus

Каква е съобразената скорост! Ами според видимостта, караш на разстояние да виждаш светлините на колата пред тебе което означава че в момент на натискане на спирачка и ти да маш възможност да намалиш и спреш овреме. По лошото е когато си първа кола пред тебе става екран; не виждаш абсолютна нещо (особено на силни фарове) И ОЩЕ НЕЩО, БЪДЕТЕ КОЛеГИАЛНИ, НЕ СКЪСЯВАЙТЕ ДИСТАНЦИЯТА С ПРЕДНИЯТ! вАШИТЕ ФАРОВЕ ГО ПРАВЯТ СЛЯП - а какво ще направи той; вероятно ще набие спирачки и ще влезете в багажника му

"...дори да е имало действаща интелигентна транспортна система на АМ "Струма" в участъка на верижната катастрофа, тя е нямало как да предвиди мъглата" !? Тъпо и некомпетентно мнение. Тоя е направо за уволнение. Има си датчици за видимост, температура и влажност и мн. други параметри, плюс динамични информационни табла, които следва да се заложат в проекта за интелигентна транспортна система. Да не говорим, че всяка съвременна МТО-апликация дава инфо и аларма за видимостта и намалението ѝ.

При подобна пътна обстановка, полицията трябва да спре движението! Ама де толкоз акъл?!...

Прав е човека! Свикнали сме се друг да е виновен нали?

Мъглата е предвидим факт. Ако оглеждаш всичко пред себе си, няма как да не я забележиш. И тогава, а и преди това, ДОЛУ КРАКА ОТ ПЕДАЛА ЗА ГАЗТА. И това трябва да правят всички по трасето.

Трябва да си абсолютен малоумник, за да шофираш със скорост по-висока от 10-15 км/ч при видимост 2-5 метра. Дори и да спазваш, винаги ще се намери някой "отличник", който може да те отнесе.

По-скоро трябва да си абсолютен малоумник, за да караш 10-15 по магистрала, тогава вероятността някой да те отнесе е 100%, 50-60 е напълно нормална скорост, ако не отбиваш!

по-скоро си малоумник да караш с 60 когато нищо не се вижда

Сваляш на 40, пускаш фаровете за мъгла, не се разсейваш и се молиш някой да не те джасне отзад. Новите коли имат радарни системи, които помагат, защото засичат колите отпред преди да ги видите. Т'ва е. Всичко друго е ала бала. Цяла Европа съм изръчкал, при мъгла съм се нагледал на катастрофи навсякъде.

Той си го каза, виновни са шофьорите! Ставал съм свидетел как автобус се движи със средна скорост от 110 и изпреварва с над 120 всичко дето му се изпречи на пътя в проливен дъжд, тапанара беше турчин, разбира се го изпортих на 112, нищо не пречи всеки един дето си мисли, че е на писта и кара с безумни скорости да бъде докладван на полицията ;)

На българите все някой друг им е виновен! А за това, че карат с висока скорост премълчават.

Задкормилните устройства са за 30 тояги на голо.

Всичко е толкова некъдърно направено като магистрали и пътища,колкото е и некъдърно това правителство което ни управлява вече 10г,и резултати няма във нито една свера,като образованиое,здравеопазване и раждаемост сред младото Българско население. Който е ходив във Сърбия ще каче,на няколко стотин метра на тяхните магистрали има осветителни табла,които показват да се движат автомобилите на не по малко от 100м автомобил от друг,та те така

Тъпаци, карайте с 200 в мъглата и няма да ревете.

Какъв е проблемът? В мъгла никой не кара в лявата лента и спокойно си надуваш 200. И без това не могат да те снимат, защото няма видимост.

Баси, като четеш коментарите - ще излезе, че 99% от българските шофьори са вещи при всякакви условия и отстрани виждат всички недостатъци на останалия 1% "малоумни", "селяци", "тъпаци" и пр. Акъл да даваме - номер 1 сме, спор няма. Да не дава господ някой от разбирачите дето коментират и съдят "професионално" да попаднат в нестандартна ситуация, ще станат веднага като тези които упрекват - ще почнат да обвиняват наляво и надясно. Бягоство от човешката природа няма.

