НСТС не постигна единодушие за отнемане на детските при 5 отсъствия в училище

Целта на промените е децата да се задържат в училище и по-късно пълноценно да се интегрират на пазара на труда

Обратно в новината

Коментари - НСТС не постигна единодушие за отнемане на детските при 5 отсъствия в училище | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Що профсъюзите се противят?!

Нормално , боко си пази избирателите! Намаляват ни пенсиите , не ни зачитат трудов стаж, а да съе чули на роми да намалят спциалните или да им наложат рестрикции няма и да чуете.герп си пазят избирателите

Синдикатите кого представляват?

Защита на циганите пред избори

Детските надбавки трябва да се премахнат изобщо, защото стимулират циганите да раждат паразити, а това ще ни затрие като нация и държава. Които иска деца да ги храни и отглежда с труда си, не за сметка на другите.

явно е , че предложението на МОН е спорно ,защото не се базира на никакъв сериозен комплексен анализ.И е показател за безсилието на правителството да реши проблема с образованието на ромите.Сега се прилагат палиативни чиновнически мерки без да е направена оценка на въздействието им .Работи се на принципа "пробоа- грешка".Ами , такъв е капацитета на МОН ! Истината е , че цялото ни образование е в много дълбока криза , която новия закон изостри още повече.По-будните родители работят по две изпитани правила - частни уроци у дома и висше образование в чужбина. Тоест , двойка на средното и на висшето образование .Не можем да си затваряме повече очите за истината в нашето образование , защото се касае за бъдещето на България!Следва да се спре прилагането на новия образователен закон и да се открие общонационален дебат за това какво образование ни е нужно .Иначе кризата ще се задълбочава и жертвите ще бъдат единствино нашите деца !

направете ги 10 неизвинени на месец- те се натрупват от отсъствия или от ежедневно закъснение.- няма как да пращаш детето си със закъснение на училище всеки ден, а да си отговорен родител. също така, няма нужда да се спират помощи за цяла години- достатъчно е за следващия месец чрез сигнал до социалните. ако следващия месец детето е изрядно поне в рамките на тези 10 отсъствия- да се отпуска помощ за следващия месец и така до края на годината. през лятото- допълнителни форми за обучение на деца и майки- пак на същия принцип на отпускане на помощи. също така, действително няма нужда всички помощи да са в пари- достатъчно е за съответната част от тези помощи да имат безплатни помагала, учебници, чанти, комплект дрешки и ученическа карта за транспорт, а също така- топла храна веднъж или два пъти дневно в стола на училището.

Е как се оправяше българската държава преди - с двойно повече ученици и без поредните ,грешните милиони хвърлни на вятъра за огромната армия от хрантутници- дазд,социални,психолози,арттерапевти,психотерапевти ,нпо защитнички за права на децата , безмислени обучения и скъпи хотелски семинари и др??

твърде много ненужни, безработни хора от българския етнос са намерили работен "подслон" като "специалисти" по такива програми. така се получава една взаимно-изгодна симбиоза от консултантско-чиновнически тип. усвояват се фондове на ниско равнище и всички в съответната система са доволни.

Когато бях ученик за 5 неизвинени в рамките на един срок нсмаляваха поведение. За 20 изключваха. За 12 години да са намалилк общо на 10 ученика поведението, изключен заради отсъствия съученик нямам. Тогава можеше да ходим редовно, могат и сега!

Драмата с тия помощи е изключително тъпа. Търси се начин как да се принудят циганите да си пращат децата на училище (присъсъвено) за да им дават пари, които събират от нашите данъци. Къде обаче ще учат циганетата? В училищата с нашите деца, пратени там за да получат образование а не за да взимаме помощи за тях. И разбира се, в класовете с цигани нивото пада драстично (че те дори български не говорят). Демек, децата ни остават необразовани (или поне получават по-лошо образование) ако с тях учат цигани на които пак ние плащаме... Интеграцията дами и господа значи НЕ обществото да бъде принудено да приеме орките а те да приемат нормите на поведение на обществото. Защо ние да плащаме за насилствено ограмотяване на племе което не желае това да се случи? Ако щат да се ограмотяват. Направете помощите да се при спадат от данъците на родителите и проблема ще изчезне моментално. Хората ще си разполагат с парите в момента в който си получат заплатата. А орките ако искат помощи ще трябва да се хванат на работа. А за целта ще трябва да са грамотни. Така ще имат интерес да си пратят децата на училище. Но целта на задачата не е да търсим решение на проблема, нали?

