Очевидец на влаковата катастрофа: Чух тътен, след това гръмна – огън нагоре и черен дим (снимки)
Трагедията е можело да бъде по-голяма, защото от там често минават и пътнически влакове, каза Кирил Янакиев
Обратно в новинатаКоментари - Очевидец на влаковата катастрофа: Чух тътен, след това гръмна – огън нагоре и черен дим (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Пише ли някъде кой и защо е изключил напрежението в контактната мрежа, защо чак секунди преди удара и т.н. Тайна ли е? не ги ли интересува репортерите/журналистите?
В средата на 21 век да успееш да блъснеш два влака, единият от които, предвид че е теглен от маневрени машини едва ли се е движил с повече от 25 км/ч е необходима гениална некадърност и неадекватност. И тотален непрофесионализъм. Навремето на всяка гара имаше по една външна камбана, която тръгнеше ли влак от съседна гара, звънеше. Предупреждаваше администрация на гарата, пътници, получатели на поща и товари и т.н. И вършеше безупречна работа по отношение на безопасността на трасето. Сега системи, програми, камери, проекти, електроника, дублиращи системи. дублиране на дублиращите системи, мониторинги, инспекции, ура-тута тинтири-минтири - и бум! Чудомир има един фейлетон - "Жълтото петле". Едно към едно с това, което се е случило, само дето е с щастлив край. А за Вазовия дядо Йоцо, да не говорим.Добре, че е литературен герой, че иначе ще се върти в гроба като вентилатор.
Жалко за локомотивите на ПИМК. С тях си "вадят хляба" и плащат заплати на хората, които работят във фирмата. Дори и да са застраховани, ще е необходимо време докато ги подменят. А и инцидент като този ги компрометира като логистик. Проверките от всякакви институции , които са задължителни след такъв тип инцидент също няма да са им добре дошли. После прави бизнес в БГ и се развивай ако можеш.
Това, което виждам на снимките от едната страна е електровоз Сименс Смартрон на ПИМК теглещ дълга товарна композиция. От другата страна изглеждат като останки от маневрен дизелов локомотив 55-та серия на БДЖ-Товарни превози без прикачен състав.
по медииТе По вероятно шумкарите от отряд Чавдар бай Тошо и Цола Драгойчева Са паркирали дизеловия баш на завоя да моа го шибне ПИМК Къ си му Э реда https://static.dir.bg/uploads/images/2025/01/16/2841720/orig.jpg?_=1737053520
Познат бивш военен, сега работи малък началник в БДЖ каза, че ако са били избухнали контейнерите с боеприпаси, щяло да доведе от земетресение 2-3та степен.
Гледайте снимките, няма един избухнал контейнер.
Джерката пише, че ако са били избухнали. Чети по 2 пъти ако трябва постовете, щом с един път не става работа.
Както заяви един от собствениците на ПИМК - В НКЖИ и БДЖ много се краде! А КОЙ краде? Не, не са служителите, крадат фирмите на пеевси и боко, които са обградили двете държавни фирми и взимат всички възможни търгове за милиарди левове и проблемът е, че са едни и същи, дори не се крият зад други фирми, само сменят формулата на участие - водещи, доставчици, подизпълнители и т.н, но са само те! Никой не си е направил труда да състави списък с тези фирми, но картинката ще е интересна за хората, да я видят!
Можете да се оплачете на генералния секретар на ООН. Но и той е назначен от Пеевски. Тъй както Владимир Путин и Доналд Тръмп са избрани и назначени от самият Пеевски. Няма край неговата власт, безкрайна и безгранична е.
Гърмът е дошъл според мен от контактната мрежа. Номинално напрежение 25 000 волта, максимално- 27 500 волта над локомотивите и вагоните. А релсите пък са заземени.
Искрено се радвам, че в България се е зародило партизанско движение в помощ на Русия.
Много гърмящи мебели са пътували към Бургас, пардон Одеса! Щом хохлите уволниха зам министър за катастрофа, явно издънката е ГОЛЯМА
Господ ще продължава да наказва всички по веригата, които транспортират оръжия и боеприпаси за Украйна. Искрено съжалявам, че те не са избухнали.