тук човекът в статията, който казва, че е намалил до 80 и е успял да спре едвам, казва, че останалите участници са се движили много по-бързо.... дори 80 е много висока скорост за мъгла.

Като имаш книжка, трябва да си вещ как се кара в мъгла. Не е толкова сложно честно казано, просто повечето нямат толкова мозък да го асимилират!

И как се кара в мъгла? Аз за 20години така и не се научих и предпочитам като не виждам да не карам..

Мъглата е непридвидима,факт.А онова красиво,голямо електронно табло,връз пътя,колко струва?Вместо да "ограничава"скоростта до 140 и да пожелава"Приятен път",при вече съществуваща мъгла,не можеше ли с големи,червени букви да пише"Внимание,влошена обстановка,мъгла,намалете до 50 км./ч!!!!!"Нещастници.

Мислиш ли че Ганьо ще се съобрази с това табло? Ще изпъчи гърди и ще си каже - аз колко пъти съм карал през мъгла, виждам всичко! И ще надуе още повече газта. Човека е прав - никой не им е виновен, дай боже малко повече акъл на българите.

Абе ти замисляш ли се изобщо като пишеш бе? Ганьо дали ще се съобрази или не какво общо има? По тази логика защо го има изобщо това табло, да позная ли колко ни струва на всички? Изобщо да няма тогава, а?

Не бе, коня и циганите са виновни, че тикволандеца е прост и ограничен!

единственото, което е могла да направи предупредителна система с големи видео табла а да покаже изображение на знак с максимално допустима скорост тип 30-40 км в час за участъка. Наричате я интелигентна защото може би на повечето шофьори в бг интелект им липсва и трябва някой да мисли вместо тях. Правилата за шофиране не са измислени само за нещастниците, те са измислени за вашата сигурност.

При моята кола от мястото на което седя до предната ми броня има 1,8 метра .... При видимост 2 метра, броено от очите ми, с каква скорост трябва да карам, за да не се ударя в нещо, намиращо се на 20 сантиметра от предницата ми ?! Какво трябва да "съобразя"??

именно - ако съобразиш, че видимостта и твоите реакционни способности не ти позволяват да се придвижваш безопасно, не би трябвало въобще да се качваш в колата този ден. няма как да надвиеш природата.

Е, той като е тръгвал е нямало толкова гъста мъгла. Изведнъж се сгъстява - какво прави тогава?

например намаля скоростта до 30-40км в час и търси първия изход след като не може да кара в мъгла.... ако карате с 30-40 км в час дори и да колозирате няма да има откъснати крайници-.

Поредното доказателство че на тоя свят е пълно с безрасъдни хора.Немога да го проумея как така ще караш със 90 км в мъгла която имаш видимост по малка от 10 метра.

Не бъркай света с простаците от Булгаристан.

Караш по някаква "тъпа" магистрала в една ЕС страна и някакво "тъпо" радио постоянно ти съобщава къде има дъжд, къде преминава в сняг, къде има мъгла. Явно всичките тези "тъпотии" са измислени и внедрени от "тъпите" им институции, защото шофьорите им са "тъпи". После се замислих, че и проблемите с винетките може би са се дължали на "мъглата" , но кой от органите да се сети и да ни подскаже. .

а ти смешко чакаш радиото да ти каже, че има мъгла, когато си вече в мъглата ли ? може би ти си сляп? и радиото като ти съобщи пътната обстановка на път на който ти вече се намираш обезопасило ли те е ? в тези цитирани от теб държави знаеш ли с колко се кара при наличие на мъгла - 40 км в час и колите спазват дистанция от десетки метри-.

Когато ти подскажи "тъпото" радио какво те очаква след 10-15 км, дори и "умник" като теб, може да се замисли.

хората в катастрофата са били предимно от околните села стана ясно - значи те са се събудили в същата мъгла, не са я забелязали, качили са се по колите и газ до дупка защото радиото не е казало? тва е върха на дебилизма. вие се циганизирате и точно като тях обяснявате как всеки ви е длъжен.

