Коментари - Очевидец на влаковата катастрофа: Чух тътен, след това гръмна – огън нагоре и черен дим (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Очевидец на влаковата катастрофа: Чух тътен, след това гръмна – огън нагоре и черен дим (снимки)

Трагедията е можело да бъде по-голяма, защото от там често минават и пътнически влакове, каза Кирил Янакиев

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Очевидец на влаковата катастрофа: Чух тътен, след това гръмна – огън нагоре и черен дим (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пише ли някъде кой и защо е изключил напрежението в контактната мрежа, защо чак секунди преди удара и т.н. Тайна ли е? не ги ли интересува репортерите/журналистите?

В средата на 21 век да успееш да блъснеш два влака, единият от които, предвид че е теглен от маневрени машини едва ли се е движил с повече от 25 км/ч е необходима гениална некадърност и неадекватност. И тотален непрофесионализъм. Навремето на всяка гара имаше по една външна камбана, която тръгнеше ли влак от съседна гара, звънеше. Предупреждаваше администрация на гарата, пътници, получатели на поща и товари и т.н. И вършеше безупречна работа по отношение на безопасността на трасето. Сега системи, програми, камери, проекти, електроника, дублиращи системи. дублиране на дублиращите системи, мониторинги, инспекции, ура-тута тинтири-минтири - и бум! Чудомир има един фейлетон - "Жълтото петле". Едно към едно с това, което се е случило, само дето е с щастлив край. А за Вазовия дядо Йоцо, да не говорим.Добре, че е литературен герой, че иначе ще се върти в гроба като вентилатор.

Жалко за локомотивите на ПИМК. С тях си "вадят хляба" и плащат заплати на хората, които работят във фирмата. Дори и да са застраховани, ще е необходимо време докато ги подменят. А и инцидент като този ги компрометира като логистик. Проверките от всякакви институции , които са задължителни след такъв тип инцидент също няма да са им добре дошли. После прави бизнес в БГ и се развивай ако можеш.

Язък за сименса. Дано е бил застрахован.

Това, което виждам на снимките от едната страна е електровоз Сименс Смартрон на ПИМК теглещ дълга товарна композиция. От другата страна изглеждат като останки от маневрен дизелов локомотив 55-та серия на БДЖ-Товарни превози без прикачен състав.

всъщност май има малък прикачен състав, но той е помлян.

значи Сименсите държавата ги купува за Шиши ... сега ми стана ясно

по медииТе По вероятно шумкарите от отряд Чавдар бай Тошо и Цола Драгойчева Са паркирали дизеловия баш на завоя да моа го шибне ПИМК Къ си му Э реда https://static.dir.bg/uploads/images/2025/01/16/2841720/orig.jpg?_=1737053520

По времето на шумкарите не е имало в бегето дизелови и електрически локомотиви! Карали са само парни машини.

Познат бивш военен, сега работи малък началник в БДЖ каза, че ако са били избухнали контейнерите с боеприпаси, щяло да доведе от земетресение 2-3та степен.

Гледайте снимките, няма един избухнал контейнер.

Джерката пише, че ако са били избухнали. Чети по 2 пъти ако трябва постовете, щом с един път не става работа.

Ти адвокат ли си му?

Преди десетина години имаше един смахтаняк със същия ник - джери, в гювеч.бг

Както заяви един от собствениците на ПИМК - В НКЖИ и БДЖ много се краде! А КОЙ краде? Не, не са служителите, крадат фирмите на пеевси и боко, които са обградили двете държавни фирми и взимат всички възможни търгове за милиарди левове и проблемът е, че са едни и същи, дори не се крият зад други фирми, само сменят формулата на участие - водещи, доставчици, подизпълнители и т.н, но са само те! Никой не си е направил труда да състави списък с тези фирми, но картинката ще е интересна за хората, да я видят!

Можете да се оплачете на генералния секретар на ООН. Но и той е назначен от Пеевски. Тъй както Владимир Путин и Доналд Тръмп са избрани и назначени от самият Пеевски. Няма край неговата власт, безкрайна и безгранична е.

Нямаш си представа колко си прав. Имаше журналистическо разследване преди 7-8 години за една от неговите фирми печелеща търгове в НКЖИ - за 4 години бяха усвоили 981 милиона лева!

Те Пимк са мутрите на бойко

Гърмът е дошъл според мен от контактната мрежа. Номинално напрежение 25 000 волта, максимално- 27 500 волта над локомотивите и вагоните. А релсите пък са заземени.

Напрежението на контактната мрежа е било изключено 20 секунди преди удара, но локомотивът на БДЖ е дизелов, иначе това щеше да му намали скоростта.

Искрено се радвам, че в България се е зародило партизанско движение в помощ на Русия.

Никога не се намесвай......ако врагът се унищожава сам!

След няколко поредни дерайлирания на влакови композиции се случи челен сблъсък, почти в близост до гара Елин Пелин, където на 25.07.24 г. случайно гръмна фабрика за фойерверки. танцувалната организация и приятелите на прокурора Чайка ще се задействат ли?

Много гърмящи мебели са пътували към Бургас, пардон Одеса! Щом хохлите уволниха зам министър за катастрофа, явно издънката е ГОЛЯМА

Господ ще продължава да наказва всички по веригата, които транспортират оръжия и боеприпаси за Украйна. Искрено съжалявам, че те не са избухнали.

Жалко за хората и за хубавата 7-ца (Людмила) на Пимк

гответе хляб и сол , Вова идва

Взимайте се и обратно в рашка. И да се любите много! Ако ли не , да люби майката ти.

не се притеснявай за любенето , твойта майка хубаво ме люби

"Солта" е готова. Ако им стиска да идват, но после да не плачкат ...