не ни казвайте само кои нпо са се намесили отново във вътрешните работи на "суверенна" държава от есср! ние си знаем.. :-)))

Абе хора не проумяхте ли че само ви лъжат за нещо дето трябва да стане, ама няма как нарушат правата на такива като тях и обръщат палачинката.. С чужда пита, нашите пари, си правят подаръци властващите на електората си..

Отнемане на детски надбавки при отсъствия в училищата и детските градини. ОК! А какви санкции са предвидени за НЕПОЛУЧАВАЩИТЕ детски надбавки, но отсъстващи от предучилищното и училищното образование?! Пробваха да делят учениците с учебници / чернобели и цветни / за бедни и богати. Не успяха! Сега ще делят учениците по друг принцип. Неравнопоставеността тръгва още от детската градина... Колкото повече власт имащите бутат образованието, толкова повече го сриват. Не е далече времето, когато функционално неграмотните ученици ще станат мнозинство... ... "Ваня Григорова цитира заключение на Световната банка от 1991 г., според което в периода, когато детските са се давали на всички деца, българските граждани са имали високо образователно равнище и са били квалифицирани работници." Факт! И циганите работеха. ... Депутатите да дадат пример със себе си със Закон за отнемането на годишните им заплати при 5 часа отсъствия от пленарана зала!

ТИЯ СЪЩИТЕ НПО ,КОИТО РАЗБИХА ЕЛЕМЕНТАРНАТА ДИСЦИПЛИНА В БЪЛГАРСКОТ СЕМЕЙСТВО И САТАНИЗИРАХА НОРМАЛНИ ВЪЗПИТАТЕЛНИ МЕРКИ,С КОИТО НИ СМЕ ИЗРАСЛИ ВИЯТ КАТО ЛИНЕЙКИ ,ЧЕ УЧЕНИЦИТЕ НЕ ИМ ПУКА ЗА ОТСЪСТВИЯ ! ВЪПРОС - КОЛКО ТЕЛЕВИЗИИ, ЖУРНАЛИСТКИ ,ПРАВОЗАЩИТНИЧКИ,ПСИХОЛОЗИ ИКСПЕРТКИ ОТ ДАЗД И СОЦИАЛНИТЕ ,ПАТРУЛКИ И ПРОЧИЕ ЩЕ СЕ ИЗСИПЯТ ПРЕД ПОРТАТА НА ЕДИН БЪЛГАРСКИ БАЩА ИЛИ МАЙКА ,КОИТО ВКАРА УЧИЛИЩЕН РЕД И РЕСПЕКТ В ГЛАВАТА НА ОТРОЧЕТО СИ С НЯКОЛКО ШАМАРА,ЗАЩОТО ЯВНО САМО СЪС ПРИКАЗКИ И СЕДЕНКИ С ПСИХОЛОЗИ НЕ СТАВА ???

Един от начините да се реши проблемът с циганското образование е да се направят начални училища специално за социално слабите хора сред тях- тъй като там има и много работливи, ученолюбиви, които нямат нужда от помощи. В тези училища-или паралелки- нека да преподават стипендиантите на различни нпо-програми, или да се направят нарочни такива програми за обучение на образователни специалисти от и за това малцинство. Така децата ще имат по-голямо доверие на своите преподаватели, а и те ще имат по-голям авторитет сред учениците си. Щом като се явят на съответните изпити на края на 4 клас- и ги вземат с необходимия висок успех - да заповядат в смесени паралелки или училища. Времето на празнодумните нпо-програми приключи, време е за сериозна работа по интеграцията от страна на самите малцинствени общности.

Абе спирайте ги силово по държавнически тия цигански пари. Ние сме ви избрали и вие носите отговорност за циганизацията на Бг--на развъдник за примати я обърнахте Какво се допитвате до някаква си която представлява само себе си Тя била против и край- десетки милиони за оплождащите се като мишки

Работил съм с деца от циганския етнос. Уверявам ви, че само с престой в училище не се постига никакъв резултат. Нужни са задълбочени реформи, които да осигурят както базови знания за всички подрастващи, така и по-нататъшно развитие - едни да продължат на по-високо образователно равнище, други да овладяват професии. Тогава може да се пристъпва и към санкции. При унифицираната ни система задържането в училище насила няма да даде очакваните резултати.

В НС образователната комисия се ръководи от преводачка. Новият закон дсвен, че даде пари от бюджета и на частните училища, с друго не може да бъде отбелязан. Не знам колко са компетентните хора и в МОН. Когато липсват познания в дадена област, няма и резултати.