Само аз ли званя на жена си да я питам кво е времето и на един приятел от Търново, когато пътувам от Варна за София или да чета по таблата Лек път и да го духаш ?!?

Извън нормалната за БГ глупост, станала причина за катастрофата, интелигентната с-ма е просто още един пример/повод да се гепят пари. Помнете ми думата, това нещо ще бъде занемарено след някое време.

Научете се да карате бе калмуци, направиха ви магистрала и ще се изпотребите. И мъглата не ви е оправдание, защото се вижда отдалече. Трябва да се съобразявате с дъжд, със сняг, с мъгла, с температура, с вятър, със скорост, с натовареност. Това не са междуселските ви каруци, иначе ще има още не само да пищите, но и ще виете.

Нека мрат неразумните псета на пътя.Жалко само, че в такива случай, най-потърпевши са тези които се стараят да спазват правилата в живота.Добре де, мъгла, лоша видимост, хлузгав път-зима е.Какво ти пречи бе баничарник да намалиш скороста,за да можеш да спреш във всеки един момент.С над тридесет години стаж като любител и по двайсетина хиляди км на година.Не е кой знае колко но е достатъчно като стаж.В момента карам автомобил който преди няколко години бе Кола на годината в европа.Масов и съвсем непретенциозен.Много добре знам възможностите му,особено за спиране, и това е причината да го взема.Ако в това време намалиш на 40-50 км абсолютно изключено е да се удариш,камоли да си ранен или да раниш някого.Колкото и да са ти умрели реакциите.А децата си ги учих първо да спират(тръгва леко и стоп) докато свикнат краката на тази команда и им набивах страх, страх в смисъл, какви са последствията, от неразумно каране.Ей тези малоумни смели мишки , дето не се съобразяват с нищо и говорят така"Те еВа и карача, я газ до дупка бе левак, после подсмурята над ламарините на 20-25 годишни "баничарки" и изтърбушени и опърдяни от някой германец БМВ-та.На такива хиперактивни дрисни трябва да има и санкция бой, а ако е слушал чалга, пила кафе, говорила по телефонаи си оправяла грима-много бой

Какво палачите? Шофирате като неандерталците и като стане белята ривете... То не става само със селения трябва и малко акъл...

Факт е, че повечето хора очакват друг да мисли вместо тях и случи ли се инцидент, търсят вината извън себе си. А истината е, че ненапразно носим вроден инстинкт за самосъхранение. Другото е въпрос на дисциплина и самоконтрол. А и ако всеки има чувство за отговорност, бихме си спестили много неприятности. Жалко за загиналия човек, който спонтанно е решил да помогне, но погуби собдтвения си живот.

За съжаление си прав, като това е резултат от образованието и възпитанието. Но на диктаторските режими им трябват послушни поданици, а не мислещи.

Интелигентната система за предупреждение,трябва да ви е в главите! Кьорави ли са били,да видят ,че има гъста мъгла и да намалят,ами трябва да чакат,някой да им каже !

Ау каква драма!Какъв обрат! Първата в света верижна катастрофа! Очевидци разказват, деца плачат, жени ридаят!

Най тъжното е, че никой няма да си вземе поука и утре отново ще ревем след подобен инцидент.

Именно. Имаше такъв край Ихтиман, когато се беше запалило сметището.

"Всеки шофьор знае, че магистралата не е най-безопасният път, защото скоростите са по-големи. " Напротив, магистралата е най-безопасния път, и според нашите, и според немските статистики, въпреки скоростта. А ако всеки е съобразявал скоростта, както цитирания очевидец, това нямаше да се случи.

а ти като се оплакваш - с каква скорост караше при почти нулева видимост в мъглата ?

Кой каквото и да казва, но мъглата е най големият БИЧ на пътя, а когато е в съчетание с тъмната част от денонощието, то това вече си е най екстремното и опасно изпитание за шофьорите! Умората, която се получава от едно половин или един часово зверене и взиране в бялата стена пред фаровете се равнява на умората от 400-500км. шофиране в нормална видимост! Ако разполага с повечко време е добре шофьорът да отбие на безопасна отбивка или паркинг и да изчака вдигането на мъглата, поне до по безопасна за шофиране видимост! Все пак и мъглата е временно явление, което маже да се избягва с времето! А ако времето неизбежно го притиска и задължително трябва да шофира, то е добре да намали скоростта до възможният спирачен път на видимостта и да се държи в близост до маркировката на пътя, ако има такава разбира се!

Когато е светло при такава мъгла няма как да видиш МПСто отпред въпреки фаровете му. Нощно време тези фарове светят по ярко и са много по-видими.

Продължава опита за колективно самоубийство на нацията!

Познавам отлично района и без да оправдавам никой от пътните служби съм съгласен ,че основната вина е на шофьорите които си мислят ,че като е магистрала атмосферните условия не влияят ,виждал съм на заледени участъци да карат със 120 ,както и на проливен дъжд ,в случая също са карали бързо за видимостта ,не са държали голяма дистанция и повечето не са осъзнавали ,че асфалта е мокър от влагата и мъглата и спирачният път е доста по голям ,в този район мъглите са много плътни за което допринася и близостта на Струма ,така ,че в такива условия трябва да се кара много бавно ,не повече от 50 км.в час ,да се пази по голяма дистанция поне 80-100 метра и дори да се пускат аварийните светлини.

И кабинета "Орешарски " има вина тука! И всички дето не скачат!

на негоден джигит - държавата му виновна.........

Така ще е . Всеки- от акъла си пати. Карате като ненормални. Не ви интересуват нито състояние на пътищата, нито трафик, нито състоянието на автомобила ви, нито метеорологичната обстановка. Карате безразсъдно и безотговорно! Един с гуми от битака за 20 кинта бройката, друг с феродо- тънко като бръснарско ножче, трети без парно и със запотени стъкла, четвърт- каращ със 150 и същевременно броящ си лайкванията и тагванията....АПИ ли ви е виновна? Ами тогава АПИ да ви казва и кога да ходите по голяма нужда? Знаете за окаяното състояние на пътната мрежа в Бугаристан, но пак нехаете. По магистралата карам с около 100, но покрай мен хвърчат безсмъртни богове- каращи с по 140 тирове, автобуси, камиони...колите хвърчат с по 160-180. Пак АПИ ли е виновна?

Ох, и аз съм карал в мъгла с видимост 150-200м, но през ноща и то със 140км/ч в Полша. Очите ми изкочиха от напрягане и следене за каквато и да била промяна на ситуацията пред мен. Не рзбирам как ТИР в такава мъгла през деня ще цепи с 90км/ч ?

А колко парички усвоихте за “интелигентната” ви тъпа система. Как в другите държави работи като има мъгла и във всеки друг случай, а само вашата не може? Парите - кой, къде, кога и как?!?!?! Да се намери и да се прати където трябва!

Ей тоя е, дето натисна минуса!

Кои други държаве, Петреее? В северна Италия, където има много мъгли, това е решено с указателна табела с пиктограма. При мъгла и видимост на един светлоотразител на мантинелата - ограничение 40. При мъгла и видимост на два светлоотразителя на мантинелата - ограничение 60.

И в Сърбия е така.

Ами пробвах да ти напиша в кои, и линк ти дадох да видиш снимки, да се образоваш, ама ме изтриха...

Добре, аз не мога да разбера, след като навлизаш в мъгла дори и на магистрала, не можеш ли просто да си намалиш скоростта и да караш с 30-40 км/час, вместо да пориш мъглата с видимост до 5 метра с 90?!?!?! Да не се случва нали, но честно казано, ако малко имаха акъл тези хора и караха с ниска скорост, дори и с 20 км/час това нямаше да се случи или поне не в тези размери. Имало "умна" система", трябва ли системата да ни "казва" с колко да караме?!....съжалявам, но докато не се научим да имаме култура на шофиране в БГ ще е така!

колега, сам може да видиш коментара на Петър след твоя - той чака някой да му каже с колко да кара, че има мъгла (яво не вижда добре човека) и вероятно с каква дистанция да е. Ако таблото се окаже, че и то е в мъгла, сигурно ще иска да дойде НЛО и да го ескортира безопасно до края... иначе казано все някой друг ни е виновен, затова няма да се оправи и да почнат да мислят и шофират така, както ти се иска.

Да, абсолютно сте прав! Шофирам от 15 години и вече наистина ме е страх да шофирам. Основно шофирам градско всеки ден и направо ми настръхва косата при какви ситуации съм попадала и се чудя кому и защо е нужно всичко това :)

40-30км/ч, че и 20км/ч е прекалено опасно и ще има обратен ефект. Мислете малко!

Ако те е страх от мъглата пускаш аварийки и караш в аварийната лента с 20-30км/ч, тя също е и за това! Карайки с такава ниска скорост има шанс дори и с 80км/ч някой да те натресе отзад.

Веднъж на Тракия, преди години, някъде към 03:00 сутринта, налетях на една много гъста мъгла. Съответно запалих и предните и задните фарове за мъгла. Свалих скоростта до 40. Толкова не се виждаше. По едно време, гледам бързо приближаващи се светлини на тир, включих и аварийните. Тира забави малко, след което ме изпревари. Реших, ей тоя ще ме води. Вдигна пак 90, съответно и аз след него и усещането беше като да караш срещу бяло платно, през което едвам прозираха задните светлини на тира. Реших, че живота ми е мил и ще карам с толкова, колкото виждам. Мъглата скоро след това изтъня. Аз си вдигнах 120-130 и скоро застигнах и изпреварих този бързак с тира. Та тировете понеже са ограничени на 90 и имат определени часове за каране, след като потеглят, общо взето винаги натискат педала до долу, разчитайки на масата си. Затова и казваме, че карат като луди. Но тава се случва заради изпуснат контрол от старана на държавата.

В ютуб има доста клипчета на верижни катастрофи заради мъгла. Търсете fog chain crash. Любопитно е да се види как от мъглата излиза поредният на когото му остава секунда до размазването във вече натрупаната планина от намачкани ламарини. И скоростта на всички е еднакво висока. Тук явно има нещо общо със стадното поведение при човека. Ако видиш трима че правят нещо еди как си, то точно ги копираш и правиш като тях.

така е, хората са стадни животни и се стремят да са в стадото иначе то ги изхвърля.

Ние сме Мордор,спомнете си самозапалванията и самоубийствата при предишни периоди,колко нещастия и инциденти се случиха,при такова мракобесно управление ,хората подивяха и оскотяха!Сетете се каква беше България и българите ,вижте сега на какво сме заприличали!Над България и българите се упражнява вероятно умишлено унищожение,в Гържия,Италия,Испания,по-бедни страни членки минималната социална пенсия е 600 евра,цените на стоки от първа необходимост са 2-3 пъти по-ниски ,тука всички знаем как е...........Трудно ми е да обърна и другата страна на герберската шайка мракобесна

Не само в България по-зле! И в по-богатите страни като Германия е така! И не е заради липсата на пари и преди българите нямаха пари, проблема е в непрекъснатото облъчване от всички телевизии и АНТИсоциални мрежи!!! Книги не се четат, хората не се гледат в очите като си говорят и т.н. Парите се харчат за глубости и за това не стигат!!!

защо не се гледат в очите като си говорят? ?

Да ме извиняват, но такава мъгла с 2-3 м. видимост няма! Така им се е сторило при тази скорост, ако беше 2-3 метра нямаша как да види колата която се е ударила в мантинелата преди и той да се удари в нея!!! Мъглата не е страшна, страшни са хората които нямат опит с високите скорости с които карат колите си. При силен снеговалеж например видимостта не е по-голяма!

Ааааааааааааааааааааааааа "Междувременно пред Нова телевизия инж. Дончо Атанасов - член на УС на Агенция "Пътна инфраструктура" заяви, че дори да е имало действаща интелигентна транспортна система на АМ "Струма" в участъка на верижната катастрофа, тя е нямало как да предвиди мъглата." Е как бре!? Нали има камери, а тези камери някой трябва да ги гледа и да смени скоростта на знаците и да сложи предупреждение! Дебили!

И какво, ако някой "смени скоростта на знаците" ? Кой ще намали? Боце нали им е казал, че могат да карат със 140км/ч.!!!

Карай в страните от Западна Европа без да се съобразиш с електронните им знаци :)

Както винаги обвиняваме всеки и всичко друго, но не и себе си. В такава мъгла или се пълзи или се спира.

От Интелигентна система има смисъл ако се управлява от интелигентни хора. За съжаление не е така и тези думи го доказват: "дори да е имало действаща интелигентна транспортна система на АМ "Струма" в участъка на верижната катастрофа, тя е нямало как да предвиди мъглата." Интелигентната система разполага с камери и измервателни уреди за влажност, вятър и т.н. Интелигентните хора-оператори анализират тези показатели и сменят надписите. Вижда мъгла на камерата, поставя надпис за ограничение на скоростта. Това е.

има смисъл, ако е предназначена за интелигентни хора, за съжаление не е така и фактите непрекъснато го доказват

Сменят само началниците на АПИ, а надолу не пипат. Този Д.Атанасов ми писна да го гледам и да му слушам приказките. В тази агенция всички са за уволнение. Защото както се казва в вица Нов бърдак със стари к.. не се прави.

Проблемът е в "резервната скамейка" на "дрийм-тима" - много е къса. Защото правителството назначава началниците на АПИ , а те от своя страна - заместниците си, началниците на отдели и т.н. Началниците на АПИ са "калинки", те са назначени там за да "усвояват" (май по-точно е да "отклоняват) едни средства - за строителство на магистрали, ремонти на републикански пътища, тол-системи, интелегентни системи и т.н. А на тях им дреме на шмайзера какво става по-надолу от тях, важното е те да да изпълнят задачата, за която са назначени, иначе... няма да папкат и те... Та затова най-виновни са те. И когато нещо не върви, първо се сменят началниците. Ама като няма "резерви, "кво прайм" - ами, въртим ги все едни и същи. Та затова сме на това дередже - не само в АПИ, а навсякъде в държавната администрация е така.

Какво е виновна АПИ - ами решението дали един път е безопасен за движение е тяхно. Ако пътя е опасен то той се затваря до отстраняване на рисковете за пътуващите. А за несъобразеното шофиране е отговорна друга една агенцийка с зуучното име ДАЙ.

да не ти се случва най-лошото, че после кой крив, кой прав няма значение

Аха, значи като има мъгла някъде, защото мъглата може изведнъж да падне и също така бързо да се вдигне, ти нямаш никакви задължения, освен да караш като маоумен, защото АПИ не са се спуснали от небето да ти кажат да намалиш ли???? Дейба как се променят времената - едно време се искаше да мислиш, като шофираш, а сега всички са ти виновни, че в горните етажи дрънчи на празно. Хората станаха баси малумниците, едно решение сами не могат да вземат, а чакат някой да им даде наклон на оная работа, ама нямат достатъчно мозък да си признаят, че и за чеп не стават!!!

И какво, ще вися на пътя, защото някакви малоумници не знаят как да карат в мъгла? Стига глупости, това между ушите ви не е само за равновесие!

Тука много ербапи бе, но ако бяхте на магистралата.......

щяхме да караме с 30-50-60 максимум, а не да летим с 90 че и нагоре!!!

Да те светна - и това нямаше да помогне, не дразни дявола.

Ами нямаше, щото има малоумници да карат с 90 и нагоре, затова нямаше да помогне.

Много пъти ми се е случвало да навляза в непрогледна мъгла, при това на най-различни пътища. Моментално намалявам, ако е възможно карам на втора, ако пак не се вижда отбивам плътно вдясно, спирам и слизам от колата. Колата я оставям на фарове и аварийни. Един път ме удариха, но колата, не мен.

Какво са виновни АПИ, че пътищата се напълниха с малоумници. В такава непрогледна мъгла да караш с 90 камион е абсолютно малоумно - тоя човек не само трябва да бъде съден, а всички категории, освен В, трябва да му бъдат птнети до живот! Вчера така от Русе до Варна, мъгла, две не се вижда, аз карам с около 40-50, а тия малоумници ме изпреварват с поне 80! Жалко за човека, който рискува живота си за хора, които не биха дали и 2 стинки за неговия!!!